П 80 Прокоф’єва, М. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / Марина Прокоф’єва> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 12. - С. 44-48. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: майбутній вчитель початкових класів Кл.слова (ненормовані): навчання молодших школярів -- диференційований підхід -- початкові класи -- методологічна основа -- теоретична основа -- особистісно орієнтована парадигма -- компетентнісний підхід -- інтегрований підхід Анотація: У статті представлено концепцію підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів, розглянуто методологічні підходи і наукові принципи щодо її побудови. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Дічек, Н. П. Особистісно орієнтована парадигма освіти в українській школі: витоки реалізації [Текст] / Н. П. Дічек> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2019. - N 4. - С. 35-49. Рубрики: Історія освіти--Україна Кл.слова (ненормовані): особистісно орієнтована парадигма -- освіта в українській школі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |