Ф 39 Фельдштейн, Д. И. Психолого-педагогическая наука как ресурс развития современного социума / Д. И. Фельдштейн> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 204-220 . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Педагогіка та інші науки соціологія освіти Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- когнітивні технології -- інформаційно-комунікаційні технології -- електронні технології -- індивідуальний розвиток -- наукова робота -- психологічні дослідження -- випереджальний розвиток Дод.точки доступу: \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 56 Нестерова, Марія (кандидат філософських наук; докторантка Київського національного університету ім. Т. Шевченка). Перспективи застосування когнітивних технологій у системі вищої освіти [Текст] / М. Нестерова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 2. - С. 16-20. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв. Рубрики: Вища освіта--когнітивні технології Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- когнітивні технології -- форсайт Анотація: Розглянуті перспективи застосування когнітивних технологій у системі вищої освіти. Основним завданням вищої освіти можна вважати підвищення рівня когнітивної ефективності. Нові когнітивні технології повинні враховувати особливості індивідуальних когнітивних систем. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 56 Нестерова, Марія. Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: європейський досвід [Текст] / М. Нестерова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 37-41. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв Рубрики: Освітні технології--вища школа Кл.слова (ненормовані): когнітивні технології -- соціальна згуртованість -- трансверсальні компетенції Анотація: У статті розглядається європейський досвід упровадження когнітивних технологій підвищення соціальної згуртованості в систему сучасної вищої освіти. Окрім упровадження принципів інклюзії, рівності в освіті, важливим фактором, що сприяє покращенню соціальної згуртованості, стабільності та єдності суспільства, є розвиток за допомогою освітніх когнітивних технологій трансверсальних компетенцій. Саме вони створюють умови для громадянського, публічного діалогу, ненасильницького типу комунікації. Ці "навички ХХІ століття" є надзвичайно актуальними не тільки й не стільки для європейського суспільства, а й для нашої країни. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
N45 Nesterova, Maria. European Studies of Interactive Visual Communicative Technologies (ICVTs) in High Education [Text] / M. Nesterova> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 2. - P80-85. - Бібліогр. в кінці ст. 2 назв. Рубрики: Навчання студентів--інноваційні технології Кл.слова (ненормовані): освіта -- трансверсальні компетенції -- когнітивні технології -- європейські студії -- европейские студии Анотація: Раскрывается европейский подход к внедрению новых когнитивных технологий, основанных на визуальных интерактивных принципах коммуникации (ICVTs), в систему высшего образования. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |