Г 93 Губерський, Леонід. Культура. Ідеологія. Особистість [Текст] : методолого-світоглядний аналіз / Л. Губерський, В. Андрущенко, М. Михальченко ; Київський Національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут соціології НАН України. Інститут вищої освіти АПН України. - К. : Знання України, 2002. - 578 с. - Є передмова: с. 9-12. - ISBN 966-7999-07-6 : 35.00 грн. Зміст: ПОНЯТТЯ КУЛЬТУРИ У ФІЛОСОФІЇ . - С .14 КУЛЬТУРА, АНТИКУЛЬТУРА, КОНТРКУЛЬТУРА . - С .24 ФЕНОМЕН РАДЯНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ: РАЦІОНАЛЬНЕ ТА ІРРАЦІОНАЛЬНЕ . - С .30 УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРНО-НАЦІОНАЛЬНА СКЛАДОВА СВІТОВОЇ ЦИВІЛІЗАЦІЇ . - С .39 ЛЮДИНА ЯК ОБ’ЄКТ І СУБ’ЄКТ КУЛЬТУРИ . - С .54 КУЛЬТУРОТВОРЧА СУТНІСТЬ ЛЮДИНИ ЯК СОЦІАЛЬНОЇ ІСТОТИ І ОСОБИСТОСТІ . - С .80 КЛАСОВЕ, НАЦІОНАЛЬНЕ І ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКЕ В КУЛЬТУРІ . - С .102 ІДЕОЛОГІЯ ЯК ТЕОРЕТИКО-ПОЛІТИЧНА ПАРАДИГМА РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ . - С .122 ІДЕОЛОГІЯ ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ФОРМ СУСПІЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ . - С .143 ІДЕОЛОГІЯ І КУЛЬТУРА ЦИВІЛІІЗАЦІЙНОГО ЗЛОМУ ТИСЯЧОЛІТЬ: ПОВЕРНЕННЯ ДО ГУМАНІЗМУ . - С .183 УКРАЇНА ЯК ГЕОПОЛІТИЧНА РЕАЛЬНІСТЬ . - С .249 Кл.слова: Територія, людність, кордони, Геополітична паспортизація МАТЕРІАЛЬНІ, ЛЮДСЬКІ І ДУХОВНІ РЕСУРСИ . - С .269 Кл.слова: Природоресурсний потенціал, демографічний характер, національний характер ІСТОРИЧНИЙ ХАРАКТЕР . - С .304 СТРАТЕГІЧНІ ПАРТНЕРИ . - С .319 СКАРБНИЦЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ МУДРОСТІ: СУСПІЛЬНА ЦІННІСТЬ ІДЕЇ "ПОРЯДКУ" . - С .328 Кл.слова: Історична роль ідеї державності РЕАБІЛІТАЦІЯ ІДЕОЛОГІЇ . - С .355 ЧИ ПОТРІБНА УКРАЇНІ ДЕРЖАВНА ІДЕОЛОГІЯ . - С .389 ІДЕОЛОГІЯ СТАЛОГО ЛЮДСЬКОГО РОЗВИТКУ . - С .389 СИТУАЦІЯ В УКРАЇНІ . - С .414 УКРАЇНСЬКІ РЕФОРМИ: ІНТЕРЕСИ, МЕТА, НАСЛІДКИ, РОЛЬ ЕЛІТ . - С .425 ВИКЛИКИ ЗОВНІШНЬОГО СВІТУ І УКРАЇНА ХХ1 СТОЛІТТЯ . - С .435 ГУМАНІТАРНА ПОЛІТИКА УКРАЇНИ: МЕТОДОЛОГІЯ, ТЕОРІЯ. ПРАКТИКА . - С .480 ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ПОТЕНЦІАЛ НАЦІЇ І ПРОБЛЕМИ ЙОГО РОЗВИТКУ ЗАСОБАМИ ОСВІТИ . - С .497 ВИХОВАННЯ ІСТОРІЄЮ . - С .551 ДЕРЖАВУ БУДУВАТИ МОЛОДИМ... АЛЕ ХТО ВОНИ? . - С .558
РУБ 301 Дод.точки доступу: Андрущенко, Віктор; Михальченко, Микола; Київський Національний університет імені Тараса Шевченка; Інститут соціології НАН УкраїниІнститут вищої освіти АПН України Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
П 78 Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 25 / Ред кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.); М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, А. Ф. Федяєва та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2001. - 224 с. - ISBN 966-597-072-0 : 5.96 грн. Зміст: Орлов, В. Ф. Професійна освіта і професійне виховання / В. Ф. Орлов. - С .3-11 Осінній, М. Г. Ступенева освіта: стан та шляхи її реалізації в сучасних умовах / М. Г. Осінній. - С .11-15 Ягупов, В. В. Виховна робота у вищих навчальних закладах на засадах гуманістичної методології / В. В. Ягупов. - С .15-22 Робуль, О. М. Зміна виховної парадигми у вищій школі: від теорії до практики / О. М. Робуль. - С .22-31 Шевчук, Н. І. Формування особистості студента / Н. І. Шевчук. - С .31-37 Сергеєва, В. Ф. Інститут кураторства у вищому закладі освіти / В. Ф. Сергеєва. - С .45-53 Демчук, В. С. Організаційно-виховна робота наставника студентської академічної групи вищого навчального закладу / В. С. Демчук. - С .53-62 Кройтор, О. В. Особливості морально-психологічного клімату творчого колективу / О. В. Кройтор. - С .69-75 Корогод, Н. П. Психологічний підхід в управлінні виховною роботою в студентських групах / Н. П. Корогод. - С .75-82 Клименко, О. В. Формування історичної самосвідомості у студентської молоді - необхідний фактор національного відродження / О. В. Клименко, Н. О. Проніна. - С .82-87 Чорна, Т. М. Формування життєвих перспектив у молоді / Т. М. Чорна. - С .87-91 Вознюк, О. В. Виховання екологічної відподальності як наріжний шлях розвитку її духовності / О. В. Вознюк, В. Г. Калашніков, М. В. Левківський. - С .91-97 Жорнова, О. І. Формування образу майбутнього як стратегічна мета виховання студентів / О. І. Жорнова. - С .97-104 Губенко, І. Я. Формування здорового способу як складова виховної роботи серед студентської молоді / І. Я. Губенко, В. М. Шапошнікова. - С .104-110 Удалова, О. А. Профілактика асоціальної поведінки серед учнівської та студентської молоді / О. А. Удалова. - С .110-118 Кл.слова: девіантна поведінка Янковський, І. І. Про роботу зі студентами, які вимагають посиленої педагогічної уваги / І. І. Янковський. - С .118-125 Кочергіна, Т. І. Фізичне виховання і здоров’я нації / Т. І. Кочергіна, А. Ф. Косенко. - С .125-132 Бабешко, О. П. Фиховання фізичної культури студентської молоді в сучасних умовах / О. П. Бабешко. - С .132-136 Петренко, І. І. Виховання у студентів факультету економіки і менеджменту потреби фізичного вдосконалення / І. І. Петренко. - С .136-142 Деркач, Ж. В. Політична свідомість молоді в ретропективі ХХ століття / Ж. В. Деркач. - С .142-147 Любчак, Л. В. Проблеми самовиховання майбутніх учителів в умовах вищого навчального закладу / Л. В. Любчак. - С .147-152 Автушенко, О. С. Особистість військового вихователя / О. С. Автушенко. - С .152-157 Калініченко, А. І. Деякі аспекти організації самовиховання студентської молоді / А. І. Калініченко. - С .162-166 Барна, Т. І. Виховання духовності в сучасній молодій родині / Т. І. Барна. - С .166-172 Курлюк, Т. М. Основні аспекти формування здорового способу життя та підготовки молоді до сімейного виховання / Т. М. Курлюк. - С .172-180 Штифарук, В. С. Проблеми готовності студентської молоді до шлюбно-сімейних відносин / В. С. Штифарук. - С .180-186 Хайруддінов, М. А. Культура взаємовідносин між батьками і дітьми / М. А. Хайруддінов. - С .200-207 Середа, Л. С. Формування в студентів училища загальнолюдських цінностей / Л. С. Середа. - С .207-212 Стародубцев, О. П. Виховання в студентів медичних училищ бережливого відношення до свого здоров’я, почуття милосердя та гуманного відношення до людей / О. П. Стародубцев, О. В. Клименко. - С .212-215 Клименко, О. В. Виховання студентів у світі мовленнєвої культури / О. В. Клименко, О. С. Гореленко. - С .215-219 Хоменко, Л. О. Тест - оптимальна модернізація перевірки знань / Л. О. Хоменко. - С .219-221
РУБ 378 Рубрики: Вищі навчальні заклади Дод.точки доступу: Кремень, В. Г. (д-р філос. наук, проф.); Степко, М. Ф.; Левківський, Казимир Михайлович; Федяєва, А. М.; Білявський, Георгій Олексійович; Бондар, В. І.; Волович, В. І.; Жалдак, М. І.; Зязюн, І. А.; Казміренко, В. П.; Козаков, В. А.; Ляшенко, Олександр Іванович; Мадзігон, В. М.; Носков, В. І.; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Н 73 Нові технології навчання [Текст] : наук. - метод. зб. Вип. 38 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. О. Зайчук (гол. ред.), О. Я. Савченко, М. Ф. Дмитриченко та ін. - К. : НМЦ ВО, 2004. - 214 с. - ISBN 966-597-072-0 : 7.64 грн. Зміст: Акмалдінова, Олександра Миколаївна. Актуальні питання навчання іноземної мови у системі заочної та дистанційної освіти / О. М. Акмалдінова, О. О. Письменна; О. М. Акмалдінова, О. О. Письменна. - С .3 Наливайко, А. П. Про методи врахування результатів поточної успішності в підсумковій оцінці знань (вітчизняний та зарубіжний досвід) / А. П. Наливайко. - С .15 Хорєв, І. О. Виховний вплив у процесі навчальних занять у вищій військовій школі / І. О. Хорєв. - С .21 Бутівщенко, С. В. Виявлення та діагностування проблемних ситуацій державного управління - важливий чинник регіонального розвитку України / С. В. Бутівщенко. - С .29 Ленчук, І. Г. Методичні відтінки навчання основам геометрії / І. Г. Ленчук, А. Ц. Франовська. - С .37 Семенець, С. П. Геометрія гіперболічного параболоїда / С. П. Семенець. - С .46 Гавров, Є. В. Контроль остаточних знань учнів з креслення / Є. В. Гавров. - С .56 Дюканова, Д. М. Проблеми застосування тестів при вивченні іноземної мови / Д. М. Дюканова. - С .61 Курик, М. О. До питання організації обліку, оцінювання і контролю знань студентів з математики у вищих навчальних закладах освіти І - ІІ рівнів акредитації / М. О. Курик. - С .69 Мітрясова, О. П. Мета і завдання хімічної освіти в контексті інтегрованого підходу / О. П. Мітрясова. - С .81 Свириденко, С. О. Вплив світових культурно-інтеграційних процесів на спосіб життя сучасної молоді та завдання закладів освіти / С. О. Свириденко. - С .91 Канішевська, Л. В. Науково-педагогічні основи соціально-педагогічної реабілітації вихованців інтернатних закладів / Л. В. Канішевська. - С .102 Машталір, А. М. Формування творчої особистості курсанта: синергетичний аспект / А. М. Машталір, О. В. Вознюк, С. О. Кубіцький. - С .109 Жорнова, О. Деякі аспекти формування у студентів наукових понять (на прикладі лекційної презентації змісту поняття "формування особистості учнів") / О. Жорнова. - С .118 Жорнова, О. І. Інтерпретація педагогічного процесу у вищій школі з позицій соціокультурної діяльності / О. І. Жорнова. - С .132 Драч, І. І. Навчальний процес у вищому навчальному закладі як об’єкт акмеологічного дослідження / І. І. Драч. - С .141 Параскевич, С. П. Авторська програма спецкурсу "Інструментарій педагогічної діяльності: графічні засоби навчання" та методичні поради щодо її впровадження / С. П. Параскевич. - С .147 Смирнова, М. І. Комплекс тренувально-контролюючих засобів вивчення іноземної мови студентами економічних спенціальностей / М. І. Смирнова. - С .160 Стрельніков, В. Ю. Соціально-психологічний тренінг у формі ділової гри - ефективна технологія навчання у вищій школі / В. Ю. Стрельніков. - С .168 Биковська, Л. Б. Функціональні особливості втоми у гандболістів (жінок ів чоловіків) під час змагань / Л. Б. Биковська. - С .177 Удалова, О. Ю. Жіноча молодь в умовах ринкової економіки / О. Ю. Удалова. - С .186 Леонов, О. З. Деякі особливості фізичного виховання студентів, віднесених до спеціальної медичної групи / О. З. Леонов. - С .192 Журавська, Н. С. Історичні традиції освітньої системи Франції / Н. С. Журавська. - С .200
РУБ 378(4УКР) Рубрики: Вищі навчальні заклади Дод.точки доступу: Зайчук, В. О. \ред.\; Савченко, О. Я. \ред.\; Дмитриченко, М. Ф. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Баженов, В. А. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
І-90 Історія зарубіжної педагогіки [Текст] : тексти для вивчення курсу / уклад.: Н. І. Бєлкіна, Є. І. Коваленко, Н. І. Яковець ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 288 с. - Бібліогр.: с. 284-285. - 9.00 грн., 9.00 грн., 10.00 грн., 09.00 грн. Зміст: Плутарх. Про спартанське виховання / Плутарх. - С .3 Платон. Протагор / Платон. - С .4 Платон. Закони / Платон. - С .6 Платон. Держава / Платон. - С .10 Арістотель. Політика / Арістотель. - С .19 Квінтіліан. Про виховання оратора / Квінтіліан. - С .24 Рабле, Франсуа. Гаргантюа і Пантагрюель / Ф. Рабле. - С .31 Монтень, М. Досліди / М. Монтень. - С .40 Еразм, Роттердамський. Похвала Глупості / Роттердамський Еразм. - С .43 Мор, Т. Утопія / Т. Мор. - С .44 Кампанелла, Ф. Місто сонця / Ф. Кампанелла. - С .47 Коменський, Я. Велика дидактика / Я. Коменський. - С .51 Коменський, Я. Закони добре організованої школи / Я. Коменський. - С .85 Локк, Д. Думки про виховання / Д. Локк. - С .103 Беллерс, Д. Пропозиції про створення трудового коледжу всіх корисних ремесел і сільського господарства / Д. Беллерс. - С .112 Руссо, Ж. -Ж. Еміль, або Про виховання / Ж.-Ж. Руссо. - С .116 Песталоцці, Й. Лінгард і Гертруда / Й. Песталоцці. - С .156 Песталоцці, Й. Лебедина пісня / Й. Песталоцці. - С .163 Дістервег, А. Посібник для освіти німецьких вчителів / А. Дістервег. - С .172 Оуен, Р. Уривки з педагогічних творів / Р. Оуен. - С .210 Пирогов, М. І. Питання життя / М. І. Пирогов. - С .214 Толстой, Я. Яснополянська школа / Я. Толстой. - С .222 Демолен, Е. "Нова школа" в Англії / Е. Демолен. - С .228 Фер’єр, А. Характеристика "Нових шкіл" / А. Фер’єр. - С .231 Літц, Г. Виховні принципи німецької "Нової школи" / Г. Літц. - С .234 Дьюї, Д. Моє педагогічне кредо / Д. Дьюї. - С .235 Кершенштейнер, Г. Суть трудової школи / Г. Кершенштейнер. - С .241 Кершенштейнер, Г. Мета громадянського виховання / Г. Кершенштейнер. - С .248 Кершенштейнер, Г. Завдання держави / Г. Кершенштейнер. - С .249 Кершенштейнер, Г. Ставлення вищих верств до робітничого класу / Г. Кершенштейнер. - С .250 Кершенштейнер, Г. Завдання народної школи / Г. Кершенштейнер. - С .251 Кершенштейнер, Г. Про додаткову школу / Г. Кершенштейнер. - С .252 Кершенштейнер, Г. Індивідуальність як об’єкт педагогічного процесу / Г. Кершенштейнер. - С .253 Мейман, Е. Лекції з експериментальної педагогіки / Е. Мейман. - С .255 Лай, В. Школа дії / В. Лай. - С .258 Монтессорі, Марія. Метод наукової педагогіки, застосовуваний до дитячого виховання в "будинках дитини" / М. Монтессорі. - С .261 Шарельман, Г. Основні настанови / Г. Шарельман. - С .271 Вінекен, Г. Про вільну шкільну общину / Г. Вінекен. - С .274 Кей, Е. Вік дитини / Е. Кей. - С .278 Наторп, П. Уривки з "Соціальної педагогіки" / П. Наторп. - С .279 Зейдель, Р. Гармонійна освіта як мета виховання / Р. Зейдель. - С .281
РУБ 37(075.33) Дод.точки доступу: Бєлкіна, Надія Іванівна; Коваленко, Євгенія Іванівна; Яковець, Наталія Іванівна; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 486 ав (4), фб (1), аб (457), Ч.З.№2 (24) Свободны: ав (4), фб (1), аб (457), Ч.З.№2 (24) |
О-57 Омеляненко, Віталій Лукич. Педагогіка: завдання і ситуації [Текст] : Практикум / В. Л. Омеляненко, А. І. Кузьмінський, Л. П. Вовк. - 2-е вид., випр. - К. : Знання-Прес, 2006. - 424 с. - (Навчально-методичний комплекс з педагогіки). - ISBN 966-311-042-2 : 39.00 грн., 35.00 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Педагогіка--предмет--завдання Особистість--розвиток особистості Виховання--мета--завдання Освіта в Україні--система освіти Дидактика Навчання--методи--форми--засоби Ігри ділові Теорія виховання Спілкування педагогічне Школознавство Кл.слова (ненормовані): процес навчання -- система освіти Дод.точки доступу: Кузьмінський, Анатолій Іванович; Вовк, Людмила Петрівна Примірників всього: 12 Ч.З.№2 (7), фб (1), аб (2), ав (2) Свободны: Ч.З.№2 (7), фб (1), аб (2), ав (2) |
В 53 Вісник Львівського університету. Серія педагогічна [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 20. - Львів : Львівський університет, 2005. - 295 с. - 3.00 грн. Зміст: Швед, Марія. Емансипаційна педагогіка як важливий напрям розвитку педагогічної науки в епоху постмодернізму / Марія Швед. - С .3-12 Зулкарнєєв, Сергій. Когнітивізм як філософська передумова дистанційної освіти / Сергій Зулкарнєєв. - С .12-17 Мацевко-Бекерська, Лідія. Гармонія чи конфлікт: елементи нової парадигми підготовки вчителя початкової школи / Лідія Мацевко-Бекерська. - С .17-24 Атаманчук, Петро. Раціонально-логічні та емоційні начала в підготовці майбутнього педагога / Петро Атаманчук, Вадим Мендерецький. - С .24-33 Заболотська, Ольга. Концепція розвитку індивідуальності майбутнього вчителя іноземних мов / Ольга Заболотська. - С .33-41 Манчуленко, Лілія. Головні етапи та модель формування творчого стилю педагогічної діяльності майбутнього педагога у процесі педагогічної практики / Лілія Манчуленко. - С .41-49 Заблоцька, Любов. Формування творчого потенціалу майбутніх учителів іноземної мови / Любов Заблоцька. - С .49-56 Куб’як, Наталія. Деякі аспекти підготовки вчителів до роботи з дистантними сім’ями / Наталія Куб'к. - С .56-62 Лисак, Віра. Психолого-педагогічна підготовка студентів у вищому навчальному закладі економічного спрямування / Віра Лисак. - С .71-78 Григор’єва, Тетяна. Особливості навчання іноземних мов дорослих / Тетяна Григор’єва. - С .78-83 Сіранчук-Василишина, Наталія. Образне мовлення та його сутність (на матеріалі навчання і виховання учнів початкових класів) / Наталія Сіранчук-Василишина. - С .84-89 Мідяна, Ірина. Активізація самостійної роботи учнів у процесі вивчення хімії в загальноосвітній школі / І. Мідяна, Л. Ковальчук. - С .89-100 Біляковська, Ольга. Історичний аспект оцінювання навчальних досягнень учнів / Ольга Біляковська. - С .100-106 Гончарова, Оксана. Вплив інформатизації освіти на мотивацію навчання студентів / Оксана Гончарова. - С .106-112 Равлюк, Тетяна. Діагностика та раннє виявлення творчих здібностей учнів / Тетяна Равлюк. - С .112-119 Яременко, Олена. Інтеграція екологічного контексту в освіту як засіб формування особистості у західноєвропейських країнах / Олена Яременко. - С .119-124 Кашуба, Олександра. Виховання особистості у початкових школах Німеччини - мета цивілізованого суспільства / Олександра Кашуба. - С .124-131 Пермякова, Ольга. Оцінювання успішності учнів початкових шкіл Франції / Ольга Пермякова. - С .131-138 Кузик, Василь. Європейські традиції скаутського руху: педагогічні аспекти / Василь Кузик. - С .138-147 Горук, Наталія. Філософсько-педагогічні засади неформальної освіти жінок у США / Наталія Горук. - С .147-154 Баклицька, Лариса. Стресові стани у дітей як психолого-педагогічна проблема / Лариса Баклицька, Надія Крижановська, Людмила Мудровська. - С .154-163 Шулигіна, Раїса. Педагогічні передумови оптимізації комунікативної культури особистості у соціокультурному розвитку / Раїса Шулигіна. - С .163-170 Дмитрів, Оксана. Тренінгові заняття для формування толерантності у старшокласників на уроках англійської мови / Оксана Дмитрів. - С .171-177 Андрійчук, Світлана. Сучасна система соціального обслуговування і реабілітації дітей з особливими потребами / Світлана Андрійчук. - С .178-184 Караманов, Олексій. Шкільний музей як джерело культурного матеріалу для забезпечення навчально-виховного процесу / Олексій Караманов. - С .185-193 Тюріна, Тамара. Інтуїтивні компоненти творчого процесу / Тамара Тюріна. - С .193-201 Левківський, Михайло. Соціальна зрілість старшокласника: проблема формування / Михайло Левківський. - С .201-207 Слєпко, Ірина. Аналіз зміни з віком освітнього рівня молоді регіону / Ірина Слєпко. - С .207-215 Петрова, Ірина. Виховний потенціал дозвіллєвих об’єднань / Ірина Петрова. - С .215-224 Гуменюк, Наталія. Памфіїл Юркевич про громадянське виховання / Наталія Гуменюк. - С .224-230 Федина, Володимир. Особливості організації процесу навчання у класичній педагогічній думці Сходу / Володимир Федина. - С .230-237 Синявська, Алла. З історії виникнення першого закладу комерційної освіти в Україні / Алла Синявська. - С .237-242 Федчишин, Надія. Проблема змісту навчання в педагогічній спадщині І. Ф. Гербарта / Надія Федчишин. - С .243-250 Шоліна, Тетяна. Громадсько-просвітницька діяльність Степана Смаль-Стоцького / Тетяна Шоліна. - С .250-255 Лещак, Теодор. Система педагогічної освіти у Львівському університеті: теологічний напрям (1812-1918) / Теодор Лещак. - С .267-273 Борейко, О. Діяльність активістів громадських товариств у вивченні краєзнавства Волині / Олександр Борейко. - С .274-281 Завальнюк, Андрій. Вимоги до особи викладача в освітньо-виховній системі Августа Германа Франке (XVIII ст.) / Андрій Завальнюк. - С .281-288
РУБ 37(05) Дод.точки доступу: Смаль-Стоцький, Степан \о нем\; Гербарт, І. Ф. \о нем\; Франке, Август Герман \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Д 36 Держава і право: Юридичні і політичні науки [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 31 / Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України ; ред. І. О. Кресіна. - К. : Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України, 2006. - 740 с. - ISBN 1563-3349 : 7.25 грн. Зміст: Ладиченко, В. В. Юридична справедливість як принцип права / В. В. Ладиченко. - С .3-10 Лемещенко, К. Б. Питання федералізму в творчій спадщині М. І. Костомарова / К. Б. Лемещенко. - С .29-34 Кондрат, С. С. Правомірна поведінка та правопорядок: взаємозв’язок та взаємообумовленість / С. С. Кондрат. - С .35-38 Дьоміна, О. С. Проблеми формування правової культури в Україні в умовах трасформації політичного режиму / О. С. Дьоміна. - С .39-43 Юсов, А. В. Політична система суспільства: сучасні погляди та концепції / А. В. Юсов. - С .44-47 Лощихін, О. М. Конституційні основи регулювання економічної діяльності держави на сучасному етапі / О. М. Лощихін. - С .48-53 Гнатущенко, Ю. В. Деякі питання генезису правовідносин / Ю. В. Гнатущенко. - С .58-65 Диновський, Д. М. Роль творчої спадщини академіка О. О. Малиновського у вдосконаленні юридичної освіти в Україні / Д. М. Диновський. - С .66-69 Ковальова, С. Г. Пом’якшуючі обставини у кримінальному праві Гетьманщини: правовий, релігійний і моральний аспекти / С. Г. Ковальова. - С .70-74 Захарчук, А. С. До проблеми формування і становлення радянської політичної системи / А. С. Захарчук. - С .75-78 Журавльова, Г. С. Контроль органів державної податкової служби України: ознаки та принципи / Г. С. Журавльова. - С .85-88 Прієшкіна, О. В. Місцеве самоврядування та конституційний лад України: питання теорії і практики / О. В. Прієшкіна. - С .89-94 Шкурат, А. М. Система кваліфікаційних комісій судів і складовий елемент незалежної судової влади в Україні / А. М. Шкурат. - С .95-97 Янчук, А. О. Поняття референдного процесу / А. О. Янчук. - С .98-102 Перерва, Ю. М. Попереднє опрацювання законопроектів у комітетах Верховної Ради України / Ю. М. Перерва. - С .103-110 Бородін, І. Л. Принципи адміністративно-юрисдикційного процесу / І. Л. Бородін. - С .111-113 Коломоєць, Т. О. Мета адміністартивного примусу: сучасний науковий погляд / Т. О. Коломоєць. - С .114-118 Миколенко, О. І. Перегляд справ про адміністративні правопорушення в адміністративному впровадженні / О. І. Миколенко. - С .125-129 Ярмакі, Х. П. Форми адміністративно-наглядової діяльності міліції у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху / Х. П. Ярмакі. - С .130-134 Анисимов, А. П. Право, протекционализм и особенности нацуиональной поитики Украины на современном этапе / А. П. Анисимов. - С .135-141 Луговий, І. О. Склад адміністративного порушення законодавства про вибори / І. О. Луговий. - С .152-156 Пальчук, П. М. Проблеми визначення принципів ліцензування господарської діяльності в Україні / П. М. Пальчук. - С .157-163 Карнарук, Н. В. Актуальні питання державного контролю за нотаріальною діяльністю в Україні: адміністративно-правовий аспект / Н. В. Карнарук. - С .171-175 Солошкіна, І. В. Зміст дозвільної діяльності щодо підприємництва / І. В. Солошкіна. - С .182-186 Биркович, Т. І. Державне управління дипломатичною службою України (1917-1920 рр.) / Т. І. Биркович. - С .191-198 Хуторян, Н. М. Проблеми визначення поняття "работодавець" за законодавством України / Н. М. Хуторян. - С .207-214 Канзафарова, І. С. Юридична кострукція субсидіарної відповідальності: окремі критичні зауваження / І. С. Канзафарова. - С .215-218 Ніколенко, Л. М. Класифікація доказів у господарському процесі / Л. М. Ніколенко. - С .219-222 Гетманцев, Д. О. До питання про правовий режим інформації як об’єкта правовідносин / Д. О. Гетманцев. - С .223-225 Клейменова, С. М. Інститут довічного утримання в системі цивільно-правових договорів (загальна характеристика) / С. М. Клейменова. - С .226-234 Мірзоян, А. А. Розвиток інституту послуг / А. А. Мірзоян. - С .235- 241 Солтанов, Д. А. Цивільно-правове регулювання реквізиції в Україні / Д. А. Солтанов. - С .248-254 Кохан, Н. В. Заборона дикримінації і примусової праці як одна з гарантій працівників у проекті Трудового кодексу України та кодексах країн СНД (порівняльний аспект) / Н. В. Кохан. - С .255-258 Княжицький, М. Л. Проблеми визначення організаційно-правової форми суспільного телерадіомовлення / М. Л. Княжицький. - С .256-265 Нагнибіда, В. І. Теоретико-правові аспекти прав на чужі речі / В. І. Нагнибіда. - С .266-275 Кл.слова: право власністі Кузнецова, О. П. Правове регулювання договірних відносин за ЦК України і ГК України: проблемні питання / О. П. Кузнецова. - С .276-278 Тригуб, Є. О. Історія виникнення іпотеки та її законодавче закріплення в українському законодавстві / Є. О. Тригуб. - С .279-285 Карнишова, Є. М. До питання щодо класифікації підстав набуття права власності / Є. М. Карнишова. - С .286-288 Голоденко, І. О. Щодо доцільності введення інституту присяжних у цивільне судочинство України / І. О. Голоденко. - С .294-296 Письменна, О. П. Деякі аспекти правового забезпечення захисту прав споживача / О. П. Письменна. - С .297-301 Матвійчук, В. О. Цивільно-правовий захист фактичного володіння / В. О. Матвійчук. - С .302-306 Лисенко, В. В. Поняття та особливості договору міни (бартеру) за чинним законодвством України / В. В. Лисенко. - С .307-313 Кравчук, Т. В. Проблеми пенсійного забезпечення у разі втрати годувальника у двосторонніх угодах України з країнами СНД / Т. В. Кравчук. - С .314-327 Бортник, Ю. М. Історичний розвиток апеляційного провадження / Ю. М. Бортник. - С .328-333 Писаний, Д. О. Податкові пльги та преференції в податковому законодавстві України та податковому праві ЄС (порівняльний аналіз) / Д. О. Писаний. - С .334-337 Демидович, М. С. До питання щодо джерел європейського банківського права / М. С. Демидович. - С .338-342 Роговенко, Д. С. Систеа державного фінансового контролю - гарантія стабільної фінансової діяльності держави / Д. С. Роговенко. - С .343-349 Тарангул, В. Д. Правове забезпечення розмежування публічних фінансових інтересів державних та муніципальних органів / В. Д. Тарангул. - С .350-355 Деркач, А. Л. Контроль у галузі забезпечення ядерної та радіаційної безпеки: призначення, основні риси, поняття / А. Л. Деркач. - С .356-361 Федоровська, О. Б. Діяльність громадських інспекторів довкіллія: проблеми правового регулювання / О. Б. Федоровська. - С .367-372 Сіряк, В. І. До проблеми правового регулювання радіактивно забруднених територій України / В. І. Сіряк. - С .373-375 Джуган, В. О. Особливості спеціального водокористування в Україні / В. О. Джуган. - С .376-379 Бахуринська, М. М. Концесія як перспективна правова форма землекористування / М. М. Бахуринська. - С .380-387 Рев’юк, Н. В. До питання удосконалення законодавства, що регулює іпотеку майнового комплексу підприємства / Н. В. Рев'юк. - С .388-394 Журавський, В. С. До питання про смертну кару / В. С. Журавський, М. І. Хавронюк. - С .395-397 Гонтарь, В. И. Вероятностное знание в правоприменительной деятельности органов предварительного расследования / В. И. Гонтарь. - С .398-404 Іваненко, В. І. Організована злочинна група: сучасне розуміння / В. І. Іваненко. - С .405-409 Конопльов, В. В. Правова основа управління попередженням торгівлі людьми / В. В. Конопльов. - С .410-413 Граділь, О. І. Досвід країн СНД щодо застосування запобіжного заходу у вигляді під взяття під варту / О. І. Граділь. - С .414-419 Самойленко, О. А. Особливості початкового етапу розслідування викрадень майна, вчинених із використанням комп’ютерних технологій / О. А. Самойленко. - С .423-428 Сорока, С. О. Об’єкт злочинної контрабанди наркотичних засобів / С. О. Сорока. - С .429-433 Курільчук, І. Г. Поняття та сутність судового контролю в досудових стадіях кримінального процесу / І. Г. Курільчук. - С .434-438 Тихомиров, О. Д. Порівняльне правознавство: унверситетський та академічний шляхи розвитку в Україні / О. Д. Тихомиров. - С .439-444 Гіждіван, Л. Ю. Жертви стихзійного лиха і право на гуманітарну допомогу / Л. Ю. Гіждіван. - С .445-447 Дубова, К. О. Немайнові права авторів: аспекти міжнародно-правової регламентації / К. О. Дубова. - С .448-453 Липець, Л. В. Правове регулювання аліментних зобов’язань подружжя в зарубіжних країнах / Л. В. Липець. - С .453-456 Путраймс, І. І. До питання про ефективну реаолізацію міжнародних зобов’язань України у сфері прав людини / І. І. Путраймс. - С .457-459 Попко, В. В. Колізійні питання усиновлення та їх уніфікація в актах Гаазької конференції з міжнародного приватного права / В. В. Попко. - С .460-465 Борцевич, П. С. Особливості джерел регулювання фізичного захисту ядерних матеріалів у сучасному міжнародному праві / П. С. Борцевич. - С .466-471 Кафарський, В. І. Фінансування виборчої кампанії політичної партії: політико-правовий аналіз / В. І. Кафарський. - С .483-488 Луць, Л. А. Теорія порівняльно-правового методу. Методи та засоби порівняльно-правового дослідження / Л. А. Луць. - С .489-495 Чижова, О. М. Прагматизм як засіб політичної стабілізації в умовах побудови демократичного суспільства / О. М. Чижова. - С .496-501 Погорська, І. І. "Неореалізм" у зовнішній політиці американської держави / І. І. Погорська. - С .502-507 Гдичинський, Б. П. Позиція українських політичних партій щодо питання державного устрою та регіональної політики в 1996-1998 рр. / Б. П. Гдичинський. - С .543-549 Кобута, Л. П. Проблеми соціального і національного визволення України у творчій спадщині В. Левинського / Л. П. Кобута. - С .560-565 Самохвалов, В. В. Законність та справедливість як вимоги та фактори правореалізації / В. В. Самохвалов. - С .567-571 Хахуцяк, О. Ю. Законний представник неповнолітнього обвинуваченого у кримінальному процесі / О. Ю. Хахуцяк. - С .572-576 Заворітня, Г. П. Європейська безпекова та оборонна політика в контексті розробки Конституції для Європи / Г. П. Заворітня. - С .577-585 Конощук, Я. І. Соціально-політичні аспекти україно-російських взаємовідносин / Я. І. Конощук. - С .586-592 Грицуник, І. І. Реалістська версія євроінтеграції / І. І. Грицуник. - С .593-598 Згурська, В. Л. Концепція федеративної держави В. Старосольського / В. Л. Згурська. - С .599-609
РУБ 34 Рубрики: Теорія держави і права Правова культура Конституційне право Адміністративне право Цивільне право Підприємницьке право Господарське право Трудове право Банківське право Фінансове право Екологічне право Аграрне право Земельне право Кримінальне право Кримінальний процес Криміналістика Міжнародне право Правознавство--порівняльне правознавство Кл.слова (ненормовані): Рахункова палата України -- захист прав дитини -- юридична справедливість -- правова культура Дод.точки доступу: Кресіна, І. О. \ред.\; Костомаров, Микола Іванович \о нем\; Левинський, Володимир Петрович (1880-1953) \о нем\; Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
К 56 Коваленко, Євгенія Іванівна. Історія зарубіжної педагогіки [Текст] : хрестоматія : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Є. І. Коваленко, Н. І. Бєлкіна ; Міністерство освіти і науки України, НДУ імені Миколи Гоголя. - К. : Центр навчальної літератури, 2006. - 664 с. - ISBN 966-364-353-Х : 50.00 грн., 50.00 грн. Зміст: Конфуцій. Бесіди і судження / Конфуцій. - С .9-10 Плутарх. Про спартанське виховання / Плутарх. - С .12-15 Платон. Протагор / Платон. - С .16-17 Платон. Закони / Платон. - С .16-17 Платон. Держава / Платон. - С .23-37 Арістотель. Політика / Арістотель. - С .39-46 Квінтіліан. Про виховання оратора / Квінтіліан. - С .48-57 Алкуїн. Бесіди з Пеніним / Алкуїн. - С .60-63 Рабле, Франсуа. Гантантюа і Пантагрюель / Франсуа Рабле. - С .64-77 Монтень, Мішель. Досліди / Мішель Монтень. - С .79-83 Еразм, Роттердамський. Похвала глупоті / Роттердамський Еразм. - С .84-87 Мор, Томас. Утопія / Томас Мор. - С .87-90 Кампанелла, Фома. Місто сонця / Фома Кампанелла. - С .92-98 Коменський, Ян. Велика дидактика / Ян Коменський. - С .101-154 Коменський, Ян. Закони добре організованої школи / Ян Коменський. - С .155-184 Локк, Джон. Думки про виховання / Джон Локк. - С .186-200 Беллерс, Джон. Пропозиції про створення трудового коледжу всіх корисних ремесел і сільського господарства / Джон Беллерс. - С .201-207 Руссо, Жан-Жак. Еміль, або Про виховання / Жан-Жак Руссо. - С .209-275 Гельвецій, Клод Андріан. Про людину, її розумові здібності і її виховання / Клод Андріан Гельвецій. - С .277-288 Песталоцці, Йоганн. Лінгард і Гертруда / Йоганн Песталоцці. - С .290-300 Песталоцці, Йоганн. Лебедина пісня / Йоганн Песталоцці. - С .301-316 Оуен, Роберт. Уривки з педагогічних творів / Роберт Оуен. - С .318-324 Герберт, Йоган. Перші лекції з педагогіки / Йоган Герберт. - С .326-335 Герберт, Йоган. Загальна педагогіка, виведена з цілей виховання / Йоган Герберт. - С .336-358 Дістервег, Адольф. Посібник для освіти німецьких вчителів / Адольф Дістервег. - С .360-423 Демолен, Едмон. "Нова школа" в Англії / Едмон Демолен. - С .426-430 Фер’єр, А. Характеристика "нових шкіл" / А. Фер’єр. - С .431-435 Літц, Герман. Виховні принципи німецької "Нової школи" / Герман Літц. - С .437-439 Дьюї, Джон. Моє педагогічне кредо / Джон Дьюї. - С .440-448 Дьюї, Джон. Школа і суспільство / Джон Дьюї. - С .449-462 Дьюї, Джон. Досвід і освіта / Джон Дьюї. - С .463-482 Кершенштейнер, Геор. Уривки з педагогічних творів / Геор Кершенштейнер. - С .483-507 Мейман, Ернст. Лекції з експериментальної педагогіки / Ернст Мейман. - С .509-513 Лай, Вільгельм. Школа дії / Вільгельм Лай. - С .514-519 Монтессорі, Марія. Метод наукової педагогіки, застосовуваний до дитячого виховання в "будинках дитини" / М. Монтессорі. - С .521-536 Шарельман, Генріх. Основні настанови / Генріх Шарельман. - С .538-542 Вінекен, Густав. Про вільну шкільну общину / Густав Вінекен. - С .643-549 Кей, Еллен. Вік дитини / Еллен Кей. - С .551-553 Наторп, Пауль. Уривки з "Соціальної педагогіки" / Пауль Наторп. - С .554-556 Гейдель, Роберт. Гармонійна освіта як мета виховання / Роберт Гейдель. - С .557-559 Штайнер, Рудольф. Оновлення педагогіки / Рудольф Штайнер. - С .561-579 Штайнер, Рудольф. Із області духовного знання / Рудольф Штайнер. - С .580-594 Френе, Селестен. Педагогічні інваріанти / Селестен Френе. - С .595-612 Корчак, Януш. Педагогічна публіцистика / Януш Корчак. - С .614-620 Нілл, Олександр. Саммерхілл: виховання свободою / Олександр Нілл. - С .622-636 Фрейхе, Пауло. Педагогіка душі / Пауло Фрейхе. - С .637-658
РУБ 37(09)(075.33) Дод.точки доступу: Бєлкіна, Надія Іванівна (канд пед. наук, доцент); Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 105 аб (78), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (25) Свободны: аб (78), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (25) |
І-77 Історичний альманах [Текст] : збірник наукових праць студентів історико-юридичного факультету. Вип. 3 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 160 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 7.90 грн. Зміст: Бартош, І. М. Пріорітет військового аспекту у формуванні та життєдіяльності Запорізької Січі / І. М. Бартош. - С .4-9 Кл.слова: КОЗАЦЬКІ ПОЛКИ Мороз, Н. О. Історіографічні оцінки російського вибору України у 1654 році в контксті формування державницької свідомості / Н. О. Мороз. - С .10-14 Гавриленко, І. М. Історіографічні оцінки Переяславської угоди / І. М. Гавриленко. - С .15-20 Борис, І. М. Ніжинський полк у добу руїни / І. М. Борис. - С .21-28 Гречуха, А. М. "Історія Русів" як феномен суспільно-історичної свідомості української еліти / А. М. Гречуха. - С .29-34 Кроха, Н. Г. Роль земств у культурноосвітньому житті населення (на матеріалах Чернігівської губернії) / Н. Г. Кроха. - С .35-41 Рум'янцева, В. О. Внутрішні відносини в сім’ї протягом ІІ половини ХІХ - початку ХХ ст. / В. О. Рум'янцева. - С .42-46 Нагорна, Н. М. Особливості українського жіночого руху: поглад у минуле / Н. М. Нагорна. - С .47-54 Коломієць, С. М. Ідейно-теоретичне обгрунтування есерівського максималізму та його поширення на Україні / С. М. Коломієць. - С .54-65 Андрусенко, Л. Аграрна політика Директорії УНР / Л. Андрусенко. - С .65-73 Шевченко, А. В. За що вони боролись: дві течії українського руху Опору / А. В. Шевченко. - С .73-78 Ковтун, О. Провісники Армагеддону - Свідки Єгови / О. Ковтун. - С .78-85 Воропаєва, Л. І. Польська підтримка "Помаранчевої революції" 2004 року / Л. І. Воропаєва. - С .85-93 Савич, Л. І. Історіографічні оцінки постаті Олександра Македонського / Л. І. Савич. - С .93-99 Кудренко, Б. В. Вплив альбігойських війн на об’єднання Франції у XIII столітті / Б. В. Кудренко. - С .99-108 Андрієць, Г. О. Орден езуїтів: мета виправдовує засоби / Г. О. Андрієць. - С .108-119 Івашко, Ю. В. Історичний портрет опричника Івана Грозного очима чужоземців XVI - XVII ст. / Ю. В. Івашко. - С .119-124 Ткаченко, М. Ю. Утворення Троїстого союзу / М. Ю. Ткаченко. - С .124-136 Нагорна, Н. М. "Жіноче питання" в контексті марксистсько-ленінського проекту емансепації пролетаріату / Н. М. Нагорна. - С .136-149 Манойленко, О. І. Сталінградська битва у дзеркалі радянської та німецької мемуаристики (порівняльний аналіз) / О. І. Манойленко. - С .149-157
РУБ 9 Дод.точки доступу: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1) |
Н 34 Наукові записки Національного університету "Києво-Могилянська Академія" [Текст] : наукове видання. Т. 56. Економічні науки / Національний університет "Києво-Могилянська Академія". - К. : Києво-Могилянська Академія, 2006. - 104 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 3.00 грн. Зміст: Горбачук, В. М. Взаємодія рівнів управління бюджетної системи держави / В. М. Горбачук. - С .8-12 Вишня, М. М. Математичні методи оцінки податкової заборгованості в Україні: модель корумпованого уряду / М. М. Вишня. - С .12-16 Іванова, Н. Ю. Оцінка інвестиційної привабливості регіону: порівняльний аналіз сучасних методик / Н. Ю. Іванова, А. І. Данилів. - С .16-23 Базилінська, О. Я. Формування транспортно-регіональних кластерів в Україні з використанням методу історичних аналогій / О. Я. Базилінська. - С .27-32 Ваврищук, В. В. Торговельна спеціалізація України: про що свідчать виявлені порівняльні переваги / В. В. Ваврищук. - С .32-36 Бетлій, О. В. Людський капітал як фактор продуктивності праці в розрізі регіонів України / О. В. Бетлій. - С .41-45 Ваврищук, Н. Г. Еміграція робочої сили з України: теоретико-методологічні аспекти / Н. Г. Ваврищук. - С .45-50 Грозава, К. С. Метод нагляду за страховими компаніями відповідно до ризиків / К. С. Грозава. - С .61-67 Галицька, Е. В. Внесок Ю. Е. Янсона у розробку теоретико-методлологічних засад статистики (до 170-річниці з дня народження) / Е. В. Галицька. - С .71-75 Семиколєнова, С. В. Методичні підходи до формування системи статистичних показників діяльності готельних підприємств / С. В. Семиколєнова. - С .75-80 Пан, Л. В. Прикладні аспекти управління брендами в Україні / Л. В. Пан, І. П. Небиш. - С .80-84 Пічик, К. В. Завоювання уваги споживача - головна мета мерчендайзингу / К. В. Пічик. - С .84-87
РУБ 33(05) Дод.точки доступу: Янсон, Юлій Едуардович \о нем\; Національний університет "Києво-Могилянська Академія" Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Д36 Дербеньова, Аліса Григорівна. Педагогічна діагностика у класному керівництві [Текст]. Мета та завдання педагогічної діагностики. Опитувальники, тести, ключі. Поради щодо проведення виховних заходів / А. Г. Дербеньова. - Х. : Основа, 2007. - 176 с. - (Школа класного керівника). - ISBN 978-966-333-592-6 : 9.00 грн.
РУБ 373.001 Рубрики: Діагностика педагогічна Тести педагогічні Психологія--методики--опитувальники Класний керівник Примірників всього: 4 фб (1), Ч.З.№2 (3) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3) |
Г 94 Гуманітарний вісник державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічного університет імені Григорія Сковороди" [Текст] : науково-теоретичний збірник. Вип. 8. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. - Тернопіль : Астон, 2006. - 600 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 19.50 грн. Зміст: Білоус, П. Співтворчість як мета художнього сприймання / П. Білоус. - С .4-10 Бицько, О. Методика вивчення прислів’я та приказок народів світу в шкільному курсі зарубіжної літератури / О. Бицько. - С .11-17 Братко, В. Від жанру - до змісту. Вивчення новели А. Чехова "Хамелеон" на уроці зарубіжної літератури в основній школі / В. Братко. - С .18-24 Васюта, С. Біографічний метод як ефективний спосіб у розкритті образності поетичного слова митця / С. Васюта. - С .33-39 Гаврилова, Г. Особливості вивчення народознавчого матеріалу художнього твору на заняттях з української літератури / Г. Гаврилова. - С .40-44 Вітченко, А. Вивчення драматургії Є. Йонеско в контексті наукових мистецьких інтерпретацій / А. Вітченко. - С .45-51 Дибка, Л. Шкільне тендерне прочитання повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" / Л. Дибка. - С .52-57 Дига, Н. Діалог між літературознавством та історією під час вивчення художніх творів історичної тематики в 5-8 класах / Н. Дига. - С .58-64 Загарук, О. Семінарські заняття як ефективна форма навчання старшокласників / О. Загарук. - С .64-71 Зарудня, І. Компаративний аналіз байки І. Крилова і Л. Глібова " Вовк та ягня" / І. Зарудня. - С .72-79 Ісаєва, О. Концептуальні основи аналізу художнього твору в школі / О. Ісаєва. - С .79-85 Клименко, Ж. Специфіка шкільного аналізу перекладного художнього твору / Ж. Клименко. - С .86-93 Крецул, Н. Історія біології в художніх творах вчених-ботаніків / Н. Крецул. - С .93-97 Куцевол, О. Творчий характер художньо-дослідницької діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С .98-105 Мельник, А. Літературна гра як прийом аналізу художнього твору / А. Мельник. - С .106-114 Нагорна, А. Висвітлення впливу філософських джерел на формування світогляду письменника на уроках зарубіжної літератури в старших класах (на матеріалі вивчення роману Стендаля "Червоне і чорне") / А. Нагорна. - С .136-142 Овдійчук, Л. Аналіз художнього твору на основі взаємодій мистецтв / Л. Овдійчук. - С .143-149 Одинець, І. Твори українських молодіжних письменників на уроках літератури / І. Одинець. - С .150-156 Буркалець, Н. Методика жанрового аналізу прозових літературних казок / Н. Буркалець. - С .25-32 Радкіна, Р. Аніліз художнього твору як засіб професійної підготовки майбутніх учителів / Р. Радкіна. - С .163-168 Рибінська, Ю. Особливості аналізу драматичного іноціонального твору (на матеріалі вивчення комедії Б. Шоу "Пігмаліон" у класах філологічного профілю) / Ю. Рибінська. - С .175-180 Ситченко, А. Взаємодія наукових і навчальних методів шкільного твору / А. Ситченко. - С .190-194 Токмань, Г. Діалогічна сутність методики викладання літератури / Г. Токмань. - С .209-215 Уліщенко, В. Управління пізнавальною діяльністю школярів під час аналізу оповідання А. Чехова "Хамелеон" (зарубіжна література, 6 клас) / В. Уліщенко. - С .222-227 Фасоля, А. Активне та інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5 класі / А. Фасоля. - С .236-243 Бєлякова, С. Із історії використання близнюкового методу у психології розвитку особистості / С. Бєлякова. - С .244-248 Льовочкіна, А. Застосування притч у викладанні навчальної дисципліни "Екологічна психологія" / А. Льовочкіна. - С .249-254 Руденко, О. Психологічні особливості розвитку перцептивно-репродуктивної основи музичних здібностей у старших дошкільників / О. Руденко. - С .259-264 Богданова, М. Жанрова специфіка українського історичного оповідання-притчі / М. Богданова. - С .277-283 Боєва, Е. Концептуальна система заголовків у поетонімосфері прозових творів Б. Грінченка / Е. Боєва. - С .284-290 Кириченко, П. Сучасні мотиви давньої казки (соціокультурні аспекти українського фольклору) / П. Кириченко. - С .336-342 Козубенко, Л. Біблійно-міфологічна та соціальна концепція тетралогії Т. манна "Йосип та його брати" / Л. Козубенко. - С .343-349 Косарєва, Г. Герменевтичний код персонажів у романі "На полі смиренному" В. Шевчука / Г. Косарєва. - С .365-370 Македон, Л. Питання національного виховання в поетичному доробку Д. Білоуса та педагогічних творах Г. Ващенка / Л. Македон. - С .412-417 Мацько, О. Прийоми стилізації в українському перекладі книг про Гаррі Поттера Дж. К. Ролінг / О. Мацько. - С .418-422 Нестерук, С. Реальне та фанатизм у п’єсі Оскара Уайльда "Саломея" / С. Нестерук. - С .429-433 Олійник, О. Особливості характеротворення героїв через їхні імена в романі Ю. Щербака "Причини і наслідки" / О. Олійник. - С .434-439 Сагайдак, Т. Текстологічні аспекти дослідження роману О. Гончара "Собор" / Т. Сагайдак. - С .473-481 Ткаченко, Л. Педагогічно-естетичне прочинаня ліро-епосу Миколи Вороного (цикл "Балади і легенди") / Л. Ткаченко. - С .511-516 Турчин, М. Герменевтичне, феноменологічне, поетикальне прочитання сонета Максима Рилського "Ніцше" / М. Турчин. - С .517-525 РУБ 378 Рубрики: Викладання зарубіжної літератури Викладання української літератури в школі викладання народознавства Кл.слова (ненормовані): літературна гра -- аналіз художнього твору -- національне виховання -- вчитель літератури Дод.точки доступу: Йонеско, Ежен \о нем\; Чехов, Антон Павлович \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван Семенович (1838-1918) \о нем\; Крилов, Іван \о нем\; Стендаль, Фредерик (фр. писатель ; 1783-1842) \о нем\; ШОУ, БЕРНАРД \о нем\; МАНН, ТОМАС \о нем\; Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Сімович, В. \о нем\; Куліш, Микола \о нем\; Первомайський, Леонід \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Вороний, Микола \о нем\; Рильський, Максим Тадейович \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Ф 50 Фізико-математичні записки [Текст] : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 130 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 18.00 грн. Зміст: Старун, І. І. Про асимптоматичні розв’язки лінійних сингулярно збурених систем / І. І. Старун, І. М. Глушко. - С .3-10 Старун, І. І. Асимптоматика розв’язків однорідної лінійної системи. ІІ / І. І. Старун. - С .11-13 Головченко, О. В. Побудова частинних розв’язків лінійних сингулярно збурених систем диференцільних рівнянь з особливою точкою у випадку резонансу / О. В. Головченко. - С .14-17 Віра, М. Б. Асимптоматичне розв’язання двоточкових крайових задач для лінійних вироджених сингулярно збурених систем диференційних рівнянь / М. Б. Віра. - С .18-33 Тарасенко, О. В. Дослідження однієї сингулярно збуреної задачі оптимального керування / О. В. Тарасенко. - С .34-39 Ковальчук, Ю. О. Застосування дерев рішень до деяких задач аналізу та моделювання соціальних систем / Ю. О. Ковальчук. - С .40-43 Іванов, В. В. Алгоритмізація, програмна реалізація і результати тестування модифікованого методу послідовної статистичної оптимізації / В. В. Іванов. - С .44-47 Фетісов, В. С. Працюємо з гарфіками FINDGRAPH / В. С. Фетісов. - С .48-53 Фетісов, В. С. Програмне забезпечення для побудови графіків / В. С. Фетісов, Л. Б. Фетісова. - С .54-56 Доліч, О. В. Традиційні методи і загальні функції в комп’ютерній анімації / О. В. Доліч. - С .57-59 Венгер, Є. Ф. Спектри ІЧ-відбиття від поверхні гексагонального CdS / Є. Ф. Венгер, Л. Ю. Мельничук, О. В. Мельничук. - С .60-65 Аніщенко, В. О. Дослідження магнітної проникності феромагнітних речовин / В. О. Аніщенко, Л. М. Кнорозок, М. А. Щербінін. - С .66-68 Аніщенко, О. В. Вплив природничо-математичних, технічних наук на забезпечення наукової організації праці учнів / О. В. Аніщенко. - С .69-73 Варущик, Н. П. Прикладні задачі як мета і засіб навчання математики в класах математичного профілю / Н. П. Варущик. - С .74-78 Овчинникова, Т. А. Вимоги до тематичного планування роботи вчителя математики в умовах профільного мавчання / Т. А. Овчинникова. - С .79-81 Опанасенко, В. Г. Використання технології презентації під час розв’язування стереометрії / В. Г. Опанасенко, Н. О. Бугаєць. - С .82-85 Бойко, Л. М. Підготовка студентів до реалізації міжпредметних зв’язків математики і фізики на уроках математики / Л. М. Бойко. - С .86-88 Падалка, О. С. Вивчення математики за технологією Марії Монтессорі / О. С. Падалка. - С .89-92 Барило, Н. А. Про принцип історизму в навчанні шкільному курсу математики / Н. А. Барило. - С .93-95 Глушко, І. М. Інтерактивні методи навчання на уроках математики / І. М. Глушко. - С .96-97 Головіна, Н. О. Методика вивчення рядкових величин у школі / Н. О. Головіна. - С .98-100 Харченко, В. М. До проблеми використання інформаційних технологій при компетентнісному вивченні геометрії в 7-9 класах загальноосвітньої школи / В. М. Харченко, Л. В. Ваврикович. - С .101-103 Кнорозок, Леонід Михайлович. Комп’ютерні технології в освіті / Л. М. Кнорозок, Т. М. Сидоренко. - С .104-106 Ковальчук, Ю. О. Використання систем зворотнього зв’язку в навчальному процесі / Ю. О. Ковальчук, Т. В. Лісова. - С .107-109 Лісова, Т. В. Екстремальні задачі: від найпростіших до задач теорії керування / Т. В. Лісова. - С .110-113 Овчинников, Д. В. Освітній простір в умовах інформатизації суспільства / Д. В. Овчинников. - С .114-115 Венгер, Є. Ф. Маловідомі імена українських емігрантів-фізиків / Є. Ф. Венгер, Л. Ю. Мельничук, О. В. Мельничук. - С .116-121 Аніщенко, В. О. Вивчення затухаючих електромагнітних коливань в лабораторному практикумі з електрики та магнетизму / В. О. Аніщенко. - С .122-124 Опанасенко, В. В. Формування фізичних понять засобами експерименту / В. В. Опанасенко, М. П. Руденко, Р. М. Руденко. - С .125-126 Ковальська, М. В. Експериментальні задачі на першому ступені навчання фізики в середній школі / М. В. Ковальська, М. П. Руденко. - С .127-128
РУБ 53 Рубрики: Вчителі математики Викладання математики викладання фізики Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 8 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1), фіз. (2), мат. (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1), фіз. (2), мат. (1) |
Д 56 Добронравова, Ірина Серафимівна. Новітня західна філософія науки [Текст] : підручник / І. С. Добронравова, Т. М. Білоус, О. В. Комар ; Київський Національний університет імені Тараса Шевченка. - К. : ПАРАПАН, 2008. - 216 с. - ISBN 978-966-8210-69-3 : 7.40 грн. Зміст: Філософсько-методологічні проблеми науки кінця ХХ - початку ХХІ століть Історичні мета-методології та нове розуміння раціональності . - С .8-9 Критичне осмислення розвитку філософії науки ХХ століття в 1970-1990 роки . - С .10-16 Проект натуралізації філософії науки (Л. Лаудан) . - С .17-21 Наука в контексті соціологічного знання . - С .22-28 Нові форми наукового реалізму Новий реалізм та філософія мови (Х. Патнем, С. Кріпке) . - С .30-32 Проблема "песимістичної мета-індукції" " Пояснювальний реалізм" Р. Бойда . - С .33-36 Дослідження експериментальної практики та "реалізм стосовно наукових сутностей" як нова форма реалізму (Н. Картрайт, Я. Хакінс) . - С .37-40 Проблема реалізму в сучасній філософії науки . - С .41-45 Проблема редукціонізму / анти-редукціонізму в контексті прагматизму сучасної науки Редукціонізм у фізиці (С. Вайнберг) . - С .46-51 "Як обманюють закони фізики" (Н. Картрайт) . - С .52-62 Емпіричний поворот у філософії науки "Конструктивний емпіризм" Б. ван Фраасена . - С .65-70 Проблема "недовизначеності теорії емпіричними даними" : 71-74 Реалізм та емпіризм про істину наукових теорій . - С .75-78 Філософія спеціальних наук та "деуніфікація" підходів до науки "Натуралістична онтологічна настанова" (А. Файн) . - С .79-82 Автономія експерименту як проект гетерогенного аналізу науки (Я. Хакінг) . - С .83-85 Метафізичний номологічний монізм / метафізичний номологічний плюралізм ( Н. Картрайт) . - С .86-93 Натуралістичні тенденції у філософії другої половини ХХ - початку ХХІ століть Натуралізм, фізикалізм та сцієнтизм як сучасні наукові настанови . - С .94-98 Натуралізований розум Фізикалізм щодо свідомості: основні різновиди . - С .99-127 Науковий підхід до свідомості за межами фізикалізму . - С .128-148 Еволюція розуму . - С .149-158 Радикальний конструктивізм як міждисциплінарне вирішення скептичної проблеми . - С .168-187 Реалізм та антиреалізм в еволюційному підході до пізнання . - С .188-194 Натуралізована епістемологія . - С .195 РУБ 1М(075.3) Рубрики: Філософія--філософія науки Дод.точки доступу: Білоус, Тетяна Миколаївна; Комар, Олена Вікторівна; Київський Національний університет імені Тараса Шевченка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Б 55 Бех, Іван Дмитрович. Виховання особистості [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 : 79.50 грн. Зміст: Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .9-33 Виховання в особистісному вимірі . - С .33-63 Кл.слова: дитина, виховна позиція Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120 Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120 Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108 Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95 Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87 Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154 Кл.слова: принципи функціонування, вихователь, дитина Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .155-203 Кл.слова: спілкування, емоції, Я - теорія ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .212-249 Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212 Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230 Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241 Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .242-249 КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .250-268 Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254 Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268 ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .269-297 Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269 Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .276-287 Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .288-297 ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .298-389 Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298 Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .298-305 Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366 Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372 Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380 Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389 МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .390-404 Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397 Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .398-404 ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .405-425 Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409 Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417 Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425 МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .426-488 Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .426-440 Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .463-482 ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ . - С .489-518 Вікові особливості вольового розвитку особистості . - С .499-503 Характеристика особистісної рефлексії . - С .504-509 ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ . - С .519-557 Формування мотиву до рефлексії . - С .519-528 Модель рефлексії як складника вольового процесу . - С .529-531 Психологічні умови довільного прийняття рішення . - С .532-544 Особливості поведінки особистості . - С .545-557 МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ . - С .558-582 Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560 Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки . - С .561-575 ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ . - С .583-604 Відповідальність як виховна мета . - С .583-590 Відчуття провини в розвитку особистості . - С .591-604 МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ . - С .605-656 Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613 Законосфера інноваційного виховання . - С .614-621 Психологічні резерви виховання особистості . - С .622-628 Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .622-628 Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639 Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649 Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656 СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .657-670 Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659 Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666 Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670 ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ . - С .671-689 Молодший школяр . - С .671-679 Підліток . - С .680-684 Старшокласник . - С .685-689 КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ . - С .690-721 Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695 Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700 Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706 Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713 Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721 ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ . - С .722-793 ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ . - С .794-811 Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського . - С .794-798 Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського . - С .799-803 Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського . - С .804-806 Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського . - С .807-811 ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .821-834 РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Виховання особистості Дошкільний вік--психологія Молодші школярі--психологія Підлітки--психологія Старшокласники--виховання Рання юність--психологія Я - теорія (психол.) Особистісно-орієнтоване виховання Фізичне виховання дітей Виховання миролюбності Виховання студентів Воля (психологія) Відповідальність Сенс життя Майстерність вчителя Вчинок (псих.) Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\ Примірників всього: 29 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10) |
С 37 Сім Я або Виховання в родині [Текст] : Навчальний посібник для студентів педагогічних спеціальностей університетів з теорії та практики родинного виховання / Уклад.: М. О. Шевчук, О. А. Осаволюк, Л. Г. Семенець; За ред. М. О. Шевчук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 228 с. - Літ.: с. 226-227. - 28.20 грн. Зміст: ОСНОВИ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ . - С .7-15 Українська родина як природний первинний осередок виховання дитини Мета і завдання сімейного виховання Правила сімейного виховання та функції сім’ї Причини негараздів сімейного виховання у сучасних родинах ШКОЛА І ПЕДАГОГІЧНА КУЛЬТУРА БАТЬКІВ . - С .16-33 Педагогічна освіченість батьків і ефективність виховання Рівні сформованості педагогічної культури батьків Умови ефективної співпраці школи та сім’ї Діагностичні методи поглибленого вивчення сім’ї вихованця та орієнтовна програма вивчення сім’ї учня Напрямки роботи з батьками та форми співпраці школи і сім’ї Організація педагогічного всеобучу батьків РОДИННІ ВИХОВНІ ТРАДИЦІЇ . - С .34-41 Виховне значення та педагогічна роль родинних традицій Мета, функції та види родинних виховних традицій Свято сім’ї в школі ДОДАТКИ (матеріал для розробки сценаріїв виховних заходів з родинного виховання) . - С .42-225 Крилаті вислови, приказки, прислів’я Народна мудрість Дерево роду Мати - берегиня роду День матері Історія свята 8 Березня Батько - опора родини Бабуся та дідусь Наказ дітям Легенда про життєву мудрість Бувальщина про материнську любов Легенда про матір Вітання з жіночим святом Вірші про матір Вірші про родину Весняні заставки до маминого свята Джентльмен-шоу для дівчаток Конкурси Таблиця підсумків Приклади назв та девізів команд Обладнання до родинного свята Теми для розповідей членів родини на родинному святі Приклад оформлення виховного заходу Приклади сценаріїв родиних свят Тести та анкети для батьків Пісні до родинних свят Методичні рекомендації щодо підготовки та проведення родинних свят РУБ 371(075.3) Рубрики: Родинне виховання Сімейне виховання--підручники та посібники для ВНЗ Педагогічна культура батьків Традиції родинні Сценарії свят Свята родинні Родина (сім’я) Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): 8 Березня (сценарії) -- тести для батьків -- анкети для батьків Дод.точки доступу: Шевчук, Марина Олександрівна; Осаволюк, Олександр Андрійович; Семенець, Любов Григорівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 76 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (18), аб (56) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (18), аб (56) |
> Шифр: ШС1/2003/15(квітень) Газета 2003р. N 15(квітень) Іваницька, П. Самостворення як психологічна проблема / П. Іваницька. - С.4-5 Кл.слова: Життєва мета, Людина Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Іваницька, П. Самостворення як психологічна проблема [Текст] / П. Іваницька> // Шкільний світ. - 2003. - N15(квітень). - С. 4-5. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: психологія особистості життєвий вибір Кл.слова (ненормовані): Життєва мета -- Людина Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ОІУ/2003/6/2 Журнал 2003р. т.6 N 2 Карамушка, Л. Практична психологія управління у закладах середньої освіти: стан та основні завдання розвитку : психологія управління / Л. Карамушка. - С.73-84. Кл.слова: шкільний психолог Тарасова, О. Критичне мислення як мета й інструмент у вивченні іноземної мови / О. Тарасова. - С.135-138. Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1) |