Сахневич, Інна Андріївна. Культура використання медіазасобів - неодмінна умова запобігання негативному впливу медіаінформації / Інна Сахневич> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 94-98. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Засоби масової інформації (ЗМІ)--вплив Молодь--негативний вплив ЗМІ Медіаосвіта--навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): медіаінформація -- Концепція впровадження медіаосвіти -- медіаграмотність -- медіакомпетентність -- засоби масової інформації -- Інтернет -- соціальні мережі -- відеопродукція Анотація: У статті розглянуто деякі факти, причини та наслідки негативного впливу медіаінформації на свідомість української молоді та запропоновано впровадження медіаосвіти у навчальний процес усіх освітніх закладів як один із основних шляхів розв'язання проблеми. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 74 Мокрогуз, Олександр . Медіаосвіта в контекті шкільної освіти [Текст] / О. Мокрогуз, В. Тандура> // Історія в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 3. - С. 27-33 Рубрики: Медіаосвіта--методика викладання Кл.слова (ненормовані): медіаграмотність Дод.точки доступу: Тандура, Володимир Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Онкович, Ганна. Медіадидактика вищої школи: український досвід / Ганна Онкович> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 23-29. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Вища освіта в Україні--дидактика--медіадидактика Кл.слова (ненормовані): медіаосвіта -- професійно орієнтована медіаосвіта -- вектори розвитку медіаосвіти -- медіаграмотність -- інформаційна грамотність -- медіадидактика -- вища школа -- вища освіта Анотація: Актуальність упровадження медіаосвіти у систему вищої освіти за допомогою інтегрування медіаосвітніх технологій у професійну підготовку майбутніх фахівців обумовлена тим, що у навчальному процесі виникає принципово нова концепція професійної підготовки, яка вміщує медіаосвітні стратегії з метою <формування медіаосвітньої культури> як необхідного складника професійної культури майбутнього фахівця. У статті йдеться про медіадидактику вищої школи та про професійно-орієнтовану медіаосвіту як про нові й перспективні педагогічні явища. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 78 Ноздрачова, О. Формування медіаграмотності на початковому етапі навчання англійської мови [Текст] / О. Ноздрачова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 15. - С. 12-14. Рубрики: Початкова школа--уроки англійської мови Кл.слова (ненормовані): медіаосвіта -- медіаграмотність -- молодші класи -- домашні улюбленці -- інформаційні технології -- комунікативні вміння Анотація: Подано розробку уроку з англійської мови з використанням медіатехнологій для учнів початкових класів. Мета: узагальнити та систематизувати вивчений матеріал про домашніх улюбленців, формувати повагу до культури і народу країни досліджуваної мови. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
Семеног, Олена Медіаосвіта майбутнього вчителя у вищій філологічній школі: досвід зарубіжжя й України [Текст] / Олена Семеног> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 30-33. - Бібліогр.: 19 назв. Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури--медіаосвіта Вища освіта в зарубіжних країнах--медіаосвіта студентів Вища освіта в зарубіжних країнах--підготовка вчителів-філологів Кафедра української мови США--вища освіта--підготовка вчителів Великобританія--вища освіта--підготовка вчителів Польща--вища освіта--підготовка вчителів Франція--вища освіта--підготовка вчителів Росія--вища освіта--підготовка вчителів Кл.слова (ненормовані): медіаосвіта -- медіаграмотність -- медіапедагогіка -- медіакомпетентність -- майбутній учитель -- професійна підготовка -- вчитель рідної мови -- рідна мова Анотація: У статі окреслено тенденції медіаосвіти майбутніх учителів рідної мови у вищих навчальних закладах США, Великої Британії, Франції, ПольщІ, Росії, України, акцентовано увагу на медіасамоосвіті і труднощах упровадження медіаосвіти в навчальний процес вищих навчальних закладів. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: ПП1/2013/2 Журнал 2013р. N 2 Кремень, В. Г. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти: доповідь про діяльність НАПН України у 2012 р. та завдання на 2013 р. / В. Г. Кремень. - С.5-13. Максименко, С. Д. Психічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі / С. Д. Максименко. - С.14-17. Слюсаревський, М. М. Медіаорієнтаційна функція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби / М. М. Слюсаревський. - С.18-28. - Бібліогр.: 28 назв. Бакіров, В. С. Креативна модель медіаосвіти: експеримент Каразінського університету / В. С. Бакіров, Л. В. Стародубцева. - С.29-38. - Бібліогр.: 19 назв. Найдьонова, Л. А. Основні напрями і перші підсумки експериментального впровадження медіаосвіти на всеукраїнському рівні / Л. А. Найдьонова. - С.38-45. - Бібліогр.: 6 назв. : табл. Іванова, Т. В. Медіаосвіта та медіаграмотність як актуальні тенденції виховання сучасної молоді / Т. В. Іванова, В. Ф. Іванов. - С.46-55. - Бібліогр.: 25 назв. Онкович, Г. В. Професійно орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Г. В. Онкович. - С.55-60. - Бібліогр.: 17 назв. Синьов, В. М. Потенціал віртуального комп’ютерного середовища в аспекті корекційної медіаосвіти і соціальної реабілітації осіб з обмеженнями життєдіяльності / В. М. Синьов, А. Г. Шевцов. - С.61-65. - Бібліогр.: 5 назв. Гуржій, А. М. Технологія створення аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.66-72. - Бібліогр.: 5 назв. Загірняк, М. В. Забезпечення конкурентоспроможності наукових досліджень через підвищення рівня наукових видань / М. В. Загірняк, С. А. Сергієнко. - С.72-78. - Бібліогр.: 13 назв. : табл. Євтух, М. Б. Фінансово-економічні важелі підвищення ефективності управління загальною середньою освітою регіону в сучасних умовах / М. Б. Євтух, М. В. Набок. - С.79-86. - Бібліогр.: 17 назв. Карпенко, О. В. Освітні послуги у Швеції: досвід для України / О. В. Карпенко, В. В. Вербова. - С.87-94. - Бібліогр.: 26 назв. : рис. Вітаємо з ювілеєм Миколу Борисовича Євтуха. - С.95-96. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Іванова, Т. В. Медіаосвіта та медіаграмотність як актуальні тенденції виховання сучасної молоді / Т. В. Іванова, В. Ф. Іванов> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 2. - С. 46-55. - Бібліогр.: 25 назв. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Медіаосвіта--тенденції виховання--молодь Кл.слова (ненормовані): медіаосвіта -- медіаграмотність -- медіапедагогіка -- інформаційна грамотність -- критичне мислення -- виховання молоді -- культура особистості Анотація: Розглянуто основні поняття й тенденції розвитку медіаосвіти та медіаграмотності в контексті виховання в молоді культури споживання та обробки інформації. Розкрито понятійний апарат медіаграмотності як складової нової галузі в педагогіці - медіапедагогіки. Описано головні завдання, а також принципи й функції медіаосвіти в Україні. Дод.точки доступу: Іванов, В. Ф. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Онкович, Г. В. Професійно орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Г. В. Онкович> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 2. - С. 55-60. - Бібліогр.: 17 назв. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Медіаосвіта--навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): медіаосвіта -- професійно орієнтована медіаосвіта -- медіаграмотність -- інформаційна грамотність -- медіадидактика -- медіадидактика вищої школи Анотація: У статті йдеться мова про медіадидактику вищої школи й професійно орієнтовану медіаосвіту як про нові й перспективні педагогічні явища. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 20 Балабанова, К. Є. Використання соціальних інтернет-мереж у професійній діяльності педагогів [Текст] / К. Є. Балабанова, Є. С. Вакарєв> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 7. - С. 26-31
Рубрики: Вчителі--медіаграмотність Вчителі--професійна діяльність--Інтернет-технології Вчителі--професійна діяльність--соціальні мережі Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): медіаграмотність вчителя -- соціальні мережі -- професійна діяльність -- принципи соціальної мережі -- педагогічні завдання соціальної мережі Дод.точки доступу: Вакарєв, Є.С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-58 Онкович, Ганна. Професійно-орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Ганна Онкович> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 80-87. - Бібліогр.: 16 назв. Рубрики: Вища освіта--медіаосвіта Кл.слова (ненормовані): інформаційна грамотність -- медіаграмотність -- медіаінформаційна грамотність -- парасольковий термін -- професійно-орієнтована медіаосвіта -- медіакомпетентність фахівця -- медіапсихологія Анотація: У статті розглядаються терміни "інформаційна грамотність", "медіаграмотність", "медіаінформаційна грамотність" та "медіакомпетентність фахівця", представлені у дослідженнях зарубіжних науковців. Звертається увага на необхідність розуміння "парасолькового" поняття "медіаінформаційна грамотність" як одного з базових у сучасній гуманітаристиці суспільства знань. Ідеться про доцільність упровадження у систему вищої освіти нових курсів, які б формували професійну компетентність фахівця засобами медіаосвітніх технологій. Як приклад розглядається колективна монографія "Медіакомпетентність фахівця", яка підготовлена за матеріалами дипломних робіт студентів - слухачів спецкурсу з професійно-орієнтованої медіаосвіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Орлова, Ольга. Художнє сприйняття як основа медіакомпетентності студентів-філологів / Ольга Орлова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 82-88 : табл. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів-філологів--медіаосвіта Кл.слова (ненормовані): процес сприйняття -- художнє сприйняття -- медіаосвіта -- медіасприйняття -- медіаграмотність -- медіакомпетентність -- студенти-філологи -- інформаційне поле -- перцептивний образ -- критичне мислення -- інтерактивне навчання -- вища школа -- педагогічна освіта Анотація: У статті аналізується процес формування у майбутніх педагогів-словесників медійного й художнього сприйняття: роль у літературній комунікації, формат, структура, елементи, механізми перебігу. З опертям на зіставлення художньої та медійної рецепції розглядаються можливості формування медіасприйняття як основи медіакомпетентності студентів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ф 33 Федоренко, Світлана. Грамотність як комплексний педагогічний феномен у вищій освіті США / Світлана Федоренко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 97-102. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: вища освіта в зарубіжних країнах США--вища освіта Кл.слова (ненормовані): мультимодальна грамотність -- візуальна грамотність -- медіаграмотність -- інформаційна грамотність -- культурна грамотність -- культурний інтелект -- теорія -- зарубіжний досвід -- вища освіта -- педагогічна наука Анотація: У статті визначено загальне поняття "грамотності" з точки зору американської педагогічної науки. Розкрито особливості комплексної мультимодальної грамотності на основі принципів візуальної, інформаційної, мультикультурної та медіа грамотності. Висвітлено, що сформована мультимодальна грамотність сприяє успішній життєдіяльності особистості в сучасних умовах. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ф 33 Федоров, Олександр. Медіаосвіта та медіакритика в контексті підготовки майбутніх педагогів / Олександр Федоров> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 59-70 : мал. - Бібліогр.: 17 назв. Рубрики: Підготовка вчителів--підготовка до медіаосвіти школярів--Росія Кл.слова (ненормовані): медіаосвіта -- медіаграмотність -- медіакритика -- медіакомпетентність -- аналітичне мислення Анотація: У теоретичній моделі, що синтезує завдання медіаосвіти і медіакритики для ефективного розвитку медіакомпетентності та аналітичного мислення майбутніх педагогів, їх цілеспрямованої підготовки до медіаосвіти школярів, представлені такі компоненти: 1) початковий констатувальний компонент: констатація та аналіз рівнів медіакомпетентності (включаючи розвиток аналітичного мислення) відносно медіа та медіатекстів у певній аудиторії на початковому етапі навчання; 2) формувальний компонент: теоретична складова (блоки теоретичної підготовки аудиторії в галузі медіаосвіти і медіакритики), тобто вивчення аудиторією методів і форм медіаосвіти; і практична складова (блок аналітичної та креативної діяльності аудиторії відносно медіа; блок технології підготовки аудиторії до медіаосвіти школярів); 3) підсумковий констатувальний компонент (блок проведення тестування аудиторії з метою виявлення підсумкових рівнів медіакомпетентності (включаючи розвиток аналітичного мислення) аудиторії; блок аналізу результатів тестування аудиторії з метою виявлення підсумкових рівнів медіакомпетентності (включаючи розвиток аналітичного мислення) аудиторії; 4) результативний компонент: підвищення рівнів медіакомпетентності аудиторії, зокрема і на матеріалі аналізу взаємовідносин медіа та соціуму й аналізу медіатекстів різних видів і жанрів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 33 Матвійчук, Марина Миколаївна. Формування медіаграмотності майбутніх соціальних педагогів у процесі фахової підготовки [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.05-соціальна педагогіка / М. М. Матвійчук ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - 21 с. -
РУБ 74 Рубрики: Соціальний педагог--майбутній соціальний педагог Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи автореферати дисертацій--педагогіка Кл.слова (ненормовані): медіаграмотність вчителя Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
М 42 Медіакомпетентність - вміння для життя сучасної людини [Текст]> // Зарубіжна література в школі : наук.-метод. журн. - 2017. - N 3/4. - С. 2-5. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Освіта в Україні--інформатизація освіти--медіакомпетентність особистості Кл.слова (ненормовані): медіакомпетентність особистості -- медіаосвіта -- медіаграмотність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Z99 Іванчук, Л. Використання медіадидактики на компетентнісно зорієнтованому уроці в початкових класах / Леся Іванчук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 8–10. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): медіадидактика -- інформаційно-комунікаційні технології -- медіазасоби -- медіакомпетентність -- медіаграмотність -- медіаосвітні технології -- технологічні прийоми -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про використання інформаційно-комунікаційних технологій в початковій школі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПУЗО/2018/10 Журнал 2018р. N 10 Омельяненко, Ніна. Концепція розвитку педагогічної освіти: акцент на практиці / Ніна Омельяненко. - С.10-13. Омельяненко, Ніна. Готуємо заклад освіти до опалювального періоду / Ніна Омельяненко. - С.14-17. Житкова, Ірина. Виробничий календар - 2019 для "п’ятиденки" / І. Житкова. - С.18-19. Морєва, Олена. Яку оплату встановити учителю за індивідуальне навчання / О. Морєва. - С.31-33. Морєва, Олена. Як встановити зарплату педагогам: розглядаємо на прикладах / О. Морєва. - С.34-39. Сергійчук, Наталія. Чи можна проводити фото-, відеозйомку в закладі освіти / Н. Сергійчук. - С.40-43. Юдін, Олег. Вакцина від істерик: як відповісти на закиди батьків щодо обов’язковості щеплень / О. Юдін. - С.44-46. Міняйло, Ірина. Які пільги мають педагоги, які працюють у сільській місцевості / І. Міняйло. - С.47-49. Гоголь, Марта. Контроль у сфері закупівель: хто, коли і як / М. Гоголь. - С.50-56. Дуброва, Ярослава. Як визначати предмет закупівлі для шкільного приладдя / Я. Дуброва. - С.57-59. Дорош, Марина. Як підвищити медіаграмотність: і теорія, і практика / М. Дорош. - С.60-65. Поліщук, Володимир. Дітям - флікери! / В. Поліщук, А. Савченко. - С.66-69. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПУДЗ/2018/10 Журнал 2018р. N 10 Нові нормативні акти у сфері освіти : [моніторинг законодаства]. - С.4-7. Божинський, Володимир. Статут та локальні документи закладу освіти: коли та як змінювати / В. Божинський, Ніна Омельяненко. - С.10-14. Позачергова атестація педагогічних працівників: знати все : тест. - С.20-21. Федоренко, Микола. Яка відповідальність чекає на порушників вимог із охорони праці / М. Федоренко. - С.26-32. Галайда, Роман. 9 порад, як вести ділове спілкування у месенджерах / Р. Галайда. - С.42-45. Дорош, Марина. Як підвищити медіаграмотність: і теорія, і практика / М. Дорош. - С.58-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 61 Головченко, Г. О. Витоки та тенденції розвитку медіаосвіти США в історичній ретроспективі [Текст] / Г. О. Головченко> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 3. - С. 50-59. - Бібліогр.: с. 57-59 (30 назв) . - ISSN 2304-0629
США--освіта--медіаосвіта Кл.слова (ненормовані): медіаосвіта -- історія медіаосвіти -- медіаграмотність -- періодизація етапів розвитку медіаосвіти у сша Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Дорош, Марина. Як підвищити медіаграмотність: і теорія, і практика [Текст] / М. Дорош> // Практика управління закладом освіти : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 10. - С. 60-65. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--інноваційна діяльність Кл.слова (ненормовані): медіаграмотність -- медіаспоживач -- безплатна освітня платформа Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |