Кравчук, А. В. Школьная организационная культура в контекте учебно-воспитательного процесса / А. В. Кравчук> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 6. - С. 45-49. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Педагогічна психологія--культура педагогічного колектива Школа--шкільна організаційна культура Росія--освіта--виховання Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- психологія вчителів -- шкільна організаційна культура -- навчально-виховний процес -- шкільному психологу -- культура спілкування педагогів -- ціннісні орієнтації школярів -- шкільні субкультури -- культура учнівського колектива Анотація: Про взаємодію двох підсистем: культури педагогічного колективу школи і культури учнівського колективу (шкільна організаційна культура, педагогічна психологія). Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Дружилов, С. А. Профессионализм педагога: психологический ракурс / С. А. Дружилов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 69-79. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Психологія--педагогічна психологія--психологія вчителів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія Кл.слова (ненормовані): психологія -- педагогіка -- педагогічна психологія -- психологія вчителів -- кваліфікація -- компетентність -- професіоналізм -- професійна компетентність -- стадії розвитку професіоналізму -- фази професіоналізму -- концептуальна модель діяльності -- модель професійної діяльності -- КМПД -- індивідуальний ресурс людини Анотація: Професіоналізм характеризується не тільки як високий рівень знань, умінь і результатів роботи педагога, але і як певна системна організація його психіки. Профессионализм характеризуется не только как высокий уровень знаний, умений и результатов работы педагога, но и как определённая системная организация его психики. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Муругова, Е. Г. Организационная культура управления / Е. Г. Муругова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 28-33 . - ISSN 0869-561X Рубрики: Культура--культурологія освіти Управління навчальними закладами педагогічна психологія Педагогічна культура Школознавство Кл.слова (ненормовані): культурологія освіти -- управління -- організація управління -- педагогічна культурологія -- керування навчальним закладом -- організаційна культура управління -- псизологія -- педагогічна психологія -- психологія вчителів Анотація: У статті пропонується інноваційний підхід до управління педагогічною організацією через розуміння організаційної культури освітньої установи. В статье предлагается инновационный подход к управлению педагогической организацией через понимание организационной культуры образовательного учреждения. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
В 24 Введенский, В. Н. Регулятивность в образовании как важнейшая проблема психолого-педагогических наук / В. Н. Введенский> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 28-36. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--методологія Психологія--педагогічна психологія--психологія вчителів Філософія--етика--професійна етика--педагоги Освіта--школознавство--вчителі--професійна етика Росія Кл.слова (ненормовані): методологія -- педагогічна психологія -- психологія вчителів -- регулятивність -- регулятивність в освіті -- особистисть -- функції психіки особистості -- компетентність -- регулятивна компетенція -- філософія -- етика -- професійна етика вчителів -- мораль -- рефлексія -- культура -- професійно-педагогічна культура -- школознавство Анотація: У статті розглянуто особливості переходу освіти до компетентнісної парадигми (як до нового рівня), а також специфіка регулятивної компетенції викладачів, студентів, учнів: [регулятивний - направляючий, що вносить порядок, планомірність у що-л.] В статье рассмотрены особенности перехода образования к компетентностной парадигме ( как к новому уровню), а также специфика регулятивной компетенции преподавателей, студентов, учащихся : [регулятивный - направляющий, вносящий порядок, планомерность во что-л.] Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Т 98 Тюріна, І. Педагог НУШ – ресурсна особистість / Ірина Тюріна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 2(608). - С. 1–2. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): вчителі початкової школи -- психологія вчителів -- психологічний практикум -- психологічний супровід -- психологічне здоров’я -- психолого-педагогічна культура -- стресостійкість вчителя -- емоційний стан -- емоційне вигорання -- врівноваженість -- емоційне навантаження Анотація: У статті представлено сценарій психологічного практикуму для вчителів Нової української школи на тему: "Вчитель НУШ – ресурсна особистість". Мета: підвищення рівня стресостійкості вчителів, розвиток уміння керувати власними емоціями, формування позитивного емоційного стану, завдяки відкриттю ресурсних якостей особистості, профілактика емоційного вигорання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |