Н 53 Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Текст] : збірник наукових праць : у 2-ч. Ч. 2. / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 302 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн. Зміст: Барбіна, Є. С. Формування педагогічної майстерності вчителя в системі неперервної педагогічної освіти / Є. С. Барбіна. - С .24-28 Шевченко, А. І. Дистанційне навчання і проблеми неперервної професійної освіти / А. І. Шевченко, С. Б. Іванова. - С .45-55 Сологуб, А. І. Принципові відмінності креативної природничонаукової освіти / А. І. Сологуб. - С .55-60 Дарманський, М. М. Ступенева підготовка педагогів початкової ланки освіти / М. М. Дарманський. - С .60-66 Катанова, Н. В. Гуманітиризація змісту навчання непедагогічного профілю / Н. В. Катанова. - С .102-105 Пащенко, М. І. Активні методи навчання в професійному становленні майбутнього вчителя / М. І. Пащенко. - С .105-110 Зданевич, Л. В. Професійно-педагогічна адаптація першокурсників педагогічних коледжів / Л. В. Зданевич. - С .120-127 Донцов, А. В. Підготовка майбутнього вчителя до неперервної професійної освіти / А. В. Донцов. - С .145-149 Сидорчук, Н. Г. Теоретико-методологічні основи дослідження підготовки майбутнього вчителя до самоосвітньої діяльності / Н. Г. Сидорчук. - С .149-152 Ковальчук, В. А. Соціально-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх учителів / В. А. Ковальчук. - С .152-156 Андріянко, Ю. В. Науково-методичне забезпечення ступеневої освіти / Ю. В. Андріянко. - С .156-161 Веретенко, Т. Г. Умови розвитку професіоналізму сучасного педагога / Т. Г. Веретенко. - С .164-168 Дарманська, І. М. Правова підготовка педагогів: дидактичний аспект / І. М. Дарманська. - С .204-207 Казакова, Н. В. Організація педагогічної практики в професійному становленні майбутнього педагога / Н. В. Казакова. - С .207-212 Авксентьева, О. І. Інноваційні підходи у викладанні іноземних мов / О. І. Авксентьева. - С .220-223 Березов, В. М. Новтні технології контролю якості підготовки студентів / В. М. Березов. - С .230-234 Гапон, Н. П. Психотерапевтичне знання у професійному досвіді педагога / Н. П. Гапон. - С .234-239 Сігаєва, Л. Є. Підвищення кваліфкації педагогів як складова неперервної освіти / Л. Є. Сігаєва. - С .246--250
РУБ 37(09)(4Укр) Рубрики: Підготовка вчителів в зарубіжних країнах Професійна освіта в зарубіжних країнах Педагогічна освіта в зарубіжних країнах Адаптація студентів до ВНЗ Польща--підготовка вчителів Німеччина--освіта--професійна освіта Великобританія--педагогічна освіта Кл.слова (ненормовані): студенти педагогічних коледжів Дод.точки доступу: Зязюн, І. А. (Док. філос. н., проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 69 Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : Навчально-методичний посібник. Ч. 2 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; За заг. ред. Н. І. Яковець, Уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 220 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 15.90 грн., 0070214 грн. Зміст: ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій . - С .5-8 Проблеми дистанційної освіти . - С .8-9 Адаптивна система навчання . - С .9-12 Інтерактивні технології навчання . - С .13-47 Проблемне навчання - основа розвитку здібностей учнів . - С .48-53 Модульно-розвивальне навчання . - С .54-57 Проектні технології в процесі становлення школи . - С .58-61 Бех, І. Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи реалізації / І. Бех. - С .62-65 Хоружа, Л. Гуманізація як системоутворюючий компонент реформування сучасної освіти та виховання / Л. Хоружа. - С .66-69 Столяренко, О. Педагогічна підтримка в особистісно зорінтованій парадигмі виховання / О. Столяренко. - С .70-72 Стеців, Л. Реалізуємо метод проектів / Л. Стеців. - С .73-75 Дичковський, С. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра / С. Дичковський. - С .75-81 Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки . - С .82-84 Власко, М. П. Про переваги модульно-рейтингової технології навчання / М. П. Власко, О. В. Устименко. - С .84-86 Паламарчук, В. Від творчої особистості - до нових технологій навчання / В. Паламарчук, С. Рудаківська. - С .86-97 Волобуєва, Л. М. Модульно-розвивальне навчання як педагогічна технологія формування особистості / Л. М. Волобуєва. - С .98-102 Строганов, В. До проблеми модульних технологій навчання / В. Строганов. - С .103-105 Бідюк, І. Учні з проблемами в навчанні: діагностика і допомога / І. Бідюк, Г. Лабузна. - С .106-121 Крамаренко, С. Г. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів / С. Г. Крамаренко. - С .122-124 Ампілогова, Л. Інтерактивність у навчальному процесі / Л. Ампілогова. - С .124-128 Пометун, О. Інтерактивне навчання як сукупність технологій / О. Пометун, Л. Пироженко. - С .126-128 Мартинець, А. М. Нові педагогічні технології: інтерактивне навчання / А. М. Мартинець. - С .129-131 Лівандовська, Л. Використання інтерактивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі / Л. Лівандовська. - С .132-135 Волосюк, М. А. Проблемне навчання як провідний метод розвивального навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти / М. А. Волосюк. - С .136-144 Сікорський, П. І. Комп’ютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження / П. І. Сікорський. - С .145-147 Дерев’янко, Л. Модульно-тьюторська технологія / Л. Дерев’янко. - С .147-149 Крилова, Н. Індивідуальна освіта: принципи і рішення / Н. Крилова. - С .149-152 Сологуб, А. Технологія креативного навчання / А. Сологуб. - С .153-156 Мірошкіна, Н. Адаптивне навчання: можливість чи необхідність? / Н. Мірошкіна. - С .157-158 Гриньова, М. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем успішності / М. Гриньова, К. Вовк. - С .158-160 ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ Общие основы технологий развивающего обучения . - С .162-164 Система развивающего обучения Л. В. Занкова . - С .164-166 Технология развивающего обучения Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова . - С .166-170 Системы разивающего обучения с направленностю на развитие творческих качеств личности . - С .171-174 Личностно ориентированное развивающее обучение . - С .175-176 Технология развивающего обучения (Г. К. Селевко) . - С .176-179 Репкин, В. Что такое ровивающее обучение? / В. Репкин. - С .180-183 Дусавицький, О. Сучасна школа в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .183-185 Дусавицький, О. Система розвивального навчання в дзеркалі шкільної практики / О. Дусавицький. - С .185-187 Дусавицький, О. Психолого-педагогічні передумови основної школи в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .187-190 Паламарчук, В. Навчаючи, розвивати й виховувати / В. Паламарчук, Л. Данилевська. - С .190-192 Мар’яненко, Л. Розвивальне навчання: психологічне дослідження / Л. Мар’яненко. - С .192-197 Мартинович, М. А. Диагностика и развивающее обучение / М. А. Мартинович. - С .198-203 Репкин, Б. Учитель в системе развивающего обучения / Б. Репкин. - С .203-205 Фурман, А. Розвивальний підручник: підходи до розуміння і створення / А. Фурман. - С .205-210 Мазур, Н. Що радує в дітях? / Н. Мазур. - С .211-212 Максименко, С. Взаємозв’язок навчання і розвитку / С. Максименко. - С .212-215 Вележева, О. Н. Урок в VII классе по системе развивающего обучения / О. Н. Вележева. - С .215-217
РУБ 371(075.35) Рубрики: Дистанційна освіта Модульно-рейтингові технології навчання Інтерактивне навчання Педагогічні технології Розвивальне навчання Дод.точки доступу: Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 97 Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54) Свободны: Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54) |
