Д 11 Діагностична карта інноваційного потенціалу педагога> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 7. - С. 24. Рубрики: Педагоги--інноваційний потенціал--діагностика Заклади дошкільної освіти--педагоги--професійна майстерність Кл.слова (ненормовані): педагоги -- інноваційний потенціал -- діагностика -- критерії оцінювання -- особисті якості -- професійні якості -- ставлення до роботи -- ефективність праці Анотація: Подано діагностичну карту, за результатами якої можна визначити рівень інноваційного потенціалу педагога та його готовності до нововведень. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Л 54 Лещенко, Геннадій. Формування професійно важливих якостей майбутніх фахівців з аварійного обслуговування на авіатранспорті у процесі їх фізичної підготовки [Текст] / Г. Лещенко> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 5. - С. 81-90 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Підготовка майбутніх авіаційних фахівців Кл.слова (ненормовані): підготовка авіаційних фахівців -- фізична підготовка -- професійні якості -- аварійне обслуговування на авіатранспорті Анотація: На підставі експертного опитування досвідчених фахівців аварійно-рятувальних служб цивільної авіації класифіковано професійно важливі якості, котрі необхідно формувати у майбутніх фахівців з аварійного обслуговування на авіаційному транспорті під час навчання у ВНЗ. У процесі експериментального дослідження встановлено, що основним засобом формування професійно важливих якостей майбутніх авіафахівців цього профілю є професійно-прикладна фізична підготовка. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 69 Горлова, А. Формування професійно-особистісних якостей майбутніх учителів початкової школи / Анастасія Горлова> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 5–6. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): вчителі початкової школи -- підготовка вчителів -- фахова компетентність -- професійні якості -- професійне мислення -- освітньо-виховний простір -- професійне зростання -- професійна діяльність Анотація: У статті розглянуто вимоги, які висуває суспільство до особистості вчителя, в педагогічній науці визначаються як фахово значущі особистісні якості. Саме вони характеризують інтелектуальну й емоційно-вольову сторони особистості, мають значний вплив на результат професійно-педагогічної діяльності й визначають індивідуальний стиль педагога. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |