Сахневич, Інна Андріївна.
    Культура використання медіазасобів - неодмінна умова запобігання негативному впливу медіаінформації / Інна Сахневич // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 94-98. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 73 + 74.58(4Укр)
Рубрики: Засоби масової інформації (ЗМІ)--вплив
   Молодь--негативний вплив ЗМІ

   Медіаосвіта--навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
медіаінформація -- Концепція впровадження медіаосвіти -- медіаграмотність -- медіакомпетентність -- засоби масової інформації -- Інтернет -- соціальні мережі -- відеопродукція
Анотація: У статті розглянуто деякі факти, причини та наслідки негативного впливу медіаінформації на свідомість української молоді та запропоновано впровадження медіаосвіти у навчальний процес усіх освітніх закладів як один із основних шляхів розв'язання проблеми.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202
М 74


    Мокрогуз, Олександр .
    Медіаосвіта в контекті шкільної освіти [Текст] / О. Мокрогуз, В. Тандура // Історія в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 3. - С. 27-33
ББК 74.202
Рубрики: Медіаосвіта--методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
медіаграмотність


Дод.точки доступу:
Тандура, Володимир

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Онкович, Ганна.
    Медіадидактика вищої школи: український досвід / Ганна Онкович // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 23-29. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта в Україні--дидактика--медіадидактика
Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- професійно орієнтована медіаосвіта -- вектори розвитку медіаосвіти -- медіаграмотність -- інформаційна грамотність -- медіадидактика -- вища школа -- вища освіта
Анотація: Актуальність упровадження медіаосвіти у систему вищої освіти за допомогою інтегрування медіаосвітніх технологій у професійну підготовку майбутніх фахівців обумовлена тим, що у навчальному процесі виникає принципово нова концепція професійної підготовки, яка вміщує медіаосвітні стратегії з метою <формування медіаосвітньої культури> як необхідного складника професійної культури майбутнього фахівця. У статті йдеться про медіадидактику вищої школи та про професійно-орієнтовану медіаосвіту як про нові й перспективні педагогічні явища.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


81.43.21-90
Н 78


    Ноздрачова, О.
    Формування медіаграмотності на початковому етапі навчання англійської мови [Текст] / О. Ноздрачова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 15. - С. 12-14.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Початкова школа--уроки англійської мови
Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- медіаграмотність -- молодші класи -- домашні улюбленці -- інформаційні технології -- комунікативні вміння
Анотація: Подано розробку уроку з англійської мови з використанням медіатехнологій для учнів початкових класів. Мета: узагальнити та систематизувати вивчений матеріал про домашніх улюбленців, формувати повагу до культури і народу країни досліджуваної мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)




    Семеног, Олена
    Медіаосвіта майбутнього вчителя у вищій філологічній школі: досвід зарубіжжя й України [Текст] / Олена Семеног // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 30-33. - Бібліогр.: 19 назв.
ББК 74.58.2 + 81.411.1-91
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури--медіаосвіта
   Вища освіта в зарубіжних країнах--медіаосвіта студентів

   Вища освіта в зарубіжних країнах--підготовка вчителів-філологів

   Кафедра української мови

   США--вища освіта--підготовка вчителів
    Великобританія--вища освіта--підготовка вчителів

    Польща--вища освіта--підготовка вчителів

    Франція--вища освіта--підготовка вчителів

    Росія--вища освіта--підготовка вчителів

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- медіаграмотність -- медіапедагогіка -- медіакомпетентність -- майбутній учитель -- професійна підготовка -- вчитель рідної мови -- рідна мова
Анотація: У статі окреслено тенденції медіаосвіти майбутніх учителів рідної мови у вищих навчальних закладах США, Великої Британії, Франції, ПольщІ, Росії, України, акцентовано увагу на медіасамоосвіті і труднощах упровадження медіаосвіти в навчальний процес вищих навчальних закладів.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)


Шифр: ПП1/2013/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2013р. N 2
Зміст:
Кремень, В. Г. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти: доповідь про діяльність НАПН України у 2012 р. та завдання на 2013 р. / В. Г. Кремень. - С.5-13.
Максименко, С. Д. Психічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі / С. Д. Максименко. - С.14-17.
Слюсаревський, М. М. Медіаорієнтаційна функція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби / М. М. Слюсаревський. - С.18-28. - Бібліогр.: 28 назв.
Бакіров, В. С. Креативна модель медіаосвіти: експеримент Каразінського університету / В. С. Бакіров, Л. В. Стародубцева. - С.29-38. - Бібліогр.: 19 назв.
Найдьонова, Л. А. Основні напрями і перші підсумки експериментального впровадження медіаосвіти на всеукраїнському рівні / Л. А. Найдьонова. - С.38-45. - Бібліогр.: 6 назв. : табл.
Іванова, Т. В. Медіаосвіта та медіаграмотність як актуальні тенденції виховання сучасної молоді / Т. В. Іванова, В. Ф. Іванов. - С.46-55. - Бібліогр.: 25 назв.
Онкович, Г. В. Професійно орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Г. В. Онкович. - С.55-60. - Бібліогр.: 17 назв.
Синьов, В. М. Потенціал віртуального комп’ютерного середовища в аспекті корекційної медіаосвіти і соціальної реабілітації осіб з обмеженнями життєдіяльності / В. М. Синьов, А. Г. Шевцов. - С.61-65. - Бібліогр.: 5 назв.
Гуржій, А. М. Технологія створення аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.66-72. - Бібліогр.: 5 назв.
Загірняк, М. В. Забезпечення конкурентоспроможності наукових досліджень через підвищення рівня наукових видань / М. В. Загірняк, С. А. Сергієнко. - С.72-78. - Бібліогр.: 13 назв. : табл.
Євтух, М. Б. Фінансово-економічні важелі підвищення ефективності управління загальною середньою освітою регіону в сучасних умовах / М. Б. Євтух, М. В. Набок. - С.79-86. - Бібліогр.: 17 назв.
Карпенко, О. В. Освітні послуги у Швеції: досвід для України / О. В. Карпенко, В. В. Вербова. - С.87-94. - Бібліогр.: 26 назв. : рис.
Вітаємо з ювілеєм Миколу Борисовича Євтуха. - С.95-96.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Іванова, Т. В.
    Медіаосвіта та медіаграмотність як актуальні тенденції виховання сучасної молоді / Т. В. Іванова, В. Ф. Іванов // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 2. - С. 46-55. - Бібліогр.: 25 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Медіаосвіта--тенденції виховання--молодь
Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- медіаграмотність -- медіапедагогіка -- інформаційна грамотність -- критичне мислення -- виховання молоді -- культура особистості
Анотація: Розглянуто основні поняття й тенденції розвитку медіаосвіти та медіаграмотності в контексті виховання в молоді культури споживання та обробки інформації. Розкрито понятійний апарат медіаграмотності як складової нової галузі в педагогіці - медіапедагогіки. Описано головні завдання, а також принципи й функції медіаосвіти в Україні.


Дод.точки доступу:
Іванов, В. Ф.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Онкович, Г. В.
    Професійно орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Г. В. Онкович // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 2. - С. 55-60. - Бібліогр.: 17 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Медіаосвіта--навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- професійно орієнтована медіаосвіта -- медіаграмотність -- інформаційна грамотність -- медіадидактика -- медіадидактика вищої школи
Анотація: У статті йдеться мова про медіадидактику вищої школи й професійно орієнтовану медіаосвіту як про нові й перспективні педагогічні явища.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.204.21
Б 20


    Балабанова, К. Є.
    Використання соціальних інтернет-мереж у професійній діяльності педагогів [Текст] / К. Є. Балабанова, Є. С. Вакарєв // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 7. - С. 26-31
ДРНТІ
ББК 74.204.21 + 76р30 + 74.026.843
Рубрики: Вчителі--медіаграмотність
   Вчителі--професійна діяльність--Інтернет-технології

   Вчителі--професійна діяльність--соціальні мережі

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
медіаграмотність вчителя -- соціальні мережі -- професійна діяльність -- принципи соціальної мережі -- педагогічні завдання соціальної мережі


Дод.точки доступу:
Вакарєв, Є.С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58(4Укр)
О-58


    Онкович, Ганна.
    Професійно-орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Ганна Онкович // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 80-87. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Вища освіта--медіаосвіта
Кл.слова (ненормовані):
інформаційна грамотність -- медіаграмотність -- медіаінформаційна грамотність -- парасольковий термін -- професійно-орієнтована медіаосвіта -- медіакомпетентність фахівця -- медіапсихологія
Анотація: У статті розглядаються терміни "інформаційна грамотність", "медіаграмотність", "медіаінформаційна грамотність" та "медіакомпетентність фахівця", представлені у дослідженнях зарубіжних науковців. Звертається увага на необхідність розуміння "парасолькового" поняття "медіаінформаційна грамотність" як одного з базових у сучасній гуманітаристиці суспільства знань. Ідеться про доцільність упровадження у систему вищої освіти нових курсів, які б формували професійну компетентність фахівця засобами медіаосвітніх технологій. Як приклад розглядається колективна монографія "Медіакомпетентність фахівця", яка підготовлена за матеріалами дипломних робіт студентів - слухачів спецкурсу з професійно-орієнтованої медіаосвіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Орлова, Ольга.
    Художнє сприйняття як основа медіакомпетентності студентів-філологів / Ольга Орлова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 82-88 : табл. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів-філологів--медіаосвіта
Кл.слова (ненормовані):
процес сприйняття -- художнє сприйняття -- медіаосвіта -- медіасприйняття -- медіаграмотність -- медіакомпетентність -- студенти-філологи -- інформаційне поле -- перцептивний образ -- критичне мислення -- інтерактивне навчання -- вища школа -- педагогічна освіта
Анотація: У статті аналізується процес формування у майбутніх педагогів-словесників медійного й художнього сприйняття: роль у літературній комунікації, формат, структура, елементи, механізми перебігу. З опертям на зіставлення художньої та медійної рецепції розглядаються можливості формування медіасприйняття як основи медіакомпетентності студентів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.584(7США)
Ф 33


    Федоренко, Світлана.
    Грамотність як комплексний педагогічний феномен у вищій освіті США / Світлана Федоренко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 97-102. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.584(7США)
Рубрики: вища освіта в зарубіжних країнах
   США--вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
мультимодальна грамотність -- візуальна грамотність -- медіаграмотність -- інформаційна грамотність -- культурна грамотність -- культурний інтелект -- теорія -- зарубіжний досвід -- вища освіта -- педагогічна наука
Анотація: У статті визначено загальне поняття "грамотності" з точки зору американської педагогічної науки. Розкрито особливості комплексної мультимодальної грамотності на основі принципів візуальної, інформаційної, мультикультурної та медіа грамотності. Висвітлено, що сформована мультимодальна грамотність сприяє успішній життєдіяльності особистості в сучасних умовах.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
Ф 33


    Федоров, Олександр.
    Медіаосвіта та медіакритика в контексті підготовки майбутніх педагогів / Олександр Федоров // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 59-70 : мал. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК 74
Рубрики: Підготовка вчителів--підготовка до медіаосвіти школярів--Росія
Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- медіаграмотність -- медіакритика -- медіакомпетентність -- аналітичне мислення
Анотація: У теоретичній моделі, що синтезує завдання медіаосвіти і медіакритики для ефективного розвитку медіакомпетентності та аналітичного мислення майбутніх педагогів, їх цілеспрямованої підготовки до медіаосвіти школярів, представлені такі компоненти: 1) початковий констатувальний компонент: констатація та аналіз рівнів медіакомпетентності (включаючи розвиток аналітичного мислення) відносно медіа та медіатекстів у певній аудиторії на початковому етапі навчання; 2) формувальний компонент: теоретична складова (блоки теоретичної підготовки аудиторії в галузі медіаосвіти і медіакритики), тобто вивчення аудиторією методів і форм медіаосвіти; і практична складова (блок аналітичної та креативної діяльності аудиторії відносно медіа; блок технології підготовки аудиторії до медіаосвіти школярів); 3) підсумковий констатувальний компонент (блок проведення тестування аудиторії з метою виявлення підсумкових рівнів медіакомпетентності (включаючи розвиток аналітичного мислення) аудиторії; блок аналізу результатів тестування аудиторії з метою виявлення підсумкових рівнів медіакомпетентності (включаючи розвиток аналітичного мислення) аудиторії; 4) результативний компонент: підвищення рівнів медіакомпетентності аудиторії, зокрема і на матеріалі аналізу взаємовідносин медіа та соціуму й аналізу медіатекстів різних видів і жанрів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
М 33


    Матвійчук, Марина Миколаївна.
    Формування медіаграмотності майбутніх соціальних педагогів у процесі фахової підготовки [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.05-соціальна педагогіка / М. М. Матвійчук ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - 21 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Соціальний педагог--майбутній соціальний педагог
   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

   автореферати дисертацій--педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
медіаграмотність вчителя


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74.04(4УКР)
М 42


   
    Медіакомпетентність - вміння для життя сучасної людини [Текст] // Зарубіжна література в школі : наук.-метод. журн. - 2017. - N 3/4. - С. 2-5. - Бібліогр.: 4 назви.
ББК 74.04(4УКР)
Рубрики: Освіта в Україні--інформатизація освіти--медіакомпетентність особистості
Кл.слова (ненормовані):
медіакомпетентність особистості -- медіаосвіта -- медіаграмотність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


373.3.025/.026:004](477)
Z99


    Іванчук, Л.
    Використання медіадидактики на компетентнісно зорієнтованому уроці в початкових класах / Леся Іванчук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 8–10. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--медіадидактика--використання
   Початкова школа--комп’ютерні технології

Кл.слова (ненормовані):
медіадидактика -- інформаційно-комунікаційні технології -- медіазасоби -- медіакомпетентність -- медіаграмотність -- медіаосвітні технології -- технологічні прийоми -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про використання інформаційно-комунікаційних технологій в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПУЗО/2018/10
   Журнал

Практика управління закладом освіти [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ видається за інформаційної підтримки Міністерства освіти і науки України, Державної служби якості освіти України. - Київ : ТОВ Видавничий будинок "Аванпост-прим", 2006 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 10
Зміст:
Омельяненко, Ніна. Концепція розвитку педагогічної освіти: акцент на практиці / Ніна Омельяненко. - С.10-13.
Омельяненко, Ніна. Готуємо заклад освіти до опалювального періоду / Ніна Омельяненко. - С.14-17.
Житкова, Ірина. Виробничий календар - 2019 для "п’ятиденки" / І. Житкова. - С.18-19.
Морєва, Олена. Яку оплату встановити учителю за індивідуальне навчання / О. Морєва. - С.31-33.
Морєва, Олена. Як встановити зарплату педагогам: розглядаємо на прикладах / О. Морєва. - С.34-39.
Сергійчук, Наталія. Чи можна проводити фото-, відеозйомку в закладі освіти / Н. Сергійчук. - С.40-43.
Юдін, Олег. Вакцина від істерик: як відповісти на закиди батьків щодо обов’язковості щеплень / О. Юдін. - С.44-46.
Міняйло, Ірина. Які пільги мають педагоги, які працюють у сільській місцевості / І. Міняйло. - С.47-49.
Гоголь, Марта. Контроль у сфері закупівель: хто, коли і як / М. Гоголь. - С.50-56.
Дуброва, Ярослава. Як визначати предмет закупівлі для шкільного приладдя / Я. Дуброва. - С.57-59.
Дорош, Марина. Як підвищити медіаграмотність: і теорія, і практика / М. Дорош. - С.60-65.
Поліщук, Володимир. Дітям - флікери! / В. Поліщук, А. Савченко. - С.66-69.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПУДЗ/2018/10
   Журнал

Практика управління дошкільним закладом [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. Державна служба якості освіти України. - Київ : МЦФЕР-Україна. - Виходить щомісячно
2018р. N 10
Зміст:
Нові нормативні акти у сфері освіти : [моніторинг законодаства]. - С.4-7.
Божинський, Володимир. Статут та локальні документи закладу освіти: коли та як змінювати / В. Божинський, Ніна Омельяненко. - С.10-14.
Позачергова атестація педагогічних працівників: знати все : тест. - С.20-21.
Федоренко, Микола. Яка відповідальність чекає на порушників вимог із охорони праці / М. Федоренко. - С.26-32.
Галайда, Роман. 9 порад, як вести ділове спілкування у месенджерах / Р. Галайда. - С.42-45.
Дорош, Марина. Як підвищити медіаграмотність: і теорія, і практика / М. Дорош. - С.58-63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.016:316.77
Г 61


    Головченко, Г. О.
    Витоки та тенденції розвитку медіаосвіти США в історичній ретроспективі [Текст] / Г. О. Головченко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 3. - С. 50-59. - Бібліогр.: с. 57-59 (30 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--медіаосвіта
   США--освіта--медіаосвіта
Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- історія медіаосвіти -- медіаграмотність -- періодизація етапів розвитку медіаосвіти у сша

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Дорош, Марина.
    Як підвищити медіаграмотність: і теорія, і практика [Текст] / М. Дорош // Практика управління закладом освіти : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 10. - С. 60-65.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--інноваційна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
медіаграмотність -- медіаспоживач -- безплатна освітня платформа


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)