378.1:37:005](477)
Т 50


    Товстяк, М.
    Формування професійної готовності менеджера освітньої галузі в умовах магістратури [Текст] / Марія Товстяк // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 11/12. - С. 67–71. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Підготовка фахівців--менеджери освіти
Кл.слова (ненормовані):
освітній менеджмент -- підготовка фахівців -- професійна підготовка -- комунікативна підготовка -- науково-дослідницька діяльність -- менеджер освітньої галузі -- магістратура -- професійна підготовка -- особистісно-професійний розвиток -- саморозвиток -- професійна діяльність -- вища освіта
Анотація: У статті проаналізовано проблеми підготовки менеджера освіти в умовах магістратури вищого навчального закладу. Розглянуто складники професійної готовності майбутнього менеджера: мотиваційний, змістовий, процесуальний і акмеологічний. Розкрито шляхи формування зазначених складників в умовах магістратурри, зокрема, актуалізація засобами аудиторної, позааудиторної та самостійної роботи внутрішнього потенціалу майбутнього менеджера як суб’єкта особистісно-професійного саморозвитку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:811.161.2]:371.31
В 23


    Вашуленко, М.
    Робота над власними висловлюваннями (есе) на уроках української мови / Микола Вашуленко, Світлана Дубовик // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 9. - С. 6–11. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови
Кл.слова (ненормовані):
уроки української мови -- усне висловлювання -- есе -- комунікативна підготовка -- мовленнєві вправи -- завдання -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: У статті представлено орієнтовну тематику уроків української мови, на яких здійснюватиметься робота над зв’язним висловлюванням – есе. Подано орієнтовні зразки уроків української мови, на яких здійснюватиметься робота над зв’язним висловлюванням – есе. Під час виконання запропонованих завдань молодші школярі набудуть умінь зв’язно висловлюватися, доводити власні судження, оволодіють навичками колективного, групового, в парах та самостійного виконання мовленнєвих вправ та завдань.


Дод.точки доступу:
Дубовик, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


371.13:373.3](4)
Б 81


    Бондаренко, Г.
    Змістове забезпечення підготовки вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності в США та європейських країнах (Болгарія, Франція, Польща) / Геннадій Бондаренко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 53–56. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   США--освіта
    Болгарія--освіта

    Франція--освіта

    Польща--освіта

Кл.слова (ненормовані):
майбутні вчителі -- вчителі початкової школи -- підготовка вчителів -- мовна підготовка -- мовленнєво-риторична діяльність -- комунікативна компетентність -- мовленнєво-риторична компетентність -- комунікативна підготовка
Анотація: У статті схарактеризовано змістове забезпечення підготовки вчителів до мовленнєво-риторичної діяльності в коледжах, університетах США та вищих навчальних закладах європейських країнах (Болгарія,Франція, Польща). Найбільш цілісно риторична підготовка педагога реалізована в США з позицій формування комунікативної компетентності. У ВНЗ Франції та Польщі необхідно вдосконалювати підготовку вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)