П 86 Психологічна підтримка творчості учня [Текст] / упоряд. О.Главник, В.Зоц. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу") Зміст: Моргун, В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня / В. Моргун. - С .4-8 Стрельніков, В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості / В. Стрельніков. - С .9-17 Настенко, Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості / Н. Настенко. - С .18-29 Білик, Н. Моделювання процесу предметних олімпіад / Н. Білик. - С .30-34 Кл.слова: тести Настенко, Н. Тренінг із творчої психотехніки / Н. Настенко. - С .35-38 Кл.слова: релаксація Ручка, І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі / І. Ручка. - С .39-42 Зоц, В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті / В. Зоц. - С .43-50 Кл.слова: психологія навчання Писаренко, О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників / О. Писаренко. - С .51-59 Кл.слова: психологія навчання Сологуб, А. Креативне навчання: талант і здоров’я / А. Сологуб. - С .60-65 Кл.слова: психологія навчання, диференційоване навчання Хрипункова, Л. Як підтримувати творчість учнів? / Л. Хрипункова. - С .66-71 Кл.слова: урок, навчальний план, оцінювання Фрідман, Л. Розвиток здібностей / Л. Фрідман, І. Кулагіна. - С .72-89 Кл.слова: психологія навчання, навченість., Принципи навчання, форми навчання Бененсон, О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів / О. Бененсон. - С .90-95 Кл.слова: допитливість дітей, творчість, психологія навчання Рева, Ю. Самоосвіта та творчість підлітків / Ю. Рева. - С .96-103 Кл.слова: психологія навчання, мислення: стилі та рівні Богданова, А. Складові творчості / А., Богданова А., С. Борисов. - С .104-127 Кл.слова: мислення, креативність, психологія навчання, допитливість, педагогічна діяльність, майстерність учителя, наукове товариство учнів
Рубрики: психологія творчості здібності обдаровані діти психологія навчання інтелект креативність самоосвіта Дод.точки доступу: Главник, О.; Зоц, В. Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (1), пед. (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), пед. (1) |
> Шифр: БШС1/2003/1 Журнал 2003р. N 1 Моргун, В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня / В. Моргун. - С.4-8 Кл.слова: обдарованість, геніальність, задатки, творчість Стрельніков, В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості / В. Стрельніков. - С.9-17. Кл.слова: здібності, обдарованість Настенко, Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості / Н. Настенко. - С.18-29. Кл.слова: здібності, індивідуальні програми Білик, Н. Моделювання процесу предметних олімпіад / Н. Білик. - С.30-34. Кл.слова: тести Настенко, Н. Тренінг із творчої психотехніки / Н. Настенко. - С.35-38. Кл.слова: релаксація Ручка, І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі / І. Ручка. - С.39-42. Зоц, В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті / В. Зоц. - С.43-50. Писаренко, О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників / О. Писаренко. - С.51-59. Сологуб, А. Креативне навчання: талант і здоров’я / А. Сологуб. - С.60-65. Хрипункова, Л. Як підтримувати творчість учнів? / Л. Хрипункова. - С.66-71. Кл.слова: мислення, оцінювання Фрідман, Л. Розвиток здібностей / Л. Фрідман, І. Кулагіна. - С.72-89. Кл.слова: психологія навчання, принципи навчання, навченість Бененсон, О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів / О. Бененсон. - С.90-95. Кл.слова: допитливість, творчість Рева, Ю. Самоосвіта та творчість підлітків / Ю. Рева. - С.96-103. Кл.слова: мислення, запам’ятовування, прочитання Богданова, А. Складові творчості / А. Богданова, С. Борисов. - С.104-127. Кл.слова: мислення. допитливість, майстерня учителя, наукове товариство учнів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Сологуб, А. Креативне навчання: талант і здоров’я [Текст] / А. Сологуб> // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 60-65.
Рубрики: психологія навчання креативність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2007/5 Журнал 2007р. N 5 Артемчук, Г. Про сучасний стан української мови в Україні / Г. Артемчук. - С.8-11. Киричук, О. Соціальнокомунікативна активність особистості в контексті суб’єктично-вчинкової парадигми / О. Киричук. - С.12-15. Сологуб, А. Креативний підхід ло профільного навчання ліцеїстів / А. Сологуб. - С.15-17. Панасенко, Е. Самостійна робота студентів у вищому педагогічному навчальному закладі / Е. Панасенко. - С.22-24. Зязюн, І. Філософія "Школи свободи": розвиток та саморозвиток творчих засад особистості / І. Зязюн. - С.25-29. Бех, І. Духовна безпечність - напруженість у вихованні та розвитку особистості / І. Бех. - С.29-32. Вишневський, О. Українська рндагогіка на шляху до свободи (Шукаючи себе у Франковому "Мойсеї") / О. Вишневський. - С.32-36. Роганова, М. Виховання духовної культури студентів вищих навчальних закладів / М. Роганова. - С.36-39. Сорока, Т. Професійна орієнтація школярів на уроках трудового навчання в другій половині XXстоліття / Т. Сорока. - С.73-76. Чулкова, Л. До проблеми соціалізації учнів у школах Німеччини / Л. Чулкова. - С.77-78. Кітова, О. А. Виникнення та становлення принципу поєднання навчання з продуктивною працею / О. А. Кітова. - С.71-73. Березівська, Л. Реалізація української радянської моделі шкільної освіти в УСРР у контексті боротьби освітян проти її уніфікації (1927-1930) / Л. Березівська. - С.67-71. Соколенко, Т. Формування культури організації як стратегія успіху / Т. Соколенко. - С.64-66. Юник, Д. Перспективні напрями вдосконалення процесу формування інструментально-виконавської надійності майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.60-63. Гусак, Т. Роль і мета іспитів у процесі навчання / Т. Гусак. - С.58-60. Денисенко, В. Підготовка вчителя української мови і літератури та народознавства до експедиційної роботи / В. Денисенко. - С.56-58. Дерхо, В. Вивчення питань культури з семикласниками на уроках історії / В. Дерхо. - С.53-55. Біда, О. Застосування інтерактивних технологій при підготовці вчителя біології / О. Біда. - С.50-53. Пометун, О. Технологія інтерактивного навчання як інноваційне педагогічне явище / О. Пометун. - С.46-49. Топузов, О. Організація проблемного навчання на уроках географії в середній школі / О. Топузов. - С.43-46. Біда, О. Застосування інтерактивних технологій при підготовці вчителя біології / О. Біда. - С.50-53. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Сологуб, А. Креативний підхід ло профільного навчання ліцеїстів [Текст] / А. Сологуб> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N5. - С. 15-17. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: навчання профільне Кл.слова (ненормовані): креатиавний підхід Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: БІХРШ/2014/1 Журнал 2014р. N 1 Концепція профільного навчання у старшій школі. - С.2-12. Козленко, О. Використання електронного підручника на уроках біології в 11 класі / О. Козленко. - С.18-20. Новикова, Н. З досвіду використання інформаційно-комунікативних технологій у навчанні біології / Н. Новикова. - С.26-29. Гайдученко, М. Розвиток пізнавальних інтересів на уроках біології / М. Гайдученко. - С.30-34. Величко, Л. Методологічні орієнтири проектування змісту навчання хімії в основній школі / Л. Величко. - С.34-37. Сологуб, А. Дидактичні особливості креативного профільного навчання учнів / А. Сологуб. - С.37-43. Хроленко, М. Екологічні задачі як засіб розвитку екологічного мислення майбутніх учителів / М. Хроленко. - С.43-47. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 60 Сологуб, А. Дидактичні особливості креативного профільного навчання учнів [Текст] / А. Сологуб> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - N 1. - С. 37-43. Рубрики: навчання профільне Кл.слова (ненормовані): креативне природниче навчання -- дослідницька діяльність учнів -- профільне навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |