С 13 Савченко, О. Новий підручник "Читання" для 2 класу: методичний коментар і тематичне планування [Текст] / О. Савченко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 8. - С. 14–19. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): підручники для початкової школи -- читання -- змістові лінії -- читацькі навички -- робота з текстом -- читацька компетентність -- компетентнісний підхід -- початкова школа -- 2 клас Анотація: У статті подано методичний коментар до підручника "Читання", 2 клас. Зазначено, що у підручнику з читання взаємозв’язано реалізовано три змістові лінії: "Взаємодіємо усно", "Читаємо", "Досліджуємо медіа", охарактеризовано кожну з них. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 59 Козак, М. Методичні аспекти реалізації окремих змістових ліній у підручниках з математики для 1–2 класів авторів М. Козак, О. Корчевської [Текст] / Мирослава Козак, Ольга Корчевська, Ірина Жаркова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 12. - С. 24–28. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): методика викладання математики -- підручники -- змістові лінії -- числа -- дії з числами -- математичні задачі -- робота з даними -- початкова школа -- 1-2 класи Анотація: У статті розглянуто реалізацію певних вимог у підручниках з математики авторів М. Козак та О. Корчевської на прикладі змістових ліній "Числа. Дії з числами", "Математичні задачі" та "Робота з даними". Дод.точки доступу: Корчевська, О.; Жаркова, І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 13 Савченко, О. Методичні рекомендації до впровадження програми з літературного читання у 3 класі / Олександра Савченко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 9(615). - С. 7-13. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): літературне читання -- методика викладання -- методичні рекомендації -- читацька діяльність -- навчальні програми -- змістові лінії -- Нова українська школа -- початкова школа -- 3 клас Анотація: У статті розглянуто методичну реалізацію змістових ліній ТОП у підручнику "Українська мова та читання. Частина 2". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-38 Захарійчук, М. Особливості роботи за навчально-методичним комплектом з української мови до підручника "Українська мова та читання. 3 клас. Частина 1" (автор М. Д. Захарійчук) / Мар’яна Захарійчук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 9(615). - С. 20-25. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): українська мова -- методика викладання -- навчально-методичний комлект -- Нова українська школа -- змістові лінії -- зміст підручника -- методичний апарат -- завдання -- початкова школа -- 3 клас Анотація: У статті розглянуто запропонований у підручнику зміст, методичний апарат, види завдань, вправ, які забезпечують реалізацію завдань кожної змістової лінії. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 73 Богданець-Білоскаленко, Н. Особливості роботи за навчально-методичним комплектом до підручника "Українська мова та читання. 3 клас. Частина 2" (автори: Н. Богданець-Білоскаленко, Ю. Шумейко) / Наталія Богданець-Білоскаленко, Юлія Шумейко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 9(615). - С. 26-33. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): літературне читання -- методика викладання -- навчально-методичний комплект -- змістові лінії -- Нова українська школа -- компетентнісно орієнтовані завдання -- початкова школа -- 3 клас Анотація: У статті розглянуто методичну реалізацію змістових ліній ТОП у підручнику "Українська мова та читання. Частина 2". Дод.точки доступу: Шумейко, Ю. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-12 Заїка, А. Загальні методичні рекомендації щодо організації та проведення уроків математики в 3 класі НУШ / Антоніна Заїка, Світлана Тарнавська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 10(616). - С. 3-9. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): уроки математики -- методика викладання -- методичні рекомендації -- Нова українська школа -- навчальний курс -- змістові лінії -- мотивація пізнавальної діяльності -- початкова школа -- 3 клас Анотація: У статті представлено загальні підходи щодо організації та проведення уроків з математики в початковій школі. Дод.точки доступу: Тарнавська, С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |