Ф 66 Фіцула, Михайло Миколайович. Вступ до педагогічної професії [Текст] : Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти / М. М. Фіцула. - 3-є вид., переробл. і доп. - Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2007. - 168 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-692-703-9 : 13.00 грн., 15.00 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ--вступ до спеціальності Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): освітні рівні -- освітньо-кваліфікаційні рівні -- оцінювання знань студентів -- кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП) -- заклади освіти Примірників всього: 4 фб (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) |
В 11 Вітченко, А. О. До проблеми розробки критеріїв оцінювання студентів з методики викладання зарубіжної літератури / А. О. Вітченко> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 37-40. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Студенти--оцінювання знань студентів Оцінювання знань студентів Викладання зарубіжної літератури в ВНЗ Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): оцінювання -- норми оцінювання -- критерії оцінювання -- кредитно-модульна система навчання -- методика викладання літератури -- оцінювання знань -- оцінювання знань студентів -- критерії оцінювання знань Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі оцінювання студентів ВНЗ ІІІ-ІV рівнів аккредитації в умовах кредитно-модульної системи навчання, дослідженню методологічних засад порушеної проблеми, розкриттю теоретико-технологічних підходів до розробки критеріїв оцінювання студентів з методики викладання зарубіжної літератури. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 65 Концепції створення електронних підручників для вищих навчальних закладів / Юрій Бобало [та ін.] > // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 65-70 : іл. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Вища освіта--підручники--електронні підручники Кл.слова (ненормовані): електронні підручники -- дистанційне навчання -- віртуальне навчальне середовище -- оцінювання знань студентів Анотація: У роботі подано концепцію, принципи розроблення електронного підручника. Визначено елементи електронного підручника та фактори комплексності оцінювання знань студента. Описано процедуру перевірки та оцінювання отриманих знань. Побудовано алгоритм автоматичної перевірки тестових завдань з формульним записом. Формалізовано подання вхідних-вихідних даних для тестових завдань. Дод.точки доступу: Бобало, Юрій; Мандзій, Богдан; Стахів, Петро Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |