001
З-57


    Зербііно, Дмитро Деонисович.
    Наукова школа: лідер і учні [Текст] : [нова концепція] / Д. Д. Зербііно ; Національна Академія Наук України. . - Львів : Євросвіт, 2001. - 208 с. : іл. - (Бібліотека державного фонду фундаментальних досліджень). - Предм. покаж.: с. 191-197; Список посилань: с.181-189. - ISBN 966-7343-22-7 : 5.70 грн., 7.00 грн.
    Зміст:
Вищий гуманітарний феномен - наукова школа: концепція проблеми . - С .7-20
Кл.слова: Професійні школи
Людина і наука . - С .21-32
Кл.слова: Висока наука
Лідер . - С .33-56
Кл.слова: Розум, інтелект, мислення
Учні . - С .57-70
Наукова школа . - С .71-78
Кл.слова: зародження,, Наукова ідея, гіпотеза, теорія
Творчість як феномен і втрати інтелекту . - С .79-90
Кл.слова: Креативність
Наукова творчість: стимули, етапи і результати . - С .91-106
Кл.слова: Дискусії, "брейнстормінг", Натхнення, спостережливість, інтуїція
Храми людства . - С .107-116
Кл.слова: Наука і мистецтво, Наука і релігія
Життя вченого в сусупільстві . - С .117-136
Кл.слова: Інтелектуальна власність, "Відтік умів"
Що заважає розвиткові науки? . - С .137-154
Кл.слова: Наукова самотність, Консерватори, Лженаука
ДРНТІ
УДК
ББК 72.6
РУБ 001
Рубрики: Наука
   Вчені

   Наукова школа

   Наукова творчість

   науково-дослідна діяльність



Дод.точки доступу:
Національна Академія Наук України
Примірників всього: 3
фб (2), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (1)



    Маркова, Н. Г.
    Соотношение интеллектуального и творческого компонентов одаренности [Текст] / Н.Г. Маркова, Н.Н. Бац // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2002. - N12. - С. 23-27 . - ISSN 1561-2457
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Обдаровані діти
   Креативність

Кл.слова (ненормовані):
Одаренные дети -- Умственная одаренность -- Креативность


Дод.точки доступу:
Бац, Н.Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Хромова, Т.
    Одаренный ребенок нуждается в...дискомфорте [Текст] / Т. Хромова // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2003. - N1. - С. 14-18
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: обдарованість
   креативність

   саморозвиток

   психологія навчання

Кл.слова (ненормовані):
КРЕАТИВНОСТЬ -- ДЕЗАДАПТАЦИЯ -- микрокризис


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


88.840
П 86


   
    Психологічна підтримка творчості учня [Текст] / упоряд. О.Главник, В.Зоц. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу")
    Зміст:
Моргун, В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня / В. Моргун. - С .4-8
Стрельніков, В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості / В. Стрельніков. - С .9-17
Настенко, Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості / Н. Настенко. - С .18-29
Білик, Н. Моделювання процесу предметних олімпіад / Н. Білик. - С .30-34
Кл.слова: тести
Настенко, Н. Тренінг із творчої психотехніки / Н. Настенко. - С .35-38
Кл.слова: релаксація
Ручка, І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі / І. Ручка. - С .39-42
Зоц, В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті / В. Зоц. - С .43-50
Кл.слова: психологія навчання
Писаренко, О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників / О. Писаренко. - С .51-59
Кл.слова: психологія навчання
Сологуб, А. Креативне навчання: талант і здоров’я / А. Сологуб. - С .60-65
Кл.слова: психологія навчання, диференційоване навчання
Хрипункова, Л. Як підтримувати творчість учнів? / Л. Хрипункова. - С .66-71
Кл.слова: урок, навчальний план, оцінювання
Фрідман, Л. Розвиток здібностей / Л. Фрідман, І. Кулагіна. - С .72-89
Кл.слова: психологія навчання, навченість., Принципи навчання, форми навчання
Бененсон, О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів / О. Бененсон. - С .90-95
Кл.слова: допитливість дітей, творчість, психологія навчання
Рева, Ю. Самоосвіта та творчість підлітків / Ю. Рева. - С .96-103
Кл.слова: психологія навчання, мислення: стилі та рівні
Богданова, А. Складові творчості / А., Богданова А., С. Борисов. - С .104-127
Кл.слова: мислення, креативність, психологія навчання, допитливість, педагогічна діяльність, майстерність учителя, наукове товариство учнів
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія творчості
   здібності

   обдаровані діти

   психологія навчання

   інтелект

   креативність

   самоосвіта



Дод.точки доступу:
Главник, О.; Зоц, В.
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), пед. (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), пед. (1)



    Писаренко, О.
    Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників [Текст] / О. Писаренко // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 51-59.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія навчання
   психологія творчості

   креативність



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Сологуб, А.
    Креативне навчання: талант і здоров’я [Текст] / А. Сологуб // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 60-65.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія навчання
   креативність



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Лопухина, Е.
    Воспитание творческой личности [Текст] / Е. Лопухина, Д. Меренков // Наука и жизнь : Научно-популярный журнал. - 2003. - N1. - С. 13-17 . - ISSN 0028-1263
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: креативність


Дод.точки доступу:
Меренков, Д.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Коротаева, Е.
    Креативность: детское воображение плюс творческий порыв педагога [Текст] / Е. Коротаева // Директор школы : Научно-методический журнал для руководителей учебных заведений и органов образования. - 2003. - N2. - С. 92-98 . - ISSN 1562-1308
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: дитяча психологія
   креативність

   уява

   психологія творчості



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Рензулли, Д.С.
    Модель обогащения школьного обучения [Текст] / Д.С. Рензулли, С.М. Райс // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2003. - N2. - С. 6-33
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Навчання в школі
   Обдаровані діти

   Креативність

Кл.слова (ненормовані):
Реформа школы -- Одаренность


Дод.точки доступу:
Райс, С.М.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Юркевич, В. С.
    Развитие креативности у одаренных детей [Текст] / В.С. Юркевич // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2003. - N2. - С. 56-58
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Креативність
   Обдаровані діти



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Завершнева, Е. Ю.
    Методика исследования креативности (МИК): моделирование творческого процесса в игре [Текст] / Е.Ю. Завершнева, Е.С. Шильштейн // Психология и школа : Ежеквартальный научно-практический журнал. - 2003. - N2. - С. 3-19
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: Креативність
   Творчість



Дод.точки доступу:
Шильштейн, Е.С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: П2/2003/44
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2003р. N 44
Зміст:
Митіна, Л. М. Особистісний і професійний розвиток людини в нових соціально-економічних умовах / Л.М. Митіна. - С.1-6
Кл.слова: Педагогічна освіта
Моргун, В. Опитувальник реального, бажаного і фантастичного бюджетів часу людини / В. Моргун. - С.7-12
Кл.слова: Психодіагностика
Архипкіна, Н. Креативність та її діагностика / Н. Архипкіна. - С.15-17
Кл.слова: Конвергентне мислення
Максимова, Н. Психокорекція підлітків із психопатіями й акцентуаціями характеру / Н. Максимова. - С.17-19
Тимошко, М. Френсіс Гальтон ( 1822-1911) / М. Тимошко, . - С.23-24
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Архипкіна, Н.
    Креативність та її діагностика [Текст] / Н. Архипкіна // Психолог. - 2003. - N44. - С. 15-17
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: Здібності
Кл.слова (ненормовані):
Конвергентне мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПП/2003/8
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2003р. N 8
Зміст:
Максименко, С. Д. Проблеми діагностики посттравматичних станів особистості / С.Д. Максименко, М.В. Папуча, К.С. Максименко. - С.1-3
Курганов, С. Ю. Построение подростковой школы / С.Ю. Курганов. - С.4-16
Мамешина, О. С. Эколого-психологический тренинг для старшеклассников / О.С. Мамешина. - С.17-38
Заика, Е. В. Память: ее развитие и совершенствование / Е.В. Заика. - С.39-44
Моргун, В. Ф. Опитувальник реального, бажаного та фантастичного бюджетів часу людини / В.Ф. Моргун. - С.45-50
Шинкаренко, О. В. Використання психотерапевтичних метафор у роботы практичного психолога / О.В. Шинкаренко. - С.66-68
Мороз, Л. І. Психологічний тренінг: до питання валідності та надійності психотехнічних вправ / Л.І. Мороз. - С.68-71
Єрмолова, А. М. Креативність в освітньому моніторингу / А.М. Єрмолова. - С.71-74
Удовенко, М. В. Психологічне супроводження розвитку особистості в системі безперервної освіти / М.В. Удовенко. - С.75-76
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Фрицюк, В.
    До питання про дефініції креативності [Текст] / В. Фрицюк // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2003. - N4. - С. 12-14.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Креативність
   творчість вчителя

   творча особистість

Кл.слова (ненормовані):
формування творчої особистості вчителя


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Єрмолова, А. М.
    Креативність в освітньому моніторингу [Текст] / А.М. Єрмолова // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N8. - С. 71-74
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія творчості
   творча особистість

   креативність



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Смирнов, С. Д.
    Секреты хорошей и плохой учебы студентов [Текст] / С.Д. Смирнов // Психология в вузе : Научно-методический журнал. - 2003. - N4. - С. 3-22
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Мотивація - навчальна
   Креативність

   Соціальний інтелект

   Характер

   Навчання студентів

Кл.слова (ненормовані):
интеллект -- самооценка


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Бадалова, М. В.
    Тренинг интеллектуальных навыков консультирования [Текст] / М.В. Бадалова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N4. - С. 3-26
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: практична психологія
   Креативність

   тренінг

   Консультування



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Гордеева, О. В.
    Измененные состояния сознания при сенсорной депривации (сообщение 2) [Текст] / О. В. Гордеева // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология. : Научный журнал. - 2004. - N2. - С. 66-83. . - ISSN 0201- 738
ДРНТІ
ББК 88.32
Рубрики: свідомість
   сенсорні процеси

   самосвідомість

   Креативність

   навіювання

Кл.слова (ненормовані):
внушаемость и гипнабельность -- самосознание, креативность -- перцептивные процессы, сон , бодрствование


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПП/2004/6
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2004р. N 6
Зміст:
Татенко, В. О. Ще раз про предмет психологічної науки / В.О. Татенко. - С.6-8
Донченко, О. А. Психофрактал як частковість і універсальність людини: методи розпізнавання / О.А. Донченко. - С.9-12
Васютинський, В. О. Психогенетичні рівні ідеологічного залучення особи як суб’єкта взаємодії / В.О. Васютинський. - С.13-15
Позняк, Д. В. Психологічний зміст рефлексивних механізмів свідомості виборців / Д.В. Позняк. - С.16-18
Найдьонова, Л. А. Соціально-психологічні феномени створення територіальних спільнот / Л.А. Найдьонова. - С.19-22
Петрунько, О. В. Умови поширення політичних чуток / О.В. Петрунько. - С.22-25
Хаирова, С. И. Этнокультурные особенности формирования адаптивного поведения детей / С.И. Хаирова. - С.26-29
Слюсаревський, М. Деякі особливості сучасних уявлень молоді про шлюб (аналіз символічної репрезентації) / М. Слюсаревський. - С.30-32
Жадан, І. В. Методика дослідження політичної толерантності: показники, критерії, інструментарій / І.В. Жадан. - С.33-35
Горностай, П. П. Психодіагностична методика "Локус рольового конфлікту" / П.П. Горностай. - С.36-38
Фролов, П. Д. Техніка експертного оцінювання потенційного впливу інформації з елементами відверто сексуального змісту, жахів та насильства на дитячу, підліткову та юнацьку психіку / П.Д. Фролов. - С.39-42
Булка, Н. І. Ресурси соціального інтелекту: адаптивність, комунікативність, креативність / Н.І. Булка. - С.43-53
Титаренко, Т. м. Специфіка настанов молоді на здоровий спосіб життя / Т.м. Титаренко. - С.65-68
Шаповаленко, И. В. Тяжелое заболевание ребенка: горестные переживания / И.В. Шаповаленко, Т.Б. Миронова. - С.68-75
Казміренко, В. П. Програма дослідження психо-соціальних чинників адаптації молодої людини до навчання у ВНЗ та майбутньої професії / В.П. Казміренко. - С.76-78
Моляко, Р. В. Психокорекційні стратегії деформацій Я-образу зовнішності в юнацькому віці / Р.В. Моляко. - С.78-80
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)