М 64 Миронова, Світлана. Педагогічна допомога дитині раннього віку з особливостіми психофізичного розвитку [Текст] / С. Миронова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2011. - N 5. - С. 65-72. Рубрики: діти раннього дошкільного віку Кл.слова (ненормовані): діти раннього віку (від народження до 3-х років) -- психолого-педагогічна допомога Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 69 Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки [Текст] : [Добірка статей]> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - N 2. - С. 59-100 Рубрики: Девіантна поведінка--профілактика реабілітаційні центри Соціально-педагогічна робота Сімейне виховання Адиктивна поведінка--діти--підлітки Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кл.слова (ненормовані): пенітенціарні заклади -- засуджені -- неповнолітні дівчата -- неповнолітні правопорушники -- психолого-педагогічна допомога Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
И 43 Илатовская, Лариса Анатольевна. Психологическое сопровождение детей группы риска [Текст] / Л. А. Илатовская> // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2011. - N 4. - С. 89-97 Рубрики: Соціальна педагогіка--підлітки--профілактика і корекція Підлітки--порушення поведінки Девіантна поведінка--неповнолітні Кл.слова (ненормовані): підлітковий вік -- підлітки групи ризику -- девіантна поведінка підлітків -- психолого-педагогічна допомога -- психокорекція Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Велиханова, Н. Ф. Психолого-педагогическое консультирование как средство реабилитации социально дезадаптированных детей и подростков / Н. Ф. Велиханова> // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2012. - № 6. - С. 95-99. . - ISSN 2220-6051 Рубрики: Консультації--соціальна робота Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кл.слова (ненормовані): психолого-педагогічна допомога -- реабілітація -- дезадаптація -- сім’я -- мотивація Анотація: В статье представлены результаты исследования значения психолого-педагогического консультирования в коррекционно-реабилитационной работе, проведенного в Центре семьи и детей г. Коломны Московской области. У статті представлено результати дослідження значення психолого-педагогічного консультування в корекційно-реабілітаційній роботі, яке було проведено в Центрі сім'ї та дітей м. Коломни Московської області. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
А 56 Аль-Камізі, Д. Упровадження інклюзивного навчання у освітню систему Польщі / Данута Аль-Камізі> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 3. - С. 84–95. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
Польща--освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- освітня система -- особливі освітні потреби -- спільне навчання -- інклюзивне навчання -- польська освітня система -- психолого-педагогічна допомога -- індивідуалізація процесу навчання Анотація: Висвітлено динамічні зміни в освітніх тенденціях Польщі. Представлено погляди на освіту на мікросуспільному рівні. Представлені роздуми про розуміння інклюзивного навчання як процесу спільного навчання учнів з особливими освітніми потребами з їх ровесниками без таких потреб в загальноосвітній школі. Умовою ефективності цього процесу визначено забезпечення повного почуття приналежності до шкільної спільноти та такої психосуспільної, методичної, організаційної, технічної підтримки, яка дасть змогу задовольнити їхні спеціальні потреби у розвитку та освіті, що випливають з їхнього індивідуального розвитку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |