Дементьева, Изабелла Фёдоровна.
    Трансформация семейного воспитания в ретроспективе последнего десятилетия / И. Ф. Дементьева // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2013. - № 1. - С. 9-17 : рис. . - ISSN 2220-6051
ББК 74.200.5
Рубрики: Сімейне виховання--трансформація
Кл.слова (ненормовані):
сімейне виховання -- дисциплінарний підхід -- науковий підхід -- сімейні ресурси -- процес соціалізації -- модель виховання


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.200.5
Б 55


    Бех, Іван.
    Виховання як духовно-моральне удосконалення особистості / І. Бех // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 21-26. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200.5
Рубрики: Виховання--гуманістичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
гуманістичне виховання -- духовні цінності -- моральні цінності -- модель виховання -- психоенергетика -- духовний розвиток -- моральний розвиток -- педагогічна самопрезентація -- моральна довіра -- життєвий поступ
Анотація: У статті розкрито сутність гуманістично-орієнтованої моделі виховання, а також розглянуто її цілісне психологічне підґрунтя, яким є синтез розуму, почуттів і волі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


378:37.091.12.011.3-051:613/614](477)
М 76


    Момот, О.
    Модель виховання особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі закладу вищої освіти / О. Момот // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 1/2. - С. 62–66. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--здоров’язбережувальне середовище--заклади вищої освіти
Кл.слова (ненормовані):
модель виховання -- здоров’язбережувальне середовище -- майбутні вчителі -- підготовка майбутніх вчителів -- здоров’язбережувальна діяльність -- здоров’язбережувальна поведінка -- здоров’язбережувальні технології -- особистість -- освітній процес -- вищі навчальні заклади
Анотація: У статті розкрито структуру моделі виховання особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі вищого навчального закладу, що складається з цільового, змістового, процесуального і контрольно-результативного блоку, кожний з яких об’єднує у своєму змісті структурні компоненти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)