37(05)
П24


    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал / Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. - Львів : Львівська політехніка, 2003 - .
   № 2 : Березень-квітень. - 2003. - 230 с. - 13.00 грн.
    Зміст:
Стефаненко, П. Проблеми ефективної передачі інформації на відстань у процесі дистанційного навчання / П. Стефаненко. - С .11-20
Аносов, І. Формування методологічної культури педагога в контексті сучасних освітніх реформ / І. Аносов. - С .21-31
Плотніков, П. Сучасне педагогічне новаторство - основа соціальної активності особистості вчителя / П. Плотніков. - С .32-39
Сіцінський, А. До проблеми структурування професійних знань в інформаційному суспільстві / А. Сіцінський. - С .40-46
Кисільова, В. Науково-дослідницька діяльність як предмет вивчення у профільному ліцеї / В. Кисільова. - С .47-62
Волошинова, Л. Методологічні основи використання аудіовізуальних мистецтв у вивченні іноземних мов / Л. Волошинова. - С .63-70
Дубравська, Д. Когнітивна інформація як один із механізмів самовдосконалення особистості майбутнього педагога / Д. Дубравська. - С .71-78
Кл.слова: студент, вчитель
Огірко, І. Інформаційна економіка та її роль у професійній підготовці спеціалістів / І. Огірко, Ю. Шульжик. - С .79-83
Сингаївська, А. З досвіду навчання економічних дисциплін на основі системного підходу / А. Сингаївська. - С .84-92
Кл.слова: методика викладання
Сікорський, П. Специфіка навчання математики у професійно-технічних училищах / П. Сікорський. - С .93-101
Дольнікова, Л. Деякі підходи до структурування змісту природничих дисциплін у професійній медичній школі / Л. Дольнікова. - С .102-107
Єгоренков, А. Принципи моделювання у вивченні біоетики студентами-медиками / А. Єгоренков. - С .108-117
Кириченко, В. Удосконалення організаційно-методичного забезпечення вивчення хімії у вищій технічній школі / В. Кириченко. - С .118-126
Поважна, Л. Методика організації і проведення професійних конкурсів / Л. Поважна, Т. Кущ. - С .127-135
Шемелюк, Г. Експериментальна перевірка рівня науково-методичного забезпечення навчального процесу в технічному коледжі / Г. Шемелюк. - С .136-144
Коробченко, А. Виховна компонента у системі вищої освіти в Україні: Сучасний стан і перспективи розвитку / А. Коробченко. - С .145-153
Мазепа, Х. Управління виховною роботою в медичному коледжі / Х. Мазепа. - С .154-160
Садова, В. Національна самосвідомість як освітній пріорітет демократичного суспільства / В. Садова. - С .161-168
Рашковська, В. Слово й образ давньоруського іконопису в духовному розвитку майбутнього вчителя / В. Рашковська. - С .169-176
Окса, М. Філософський контекст методології вітчизняної педагогіки (60-80 рр. ХХ ст.) / М. Окса. - С .177-182
Харабет, В. Новаторський рух у системі професійно-технічної освіти: Хроніка 80-х років ХХ століття / В. Харабет. - С .183-197
Кирєєва, Т. Інтелект колективного суб’єкта як феномен культури південного сходу України / Т. Кирєєва. - С .198-206
Курляк, І. Актуальність розвитку ресоціалізаційної (пенітенціарної) педагогіки в Україні та польський освітній досвід / І. Курляк. - С .207-219
Авшенюк, Н. Професійне становлення молодого вчителя у Великій Британії: історія, досвід, стандарти / Н. Авшенюк. - С .220-228
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Дидактика
   Технології навчання

   Психологія

   Виховання--проблеми

   Управління освітою

   Наукове життя

   Професійна освіта



Дод.точки доступу:
Ничкало Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освітиАкадемія педагогічних наук України; Національний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

002.6(075.3)
К 20


    Капелюшний, Анатолій Олексійович.
    Практичний посібник-довідник журналіста: Редагування в ЗМІ: Аналіз і перевірка фактичного матеріалу [Текст] : учебник / А. О. Капелюшний. - Львів : ПАІС, 2004. - 576 с. - Бібліогр.: с. 552-572. - ISBN 966-7651-13-4 (в пер.) : 28.00 грн.
    Зміст:
Особливості роботи редактора над фактичним матеріалом . - С .5-53
Літери й буквосполучення в іншомовних іменах і назвах та їх відтворення в україномовному тексті . - С .54-70
КОРОТКІ ДОВІДНИКИ . - С .71-202
На чолі держав (монархи, диктатори, президенти, прем’єр-міністри) . - С .71-94
Папи Римські . - С .93-103
Лауреати національної премії України імкні Тараса Шевченка . - С .104-130
Лауреати Нобелівських премій . - С .131-147
Лауреати премії "Оскар" . - С .148-167
Найвідоміші університети світу . - С .168-169
Літні Олімпійські ігри . - С .170
Зимові Олімпійські ігри . - С .171
Найкращі футболісти Європи, світу з футболу, чемпіони з футболу, володарі Кубків . - С .173-189
Країни світу та їх столиці . - С .190-202
Короткі словники . - С .203-286
Зірки: Практичний біографічний енциклопедичний словник-довідник журналіста (політика, кіно, телебачення, поп- і рок-музика, модельний бізнес, мода, спорт) . - С .287-481
Додаток. Факт - основа журналістського твору: Коротка антологія досліджень українських вчених . - С .482-551
ДРНТІ
ББК 76.01я73
РУБ 002.6(075.3)
Рубрики: Редагування літературне
   Засоби масової інформації (ЗМІ)


Примірників всього: 5
Ч.З.№3 (2), фб (1), ІБв (1), ав (1)
Свободны: Ч.З.№3 (2), фб (1), ІБв (1), ав (1)

378(4УКР)
Н 73


   
    Нові технології навчання [Текст] : наук. - метод. зб. Вип. 30 / Ред. кол. В. О. Зайчук (гол. ред.), О. Я. Савченко, М. Ф. Дмитриченко та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2001. - 254 с. - ISBN 5-8238-0603-5 : 6.90 грн.
    Зміст:
Коровайченко, Ю. М. Фактори нормативного забезпечення дистанційної освіти / Ю. М. Коровайченко. - С .3-8
Величко, О. Г. Навчальний план з фундаментальних дисциплін: розклад закнять на завтра / О. Г. Величко, В. І. Шатюха. - С .8-17
Морзе, Н. В. Динстанційна технологія як основа сучасних інформаційних технологій у навчанні / Н. В. Морзе. - С .32-42
Романовська, Ю. Ю. Особливості японської системи вищої освіти / Ю. Ю. Романовська. - С .42-58
Рябов, С. Г. Громадянська освіта як педагогічна інновація / С. Г. Рябов. - С .58-63
Бєлавіна, Т. І. Сучасні аспекти становлення культури громадянської та соціальної відповідальності учнівської молоді / Т. І. Бєлавіна. - С .63-73
Свистун, В. І. Експериментальна перевірка критеріїв економічної підготовки студентів / В. І. Свистун. - С .80-89
Головко, М. В. Загальні тенденції та психолого-педагогічні проблеми запровадження сучасних технологій навчання / М. В. Головко. - С .89-98
Антонюк, Р. І. Мовний аспект у формуванні національного світобачення та виховання особистості / Р. І. Антонюк. - С .98-105
Жорнова, О. І. Щодо персональної нормативності сучасного студента: проблеми вимірювання та формування / О. І. Жорнова. - С .105-114
Великожон, М. В. Самопізнання у професійному становленнні офіцера як педагога / М. В. Великожон. - С .121-130
Сидорчук, Л. А. Історично-правові засади виникнення наукового напряму "безпека життєдіяльності" / Л. А. Сидорчук. - С .130-138
Становська, Т. В. Психолого-педагогічні аспекти формування професійної спрямованості старшокласників на професії сфери управлінської діяльності / Т. В. Становська. - С .140-150
Ущенко, В. Професійна освіта: з думкою про майбутнє / В. Ущенко, В. Чагін. - С .150-157
Зеленський, К. В. Рейтинг як форма індивідульного підходу до всебічного розвитку особистості / К. В. Зеленський. - С .166-170
Зеленський, К. В. До питання ліцензування і акредитації спеціальностей / К. В. Зеленський. - С .170-173
Харсуненко, М. В. Проблема політичного виховання молоді як соціальо-політична проблема сучасного суспільства / М. В. Харсуненко. - С .173-178
Мойсеєва, Л. О. Роль самостійної роботи в розвитку мислительної діяльності студентів при вивченні курсу української літератури / Л. О. Мойсеєва. - С .178-181
Орлов, В. Ф. Теоретико-методологічні засади розвитку художньо-естетичної свідомості вчителя мистецьких дисциплін / В. Ф. Орлов. - С .181-190
Драченко, В. В. Інтегративні тенденції у вивченні предметів художньо-естетичного циклу / В. В. Драченко. - С .190-196
Щербініна, О. М. Виховання виконавського стилю як чинник розвитку творчої особистості майбутнього вчителя музики / О. М. Щербініна. - С .196-201
Гусейнова, Л. В. Виховання професійних якостей у процесі формування виконавської культури майбутнього вичтеля музики / Л. В. Гусейнова. - С .202-207
Теремова, Т. І. Про місце науково-пошукової роботи в системі національного виховання та естетичної освіти студентів / Т. І. Теремова. - С .213-216
Балута, Л. І. Психолого-педагогічний аналіз формування особистості студентів та профілактика їх соціальної поведінки / Л. І. Балута. - С .224-229
Супрун, М. О. Теоретико-практичний внесок наукової школи професора І. Г. Єременка у розвиток корекційної педагогіки / М. О. Супрун. - С .229-234
Хоменко, Л. О. Контрольна робота як складова частина дистанційного забезпечення ефективності навчання латинській мові / Л. О. Хоменко. - С .248-251
ДРНТІ
ББК 74.58(4УКР)
РУБ 378(4УКР)
Рубрики: Вищі навчальні заклади


Дод.точки доступу:
Зайчук, В. О. \ред.\; Савченко, О. Я. \ред.\; Дмитриченко, М. Ф. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Баженов, В. А. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 118 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 9.25 грн.
    Зміст:
Болгаріна, В. С. Управління розвитком культурного середовища загальноосвітнього навчального закладу / В. С. Болгаріна. - С .5-7
Єршова, В. О. Реалізація культурологічного підходу до управління загальноосвітнім навчальним закладом / В. О. Єршова. - С .8-10
Андрійко, І. Ф. Навчально-методичний комплекс з методики навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах та його основний компонент - підручник / І. Ф. Андрійко. - С .11-13
Асоянц, П. Г. Підготовка майбутніх викладачів іноземних мов до використання комп’ютерних технологій у професійній діяльності / П. Г. Асоянц, Г. С. Чекаль. - С .14-16
Баркасі, В. В. Використання відеоспостереження з метою формування вмінь педагогічного менеджменту у майбутніх вчителів іноземних мов / В. В. Баркасі. - С .17-20
Биконя, О. П. Структура навчального посібника "Ділові усні та писемні переговори англійською мовою" з комп’ютерною підтримкою / О. П. Биконя. - С .21-24
Бичкова, Н. І. Основні засади створення навчально-методичного комплексу для формування в майбутніх філологів англомовної компетенції та їх дотримання в навчально-методичному комплексі "Англійська мова. Комунікативний курс" / Н. І. Бичкова. - С .25-28
Бігич, О. Б. Створення та впровадження до навчального процесу навчально-методичного комплексу для майбутніх учителів іноземних мов початкової школи / О. Б. Бігич. - С .29-31
Білоконь, Г. Деякі підходи до розширення словникового запасу / Г. Білоконь. - С .32-34
Виселко, А. Д. Методика "занурення" у навчанні англійської мови студентів економічних спеціальностей: для чого, хто, як? / А. Д. Виселко. - С .35-37
Галушка, Г. М. Урахування психолого-педагогічних особливостей молодших школярів при формуванні соціокультурної компетенції / Г. М. Галушка. - С .38-40
Гільчук, Ю. До проблеми підготовки вчителя іноземної мови до використання комп’ютерних технологій у середніх школах США / Ю. Гільчук. - С .41-43
Городнича, Л. В. Методичні вимоги до комп’ютерної програми для диференційованого навчання молодших школярів аудіювання англійського мовлення / Л. В. Городнича. - С .44-47
Гриненко, І. Інноваційні пройоми та методи розвитку креативності при навчанні іноземних мов / І. Гриненко. - С .48-50
Грицай, А. М. Навчально-методичний комплекс як ефективний засіб вивчення англійської мови як другої іноземної мови / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .51-53
Думенко, Л. Г. Навчання з задоволенням (метод проектів при вивченні іноземних мов як засіб розвитку творчої особистості) / Л. Г. Думенко. - С .54-61
Дягілєва, Л. Д. Психолого-педагогічні умови навчання іноземних мов курсантів ВНЗ МВС України / Л. Д. Дягілєва. - С .62-65
Жилко, Н. Н. Методические основы учебного пособия "Практична граматика англійської мови": Навчальний посібник для 2-го курсу факультету іноземних мов (автори Жилко Н. М., Панова Л. С.) / Н. Н. Жилко, Л. С. Панова. - С .66-67
Замкова, Н. Л. Методика розвитку професійних якостей майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності у процесі вивчення іноземних мов / Н. Л. Замкова. - С .68-71
Іванишина, В. П. До питання про використання інформаційних технологій у процесі навчання англійської мови / В. П. Іванишина, Н. В. Фокіна. - С .72-74
Іванова, А. С. Перевірка ефективності методики навчання учнів старшої міжкультурного спілкування англійською мовою з орієнтацією на вибір професії за навчально-методичним комплексом "English through Communication" для 11 класу / А. С. Іванова. - С .75-77
Каширіна, Г. А. Шляхи формування компетенції у письмі студентів І урсу мовного ВНЗ / Г. А. Каширіна. - С .78-81
Квасова, О. Г. Цикл "Життя молоді" як складова НМК "English through Communication" для 11 класу середньої школи / О. Г. Квасова. - С .82-85
Коваленко, О. О. Особливості професійного спілкування майбутніх авіадиспетчерів у процесі вивчення іноземної професійно орієнтованої мови / О. О. Коваленко. - С .86-87
Колтко, Н. О. Місце граматики в навчально-методичному комплексі англійської мови для початкової школи / Н. О. Колтко. - С .88-90
Конопляник, Л. М. Диференціація навчання у вищому закладі освіти в умовах неперервної професійної освіти / Л. М. Конопляник. - С .91-93
Крівчикова, Г. Ф. Особливості навчаючої діяльності викладача при інтерактивному навчанні писемного мовлення у мовному ВНЗ / Г. Ф. Крівчикова. - С .94-96
Кузенко, Ю. В. Некоторые положения коммуникативной методики обучения фонетики английского языка на I курсе языкового вуза / Ю. В. Кузенко. - С .97-99
Липская, И. И. Необходимость создания учебно-методического комплекса для обучения студентов языковых вузов межкультурному общению в административно-правовом дискурсе Украины и Франции / И. И. Липская. - С .100-103
Литвиненко, С. П. Вправи для розвитку вмінь спілкування з використанням автентичної навчальної відеофонограми / С. П. Литвиненко. - С .104-106
Лук’янченко, І. О. Структура моделі інформаційної культури майбутнього вчителя іноземної мови / І. О. Лук’янченко. - С .107-110
Люріна, Т. І. Підготовка вчителя іноземної мови до морального виховання учнів / Т. І. Люріна. - С .111-113
Малина-Гільченко, К. О. Рейтингова система оцінювання якості засвоювання навчального матеріалу / К. О. Малина-Гільченко, Р. О. Гільченко. - С .114-116
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Викладання іноземної мови
   Майбутні вчителі іноземних мов



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), Ч.З.№2 (3), нмк іноз. мов (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), нмк іноз. мов (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 108 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 8.50 грн.
    Зміст:
Мірошниченко, Е. В. Електронний підручник з англійської мови для студентів-економістів: проблеми і перспективи / Е. В. Мірошниченко. - С .5-8
Мордовченков, Е. В. Обучение студентов распознаванию и переводу / Е. В. Мордовченков, В. М. Поляков. - С .8-11
Мороз, В. Підготовка студентів до професійної діяльності у ВНЗ / В. Мороз. - С .11-14
Морська, Л. Дидактичні вимоги до конструювання електронного підручника з іноземних мов / Л. Морська. - С .14-17
Москалець, О. О. Навчання майбутніх учителів приватного пнгломовного листування з використанням комп’ютерних вправ / О. О. Москалець. - С .17-21
М’ясоїд, Г. Методичні та психолого-педагогічні аспекти формування у студентів стратегії опрацювання іншомовних автентичних текстів у мережі інтернет / Г. М’ясоїд. - С .21-25
Новак, С. Використання студентами вищих навчальних закладів I - II рівнів акредетації інформаційних комп’ютерних технологій у процесі позааудиторної роботи з іноземної мови / С. Новак. - С .25-29
Новоселов, Є. Комунікативне навчання студентів іноземній мові / Є. Новоселов. - С .29-32
Pavlova, T. Computer-based instruction in foreign language education: stage of implementation / T. Pavlova, O. Pavlova. - С .32-35
Палій, О. А. / О. А. Палій, М. Сидоренко; Особливості викладання німецької иови за НМК Viel SpaB, 5 у контексті Концепції навчання другої іноземної в ЗОШ : 35-38
Панов, С. Інноваційні методи навчання коеспектуванню перекладачів-філологів / С. Панов. - С .38-41
Плотніков, Є. О. Використання мережі Інтернет у навчанні іншомовного читання / Є. О. Плотніков. - С .41-44
Поляков, В. М. Создание компьютерних программ с помощью инструментальной программы "Compositor" / В. М. Поляков. - С .44-48
Полякова, А. А. Перекодування іншомовного матеріалу як теоретико-практична проблема / А. А. Полякова. - С .51-54
Редько, В. Концепція навчання іноземних мов учнів початкової школи / В. Редько, Н. Басай. - С .54-59
Реутов, Н. Об активизации профессионально направаленного обучения аудированию студентов факультета немецкого языка (на материале радиопередачи "Deutsche im Aiitag" / Н. Реутов. - С .59-62
Ролік, А. Перекладацькі вправи як засіб інтенсифікації навчання перекладу / А. Ролік. - С .62-65
Рудакова, М. В. Использование креативного (творческого) письма в обучении английскому языку как специальности / М. В. Рудакова. - С .65-68
Скляренко, Н. К. Навчально-методичний комплекс "English through Communication" для основної і старшої школи / Н. К. Скляренко. - С .68-71
Стойко, С. В. Проблема використання відеофільмів на уроках іноземної мови / С. В. Стойко. - С .71-74
Сторожук, С. Д. Експериментальна перевірка методики навчання ділового листування / С. Д. Сторожук. - С .74-76
Стрілець, В. Методичні аспекти застосування інформаційних технологій у навчанні англійської мови для професійного спілкування за проектною методикою / В. Стрілець. - С .76-79
Танана, С. Мовленнєва взаємодія майбутніх організаторів туристської роботи у процесі навчання іноземної мови / С. Танана. - С .79-83
Трибуханчик, А. М. Мовленнєві помилки на заняттях з англійської мови та шляхи її подолання / А. М. Трибуханчик. - С .83-86
Фоканова, Л. Использование ведеоуроков для обучения английскому языку сткдентов экономических специальностей на базе компьютерных классов / Л. Фоканова. - С .88-89
Халимон, Ірина Йосипівна. Особливості підготовки вчителя іноземної мови на факультетах з подвійною спеціальністю / И. Халимон. - С .89-93
Хоменко, Т. Шляхи розвитку пізнавальної активності студентів у процесі навчання іноземної мови / Т. Хоменко. - С .93-97
Чувакова, Т. Г. До питання про педагогічне наставництво для вчителів-початківців / Т. Г. Чувакова. - С .97-100
Широких, О. Методика формування граматичної компетенції та комп’ютерне навчання англійської мови на початковому етапі / О. Широких. - С .100-104
Ягельська, Н. В. Прийоми використання "Європейського Мовного Портфеля для економістів" у ресурсно-інформаційному центрі / Н. В. Ягельська. - С .104-107
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Викладання іноземної мови
   Майбутні вчителі іноземних мов



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 6
фб (1), Ч.З.№2 (4), нмк іноз. мов (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (4), нмк іноз. мов (1)

31(075.3)
Є 71


    Єріна, Антоніна Михайлівна.
    Теорія статистики [Текст] : практикум / А. М. Єріна, З. О. Пальян. - 5-е вид., стер. - К. : Знання, 2006. - 257 с. : табл. - (Вища освіта ХХІ століття). - ISBN 966-346-085-7 : 33.20 грн.
ДРНТІ
ББК 65.051я73
РУБ 31(075.3)
Рубрики: Статистика
   Статистичні спостереження

   Статистичні показники

   Статистична перевірка

   Математика--математична статистика

Кл.слова (ненормовані):
Ряди розподілу -- Вибірковий метод (статистика) -- Ряди динаміки (статистика)


Дод.точки доступу:
Пальян, Зінаїда Оганесівна
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

301
П16


    Паніотто, Володимир І..
    Статистичний аналіз соціологічних даних [Текст] : монографія / В. І. Паніотто, В. С. Максименко, Н. М. Харченко ; Київський міжнародний інститут соціології. - К. : КМ Академія, 2004. - 270 с. : іл. - Предм. покаж.: с. 264-266; Бібліогр.: с.267-269. - ISBN 965-518-272-2 : 22.40 грн.
    Зміст:
Вимір і аналіз розподілів
Кореляції
Регресії
Класифікація статистичяних даних за рівнем соціологічного вимірювання
Статистичні висновки: Оцінювання та перевірка гіпотез
Факторний аналіз
Кластерний аналіз
Про імовірність
Статистичні таблиці
ДРНТІ
ББК 60.5в6
РУБ 301


Дод.точки доступу:
Максименко, Валентин С.; Харченко, Наталя М.; Київський міжнародний інститут соціології
Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2)

34:63
С36


   
    Сільськогосподарські підприємства: реорганізація та створення: Реструктуризація. Інвентаризація. Аудиторська перевірка. Оцінка вартості майна. Майнові паї. Земельні паї. Нові господарські формування [Текст] : збірник нормативних актів / Упоряд. О. В. Бойко, А. І. Дмитрієв, П. Г. Матвієнко. - К. : Юрінком Інтер, 2000. - 480 с. - ISBN 966-7784-40-1 : 14.00 грн.
ДРНТІ
ББК 67.9(4Укр):4
РУБ 34:63
Рубрики: Аграрне право --Україна


Дод.точки доступу:
Бойко, Олександр Васильович \сост.\; Дмитрієв, Анатолій Іванович \сост.\; Матвієнко, Петро Григорович \сост.\
Примірників всього: 2
ІБв (1), фб (1)
Свободны: ІБв (1), фб (1)

301
Н 34


   
    Наукові записки Національного університету "Києво-Могилянська Академія" [Текст] : научное издание. Т. 46. Соціологічні науки / Національний університет "Києво-Могилянська Академія". - К. : КМ Академія, 2005. - 77 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 3.00 грн.
    Зміст:
Оксамитна, С. М. Регіональний поділ України на президентськиї виборах 2004: гендерні, вікові та освітні відмінності електоральних преференцій / С. М. Оксамитна, В. Є. Хмелько. - С .3-10
Паніотто, В. І. Вплив виборів президента України 2004 на міжетнічні стосунки в Україні (статистичний аналіз емпіричних даних) / В. І. Паніотто, В. С. Максименко. - С .10-18
Горбачик, О. А. Перевірка валідності шкали Богардуса для вимірювання міжнаціональної толерантності в Україні / О. А. Горбачик. - С .18-22
Саніна, Т. О. Дослідження національної та етнічної ідентичності: теоретичний огляд / Т. О. Саніна. - С .22-27
Мартинова, Ю. Я. Програма та результати соціологічного дослідження "Гендерний аналіз інтернет-ринку праці в Україні" / Ю. Я. Мартинова. - С .27-38
Марценюк, Т. О. Про що говорить Майдан: якісний контент-аналіз надписів на плакатах учасників "помаранчевої революції" / Т. О. Марценюк. - С .60-66
Панченко, А. С. Аналіз поняття загальної волі у Ж.-Ж. Руссо / А. С. Панченко. - С .66-71
Богданова, О. В. Демократизаційні соціальні рухи у контексті підприємницької індустріалізації (на прикладі США кін. XIX - поч. XX ст.) / О. В. Богданова. - С .71-77
ДРНТІ
ББК 60.5я5
РУБ 301


Дод.точки доступу:
Національний університет "Києво-Могилянська Академія"
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 182 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн.
    Зміст:
Андрійко, І. Ф. Соціальний рівень методичної підготовки майбутніх учителів іноземної мови / І. Ф. Андрійко. - С .6-9
Асоянц, П. Г. Навчання англійської мови спеціального вжитку з використанням комп’ютерних технологій / П. Г. Асоянц, О. С. Синекоп. - С .10-12
Байда, Ю. М. Тестовий контроль рівня сформованості іншомовної аудитивної компетенції студентів першого курсу мовного вищого навчального закладу / Ю. М. Байда. - С .13-17
Бігич, О. Б. Система навігації в електронному навчальному посібнику "Планування уроку англійської мови в початковій школі" / О. Б. Бігич. - С .18-20
Богушевич, Н. В. Інтегровано-диференційний підхід до навчання діагностичного мовлення учнів загальноосвітньої школи / Н. В. Богушевич. - С .21-25
Волик, В. В. Методика подолання мовних труднощів у процесі навчання читання газетних текстів / В. В. Волик. - С .26-28
Гільчук, Ю. В. Особливості використання комп’ютерних технологій для реалізації комунікативного підходу до вивчення іноземних мов / Ю. В. Гільчук. - С .29-31
Гордєєва, А. Й. Організація аудиторної та самостійної роботи з метою формування граматичної компетенції в майбутніх учителів іноземної мови / А. Й. Гордєєва. - С .32-34
Грицай, А. М. Організація читання оригінальних художніх творів студентами мовних вищих навчальних закладів / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .35-37
Гулецька, Я. Г. Полікультурна освіта в системі професійної підготовки учителів в університетах США / Я. Г. Гулецька. - С .38-41
Гулідова, А. О. Актуалізація професійної компетенції майбутнього вчителя іноземних мов у полікультурному вихованні учнів / А. О. Гулідова. - С .42-44
Дацків, О. П. Драматизація поезій на заняттях з іноземної мови / О. П. Дацків. - С .45-47
Дауменко, Л. Г. Науково-дослідна робота вчителів іноземної мови як засіб професійного розвитку на післядипломному етапі / Л. Г. Дауменко. - С .48-50
Заіка, Д. В. Державна політика США у галузі професійної іншомовної освіти на немовних факультетах університетів / Д. В. Заіка. - С .51-53
Іванишина, В. П. Використання інформаційних технологій як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови / В. П. Іванишина, І. М. Білогура. - С .54-55
Івашньова, Світлана Володимирівна. Підготовка вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій / С. В. Івашньова. - С .56-59
Івашньова, Світлана Володимирівна. Використання комп’ютерного тестування в навчальному процесі / С. В. Івашньова, О. І. Мірошниченко. - С .60-63
Кіш, Н. В. Психолого-педагогічні особливості формування мовленнєвої компетентності вчителя німецької мови / Н. В. Кіш. - С .64-67
Ковальова, І. Б. Using video in foreign language lerning / І. Б. Ковальова, В. А. Сердюков. - С .68-70
Колесникова, Н. О. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов / Н. О. Колесникова. - С .71-73
Коломінова, О. О. Можливості комп’ютерної підтримки навчально-методичного комплексу з англійської мови для початкової школи / О. О. Коломінова. - С .74-79
Корнієнко, В. В. Інформаційний стандарт учителя: досвід США / В. В. Корнієнко. - С .80-82
Кресан, Т. Д. Зарубіжний досвід упровадження компетентнісного підходу в педагогічній освіті / Т. Д. Кресан. - С .83-85
Ларіна, Т. В. Рефлексія як засіб професійного вдосконалення вчителів у США / Т. В. Ларіна. - С .86-89
Литвиненко, С. П. Відбір комунікативних ситуацій для навчання іншомовного діалогічного спілкування / С. П. Литвиненко. - С .90-92
Малишкевич, Л. М. Електронне портфоліо майбутнього перекладача з дисципліни "Інформаційні технології у перекладі" / Л. М. Малишкевич. - С .93-95
Мацнєва, О. А. Вивчення національних та регіональних типів вимови англоійської мови як компонент соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови / О. А. Мацнєва. - С .96-98
Мовчан, Л. Г. Особливості підготовки вчителів іноземних мов для обов’язкової школи Королівства Швеція / Л. Г. Мовчан. - С .99-100
Мормуль, А. М. Опорні технології як засіб формування іншомовної лінгвокраїнознавчої компетенції на початковому етапі мовного ВНЗ / А. М. Мормуль. - С .101-103
Мосьпан, Н. В. Ефективність використання фонограми та відеофонограми для навчання емоціно-модальної інтонації / Н. В. Мосьпан. - С .104-106
Нагорна, О. О. Застосування навчальних диференційованих завдань як компонент професійної компетентності вчителя іноземної мови / О. О. Нагорна. - С .107-109
Олійник, Т. О. Експериментальна перевірка методики формування стратегічної компетенції в оволодінні німецькою мовою учнів загальноосвітньої школи / Т. О. Олійник. - С .110-114
Орловська, Л. К. Етапи навчання майбутніх учителів англомовного граматичного матеріалу в усному мовленні / Л. К. Орловська. - С .115-117
Палій, О. А. Використання авторських програм у курсі "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов" / О. А. Палій. - С .118-120
Петрова, М. Б. О роли преподавателя в создании програмных средств, предназначенных для обучения иностранному языку / М. Б. Петрова. - С .121-123
Полякова, А. А. Формування вчителя іноземної мови на заняттях з англійської дитячої літератури / А. А. Полякова. - С .124-125
Попсуй, А. В. Міжкультурний підхід до навчання іноземних мов як засіб навчання та формування особистості учнів середніх шкіл / А. В. Попсуй. - С .126-128
Редько, В. Г. Чинники впливу на формування цілісної терії шкільного підручника з іноземної мови / В. Г. Редько. - С .129-133
Рекун, Н. М. Проектування спецкурсів як функція вчителів ділової англійської мови / Н. М. Рекун. - С .134-136
Реутов, Н. И. Профессиональная речь учителя немецкого языка как важная часть методической подготовки учителя иностранного языка / Н. И. Реутов. - С .137-139
Ржевська, А. В. Управление классом на уроках английского языка в средней школе / А. В. Ржевська, Т. С. Гаркавенко. - С .140-142
Serdyukov, P. Knowledge Construction and Skill Development in Online Learning / P. Serdyukov, R. A. Hill. - С .143-147
Сливка, В. П. Акредитація навчальних закладів як засіб підвищення якості педагогічної освіти (американський досвід) / В. П. Сливка. - С .148-150
Смелянська, В. В. Моделі фахової підготовки вчителів до викладання іноземних мов у початковій школі США / В. В. Смелянська. - С .151-154
Сопілко, Н. В. Психолого-педагогічні особливості взаємодії викладача та студентів ВНЗ під час вивчення іноземної мови / Н. В. Сопілко. - С .155-157
Тезікова, С. В. Підготовка вчителя іноземної мови у контексті реформ, орієнтованих на стандарти: вітчизняний та зарубіжний досвід / С. В. Тезікова. - С .158-163
Халимон, Ірина Йосипівна. Теоретичне обгрунтування критеріїв та показників сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "іноземна мова" / І. Й. Халимон. - С .164-167
Чекаль, Г. С. Проект як залікове завдання курсу "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов" / Г. С. Чекаль, Н. М. Жилко, Є. О. Плотніков. - С .168-169
Чекаль, Г. С. До проблеми формування професійних умінь майбутнього вчителя англійської мови / Г. С. Чекаль, Л. С. Панова. - С .170-171
Черниш, В. В. Зарубіжний досвід тестування професійних умінь учителя англійської мови / В. В. Черниш. - С .172-175
Чувакова, Т. Г. Особливості професійного розвитку вчителів у США і Японії: порівняльний аналіз / Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. - С .176-178
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Підготовка вчителів іноземної мови
   Майбутні вчителі іноземних мов



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 196 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 58.90 грн.
    Зміст:
Логвинюк, Н. І. Обгрунтування ролі категорій комунікативно-пізнавального аспекту в теорії навчання філологічних дисциплін / Н. І. Логвинюк. - С .5-8
Гагіна, Н. В. Взаємодія як міждисциплінарне поняття / Н. В. Гагіна. - С .9-13
Падун, Н. О. Про деякі аспекти формування екологічної культури школярів / Н. О. Падун, Н. В. Горбушко. - С .14-16
Тукач, І. І. Стан дослідження феномена "ціннісне ставлення" у науковій літературі / І. І. Тукач. - С .17-21
Сорокіна, Н. В. Дидактичне моделювання іншомовного комунікативного середовища засобами мультимедійних технологій / Н. В. Сорокіна. - С .22-24
Топузов, О. М. Особистісно орієнтований підхід до формування та розвитку творчої самостійної пізнавальної діяльності учнів / О. М. Топузов. - С .25-28
Степашко, В. О. Модель управлінських рішень як організаційна умова ефективного функціонування системи науково-дослідної роботи студентів / В. О. Степашко. - С .29-38
Толочко, С. В. Етапи та рівні сформованості методичної компетенції викладачів спеціальних дисциплін вищих аграрних навчальних закладів / С. В. Толочко. - С .39-44
Пономаренко, О. В. Організаційно-педагогічні умови формування лідерських якостей та вмінь студентів / О. В. Пономаренко. - С .45-47
Отрошко, Т. В. Впровадження сучасних інформаційних технологій у навчально-виховний процес - запорука розвитку особистості / Т. В. Отрошко. - С .48-50
Ревенчук, В. В. Навчально-виконавська активність як метод навчання гри на фортепіано / В. В. Ревенчук. - С .51-54
Мисан, В. О. До проблеми єдиного курсу шкільної історії / В. О. Мисан. - С .55-58
Попенко, О. М. Сучасні підходи до підготовки вчителів початкових класів / О. М. Попенко. - С .59-62
Булавенко, С. Д. Педагогічні умови формування економічної культури в учнів загальнооосвітньої школи / С. Д. Булавенко. - С .63-65
Чекаль, Г. С. Використання комп’ютерних вправ для корекції граматичних навичок / Г. С. Чекаль, Л. С. Панова, Г. М. Корнєйчик. - С .66-68
Кириченко, С. О. Розвивальне навчання як шлях до творчого зростання особистості, її саморозвитку та самовдосконалення (з досвіду роботи) / С. О. Кириченко. - С .69-73
Варущик, Н. П. Розвиток теоретичного мислення в класах математичного профілю / Н. П. Варущик. - С .74-77
Кирилюк, В. М. Ігрова навчальна діяльність на хореографічних заняттях у дітей молодшого та середнього шкільного віку / В. М. Кирилюк. - С .78-84
Одегова, Н. М. Розвиток умінь критичного мислення в процесі навчання написання англійською мовою рецензій на художні твори / Н. М. Одегова. - С .85-89
Стрельнікова, Н. М. Підготовка батьків до гуманного спілкування з дітьми у сучасній школі / Н. М. Стрельнікова. - С .90-91
Долматова, М. П. Принципи відбору художніх текстів для навчання читання на заняттях з іноземної мови / М. П. Долматова. - С .92-95
Костенко, Л. В. Формування творчої самостійності та інтелектуальної активності студентів у класі хорового диригування / Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. - С .96-100
Шкодин, А. В. Ескпериментальна перевірка ефективності методики продуктивного навчання неорганічної хімії на лабораторних заняттях в аграрній вищій школі / А. В. Шкодин. - С .101-105
Шевченко, С. І. Способи формування соціокультурної компетенції учнів на основі текстів для читання англійською мовою / С. І. Шевченко, М. О. Нікітіна. - С .106-109
Ляшенко, І. В. Формування громадянського компонента як складової готовності майбутніх аграріїв до реалізації міжнародних фахових програм / І. В. Ляшенко. - С .110-113
Новгородська, Ю. Г. Педагогічні умови формування управлінської компетентності майбутнього керівника дошкільного навчального закладу / Ю. Г. Новгородська. - С .114-117
Карюченко, Д. М. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя до організації дозвілля старшокласників / Д. М. Карюченко. - С .118-120
Федорина, Т. П. Теоретичні аспекти формування конструкторських умінь майбутніх інженерів-аграрників у процесі вивчення графічних дисциплін / Т. П. Федорина. - С .121-126
Юрченко, Н. М. Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж. Сисмотсійна робота у системі професійної підготовки майбутнього вчителя / Н. М. Юрченко. - С .127-130
Коваленко, Є. І. Софія Русова як історик педагогіки / Є. І. Коваленко. - С .131-134
Благінін, В. М. Новгород-Сіверська державна гімназія ім. К. Д. Ушинського: минуле та сучасне / В. М. Благінін. - С .135-137
Боровик, В. В. Діяльність ніжинського вйськово-спортивного комітету щодо мобілізації спорту в 1916-1917 рр. / В. В. Боровик. - С .138-140
Бутурлим, Т. І. Ідея гендерного виховання в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Т. І. Бутурлим. - С .141-143
Орел, О. В. Педагогічні проблеми математики в спадщині І. Ф. Тесленка / О. В. Орел. - С .144-145
Демченко, Н. М. Дослідження педагогічних поглядів видатних вітчизняних та зарубіжних персоналій у спадщині вчених мовознавців Лівобережної України (друга половина ХІХ століття) / Н. М. Демченко. - С .146-149
Авшенюк, Н. М. Реформування структури ступенів вищиї освіти в умовах Болонського процесу: досвід європейських університетів / Н. М. Авшенюк. - С .150-153
Харківська, А. А. Порівняльний аналіз варіативності системи ECTS у країнах Європи та Україні / А. А. Харківська. - С .154-160
Катруца, Н. Б. Вплив ідей конфуціанства на систему виховання в Японяї / Н. Б. Катруца. - С .161-164
Журавська, Н. С. Теоретичні основи підготовки викладачів професійно орієнтованих дисциплін в аграрних ВНЗ Нідерландів / Н. С. Журавська. - С .165-170
Чирва, А. С. Роль навчальних планів у процесі інтернаціоналізації вищої освіти Канади / А. С. Чирва. - С .171-176
Жук, О. А. Підвищення якості професійної компетентності студентів НІНО у 1921 - 1927 роках / О. А. Жук. - С .177-179
Сташевська, І. О. Роль музики у німецьких реформаторських школах-інтернатах кінця ХІХ - початку ХХ століть / І. О. Сташевська. - С .180-183
Лавріненко, О. А. Становлення педагогічної майстерностй у загальнопедагогічній підготовці вчителів вищими жіночими закладами освіти України на початку ХХ ст. / О. А. Лавріненко. - С .184-188
Огієнко, О. І. Скандинавська освіта дорослих як соціальний інститут / О. І. Огієнко. - С .189-192
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Професійна підготовка вчителя
   Гендерне виховання



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Шифр: ПП/2003/10
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2003р. N 10
Зміст:
Губенко, О. В. Внутрішня свобода як умова активізації творчого потенціалу особистості / О.В. Губенко . - С.1-5
Дашкина, М. Е. Основы групповой работы с детьми,переживающими утрату близких ( на основе опыта Великобритании) / М.Е. Дашкина. - С.40-42
Максименко, Ю. Б. Освітньо-кваліфікаціна характеритика фахівця з соціальної роботи / Ю.Б. Максименко, Т.І. Маліненко. - С.43-48
Борисов, В. К. Этика бизнеса / В. К. Борисов. - С.63-65
Безродний, В. І. Експериментальна перевірка положень З. Фрейда про природу нещасних випадків / В.І. Безродний. - С.66-68
Щербина, Л. Ф. Експериментальне дослідження мотиваційно-смислової сфери осіб, залежних від наркотичних речовин, в умовах реабілітації на основі програми "12 кроків" / Л.Ф. Щербина. - С.69-76
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Безродний, В. І.
    Експериментальна перевірка положень З.Фрейда про природу нещасних випадків [Текст] / В.І. Безродний // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N10. - С. 66-68. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 88.1
Рубрики: Нещасний випадок--Безпечна поведінка


Дод.точки доступу:
Фрейд З., о нем

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: П2/2005/44(листопад)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2005р. N 44(листопад)
Зміст:
Максименко, С. Онтогенез особистості : Науковий аналіз "звучання музичного твору" / С. Максименко. - С.3-8.
Кл.слова: розвиток особистості , саморозвиток, гетерогенність
Оцінювання знань як стимул розвитку : Перевірка й оцінювання знань / Л. Вишинська. - С.9-12.
Кл.слова: учні із слабкою нервовою системою, учні з інертною нервовою системою, саморегуляція
Ліщинська, О. Суспільна свідомість сучасного українця : Врахування особливостей етнокультурного середовища в практиці індивідуального психологічного консультування / О. Ліщинська. - С.13-14.
Кл.слова: етнопсихологія, інфантильність
Піддубна, Н. Розвиток уміння відчувати настрій та співпереживати оточенню :Дошкільний вік / Н. Піддубна. - С.15-16.
Кл.слова: почуття, емоційні стани
Гриценок, Л. Техніка "Я-висловлювання" / Л. Гриценок. - С.17-20.
Кл.слова: почуття, вираження почуттів, конфлікти
Гребенок, О. Вивчення внутрішнього світу дитини : Поєднання методу психомалюнка з психодраматичними прийомами : Психокорекція / О. Гребенок. - С.21-22.
Курочкіна, Е. Медіація як спосіб розв’язання конфліктних ситуацій / Е. Курочкіна. - С.23-24.
Кл.слова: медіатор
Жестерєв, С. Згубна дія алкоголю : "Зелений змій" під мікроскопом : Психопрофілактика / С. Жестерєв. - С.25-26.
Романовська, Д. Профілактична робота і просвіта батьків : До батьківських зборів / Д. Романовська, С. Собкова. - С.27-30.
Кл.слова: покарання, спілкування, конфлікти батьків і дітей
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Вишинська, Л.
    Оцінювання знань як стимул розвитку : Перевірка й оцінювання знань, умінь і навичок учнів [Текст] / Л. Вишинська // Психолог. - 2005. - N44(листопад). - С. 9-12.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія навчання
   оцінювання знань

   учні

Кл.слова (ненормовані):
учні із слабкою нервовою системою -- учні з інертною нервовою системою -- саморегуляція, види оцінок


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2006/11
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2006р. N 11
Зміст:
Загрійчук, Л. Формування культури здоров’я молодших школярів шляхом впровадження здоров’язберігаючих освітніх технологій / Л. Загрійчук. - С.1-4
Ілляшенко, Т. Дефіцит уваги у дітей з гіперактивністю / Т. Ілляшенко. - С.4-10
Іваниця, Г. Системно-творчий підхід до вироблення навички письма учнів молодших класів / Г. Іваниця, М. Кучинський. - С.11-14
Дудко, Л. Розв’язування задач з пропорційними величинами / Л. Дудко, В. Московченко. - С.14-17 (далі буде)
Гуз, К. Методичні рекомендації для вчителів щодо вивчення "Довкілля" в 1-4 класах / К. Гуз, Т. Водолазська. - С.18-21
Бабенко, Н. Вправи з граматики англійської мови / Н. Бабенко. - С.24-26
Пономарьова, К. Орієнтовні завдання для перевірки навчальних досягнень учнів з української мови в I семестрі / К. Пономарьова. - С.35-41
Шпакова, В. Семестрова перевірка знань учнів з математики / В. Шпакова. - С.41-42
Мелешко, В. Формування логічних умінь як компонента алгоритмічної культури молодшого школяра / В. Мелешко, Ю. Мельник. - С.55-57
Вавіна, Л. Врахування порушення зору у дітей під час навчання в школі / Л. Вавіна. - С.58-60
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Шпакова, В.
    Семестрова перевірка знань учнів з математики [Текст] / В. Шпакова // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2006. - N11. - С. 41-42 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--уроки математики
   Оцінювання знань--Молодші школярі



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


    (Вільних примірників немає)
Шифр: БіХШ-2/2007/2
   Журнал

Біологія і хімія в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2007р. N 2
Зміст:
Комарова, О. Зв’язок фактів, понять, теорій у курсі біології. 9 клас / О. Комарова. - С.9-11
Грабовий, А. Екологічний аспект шкільного хімічного експерименту / А. Грабовий. - С.12-17
Сидорович, М. Теоретичні знання з біології у формуванні наукової артини світу / М. Сидорович. - С.17-22
Вороненко, Т. З практики проведення факультативних занять з хімії / Т. Вороненко. - С.22-25
Князева, О. Класифікація біологічних задач / О. Князева. - С.25-27
Базелюк, І. Уроки ужиткової хімії. Вибавлення плям / І. Базелюк. - С.28-33
Кісілюк, Г. Тестова перевірка знань учнів з біології / Г. Кісілюк. - С.33-34
Боднар, Н. Матеріали до тижня біології. 8 клас / Н. Боднар. - С.39-42
Комп’ютер на уроці хімії: Статті. - С.43-47
Максимов, І. Про викладання хімії в класах гуманітарного профілю / І. Максимов, І. Філоненко. - С.48-51
Донік, О. Формування змісту шкільного курсу органічної хімії (60-ті рр. XIX-30-ті рр. ХХ ст.) / О. Донік. - С.54-56
Фесенко, Г. Птах року-2007 - золотопера вивільга / Г. Фесенко. - С.56-57 : цв.ил
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає




    Кісілюк, Г.
    Тестова перевірка знань учнів з біології [Текст] / Г. Кісілюк // Біологія і хімія в школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N2. - С. 33-34
Рубрики: оцінювання знань--біологія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах


Шифр: Фіавш/2007/5/6
   Журнал

Фізика та астрономія в школі [Текст] : Науково-методичний журнал. - Київ : МОН України, Академія педагогічних наук України, 1995 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 5/6
Зміст:
Коршак, Є. Тріумф електрозварювання на теренах України: Від Бенардоса до Патонів / Є. Коршак. - 2-3 стор.обкладинки
Недбаєвська, Л. Урок з теми: "Фізичні взаємодаї у природі" / Л. Недбаєвська, С. Сущенко. - С.6-10
Попова, Т. Шкільний віртуальний музей історії кінематографа як унікального поєднання фізики, техніки і мистецтва / Т. Попова. - С.12-16
Чичиль, О. Діяльнісний підхід під час навчання фізики / О. Чичиль. - С.17-24
Трущ, Н. Використання методу аналогій під час вивчення окремих питань курсу фізики / Н. Трущ. - С.24-26
Єфремова, О. Перевірка якості та рівня застосування математичних знань у шкільному курсу фізики / О. Єфремова, Г. Редько. - С.27-28
Гриценко, Н. Компетентнісно орієнтований підхід при вивченні факультативного курсу "Медична та біологічна фізика" / Н. Гриценко. - С.33-35
Ментова, Н. Експеримент при вивченні електроємкості в школі / Н. Ментова. - С.36-39
Волинко, О. Організація і проведення лабораторних робіт у 7 класі / О. Волинко. - С.41-42
Пелещишин, Р. Досягнення на шляху до високотемпературної надпровідності / Р. Пелещишин. - С.43-46
Григорчук, О. Сучасні електричні джерела світла, їх будова, переваги та недоліки / О. Григорчук, О. Шпак. - С.46-50
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)