Б 82 Борисенко, Валентина. Комунікативні вправи як засіб формування професійної мовленнєвої компетенції / В. Борисенко> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 2. - С. 21-26. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Компетенція--професійна мовленнєва компетенція підготовка економістів Кл.слова (ненормовані): комунікативні вправи -- мовлення -- професійне мовлення -- комунікативні ситуації -- професійна мовленнєва компетентність -- мовленнєва компетенція -- економісти -- підготовка економістів Анотація: У статті доведено необхідність використання системи вправ і завдань комунікативного типу на заняттях з української мови професійного спрямування. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Z99 Єрмоленко, Світлана Яківна. Українська мова в світі / С. Єрмоленко, Т. Коць> // Укр. мова : наук.-теорет. журн. Ін-ту укр. мови НАН України. - 2013. - № 3. - С. 150-153. Рец. на кн. : Архангельская А. М. Украинский язык : учебное пособие по развитию речи / А. М. Архангельская, Е. П. Левченко, В. М. Мокиенко. - СПб. : КАРО, 2013. - 336 с. . - ISSN 1682-3540 Рубрики: Викладання української мови--українська мова як іноземна Кл.слова (ненормовані): матеріал посібника -- українська вимова -- українські мовознавці -- специфіка менталітетів -- міжмовні омоніми -- комунікативні ситуації Анотація: Рецензія на посібник для російськомовних студентів, усіх громадян пострадянського простору, які мають бажання вивчати українську мову або прагнуть удосконалити рівень знань, мовної культури не лише в соціокультурній сфері, а й побуті. Дод.точки доступу: Коць, Тетяна Анатоліївна; Коць, Т. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Ш 96 Шурміна, І. А. Почуття та емоції : (11 клас) / І. А. Шурміна> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 31/32. - С. 53-56 : фотогр. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--старша школа Кл.слова (ненормовані): почуття -- емоції -- комунікативні ситуації -- аудіювання -- уроки англійської мови -- 11 клас Анотація: Автор статті пропонує методичну розробку уроку з англійської мови для 11 класу по темі: "Почуття та емоції". Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
П 30 Петрик, О. Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у мовно-мовленнєвій освіті молодших школярів / Ольга Петрик> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 39–43. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): навчання української мови -- комунікативно-діяльнісний підхід -- мовна освіта -- комунікативні ситуації -- комунікативна компетентність -- мовленнєва діяльність -- мовленнєві вміння -- мовленнєвий розвиток -- компетентнісний підхід -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про комунікативно-діяльнісний підхід – засвоєння мови безпосередньо в процесі комунікативної діяльності. Розглянуто поєднання реалізації компетентнісного підходу із формуванням мовної особистості молодшого школяра. Засвоєння особливостей української мовної системи та мовленнєвих умінь у процесі мовленнєвої діяльності передбачає застосування комунікативно-діяльнісного підходу, що, очевидно відповідає психологічним особливостям учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |