74.04
Ф 39


    Фельдштейн, Д. И.
    Психолого-педагогическая наука как ресурс развития современного социума / Д. И. Фельдштейн // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 204-220 . - ISSN 2073-8528
ББК 74.04
Рубрики: Педагогіка та інші науки
   соціологія освіти

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- когнітивні технології -- інформаційно-комунікаційні технології -- електронні технології -- індивідуальний розвиток -- наукова робота -- психологічні дослідження -- випереджальний розвиток


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.580.25
Н 56


    Нестерова, Марія (кандидат філософських наук; докторантка Київського національного університету ім. Т. Шевченка).
    Перспективи застосування когнітивних технологій у системі вищої освіти [Текст] / М. Нестерова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 2. - С. 16-20. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв.
ББК 74.580.25
Рубрики: Вища освіта--когнітивні технології
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- когнітивні технології -- форсайт
Анотація: Розглянуті перспективи застосування когнітивних технологій у системі вищої освіти. Основним завданням вищої освіти можна вважати підвищення рівня когнітивної ефективності. Нові когнітивні технології повинні враховувати особливості індивідуальних когнітивних систем.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58
Н 56


    Нестерова, Марія.
    Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: європейський досвід [Текст] / М. Нестерова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 37-41. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв
ББК 74.58
Рубрики: Освітні технології--вища школа
Кл.слова (ненормовані):
когнітивні технології -- соціальна згуртованість -- трансверсальні компетенції
Анотація: У статті розглядається європейський досвід упровадження когнітивних технологій підвищення соціальної згуртованості в систему сучасної вищої освіти. Окрім упровадження принципів інклюзії, рівності в освіті, важливим фактором, що сприяє покращенню соціальної згуртованості, стабільності та єдності суспільства, є розвиток за допомогою освітніх когнітивних технологій трансверсальних компетенцій. Саме вони створюють умови для громадянського, публічного діалогу, ненасильницького типу комунікації. Ці "навички ХХІ століття" є надзвичайно актуальними не тільки й не стільки для європейського суспільства, а й для нашої країни.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.580.25
N45


    Nesterova, Maria.
    European Studies of Interactive Visual Communicative Technologies (ICVTs) in High Education [Text] / M. Nesterova // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 2. - P80-85. - Бібліогр. в кінці ст. 2 назв.
ББК 74.580.25
Рубрики: Навчання студентів--інноваційні технології
Кл.слова (ненормовані):
освіта -- трансверсальні компетенції -- когнітивні технології -- європейські студії -- европейские студии
Анотація: Раскрывается европейский подход к внедрению новых когнитивных технологий, основанных на визуальных интерактивных принципах коммуникации (ICVTs), в систему высшего образования.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)