Х 22 Харченко, Т. Г. Нормативно-правове забезпечення індивідуального розвитку вчителя в системі підготовки педагогічних кадрів Франції / Т. Г. Харченко> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 28-33. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Вчителі--підготовка освіта в зарубіжних країнах Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Франція--освіта Кл.слова (ненормовані): підготовка вчителів -- розвиток вчителів -- індивідуальний розвиток вчителів -- педагогічні кадри -- підготовка педагогічних кадрів -- система підготовка кадрів -- нормативно-правове забезпечення Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Семенюк, Наталія. Нормативно-правове забезпечення розв’язання суперечностей безперервної освіти / Наталія Семенюк> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 26-32. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Професійна освіта--неперервна освіта--нормативно-правовий базис--проблеми формування Кл.слова (ненормовані): інноваційний розвиток -- безперервна освіта -- суперечність -- нормативно-правове забезпечення -- освіта дорослих -- післядипломна освіта -- підвищення кваліфікації -- освіта впродовж життя Анотація: Головними проблемами розвитку національної системи безперервної освіти є не тільки невідповідність нормативним ініціативам держави в освітній сфері, а й неготовність державного апарату ці ініціативи реалізовувати. Значною проблемою безперервної освіти є невизначеність і неструктурованість основних системотворчих суб'єктів, здатних ефективно розвивати загальнонаціональну систему освіти впродовж життя. Проблемою української системи освіти також є невідповідність навчальних і наукових програм вимогам сучасного виробництва й економіки. З огляду на ці проблеми важливо визначити основні напрями розвитку правового поля безперервної освіти з метою розв’язання притаманних їй суперечностей і формування концептуально-теоретичного прогнозу її розгортання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 74 Модернізація шкільних бібліотек як сучасних ресурсних бібліотечно-інформаційних центрів / [підгот. І. І. Хемчян]> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 79. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: шкільні бібліотеки Кл.слова (ненормовані): вебінари -- спільні заходи -- нормативно-правове забезпечення -- шкільні бібліотеки -- модернізація Анотація: Про роботу Всеукраїнського вебінару "Тенденції розвитку шкільних бібліотек в контексті інноваційного розвитку національної системи освіти", який пройшов відповідно до плану спільних заходів на 2014 рік відділення організації видання навчальної літератури ДНУ "Інститут інноваційних технологій і змісту освіти" МОН України та ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського 23 січня 2014 р. Дод.точки доступу: Хемчян, І. І. \матеріал підготувала.\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Терещенко, Ірина Щоб літо пройшло з користю : Організація роботи закладу дошкільної освіти в літній період [Текст] / Ірина Терещенко> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 6. - С. 2-6 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--літній оздоровчий період Кл.слова (ненормовані): розвивальне середовище Дескриптори: якість освіти -- оздоровчий період -- літній період -- нормативно-правове забезпечення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 93 Любченко, В. Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладі освіти : (організація діяльності та нормативно-правове забезпечення) / Валентина Любченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 41–48. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- психолого-педагогічний супровід -- діти з особливими освітніми потребами -- нормативно-правове забезпечення -- командна співпраця -- всебічний розвиток дитини -- заклади освіти Анотація: Висвітлено питання нормативно-правового забезпечення організації діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у закладі освіти. Основний акцент у статті зроблено на важливості командної співпраці, як важливої складової всебічного розвитку дитини з особливими освітніми потребами. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |