Т 50 Товстяк, М. Формування професійної готовності менеджера освітньої галузі в умовах магістратури [Текст] / Марія Товстяк> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 11/12. - С. 67–71. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Підготовка фахівців--менеджери освіти Кл.слова (ненормовані): освітній менеджмент -- підготовка фахівців -- професійна підготовка -- комунікативна підготовка -- науково-дослідницька діяльність -- менеджер освітньої галузі -- магістратура -- професійна підготовка -- особистісно-професійний розвиток -- саморозвиток -- професійна діяльність -- вища освіта Анотація: У статті проаналізовано проблеми підготовки менеджера освіти в умовах магістратури вищого навчального закладу. Розглянуто складники професійної готовності майбутнього менеджера: мотиваційний, змістовий, процесуальний і акмеологічний. Розкрито шляхи формування зазначених складників в умовах магістратурри, зокрема, актуалізація засобами аудиторної, позааудиторної та самостійної роботи внутрішнього потенціалу майбутнього менеджера як суб’єкта особистісно-професійного саморозвитку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 23 Вашуленко, М. Робота над власними висловлюваннями (есе) на уроках української мови / Микола Вашуленко, Світлана Дубовик> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 9. - С. 6–11. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): уроки української мови -- усне висловлювання -- есе -- комунікативна підготовка -- мовленнєві вправи -- завдання -- початкова школа -- 2 клас Анотація: У статті представлено орієнтовну тематику уроків української мови, на яких здійснюватиметься робота над зв’язним висловлюванням – есе. Подано орієнтовні зразки уроків української мови, на яких здійснюватиметься робота над зв’язним висловлюванням – есе. Під час виконання запропонованих завдань молодші школярі набудуть умінь зв’язно висловлюватися, доводити власні судження, оволодіють навичками колективного, групового, в парах та самостійного виконання мовленнєвих вправ та завдань. Дод.точки доступу: Дубовик, С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 81 Бондаренко, Г. Змістове забезпечення підготовки вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності в США та європейських країнах (Болгарія, Франція, Польща) / Геннадій Бондаренко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 53–56. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
США--освіта Болгарія--освіта Франція--освіта Польща--освіта Кл.слова (ненормовані): майбутні вчителі -- вчителі початкової школи -- підготовка вчителів -- мовна підготовка -- мовленнєво-риторична діяльність -- комунікативна компетентність -- мовленнєво-риторична компетентність -- комунікативна підготовка Анотація: У статті схарактеризовано змістове забезпечення підготовки вчителів до мовленнєво-риторичної діяльності в коледжах, університетах США та вищих навчальних закладах європейських країнах (Болгарія,Франція, Польща). Найбільш цілісно риторична підготовка педагога реалізована в США з позицій формування комунікативної компетентності. У ВНЗ Франції та Польщі необхідно вдосконалювати підготовку вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |