К 11 Кіт, І. В. Методичні особливості курсу "Технологія створення робототехнічних систем" [Текст] / І. В. Кіт, О. Г. Кіт> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 8. - С. 45-47. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Навчання--інноваційні технології Навчання--інформаційні технології--програмне забезпечення Кл.слова (ненормовані): сучасні технології навчання -- освітня робототехніка -- програмування -- проектування -- STEM-освіта Анотація: У статті розглядаються особливості вивчення робототехніки за навчальним курсом "Технологія створення робототехнічних систем". Зокрема, розглянуті особливості побудови курсу, його інтегративний характер, навчальний та розвивальний потенціал. Дод.точки доступу: Кіт, О. Г. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіт, І. В. Методичні особливості курсу "Технологія керування робототехнічними системами" [Текст] / І. В. Кіт, О. Г. Кіт> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 2. - С. 47-49. Рубрики: Освіта--інтернет-технології в освіті Кл.слова (ненормовані): освітній курс -- робот -- освітня робототехніка -- проект -- інформатика -- програмування -- правила дорожнього руху Анотація: У статті розглядаються особливості вивчення робототехніки за навчальним курсом "Технологія керування робототехнічними системами". Зокрема, розглянуті особливості побудови курсу, його методичне та матеріально-технічне забезпечення. Дод.точки доступу: Кіт, О. Г. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
К 11 Кіт, Ігор Володимирович. Методичні особливості курсу "Технологія створення електронних приладів” [Текст] / І. В. Кіт, О. Г. Кіт> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 3. - С. 53-55. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Викладання курсу “Технологія створення електронних приладів”--методичні особливості Кл.слова (ненормовані): електронні пристрої -- електронний прилад -- мікроелектроніка -- освітня робототехніка -- освітній курс -- проект -- програмування -- інформатика -- технологія -- проектування -- навчально-методичний комплект -- технічне забезпечення -- STEM-освіта -- Технологія створення електронних приладів, курс -- технічна творчість -- використання масивів Анотація: У статті розглядаються особливості вивчення мікроелектроніки та робототехніки за навчальним курсом “Технологія створення електронних приладів”. Зокрема, розглянуті особливості побудови курсу, його методичне і материіально-технічне забезпечення. Також, як приклад демонстрації проектної спрямованості курсу та його інтегративного характеру розглядаються фрагменти деяких занять курсу. Дод.точки доступу: Кіт, Ольга Григорівна Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
К 11 Кіт, Ігор Володимирович. Методичні особливості інтеграції курсів інформатики та робототехніки [Текст] / І. В. Кіт, О. Г. Кіт> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 5. - С. 35-37. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Викладання інформатики в школі--інтегрований курс робототехніки Кл.слова (ненормовані): педагогічні технології -- освітня робототехніка -- STEM-освіта -- програмування -- уроки інформатики Анотація: У статті розглядаються особливості інтеграції курсів робототехніки та інформатики. Зокрема, розглянуті особливості побудови курсу інформатики із застосуванням інструментарію освітньою робототехніки, показані переваги вивчення інформатики за вказаним способом. Дод.точки доступу: Кіт, Ольга Григорівна Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
К 11 Кіт, Ігор Володимирович. Пропедевтика вивчення робототехніки у початковій школі [Текст] / І. В. Кіт, О. Г. Кіт> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 2. - С. 19-22. - Бібліогр.: 10 назв
Кл.слова (ненормовані): освітня робототехніка -- лего-технології -- конструювання -- програмування -- STEM Анотація: У статті розглядаються особливості організації вивчення робототехніки у початковій школі.Зокрема, розглянуті особливості побудови пропедевтичного курсу робототехніки, наведені його складові, вказаний освітній потенціал використання засобів Лего-технологій у навчальному процесі. Дод.точки доступу: Кіт, Ольга Григорівна Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
К 11 Кіт, І. В. Освітня робототехніка в позаурочній навчальній діяльності [Текст] / І. В. Кіт, О. Г. Кіт> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 5. - С. 23-27.
Кл.слова (ненормовані): освітня робототехніка -- гурток з робототехніки -- психодидактика -- програмування роботів -- робототехніка -- моделювання робоавтомобілів Анотація: У статті описано досвід застосування інструментів освітньої робототехніки як ефективного засобу розвитку творчого потенціалу учнів. Показано, що використовуючи елементи освітньої робототехніки, можна зробити сучасну школу конкурентноспроможною, а навчання - по-справжньому ефективним і продуктивним. Зазначено, що використання елементів освітньої робототехніки підвищує мотивацію учнів до оволодіння новими знаннями, сприяє розвитку творчих здібностей, просторової уяви, конструктивного мислення і колективної взаємодії. Дод.точки доступу: Кіт, О. Г. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
С 45 Скрипник, О. О. Освітня робототехніка як напрям сучасної STEM-освіти / О. О. Скрипник> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 13/15. - С. 2–10. - Бібліогр.: 8 назв.
Кл.слова (ненормовані): STEM-освіта -- робототехніка -- освітня робототехніка -- компетентності -- позаурочна діяльність -- навчальний процес Анотація: Описано ключові та предметні компетентності, які можна сформувати в дітей під час навчання основ робототехніки. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіт, Ігор Володимирович. Особливості використання платформи Brainpad у освітньому процесі школи [Текст] / І. В. Кіт, О. Г. Кіт> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 1. - С. 52-55.
Кл.слова (ненормовані): освітня робототехніка -- вивчення робототехніки -- компетентність -- психодидактика -- BrainPad -- MakeCode -- STEM-освіта Анотація: У статті описано досвід застосування робототехнічної платформи BrainPad у навчальному процесі школи. Це - одна із небагатьох оптимальних пропозицій на сучасному ринку освітніх робототехнічних рішень. Дод.точки доступу: Кіт, Ольга Григорівна Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |