М’ясоїд, П.
    "Паралелограм" Олексія Леонтьєва та основна проблема психології [Текст] / П. М’ясоїд // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2006. - N1. - С. 53-95 . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.1
Рубрики: пам’ять
   Запам’ятовування

Кл.слова (ненормовані):
опосередкування -- ЗНАК -- психологічне знаряддя -- генетичний закон -- принцип паралелограму -- переживання -- життя-творчість -- не-класична психологія -- категорія практики -- моністичний принцип -- гносеологічне відношення психології -- основна проблема психології


Дод.точки доступу:
Леонтьєв, Олексій Михайлович (1903-1979) \о нем\; Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\; Рубінштейн, С. \о нем\; Роменець, В. \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
М 42


    Медведев, А. М.
    Экспериментально-генетический метод в диагностике развивающих эффектов учебной деятельности / А. М. Медведев // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 2. - С. 72-81. - Библиогр.: 19 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Кафедра психології
   Навчальна діяльність

   Діагностика психологічна

   Психологи

   педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
експериментально-генетичний метод -- метод зрізів -- одиниця аналізу -- розвиток -- опосередкування -- мислення -- навчальна діяльність -- навчальна задача -- узагальнений спосіб дії -- ідеальні дії -- уява


Дод.точки доступу:
Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\; Давидов, Василь Васильович (російський психолог, мислитель, органзатор науки, подвижник освіти ; 1930-1998); Берцфаї, Люція Василівна (психолог)

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


87.4
В 31


    Веракса, А. Н.
    Символ как средство познавательной деятельности / А. Н. Веракса // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 4. - С. 62-70. - Библиогр.: 52 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 87.4
Рубрики: Символи--логіка
   Символи--теорія пізнання

Кл.слова (ненормовані):
символічне опосередкування -- знакове опосередкування -- дошкільна психологія -- психологія розвитку -- психологія спорту
Анотація: Розглядаються різні аспекти символічного опосередкування. Автор виходить з розуміння символу як засобу орієнтування в ситуації невизначеності. При цьому символ, з одного боку, протиставляється знаку, а з іншої - виступає в якості перехідної форми до освоєння знака. Наводяться приклади застосування символу в різних видах діяльності (пізнавальна діяльність, спортивна діяльність).


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88
Б 69


    Блинникова, С. Л.
    Понимание противоречий и система целей в процессе структурирования субъектом жизненного опыта / С. Л. Блинникова // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 4. - С. 47-59 : рис. - Библиогр.: 44 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88
Рубрики: Психологія когнітивна
Кл.слова (ненормовані):
розуміння протиріч -- діалектика -- структурування досвіду -- система цілей -- опосередкування
Анотація: Рассматриваются функциональные отношения между пониманием субъектом противоречий и структурными характеристиками системы индивидуальных целей в процессе упорядочивания им своего жизненного опыта. Проведенное эмпирическое исследование (n=176 чел.) дает основание утверждать, что понимание противоречий опосредует влияние структуры индивидуальных целей на интеграцию опыта. Диалектически-ориентированное понимание противоречий позволяет субъекту наполнять свою жизнь смыслом, т. е. успешно интегрировать жизненный опыт как при конфликтной или дифференцированной системе целей, так и при бесконфликтной или малодифференцированной.
Розглядаються функціональні відносини між розумінням суб'єктом протиріч і структурними характеристиками системи індивідуальних цілей у процесі упорядкування ним свого життєвого досвіду. Проведене емпіричне дослідження (n = 176 чол.) дає підставу стверджувати, що розуміння протиріч опосередковує вплив структури індивідуальних цілей на інтеграцію досвіду. Діалектично-орыэнтоване розуміння протиріч дозволяє суб'єкту наповнювати своє життя сенсом, тобто успішно інтегрувати життєвий досвід як при конфліктній або диференційованої системі цілей, так і при безконфліктній або малодиференційованій.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)