> Шифр: П3/2002/3/4 Журнал 2002р. N 3/4 Фурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема / А. Фурман. - С.20-58 Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система Гуменюк, О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин / О. Гуменюк. - С.59-82 Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система Комісаров, В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування / В. Комісаров. - С.83-104 Кл.слова: модульно-розвивальна система, інноваційні моделі, ЗДІБНОСТІ Тімотін, А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі / А. Тімотін. - С.105-123 Кл.слова: ПОВЕДІНКА, НАВЧАННЯ, СПІЛКУВАННЯ Бамбурак, Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції / Н. Бамбурак. - С.124-141 Кл.слова: психосоціальний розвиток Бугерко, Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі / Я. Бугерко. - С.142-159 Кл.слова: РЕФЛЕКСІЯ, МИСЛЕННЯ, УЯВЛЕННЯ Ященко, Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання / Е. Ященко. - С.160-169 Кл.слова: ПАРАДИГМА Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання / А. Лазарук. - С.170-186 Кл.слова: ЦІННОСТІ, аксіогенез, емпатія Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти. - С.277-284 Бригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) / М. Бригадир ; Л. Ребуха; А. Гірняк; С. Сівак. - С.187-200 Кл.слова: ІННОВАЦІї, ДІАГНОСТИКА Ребуха, Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання / Л. Ребуха ; А. Гірняк; С. Сівак. - С.201-216 Гірняк, А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника / А. Гірняк ; С. Сівак. - С.217-241 Кл.слова: Психодидактика Сівак, С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи / С. Сівак. - С.242-262 Кл.слова: психопрактика, КОНСУЛЬТУВАННЯ, МОНИТОРИНГ Покажчик статей за 2002 рік. - С.286-290 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гірняк, А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника [Текст] / А. Гірняк; С. Сівак> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 217-241. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
Рубрики: освіта інноваційна Модульно-розвивальне навчання Підручники Кл.слова (ненормовані): Психодидактика Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гірняк, А. Психоекологічний потенціал розвивального підручника [Текст] / А. Гірняк> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 128-136 . - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
Рубрики: Психодидактика Розвивальний підручник Модульно-розвивальна система Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Фурман, А. Навчальна проблемна ситуація як об’єкт психологічного пізнання [Текст] / А. Фурман; О. Гуменюк; І. Ревасевич> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2007. - N1. - С. 9-80 . - ISSN 966-654-0 Рубрики: Психодидактика Кл.слова (ненормовані): психологічне пізнання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
> Шифр: РЯШ-1/2008/7 Журнал 2008р. N 7 Ладыженская, Т. А. Риторика как инновационный предмет школьного образования / Т.А. Ладыженская, Н.В. Ладыженская. - С.3-6 Фролова, Л. С. Формы учебного диалога на уроке / Л.С. Фролова. - С.12-16 Хаймович, Л. В. Как строить объяснение на уроке ( речь учителя) / Л.В. Хаймович. - С.17-18 Коротаева, Е. В. Психодидактика интерактивного обучения / Е.В. Коротаева. - С.26-30 Бабайцева, В. В. Заметки о пунктуации / В.В. Бабайцева, Л.Д. Беднарская. - С.37-42 Зобернюс, О. П. Парная и групповая работа на уроках русского языка / О.П. Зобернюс. - С.43-45 Романов, Д. А. "Закипающая жизнь" ( О повести И.С. Тургенева " Первая любовь") / Д.А. Романов. - С.47-52 Николина, Н. А. Стилистический контрапункт в романе И.С.Шмелева " История любовная" / Н.А. Николина. - С.52-59 Никитин, О. В. Б. Унбегаун и славянорусское языкознание / О.В. Никитин. - С.88-93 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: РЯШ-1/2008/8 Журнал 2008р. N 8 Соколова, Г. П. Некоторые методические советы по повторению тропов и фигур речи / Г. П. Соколова. - С.12-14. Алексеева, О. В. Путь "от текста к тексту": (Функционаный подход при изучении грамматики) / О. В. Алексеева. - С.15-18. Коротаева, Е. В. Психодидактика интерактивного обучения / Е. В. Коротаева. - С.22-26. Грязнова, А. Т. "Этнографическая фантастика" В. Я. Брюсова / А. Т. Грязнова. - С.45-50. Степанов, А. В. "С Тредиаковским - в XXI век !" (Идиолект поэта В. К. Тредиаковского) / А. В. Степанов. - С.51-55. Клюева, О. И. Гоголь - словесный кулинар / О. И. Клюева. - С.55-59. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Коротаева, Е. В. Психодидактика интерактивного обучения [Текст] / Е. В. Коротаева> // Русский язык в школе : Научно-методический журнал. - 2008. - N8. - С. 22-26. . - ISSN 0131-6141 Рубрики: навчання інтерактивне Кл.слова (ненормовані): психодидактика Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Коротаева, Е. В. Психодидактика интерактивного обучения [Текст] / Е.В. Коротаева> // Русский язык в школе : Научно-методический журнал. - 2008. - N7. - С. 26-30 . - ISSN 0131-6141 Рубрики: навчання інтерактивне Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Г 11 Гірняк, Г. Обгрунтування понятійно-категорійного апарату дослідження та структурно-функціональної моделі навчально-книжкового комплексу [Текст] / Г. Гірняк> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2011. - N 3. - С. 171-186 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Психодидактика Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): інструментальна психодидактика -- навчально-книжковий комплекс -- психокультурний розвиток особистості -- вітакультурний розвиток студентів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 56 Томчук, Михайло . Методологічні засади створення сучасного шкільного підручника [Текст] / М. Томчук> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2011. - N 4. - С. 124-128 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Психодидактика інструментальна Підручники шкільні--створення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 11 Гірняк, Галина. Модель психологічного проектування інноваційних навчально-книжкових комплексів для вищих навчальних закладів [Текст] / Г. Гірняк> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2011. - N 4. - С. 129-140 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Психодидактика інструментальна Вищі навчальні заклади--проектна діяльність Кл.слова (ненормовані): наукове проектування -- соціогуманітарне проектування -- психологічне проектування -- навчально-книжковий комплекс -- читацька діяльність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гера, Тетяна. Психологічний супровід навчального курсу в освітньому процесі ВНЗ [Текст] / Т. Гера> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2015. - N 2. - С. 137-144. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Психодидактика психологічний супровід Кл.слова (ненормовані): психологічний супровід навчального курсу в освітньому процесі ВНЗ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 64 Розвиток інтелекту та особистісних властивостей 9-класників ІТ-профіля навчання [Текст] / О. Ю. Буров [и др.]> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 5. - С. 3-10.
Кл.слова (ненормовані): ІТ- профіль навчання -- інтелект -- особистісні властивості -- рівень розвитку -- психодидактичні дослідження Анотація: Проведено порівняльний аналіз інтелектуальних та особистісних особливостей учнів дев’ятих класів ліцею ІТ-профілю та учнів 12 шкіл України різних профілів навчання. Показано, що використані групи параметрів достовірно відрізняють учнів ІТ-профілю навчання від учнів, що навчаються у закладах інших профілів. Дод.точки доступу: Буров, О. Ю.; Литвинова, С. Г.; Шиненко, М. А.; Ткаченко, В. А. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
К 11 Кіт, І. В. Освітня робототехніка в позаурочній навчальній діяльності [Текст] / І. В. Кіт, О. Г. Кіт> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 5. - С. 23-27.
Кл.слова (ненормовані): освітня робототехніка -- гурток з робототехніки -- психодидактика -- програмування роботів -- робототехніка -- моделювання робоавтомобілів Анотація: У статті описано досвід застосування інструментів освітньої робототехніки як ефективного засобу розвитку творчого потенціалу учнів. Показано, що використовуючи елементи освітньої робототехніки, можна зробити сучасну школу конкурентноспроможною, а навчання - по-справжньому ефективним і продуктивним. Зазначено, що використання елементів освітньої робототехніки підвищує мотивацію учнів до оволодіння новими знаннями, сприяє розвитку творчих здібностей, просторової уяви, конструктивного мислення і колективної взаємодії. Дод.точки доступу: Кіт, О. Г. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
К 11 Кіт, Ігор Володимирович. Особливості використання платформи Brainpad у освітньому процесі школи [Текст] / І. В. Кіт, О. Г. Кіт> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 1. - С. 52-55.
Кл.слова (ненормовані): освітня робототехніка -- вивчення робототехніки -- компетентність -- психодидактика -- BrainPad -- MakeCode -- STEM-освіта Анотація: У статті описано досвід застосування робототехнічної платформи BrainPad у навчальному процесі школи. Це - одна із небагатьох оптимальних пропозицій на сучасному ринку освітніх робототехнічних рішень. Дод.точки доступу: Кіт, Ольга Григорівна Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |