П 55 Пометун, Олена Іванівна. Сучасний урок: Інтерактивні технології навчання [Текст] : Науково-методичний посібник / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко; За заг. ред. О. І. Пометун. - К. : А.С.К., 2005, 2006. - 192 с. : іл. - Бібліогр.: с. 186-189. - ISBN 966-8291-48-4 : 7.50 грн., 7.20 грн., 6.00 грн., 7.00 грн.
РУБ 371.01 Рубрики: Викладання української мови в школі--інтерактивні методи навчання Технології навчання оцінювання учнів роздаткові матеріали (пед.) Викладання української літератури в школі уроки алгебри уроки історії уроки географії Уроки світової літератури уроки фізики уроки економіки уроки громадянської освіти Кл.слова (ненормовані): кооперативне навчання -- колективно-групове навчання -- ситуативне моделювання (пед.) -- інтерактивні уроки Дод.точки доступу: Пироженко, Лідія Володимирівна; Пометун, Олена Іванівна \ред.\ Примірників всього: 8 фб (2), Ч.З.№2 (5), ав (1) Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (5), ав (1) |
П 56 Пономаренко, Ольга. Педагогічні підходи до формування лідерських якостей майбутніх учителів у США / О. Пономаренко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 41-44 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах Лідерство Кл.слова (ненормовані): лідери -- лідерські якості -- формування лідерських якостей -- лідерство майбутніх вчителів -- соціальне навчання -- теорія соціального навчання -- кооперативне навчання -- рефлективне навчання -- підготовка учителів -- лідерські якості учителів Анотація: У статті досліджено педагогічні підходи до формування лідерських якостей майбутніх учителів в університетах США. З'ясовано, що процес формування лыдерських якостей здебыльшого базуэться на теоріях соціального, кооперативного та рефлекторного навчання. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 30 Баханов, К. О. Методичні основи вивчення полікультурності на уроках історії [Текст] / К. О. Баханов> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 9. - С. 2-9. Рубрики: Уроки історії--методика навчання Кл.слова (ненормовані): кооперативне навчання Анотація: У статті розповідається про європейські методики навчання історії та використання деяких із них (зокрема методика кооперативного навчання) на уроках історії в ЗНЗ Україні. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 60 Солодюк, Наталія. Застосування інтерактивних методів навчання на уроках української мови / Н. Солодюк> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 4. - С. 18-21. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Викладання української мови в школі--інтерактивні методи навчання Кл.слова (ненормовані): інтерактивні методи навчання -- колективно-групове навчання -- кооперативне навчання -- ситуативне моделювання -- опрацювання дискусійних питань Анотація: У статті розглядається окремі аспекти методичних інновацій у сучасному навчальному процесі. Інтерактивна методика базується на діалогічному спілкуванні, яке сприяє взаємодії, спільному розв'язанню важливих для кожного учасника завдань. Увага приділяється таким інтерактивним методам, як "мікрофон", робота в групах, робота в парах. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Костюкевич, О. В. Інтерактивні методи - важливі складники особистісно зорієнтованого навчання [Текст] / О. В. Костюкевич> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 6. - С. 5-6. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--інтерактивні технології Викладання англійської мови в школі--інтерактивні методи Кл.слова (ненормовані): інтерактивне навчання -- особистісно зорієнтоване навчання -- групова взаємодія -- типи взаємодії -- вправи -- рольова взаєдія -- граматика -- кооперативне навчання Анотація: У статті розповідається про методи навчання на уроках англійської мови. Розрізняють: пасивне, активне та інтерактивне навчання; групове, колективне та колективно-групове навчання. Виділяють такі типи групової взаємодії: "рольова взаємодія", "конвеєрний тип" та коопераційний тип. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
Ващенко, Олена. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти [Текст] / О. Ващенко, Т. Кравченко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 35-37. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Вища педагогічна освіта Кл.слова (ненормовані): КООПЕРАТИВНЕ НАВЧАННЯ -- МЕТОД ПРОЕКТІВ -- МАЙБУТНІ ВЧИТЕЛІ Анотація: Розглянуто сутність, цілі та завдання методу проектів та кооперативного навчання, що набули визнання в зарубіжній педагогічній думці. На прикладі конкретних наукових течій показані можливості проектної діяльності та співробітництва не лише для оптимізації навчання, а й для оволодіння студентами навичками соціальної взаємодії як передумови підготовки ефективного вчителя. Визначені та обгрунтовані перспективи подальших досліджень. Дод.точки доступу: Кравченко, Тамара Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Х 77 Хонда, Т. І. Інтерактивні технології навчання / Т. І. Хонда> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 59-62. Рубрики: Викладання англійської мови в школі Інтерактивні технології--уроки англійської мови Кл.слова (ненормовані): інтерактивне навчання -- навчальна діяльність -- "мозковий штурм" -- методи навчання -- кооперативне навчання Анотація: У статті розглянуто інтерактивні методи навчання іноземних мов та подано приклади інтерактивних технологій, які автор впроваджує на своїх уроках. Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
М 66 Митник, Олександр. Розвиток суб’єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки / О. Митник> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 37-40. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Практичні психологи--професійна підготовка--вища освіта Підготовка майбутніх психологів Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): суб’єктність -- лекції -- мікровикладання -- супервізія -- рольові тренінги -- кооперативне навчання -- індивідуалізація навчання -- практичні психологи -- професійна підготовка психологів Анотація: Розглянуто зміст понять «професійна підготовка» та «суб’єктність практичного психолога». Обґрунтовано психолого-педагогічні умови навчання та зміст лекцій проблемного характеру. Презентовано методи мікровикладання, аналізу конкретної ситуації, супервізії. Охарактеризовано рольові тренінги, спрямовані на розвиток суб’єктності майбутніх практичних психологів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 18 Байда, Марія Василівна. Підготовка майбутніх учителів філологічних спеціальностей до реалізації технологій кооперативного навчання у професійній діяльності [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04-теорія і методика професійної освіти / М. В. Байда ; Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир). - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - 21 с. -
РУБ 74 Рубрики: Технології навчання у вищій школі автореферати дисертацій--педагогіка Кафедра педагогіки Кл.слова (ненормовані): кооперативне навчання Дод.точки доступу: Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Ч-42 Чемоніна, Лада. Будову слова вивчити цікаво різноманітні допоможуть вправи [Текст] : використання інтерактивних технологій на уроках української мови / Л. Чемоніна> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 9. - С. 7-12.
Кл.слова (ненормовані): кооперативне навчання -- колективно-групове навчання -- дискусії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Коваль, Л. Інтегральні засади функціонування споживчої кооперації та кооперативної освіти: відповіді на виклики ХХІ ст. [Текст] / Л. Коваль, В. Церклевич> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2017. - N 12. - С. 7-24 . - ISSN 1682-2366
Освіта в Україні--кооперативна освіта Кафедра історії України та політології Кл.слова (ненормовані): споживча кооперація -- кооперативна освіта -- кооперативне навчання -- навчальна платформа Анотація: Стаття присвячена обґрунтуванню інтегральних засад функціонування та розвитку споживчої кооперації та кооперативної освіти у контексті викликів ХХІ ст. Дод.точки доступу: Церклевич, В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 77 Ярош, Н. Групові методи роботи на уроках у початковій школі / Наталія Ярош> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 6. - С. 50–52. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): кооперативне навчання -- групові методи -- робота в парах -- групова робота -- навчальна діяльність -- інтерактивні технології -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про організацію групової форми навчальної діяльності в початковій школі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бірюкова, Тетяна. Критично осмислим умову задачі. Дослідження любим, бо ми не ледачі [Текст] : пропедевтична робота над задачами у початковій школі / Т. Бірюкова, А. Гримальська> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 11. - С. 52-54. Рубрики: Початкова школа--уроки математики--задачі Кл.слова (ненормовані): уроки математики -- пропедевтична робота -- кооперативне навчання Дод.точки доступу: Гримальська, Альона Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Дяків, Оксана. Кооперативне навчання: колективна відповідальність - індивідуальна звітність [Текст] : особливості використання методів кооперативного навчання у шкільній практиці / О. Дяків, О. Чайківська, У. Ільчишин> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 17-21. Рубрики: Початкова школа--навчання--інтерактивні технології Кл.слова (ненормовані): кооперативне навчання -- колективна відповідальність -- індивідуальна звітність Дод.точки доступу: Чайківська, Ольга; Ільчишин, Уляна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |