74.58
С 22


    Сахневич, Інна Андріївна.
    Інтегрований спецкурс з основ медіакомпетентності у професійній підготовці майбутніх фахівців технічних спеціальностей / І. А. Сахневич // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 101-105. - Бібліогр.: 5 назв
ББК 74.58
Рубрики: Медіаосвіта--методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
технічні спеціальності -- нафтогазова справа -- інтегрований спецкурс -- гуманітарне спрямування -- медіакомпетентність -- медіаосвітні технології -- пропедевтичний семінар
Анотація: У статті розглянуто основні змістові блоки інтегрованого спецкурсу з основ медіакомпетентності для студентів технічних спеціальностей, визначено його мету, завдання та оптимальні способи впровадження у професійну підготовку студентів технічних спеціальностей на прикладі ВНЗ нафтогазового профілю.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74
І-88


    Іць, Світлана Вікторівна.
    Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами медіаосвіти [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / С. В. Іць ; Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир). - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2014. - 22 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Кафедра іноземних мов
   Професійна компетентність педагога

   Майбутні вчителі іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність учителя -- медіаосвітні технології -- автореферати з педагогіки


Дод.точки доступу:
Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74.03(4УКР)
О-58


    Онкович, Ганна.
    Наукова конференція як інтерактивна медіаосвітня технологія / Ганна Онкович // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 85-93. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Вища освіта в Україні--інтерактивні технології навчання
   Медіаосвіта--міжнародна співпраця--світ

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні методи навчання -- медіаосвітні технології -- медіаосвітня інтерактивна технологія -- наукова конференція -- конференція як жанр -- конференція як медіапродукт -- інформаційна грамотність -- медіаінформаційна грамотність
Анотація: Основна характеристика "інтерактиву" - це спеціальна форма пізнавальної діяльності, коли процес пізнання організовано у такий спосіб, що практично всі присутні заохочені до нього, можуть брати участь, розуміти й рефлектувати з приводу того, що вони знають і думають. Це - спосіб багатосторонньої комунікації в освітньому процесі, під час якої відбувається колективне занурення в обговорювану проблему. Розвиток інноваційних підходів організації навчання, інтерактивність навчального процесу нині відбувається з використанням засобів масової комунікації - медіа. Медіаосвітні технології передбачають включення в систему освіти різних медіапродуктів, розробляння нових методичних і технологічних форм навчання. У статті розглядаються різні жанри наукових конференцій. Об'єднує їх парасольковий термін "інтерактивна медіаосвітня технологія". Здійснено огляд міжнародних форумів, у центрі яких перебували проблеми медіа- та інформаційної грамотності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.025/.026:004](477)
Z99


    Іванчук, Л.
    Використання медіадидактики на компетентнісно зорієнтованому уроці в початкових класах / Леся Іванчук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 8–10. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--медіадидактика--використання
   Початкова школа--комп’ютерні технології

Кл.слова (ненормовані):
медіадидактика -- інформаційно-комунікаційні технології -- медіазасоби -- медіакомпетентність -- медіаграмотність -- медіаосвітні технології -- технологічні прийоми -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про використання інформаційно-комунікаційних технологій в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37:316.774(477)
П 37


    Платоненко, О. С.
    Особливості управління впровадження медіановацій в освітню практику / О. С. Платоненко // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7/9. - С. 33–35. - Бібліогр.: 4 назви.
УДК
Рубрики: Медіаосвіта--впровадження--освітній процес
Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- освітній процес -- інноваційні педагогічні технології -- медіаосвітні технології
Анотація: Охарактеризовано особливості управління впровадженням елементів медіаосвіти в освітній процес закладів загальної середньої освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


[378.091.12-051:51]:[004:005.336.1](043.5)
Б 91


    Бурцева, Олена Георгіївна.
    Формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики засобами медіаосвітніх технологій [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04-теорія і методика професійної освіти / О. Г. Бурцева ; Міністерство освіти і науки України, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Мелітополь). - : МДПУ імені Богдана Хмельницького (Мелітополь), 2021. - 22 с. -
УДК
Рубрики: майбутній вчитель математики
   компетентність вчителя

   автореферати дисертацій--математика

   Кафедра вищої математики

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвітні технології


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Мелітополь)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)