Кравчук, А. В.
    Школьная организационная культура в контекте учебно-воспитательного процесса / А. В. Кравчук // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 6. - С. 45-49. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0130-0776
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія--культура педагогічного колектива
   Школа--шкільна організаційна культура

   Росія--освіта--виховання
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- психологія вчителів -- шкільна організаційна культура -- навчально-виховний процес -- шкільному психологу -- культура спілкування педагогів -- ціннісні орієнтації школярів -- шкільні субкультури -- культура учнівського колектива
Анотація: Про взаємодію двох підсистем: культури педагогічного колективу школи і культури учнівського колективу (шкільна організаційна культура, педагогічна психологія).


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Дружилов, С. А.
    Профессионализм педагога: психологический ракурс / С. А. Дружилов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 69-79. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.40 + 74.202.21
Рубрики: Психологія--педагогічна психологія--психологія вчителів
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія
Кл.слова (ненормовані):
психологія -- педагогіка -- педагогічна психологія -- психологія вчителів -- кваліфікація -- компетентність -- професіоналізм -- професійна компетентність -- стадії розвитку професіоналізму -- фази професіоналізму -- концептуальна модель діяльності -- модель професійної діяльності -- КМПД -- індивідуальний ресурс людини
Анотація: Професіоналізм характеризується не тільки як високий рівень знань, умінь і результатів роботи педагога, але і як певна системна організація його психіки.
Профессионализм характеризуется не только как высокий уровень знаний, умений и результатов работы педагога, но и как определённая системная организация его психики.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Муругова, Е. Г.
    Организационная культура управления / Е. Г. Муругова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 28-33 . - ISSN 0869-561X
ББК 71 + 65 + 88.40 + 74в2:71 + 74.204.1
Рубрики: Культура--культурологія освіти
   Управління навчальними закладами

   педагогічна психологія

   Педагогічна культура

   Школознавство

Кл.слова (ненормовані):
культурологія освіти -- управління -- організація управління -- педагогічна культурологія -- керування навчальним закладом -- організаційна культура управління -- псизологія -- педагогічна психологія -- психологія вчителів
Анотація: У статті пропонується інноваційний підхід до управління педагогічною організацією через розуміння організаційної культури освітньої установи.
В статье предлагается инновационный подход к управлению педагогической организацией через понимание организационной культуры образовательного учреждения.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74в1
В 24


    Введенский, В. Н.
    Регулятивность в образовании как важнейшая проблема психолого-педагогических наук / В. Н. Введенский // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 28-36. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в1 + 74в2:88 + 74.204.21 + 88.40
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Психологія--педагогічна психологія--психологія вчителів

   Філософія--етика--професійна етика--педагоги

   Освіта--школознавство--вчителі--професійна етика

   Росія
Кл.слова (ненормовані):
методологія -- педагогічна психологія -- психологія вчителів -- регулятивність -- регулятивність в освіті -- особистисть -- функції психіки особистості -- компетентність -- регулятивна компетенція -- філософія -- етика -- професійна етика вчителів -- мораль -- рефлексія -- культура -- професійно-педагогічна культура -- школознавство
Анотація: У статті розглянуто особливості переходу освіти до компетентнісної парадигми (як до нового рівня), а також специфіка регулятивної компетенції викладачів, студентів, учнів: [регулятивний - направляючий, що вносить порядок, планомірність у що-л.]
В статье рассмотрены особенности перехода образования к компетентностной парадигме ( как к новому уровню), а также специфика регулятивной компетенции преподавателей, студентов, учащихся : [регулятивный - направляющий, вносящий порядок, планомерность во что-л.]


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


373.3.091.12(477)
Т 98


    Тюріна, І.
    Педагог НУШ – ресурсна особистість / Ірина Тюріна // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 2(608). - С. 1–2. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Вчителі початкової школи--психологічна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкової школи -- психологія вчителів -- психологічний практикум -- психологічний супровід -- психологічне здоров’я -- психолого-педагогічна культура -- стресостійкість вчителя -- емоційний стан -- емоційне вигорання -- врівноваженість -- емоційне навантаження
Анотація: У статті представлено сценарій психологічного практикуму для вчителів Нової української школи на тему: "Вчитель НУШ – ресурсна особистість". Мета: підвищення рівня стресостійкості вчителів, розвиток уміння керувати власними емоціями, формування позитивного емоційного стану, завдяки відкриттю ресурсних якостей особистості, профілактика емоційного вигорання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)