Шифр: П3/2002/3/4
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2002р. N 3/4
Зміст:
Фурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема / А. Фурман. - С.20-58
Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система
Гуменюк, О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин / О. Гуменюк. - С.59-82
Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система
Комісаров, В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування / В. Комісаров. - С.83-104
Кл.слова: модульно-розвивальна система, інноваційні моделі, ЗДІБНОСТІ
Тімотін, А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі / А. Тімотін. - С.105-123
Кл.слова: ПОВЕДІНКА, НАВЧАННЯ, СПІЛКУВАННЯ
Бамбурак, Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції / Н. Бамбурак. - С.124-141
Кл.слова: психосоціальний розвиток
Бугерко, Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі / Я. Бугерко. - С.142-159
Кл.слова: РЕФЛЕКСІЯ, МИСЛЕННЯ, УЯВЛЕННЯ
Ященко, Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання / Е. Ященко. - С.160-169
Кл.слова: ПАРАДИГМА
Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання / А. Лазарук. - С.170-186
Кл.слова: ЦІННОСТІ, аксіогенез, емпатія
Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти. - С.277-284
Бригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) / М. Бригадир ; Л. Ребуха; А. Гірняк; С. Сівак. - С.187-200
Кл.слова: ІННОВАЦІї, ДІАГНОСТИКА
Ребуха, Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання / Л. Ребуха ; А. Гірняк; С. Сівак. - С.201-216
Гірняк, А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника / А. Гірняк ; С. Сівак. - С.217-241
Кл.слова: Психодидактика
Сівак, С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи / С. Сівак. - С.242-262
Кл.слова: психопрактика, КОНСУЛЬТУВАННЯ, МОНИТОРИНГ
Покажчик статей за 2002 рік. - С.286-290
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гірняк, А.
    Зміст, структура та оформлення розвивального підручника [Текст] / А. Гірняк; С. Сівак // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 217-241. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 74 + 88.840
Рубрики: освіта інноваційна
   Модульно-розвивальне навчання

   Підручники

Кл.слова (ненормовані):
Психодидактика


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гірняк, А.
    Психоекологічний потенціал розвивального підручника [Текст] / А. Гірняк // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 128-136 . - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Психодидактика
   Розвивальний підручник

   Модульно-розвивальна система



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Фурман, А.
    Навчальна проблемна ситуація як об’єкт психологічного пізнання [Текст] / А. Фурман; О. Гуменюк; І. Ревасевич // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2007. - N1. - С. 9-80 . - ISSN 966-654-0
Рубрики: Психодидактика
Кл.слова (ненормовані):
психологічне пізнання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах


Шифр: РЯШ-1/2008/7
   Журнал

Русский язык в школе [Текст] : Научно-методический журнал. - М. : ООО "Наш язык", 1914 - . - ISSN 0131-6141. - Виходить 10 раз на рік
2008р. N 7
Зміст:
Ладыженская, Т. А. Риторика как инновационный предмет школьного образования / Т.А. Ладыженская, Н.В. Ладыженская. - С.3-6
Фролова, Л. С. Формы учебного диалога на уроке / Л.С. Фролова. - С.12-16
Хаймович, Л. В. Как строить объяснение на уроке ( речь учителя) / Л.В. Хаймович. - С.17-18
Коротаева, Е. В. Психодидактика интерактивного обучения / Е.В. Коротаева. - С.26-30
Бабайцева, В. В. Заметки о пунктуации / В.В. Бабайцева, Л.Д. Беднарская. - С.37-42
Зобернюс, О. П. Парная и групповая работа на уроках русского языка / О.П. Зобернюс. - С.43-45
Романов, Д. А. "Закипающая жизнь" ( О повести И.С. Тургенева " Первая любовь") / Д.А. Романов. - С.47-52
Николина, Н. А. Стилистический контрапункт в романе И.С.Шмелева " История любовная" / Н.А. Николина. - С.52-59
Никитин, О. В. Б. Унбегаун и славянорусское языкознание / О.В. Никитин. - С.88-93
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: РЯШ-1/2008/8
   Журнал

Русский язык в школе [Текст] : Научно-методический журнал. - М. : ООО "Наш язык", 1914 - . - ISSN 0131-6141. - Виходить 10 раз на рік
2008р. N 8
Зміст:
Соколова, Г. П. Некоторые методические советы по повторению тропов и фигур речи / Г. П. Соколова. - С.12-14.
Алексеева, О. В. Путь "от текста к тексту": (Функционаный подход при изучении грамматики) / О. В. Алексеева. - С.15-18.
Коротаева, Е. В. Психодидактика интерактивного обучения / Е. В. Коротаева. - С.22-26.
Грязнова, А. Т. "Этнографическая фантастика" В. Я. Брюсова / А. Т. Грязнова. - С.45-50.
Степанов, А. В. "С Тредиаковским - в XXI век !" (Идиолект поэта В. К. Тредиаковского) / А. В. Степанов. - С.51-55.
Клюева, О. И. Гоголь - словесный кулинар / О. И. Клюева. - С.55-59.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Коротаева, Е. В.
    Психодидактика интерактивного обучения [Текст] / Е. В. Коротаева // Русский язык в школе : Научно-методический журнал. - 2008. - N8. - С. 22-26. . - ISSN 0131-6141
Рубрики: навчання інтерактивне
Кл.слова (ненормовані):
психодидактика


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Коротаева, Е. В.
    Психодидактика интерактивного обучения [Текст] / Е.В. Коротаева // Русский язык в школе : Научно-методический журнал. - 2008. - N7. - С. 26-30 . - ISSN 0131-6141
Рубрики: навчання інтерактивне


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


88
Г 11


    Гірняк, Г.
    Обгрунтування понятійно-категорійного апарату дослідження та структурно-функціональної моделі навчально-книжкового комплексу [Текст] / Г. Гірняк // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2011. - N 3. - С. 171-186 . - ISSN 1810-2131
ББК 88
Рубрики: Психодидактика
   Кафедра загальної та практичної психології

Кл.слова (ненормовані):
інструментальна психодидактика -- навчально-книжковий комплекс -- психокультурний розвиток особистості -- вітакультурний розвиток студентів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
Т 56


    Томчук, Михайло .
    Методологічні засади створення сучасного шкільного підручника [Текст] / М. Томчук // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2011. - N 4. - С. 124-128 . - ISSN 1810-2131
ББК 88 + 74.202
Рубрики: Психодидактика інструментальна
   Підручники шкільні--створення



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
Г 11


    Гірняк, Галина.
    Модель психологічного проектування інноваційних навчально-книжкових комплексів для вищих навчальних закладів [Текст] / Г. Гірняк // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2011. - N 4. - С. 129-140 . - ISSN 1810-2131
ББК 88
Рубрики: Психодидактика інструментальна
   Вищі навчальні заклади--проектна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
наукове проектування -- соціогуманітарне проектування -- психологічне проектування -- навчально-книжковий комплекс -- читацька діяльність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гера, Тетяна.
    Психологічний супровід навчального курсу в освітньому процесі ВНЗ [Текст] / Т. Гера // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2015. - N 2. - С. 137-144. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психодидактика
   психологічний супровід

Кл.слова (ненормовані):
психологічний супровід навчального курсу в освітньому процесі ВНЗ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


377:004+159.92
Р 64


   
    Розвиток інтелекту та особистісних властивостей 9-класників ІТ-профіля навчання [Текст] / О. Ю. Буров [и др.] // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 5. - С. 3-10.
УДК
Рубрики: Психодидактика--дослідження
Кл.слова (ненормовані):
ІТ- профіль навчання -- інтелект -- особистісні властивості -- рівень розвитку -- психодидактичні дослідження
Анотація: Проведено порівняльний аналіз інтелектуальних та особистісних особливостей учнів дев’ятих класів ліцею ІТ-профілю та учнів 12 шкіл України різних профілів навчання. Показано, що використані групи параметрів достовірно відрізняють учнів ІТ-профілю навчання від учнів, що навчаються у закладах інших профілів.


Дод.точки доступу:
Буров, О. Ю.; Литвинова, С. Г.; Шиненко, М. А.; Ткаченко, В. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)


37.02
К 11


    Кіт, І. В.
    Освітня робототехніка в позаурочній навчальній діяльності [Текст] / І. В. Кіт, О. Г. Кіт // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 5. - С. 23-27.
УДК
Рубрики: Позакласна робота--інформатика
Кл.слова (ненормовані):
освітня робототехніка -- гурток з робототехніки -- психодидактика -- програмування роботів -- робототехніка -- моделювання робоавтомобілів
Анотація: У статті описано досвід застосування інструментів освітньої робототехніки як ефективного засобу розвитку творчого потенціалу учнів. Показано, що використовуючи елементи освітньої робототехніки, можна зробити сучасну школу конкурентноспроможною, а навчання - по-справжньому ефективним і продуктивним. Зазначено, що використання елементів освітньої робототехніки підвищує мотивацію учнів до оволодіння новими знаннями, сприяє розвитку творчих здібностей, просторової уяви, конструктивного мислення і колективної взаємодії.


Дод.точки доступу:
Кіт, О. Г.

Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)


37.02:004
К 11


    Кіт, Ігор Володимирович.
    Особливості використання платформи Brainpad у освітньому процесі школи [Текст] / І. В. Кіт, О. Г. Кіт // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 1. - С. 52-55.
УДК
Рубрики: Навчання учнів--застосування робототехніки
Кл.слова (ненормовані):
освітня робототехніка -- вивчення робототехніки -- компетентність -- психодидактика -- BrainPad -- MakeCode -- STEM-освіта
Анотація: У статті описано досвід застосування робототехнічної платформи BrainPad у навчальному процесі школи. Це - одна із небагатьох оптимальних пропозицій на сучасному ринку освітніх робототехнічних рішень.


Дод.точки доступу:
Кіт, Ольга Григорівна

Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)