74
Л 74


    Ломакович, С. В.
    Вербально-комунікативна складова загальної навчальної компетентності та її вимірювання / С. В. Ломакович, В. М. Терещенко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 40-48. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74
Рубрики: Оцінювання--незалежне оцінювання--зовнішнє незалежне оцінювання
   Навчальна компетентність

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
вербально-комунікативна компетенція -- навчальна компетентність -- компетентність -- загальна навчальна компетентність -- тести -- структура -- педагогічне вимірювання -- інструменти педагогічного вимірювання -- оцінювання -- незалежне оцінювання -- зовнішнє незалежне оцінювання
Анотація: Визначено сутність вербально-комунікативної складової загальної навчальної компетентності, проаналізовано її структуру як тривимірного особистісного утворення. Схарактеризовано специфіку тесту загальної навчальної компетентності як інструмента вимірювання вербально-комунікативної спроможності особистості.


Дод.точки доступу:
Терещенко, В. М.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


24р10
З-14


    Загубинога, Оксана.
    Моніторингове дослідження розвитку навчальної компетентності учнів 7-го класу на уроках хімії [Текст] / О. Загубинога // Хімія. Шкільний світ : газета для вчителів хімії. - 2016. - N 10. - С. 32-59.
ББК 24р10
Рубрики: Викладання хімії в школі--уроки в 7 класі
Кл.слова (ненормовані):
уроки хімії -- навчальна компетентність -- моніторингові дослідження -- початкові хімічні поняття -- вправи -- тести -- кросворди


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


24р10
З-14


    Загубинога, Оксана.
    Моніторингове дослідження розвитку навчальної компетентності учнів 7-го класу на уроках хімії [Текст] / О. Загубинога // Хімія. Шкільний світ : газета для вчителів хімії. - 2016. - N 12. - С. 47-57.
ББК 24р10
Рубрики: Викладання хімії в школі--уроки в 7 класі
Кл.слова (ненормовані):
моніторингове дослідження -- навчальна компетентність -- урок хімії у 7 класі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДзОП-1/2019/4
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 4
Зміст:
Дерев’янко, О. О. Особливості формування ключових компетентностей молодших школярів з порушеннями зору через навчальну діяльність : [розкрито сутність та особливості формування ключових компетентностей школярів, зокрема: ціннісно-смислової, загальнокультурної, навчально-пізнавальної, інформаційної, комунікативної, соціально-трудової, особистісного самовдосконалення] / О. О. Дерев’янко. - С.2–6. - Бібліогр.: 11 назв.
Кл.слова: навчальна компетентність, навчальна діяльність, діти з порушеннями зору
Базілевский, А. Г. Особливості організації логопедичної роботи з дітьми, які мають порушення мовлення в умовах спеціального закладу середньої освіти : [охарактеризовано особливості логопедичної роботи з дітьми з порушеннями мовлення в умовах спеціального закладу середньої освіти як важливої складової комплексної медико-педагогічної реабілітації та соціальної адаптації дітей і підлітків з комплексними порушеннями та відхиленнями мовлення] / А. Г. Базілевский, С. М. Зганяйко. - С.7–9. - Бібліогр.: 5 назв. : фото.
Кл.слова: логопедична допомога, мовленнєві порушення, логопедична робота
Куст, С. М. Частини мови : [презентовано розробку уроку української мови у 5-му класі для дітей з легкою розумовою відсталістю] / С. М. Куст. - С.10–12. : фото.
Кл.слова: українська мова, уроки, діти з легкою розумовою відсталістю
Свириденко, О. В. У лісі : [розробка уроку читання для учнів 2-го класу з дислексією] / О. В. Свириденко. - С.13–14.
Кл.слова: читання, дислексія, розробки уроків
Коваленко, Г. І. Рослини поля : [міститься конспект уроку з природознавства для учнів 7-го класу з порушеннями інтелекту] / Г. І. Коваленко. - С.15–20. - Бібліогр.: 3 назв. : фото., іл.
Кл.слова: природознавство, розробки уроків, діти з порушеннями інтелекту
Кучерява, О. В. Дроби, що дорівнюють одиниці. Розв’язування задач на рух : [презентовано конспект уроку з математики для учнів 4-го класу з інклюзивним навчанням] / О. В. Кучерява. - С.21–24. - Бібліогр.: 3 назв. : фото., іл.
Кл.слова: математика, розробки уроків, інклюзивне навчання
Бабляк, С. В. Технологічні карти для проведення уроків соціально-побутового орієнтування в спеціальних ЗСО : [презентовано технологічні карти для використання на уроках в спеціальних закладах середньої освіти. Призначені для учнів 8–9 класів з легкою розумовою відсталістю] / С. В. Бабляк. - С.25–30. : табл.
Кл.слова: технологічні карти, технологія приготування, діти з легкою розумовою відсталістю
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Дерев’янко, О. О.
    Особливості формування ключових компетентностей молодших школярів з порушеннями зору через навчальну діяльність [Текст] : [розкрито сутність та особливості формування ключових компетентностей школярів, зокрема: ціннісно-смислової, загальнокультурної, навчально-пізнавальної, інформаційної, комунікативної, соціально-трудової, особистісного самовдосконалення] / О. О. Дерев’янко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 4. - С. 2–6. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--формування ключових компетентностей
Кл.слова (ненормовані):
навчальна компетентність -- навчальна діяльність -- діти з порушеннями зору -- молодші школярі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)