Н 59 Нечай, Світлана. Учити співробітництва змалку [Текст] / С. Нечай> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2014. - N 9. - С. 14-19 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--формування пізнавальної активності Кл.слова (ненормовані): педагогіка успішної співпраці -- партнерські стосунки -- міжособистісне партнерство -- кооперативна форма колективної діяльності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 16 Паніна, С. Партнерські стосунки в системі "дитина–батьки–вчитель" як чинник гармонійного розвитку учнів / Світлана Паніна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 9. - С. 45–48. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): контакти між батьками і вчителями -- партнерські стосунки -- батьківські збори -- Інтелект України, проект -- обдаровані діти -- гармонійний розвиток дитини -- початкова школа Анотація: Наведено тематику батьківських зборів, які проводилися в 2–4-х класах початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Тристан, Анна Ми різні, але ми разом : педагогічна студія [Текст] / Анна Тристан> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 11. - С. 12-14 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами Кл.слова (ненормовані): робота з колективом -- особистість педагога -- педагогічний колектив -- партнерські стосунки -- робота в команді Анотація: Мета представленого педагогічного заходу - створити позитивну, доброзичливу атмосферу в колективі; виробити спільне бачення місії дошкільної освіти; пізнати одне одного; визначити систему цінностей усіх та кожного; згуртувати колектив для реалізації спільної місії. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 40 Сисенко, Т. Довіра до освіти починається з педагогіки партнерства [Текст] / Тетяна Сисенко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 12. - С. 1–2. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): педагогіка партнерства -- Нова українська школа -- батьківські збори -- взаємодія школи та сім’ї -- індивідуальна робота -- успішна співпраця -- спілкування з батьками -- партнерські стосунки -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про те, що довіра до школи починається з педагогіки партнерства – одного з ключових компонентів Концепції Нової української школи. Це педагогіка, що грунтується на партнерстві між учнем, учителем та батьками. В основі педагогіки парстнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учнем, учителем і батьками. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |