Л 74 Ломакович, С. В. Вербально-комунікативна складова загальної навчальної компетентності та її вимірювання / С. В. Ломакович, В. М. Терещенко> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 40-48. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Оцінювання--незалежне оцінювання--зовнішнє незалежне оцінювання Навчальна компетентність Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): вербально-комунікативна компетенція -- навчальна компетентність -- компетентність -- загальна навчальна компетентність -- тести -- структура -- педагогічне вимірювання -- інструменти педагогічного вимірювання -- оцінювання -- незалежне оцінювання -- зовнішнє незалежне оцінювання Анотація: Визначено сутність вербально-комунікативної складової загальної навчальної компетентності, проаналізовано її структуру як тривимірного особистісного утворення. Схарактеризовано специфіку тесту загальної навчальної компетентності як інструмента вимірювання вербально-комунікативної спроможності особистості. Дод.точки доступу: Терещенко, В. М. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
З-14 Загубинога, Оксана. Моніторингове дослідження розвитку навчальної компетентності учнів 7-го класу на уроках хімії [Текст] / О. Загубинога> // Хімія. Шкільний світ : газета для вчителів хімії. - 2016. - N 10. - С. 32-59. Рубрики: Викладання хімії в школі--уроки в 7 класі Кл.слова (ненормовані): уроки хімії -- навчальна компетентність -- моніторингові дослідження -- початкові хімічні поняття -- вправи -- тести -- кросворди Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-14 Загубинога, Оксана. Моніторингове дослідження розвитку навчальної компетентності учнів 7-го класу на уроках хімії [Текст] / О. Загубинога> // Хімія. Шкільний світ : газета для вчителів хімії. - 2016. - N 12. - С. 47-57. Рубрики: Викладання хімії в школі--уроки в 7 класі Кл.слова (ненормовані): моніторингове дослідження -- навчальна компетентність -- урок хімії у 7 класі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/4 Журнал 2019р. N 4 Дерев’янко, О. О. Особливості формування ключових компетентностей молодших школярів з порушеннями зору через навчальну діяльність : [розкрито сутність та особливості формування ключових компетентностей школярів, зокрема: ціннісно-смислової, загальнокультурної, навчально-пізнавальної, інформаційної, комунікативної, соціально-трудової, особистісного самовдосконалення] / О. О. Дерев’янко. - С.2–6. - Бібліогр.: 11 назв. Кл.слова: навчальна компетентність, навчальна діяльність, діти з порушеннями зору Базілевский, А. Г. Особливості організації логопедичної роботи з дітьми, які мають порушення мовлення в умовах спеціального закладу середньої освіти : [охарактеризовано особливості логопедичної роботи з дітьми з порушеннями мовлення в умовах спеціального закладу середньої освіти як важливої складової комплексної медико-педагогічної реабілітації та соціальної адаптації дітей і підлітків з комплексними порушеннями та відхиленнями мовлення] / А. Г. Базілевский, С. М. Зганяйко. - С.7–9. - Бібліогр.: 5 назв. : фото. Кл.слова: логопедична допомога, мовленнєві порушення, логопедична робота Куст, С. М. Частини мови : [презентовано розробку уроку української мови у 5-му класі для дітей з легкою розумовою відсталістю] / С. М. Куст. - С.10–12. : фото. Кл.слова: українська мова, уроки, діти з легкою розумовою відсталістю Свириденко, О. В. У лісі : [розробка уроку читання для учнів 2-го класу з дислексією] / О. В. Свириденко. - С.13–14. Кл.слова: читання, дислексія, розробки уроків Коваленко, Г. І. Рослини поля : [міститься конспект уроку з природознавства для учнів 7-го класу з порушеннями інтелекту] / Г. І. Коваленко. - С.15–20. - Бібліогр.: 3 назв. : фото., іл. Кл.слова: природознавство, розробки уроків, діти з порушеннями інтелекту Кучерява, О. В. Дроби, що дорівнюють одиниці. Розв’язування задач на рух : [презентовано конспект уроку з математики для учнів 4-го класу з інклюзивним навчанням] / О. В. Кучерява. - С.21–24. - Бібліогр.: 3 назв. : фото., іл. Кл.слова: математика, розробки уроків, інклюзивне навчання Бабляк, С. В. Технологічні карти для проведення уроків соціально-побутового орієнтування в спеціальних ЗСО : [презентовано технологічні карти для використання на уроках в спеціальних закладах середньої освіти. Призначені для учнів 8–9 класів з легкою розумовою відсталістю] / С. В. Бабляк. - С.25–30. : табл. Кл.слова: технологічні карти, технологія приготування, діти з легкою розумовою відсталістю Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Дерев’янко, О. О. Особливості формування ключових компетентностей молодших школярів з порушеннями зору через навчальну діяльність [Текст] : [розкрито сутність та особливості формування ключових компетентностей школярів, зокрема: ціннісно-смислової, загальнокультурної, навчально-пізнавальної, інформаційної, комунікативної, соціально-трудової, особистісного самовдосконалення] / О. О. Дерев’янко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 4. - С. 2–6. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--формування ключових компетентностей Кл.слова (ненормовані): навчальна компетентність -- навчальна діяльність -- діти з порушеннями зору -- молодші школярі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |