Р 70 Роменець, Володимир Андрійович. Історія психології ХХ століття [Текст] : Навч. посібник для студ. вузів / В. А. Роменець, І. П. Маноха. - 2-е вид., стереотип. - К. : Либідь, 2003. - 990 с. - Бібліогр. в конце глав. - ISBN 966-06-0290-1 : 38.60 грн.
РУБ 15(09)(075.3) Рубрики: Психологія--історія психології, 20 ст. Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--історія психології Психологія--феноменологічна Екзистенціоналізм Трансценденталізм (псих.) Рефлексивність (псих.) Інтеріоризація Екстеріоризація Рефлекси--поведінка Гештальтпсихологія Психоаналіз Егопсихологія Я-психологія Психосинтез Психологія--гуманістична психологія Особистість--психологія Смисл життя--психологія Творчість--смисл Еротизм--психологія Сексуальність Кл.слова (ненормовані): феноменологія -- когнітивна психологія -- канонична психологія -- біхевіоризм Дод.точки доступу: Маноха, Ірина Петрівна; Роменець, Володимир Андрійович (1926-1998) \о нем\; Гусерль, Едмунд \о нем\; Гайдеггер, Мартін \о нем\; Зіммель, Георг \о нем\; Кассірер, Ернст \о нем\; Вебер, Макс \о нем\; Ріккерт, Генріх \о нем\; Бахтін, Михайло \о нем\; Рубінштейн, С. Л. \о нем\; Богомолець, О. О. \о нем\; Кречмер, Ернст \о нем\; Шелдон, В. \о нем\; Таннер, Дж. \о нем\; Кнуссман, Р. \о нем\; Павлов, І. П. \о нем\; Бехтерєв, В. М. \о нем\; Протопопов, В. П. \о нем\; Залужний, О. С. \о нем\; Соколянський, І. П. \о нем\; Корнілов, Костянтин Миколайович \о нем\; Бернштейн, М. О. \о нем\; Анохін, П. К. \о нем\; Вотсон, Джон \о нем\; Толмен, Едуард \о нем\; Скіннер, Беррес \о нем\; Келер, Вольфганг \о нем\; Коффка, Курт \о нем\; Вертгаймер, Макс \о нем\; Левін, Курт \о нем\; Йєнш, Еріх \о нем\; Вінер, Норберт (амер. математик, філософ ; 1894-1964) \о нем\; Ешбі, В. \о нем\; Прібрам, К. \о нем\; Найссер, У. \о нем\; Брунер, Д. \о нем\; Гібсон, Дж. \о нем\; Фестінгер, Л. \о нем\; Піаже, Жан \о нем\; Валлон, Анрі \о нем\; Гемпшир, Стюарт \о нем\; Мід, Джордж \о нем\; Айзенк, Ганс Юрген (1916 - 1997) \о нем\; Кеттел, Р. \о нем\; Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\; Лурія, Олександр Романович (видатний радянський психолог, засновник нейропсихології ; 1902-1977) \о нем\; Узнадзе, Д. М. \о нем\; Леонтьєв, О. М. \о нем\; Ананьєв, Б. Г. \о нем\; Костюк, Г. С. \о нем\; Фрейд, Зигмунд \о нем\; Адлер, Альфред (1870 - 1937) \о нем\; Гальперін, П. Я. \о нем\; Юнг, Карл Густав \о нем\; Фрейд, Анна \о ней\; Саллівен, Гаррі \о нем\; Горні, Карен \о нем\; Фромм, Еріх \о нем\; Башляр, Гастон \о нем\; Лакан, Жак \о нем\; Маркузе, Герберт \о нем\; Гай, Пітер \о нем\; Грюнбаум, А. \о нем\; Рікер, Поль \о нем\; Ассаджолі, Р. \о нем\; Феруччі, П'єро \о нем\; Северин, Френк \о нем\; Штерн, Вільям \о нем\; Морено, Джордж \о нем\; Маррей, Г. \о нем\; Політцер, Жорж \о нем\; Перлз, Фредерік \о нем\; Берн, Ерік \о нем\; Харріс, Т. \о нем\; Ясперс, Карл \о нем\; Тойнбі, Арнольд \о нем\; Леві-Стросс, Клод \о нем\; Франкл, Віктор \о нем\; Камю, Альбер \о нем\; Сельє, Ганс \о нем\; Гейзінга, Йоган \о нем\; Швейцер, Альберт \о нем\; Цвейг, Стефан \о нем\; Абульханова К. О., Ксенія Олександрівна (російський психолог, філософ ; 1932) \о ней\; Торранс, Е. \о нем\; Гілфорд, Дж. \о нем\; Гутман, Герберт \о нем\; Пономарьов, О. Я. \о нем\; Кестлер, Артур \о нем\; Роллан, Ромен \о нем\; Мак-Доугалл, ВІльям \о нем\; Бовуар, Сімона де \о ней\; Фуко, Мішель \о нем\; Дельоз, Жиль \о нем\; Зімбардо, Філіп \о нем\; Раєвський, О. М. \о нем\; Трубецькой, Є. \о нем\; Франк, С. Л. \о нем\; Мерфі, Г. \о нем\; Борінг, Е. \о нем\; Вотсон, Р. \о нем\; Геллерштейн, С. \о нем\; Фінгерт, Б. \о нем\; Ширвіндт, М. \о нем\; Вудвортс, Р. \о нем\; Маркс, М. \о нем\; Капретта, П. \о нем\; Петровський, А. В. \о нем\; Роговін, М. С. \о нем\; Робек, А. \о нем\; К’єрнан, Т. \о нем\; Клейн, Д. \о нем\; П’єтер, Юзеф \о нем\; Шевчук, Влодзимеж \о нем\; Сютіч, Е. \о нем\; Віч, М. \о нем\; Вертгаймер, М. \о нем\; Ландін, Р. \о нем\; Смирнов, А. О. \о нем\; Ждан, А. М. \о нем\; Ганг, Мортон \о нем\; Паро, Франсуаза \о ней\; Рішель, Марк \о нем\; Ярошевський, М. Г. \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Р 70 Роменець, Володимир Андрійович. Історія психології ХХ століття [Текст] : Навч. посібник для студ. вузів / В. А. Роменець, І. П. Маноха. - К. : Либідь, 1998. - 990 с. - Бібліогр. в конце глав. - ISBN 966-06-0116-6 : 20.00 грн.
РУБ 15(09) Рубрики: Психологія--історія психології, 20 ст. Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--історія психології Психологія--феноменологічна Феноменологія Екзистенціоналізм Трансценденталізм (псих.) Рефлексивність (псих.) Інтеріоризація Екстеріоризація Рефлекси--поведінка Біхевіоризм Гештальтпсихологія Психоаналіз Егопсихологія Я-психологія Психосинтез Психологія--гуманістична психологія Особистість--психологія Смисл життя--психологія Творчість--смисл Еротизм--психологія Сексуальність Кл.слова (ненормовані): когнітивна психологія -- канонічна психологія Дод.точки доступу: Маноха, Ірина Петрівна; Роменець, Володимир Андрійович (1926-1998) \о нем\; Гусерль, Едмунд \о нем\; Гайдеггер, Мартін \о нем\; Зіммель, Георг \о нем\; Кассірер, Ернст \о нем\; Вебер, Макс \о нем\; Ріккерт, Генріх \о нем\; Бахтін, Михайло \о нем\; Рубінштейн, С. Л. \о нем\; Богомолець, О. О. \о нем\; Кречмер, Ернст \о нем\; Шелдон, В. \о нем\; Таннер, Дж. \о нем\; Кнуссман, Р. \о нем\; Павлов, І. П. \о нем\; Бехтерєв, В. М. \о нем\; Протопопов, В. П. \о нем\; Залужний, О. С. \о нем\; Соколянський, І. П. \о нем\; Корнілов, Костянтин Миколайович \о нем\; Бернштейн, М. О. \о нем\; Анохін, П. К. \о нем\; Вотсон, Джон \о нем\; Толмен, Едуард \о нем\; Скіннер, Беррес \о нем\; Келер, Вольфганг \о нем\; Коффка, Курт \о нем\; Вертгаймер, Макс \о нем\; Левін, Курт \о нем\; Йєнш, Еріх \о нем\; Вінер, Норберт (амер. математик, філософ ; 1894-1964) \о нем\; Ешбі, В. \о нем\; Прібрам, К. \о нем\; Найссер, У. \о нем\; Брунер, Д. \о нем\; Гібсон, Дж. \о нем\; Фестінгер, Л. \о нем\; Піаже, Жан \о нем\; Валлон, Анрі \о нем\; Гемпшир, Стюарт \о нем\; Мід, Джордж \о нем\; Айзенк, Ганс Юрген (1916 - 1997) \о нем\; Кеттел, Р. \о нем\; Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\; Лурія, Олександр Романович (видатний радянський психолог, засновник нейропсихології ; 1902-1977) \о нем\; Узнадзе, Д. М. \о нем\; Леонтьєв, О. М. \о нем\; Гальперін, П. Я. \о нем\; Ананьєв, Б. Г. \о нем\; Костюк, Г. С. \о нем\; Фрейд, Зигмунд \о нем\; Адлер, Альфред (1870 - 1937) \о нем\; Юнг, Карл Густав \о нем\; Фрейд, Анна \о ней\; Саллівен, Гаррі \о нем\; Горні, Карен \о нем\; Фромм, Еріх \о нем\; Башляр, Гастон \о нем\; Лакан, Жак \о нем\; Маркузе, Герберт \о нем\; Гай, Пітер \о нем\; Грюнбаум, А. \о нем\; Рікер, Поль \о нем\; Ассаджолі, Р. \о нем\; Феруччі, П'єро \о нем\; Северин, Френк \о нем\; Штерн, Вільям \о нем\; Морено, Джордж \о нем\; Маррей, Г. \о нем\; Політцер, Жорж \о нем\; Перлз, Фредерік \о нем\; Берн, Ерік \о нем\; Харріс, Т. \о нем\; Ясперс, Карл \о нем\; Тойнбі, Арнольд \о нем\; Леві-Стросс, Клод \о нем\; Франкл, Віктор \о нем\; Камю, Альбер \о нем\; Сельє, Ганс \о нем\; Гейзінга, Йоган \о нем\; Швейцер, Альберт \о нем\; Цвейг, Стефан \о нем\; Абульханова К. О., Ксенія Олександрівна (російський психолог, філософ ; 1932) \о ней\; Торранс, Е. \о нем\; Гілфорд, Дж. \о нем\; Гутман, Герберт \о нем\; Пономарьов, О. Я. \о нем\; Кестлер, Артур \о нем\; Роллан, Ромен \о нем\; Мак-Доугалл, ВІльям \о нем\; Бовуар, Сімона де \о ней\; Фуко, Мішель \о нем\; Дельоз, Жиль \о нем\; Зімбардо, Філіп \о нем\; Раєвський, О. М. \о нем\; Трубецькой, Є. \о нем\; Франк, С. Л. \о нем\; Мерфі, Г. \о нем\; Борінг, Е. \о нем\; Вотсон, Р. \о нем\; Геллерштейн, С. \о нем\; Фінгерт, Б. \о нем\; Ширвіндт, М. \о нем\; Вудвортс, Р. \о нем\; Маркс, М. \о нем\; Капретта, П. \о нем\; Петровський, А. В. \о нем\; Роговін, М. С. \о нем\; Робек, А. \о нем\; К’єрнан, Т. \о нем\; Клейн, Д. \о нем\; П’єтер, Юзеф \о нем\; Шевчук, Влодзимеж \о нем\; Сютіч, Е. \о нем\; Віч, М. \о нем\; Вертгаймер, М. \о нем\; Ландін, Р. \о нем\; Смирнов, А. О. \о нем\; Ждан, А. М. \о нем\; Ганг, Мортон \о нем\; Паро, Франсуаза \о ней\; Рішель, Марк \о нем\; Ярошевський, М. Г. \о нем\ Примірників всього: 97 пед. (5), фб (1), аб (58), ав (3), Ч.З.№2 (30) Свободны: пед. (5), фб (1), аб (58), ав (3), Ч.З.№2 (30) |
Б 36 Бевзенко, Л. Соціальні інтереси: об’єкт і суб’єкт дослідження в контексті актуальної соціокультурної ситуації [Текст] / Л. Бевзенко> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2011. - N 1. - С. 3-23 . - ISSN 1563-3713 Рубрики: соціологія--методи досліджень Кафедра філософії та соціології Кл.слова (ненормовані): соціальні інтереси -- контекстуальність -- постнекласична наука -- рефлексивність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ж 91 Журавлев, А. Л. Групповая рефлексивность: основные подходы и перспективы исследований / А. Л. Журавлев, Т. А. Нестик> // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 4. - С. 27-37. - Библиогр.: 57 назв. . - ISSN 0205-9592 Рубрики: Рефлексія (психологія) Кл.слова (ненормовані): команда -- групова рефлексивність -- спільна діяльність -- фактори ефективності -- організаційні зміни Анотація: Предлагается понимание групповой рефлексивности как социально-психологического феномена. Выделяются ее свойства (как сходные, так и отличные от индивидуальной рефлексивности), а также социально-психологической функции. В результате теоретического анализа выделены основные подходы к изучению групповой рефлексивности в современной социальной и организационной психологии. Выделены и сгруппированы социально-психологические факторы, определяющие способность группы к рефлексии и отношение к ней. Пропонується розуміння групової рефлексивності як соціально-психологічного феномена. Виділяються її властивості (як подібні, так і відмінні від індивідуальної рефлексивності), а також соціально-психологічної функції. В результаті теоретичного аналізу виокремлено основні підходи до вивчення групової рефлексивності в сучасній соціальній та організаційній психології. Виділені і згруповані соціально-психологічні чинники, що визначають здатність групи до рефлексії і ставлення до неї. Дод.точки доступу: Нестик, Т. А. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Косова, Беата (Словацька Республіка). Кризис образования и задача университетов и общественных наук / Беата Косова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 16-23. - Далі буде. Рубрики: Вища освіта--філософія освіти Вища освіта--криза освіти Словаччина--освіта--вища освіта Кл.слова (ненормовані): криза освіти -- цінність освіти -- рефлексивність -- соціальні науки -- гуманітарні науки -- філософія освіти Анотація: У статті дано загальну характеристику кризи освіти і її виявів, розглянуто чотири періоди науково-педагогічного осмислення освіти. Розкрито зміну сенсу освіти і її роль в суспільстві у контексті зміни цінності освіти й цінностей у сучасній освіті. Звернено увагу на рефлективність модернізації, а також можливості і роль університету й соціальних наук в епоху кризи освіти. -------------------- В статье дана общая характеристика кризиса образования и его проявлений, рассмотрены четыре периода научно-педагогического осмысления образования. Раскрыто изменение смысла образования и его роли в обществе в контексте изменения ценности образования и ценностей в современном образовании. Обращено внимание на рефлективность модернизации, а также на возможности и роль университета и социальных наук в эпоху кризиса образования. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 71 Косова, Беата (доктор філософії, професор педагогічного факультету, ректор Університету Матея Бела /Словацька Республіка, м. Банська Бистриця/). Кризис образования и задача университетов и общественных наук / Беата Косова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 25-30. - Текст рос. - Бібліогр.: 30 назв. - Закінчення. Початок див.: Вища освіта України. - 2012. - № 3. - С. 16-23 Рубрики: Вища освіта--філософія освіти Словакія--Вища освіта Кл.слова (ненормовані): криза освіти -- цінність освіти -- рефлексивність -- університет -- соціальні науки -- гуманітарні науки Анотація: У статті дано загальну характеристику кризи освіти і її виявів, розглянуто чотири періоди науково-педагогічного осмислення освіти. Розкрито зміну сенсу освіти і її роль в суспільстві у контексті зміни цінності освіти й цінностей у сучасній освіті. Звернено увагу на рефлективність модернізації, а також можливості і роль університету й соціальних наук в епоху кризи освіти. -------------------- В статье дана общая характеристика кризиса образования и его проявлений, рассмотрены четыре периода научно-педагогического осмысления образования. Раскрыто изменение смысла образования и его роли в обществе в контексте изменения ценности образования и ценностей в современном образовании. Обращено внимание на рефлективность модернизации, а также на возможности и роль университета и социальных наук в эпоху кризиса образования. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Н 34 Наумова, В. А. Арт-терапия как эффективный метод целенаправленной фасилитации конструктивного развития личности в пожилом и старческом возрасте [Текст] / В. А. Наумова, Ж. М. Глозман> // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2013. - N 1. - С. 97-111. . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936 Рубрики: арт-терапія Старіння--психологія Кл.слова (ненормовані): життєстойкість -- рефлексивність -- пізня зрілість Дод.точки доступу: Глозман, Ж. М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ж 86 Жукова, Ольга. Виховання у старшокласників якостей суб’єкта громадянського суспільства / О. Жукова, О. Разумова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 12. - С. 50-55. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Виховання політичне Виховання громадянське Кл.слова (ненормовані): громадянська гідність -- громадянська відповідальність -- моральність -- рефлексивність -- дослідно-експериментальна діяльність Дод.точки доступу: Разумова, Олена Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 48 Мельникова, О. Т. Методологические принципы качественных исследований в психологии [Текст] / О. Т. Мельникова, Д. А. Хорошилов> // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2013. - N 3. - С. 4-18. . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936 Рубрики: Психологічні дослідження Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): рефлексивність -- поліфонія -- вразливість Дод.точки доступу: Хорошилов, Д. А. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 67 Корнилова, Т. В. Ригидность, толерантность к неопределенности и креативность в системе интеллектуально-личностного потенциала человека [Текст] / Т. В. Корнилова> // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2013. - N 4. - С. 36-47. . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936 Рубрики: Толерантність Кл.слова (ненормовані): інтолерантність -- толерантність до невизначеності -- раціональність -- рефлексивність -- інтелект -- емпіричні дослідження Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 48 Мельникова, Ольга Тимофеевна. Валидность качественных исследований в ракурсе полипарадигмальности современной психологии / О. Т. Мельникова, Д. А. Хорошилов> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 1. - С. 28-37. - Библиогр.: 52 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Експериментальна психологія--психологічні дослідження--валідність Кл.слова (ненормовані): валідність -- якісні дослідження -- поліпарадигмальність -- методологічний плюралізм -- парадигма -- раціональність -- об’єктивність -- рефлексивність -- базисні компетенції -- експертні компетенції -- істинність -- емпіричні дослідження -- триангуляція -- конвенціональний характер -- прагматичний характер -- процесуальний характер Анотація: Розглянуто проблему достовірності, об’єктивності та валідності якісних досліджень з точки зору некласичного ідеалу раціональності. Виділено аспекти валідності в сучасній якісній методології, зокрема: процесуальний характер, конвенціональний характер, прагматичний характер валідності та валідність як результат процесу прийняття рішення. Дод.точки доступу: Хорошилов, Дмитрий Александрович Є примірники у відділах: Прим. 1 (вільний) |
В 53 Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 103. Т. 1 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 224 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн. Фахове видання з психологічних наук Зміст: Ангелова, С. О. Гендерні особливості самореалізації українських жінок / С. О. Ангелова. - С .3-5 Білоус, О. В. Особливості розвитку аналітичних компонентів теоретичного мислення майбутніх учителів хімії / О. В. Білоус. - С .6-13 Білоус, Р. М. Формування аспертивності в процесі самоактуалізації старшокласників / Р. М. Білоус, Ю. С. Задорожна. - С .14-17 Блинова, О. Є. Соціально-психологічні особливості етнічної ідентифікації студентів України / О. Є. Блинова. - С .18-21 Бондарев, В. Л. Феномен професійного самоусвідомлення дослідника в аксіопсихологічній проекції / В. Л. Бондарев. - С .22-25 Борець, Ю. В. Саморефлексія факту судимості у свідомості умовно засуджених людей / Ю. В. Борець. - С .26-30 Буковська, О. О. Психологічні особливості родин, в яких виховуються діти з особливими потребами / О. О. Буковська. - С .31-35 Бучко, В. Б. Психологічні чинники розв’язування господарських конфліктів / В. Б. Бучко. - С .36-40 Варіна, Г. Б. Психолого-педагогічні рецепції формування професійної стійкості майбутнього фахівця в умовах сучасного культурно-освітнього простору / Г. Б. Варіна. - С .41-44 Васютинський, В. О. Бути бідним чи почуватися ним: спроба вияву психологічних показників / В. О. Васютинський. - С .45-48 Венгер, Г. С. Зміни традиційних соціальних ролей у дистантних сім’ях / Г. С. Венгер. - С .49-52 Винославська, О. В. Комплекс методик "Дослідження психологічної культури викладачів технічного університету" / О. В. Винославська. - С .53-57 Ворожбит, С. А. Почуття довіри як структурна складова Я-концепції особистості / С. А. Ворожбит. - С .58-61 Воронюк, І. В. Психологічні та методичні аспекти підготовки вчителів до творчої взаємодії з учнями / І. В. Воронюк. - С .62-67 Гапоненко, Д. І. Інтернет-опитування як метод збору соціологічної інформації / Д. І. Гапоненко. - С .68-70 Герасименко, М. М. Економічна соціалізація студентської молоді та її соціально-психологічні референти / М. М. Герасименко. - С .71-74 Голець, В. В. Особливості побудови вибірки для дослідження громадської думки населення Чернігівської області / В. В. Голець, Д. І. Гапоненко. - С .75-78 Горбачова, К. І. Гендерна диференціація психологічних характеристик хворих на вперше діагностований інфаркт міокарда / К. І. Горбачова. - С .79-81 Гуріна, З. В. Активність особистості як умова розвитку самостійності дитини раннього віку / З. В. Гуріна. - С .82-85 Данильченко, Н. О. Підходи до вивчення феномену бідності в сучасній науці / Н. О. Данильченко. - С .86-89 Данильченко, Т. В. Особливості гендерної ідентичності у студентської молоді / Т. В. Данильченко. - С .90-94 Дем’яненко, Ю. О. Методико-теоретичний аналіз психосоматичних теорій / Ю. О. Дем’яненко. - С .95-98 Дерев’янко, С. П. Статеві відмінності у сфері прояву складових емоційного інтелекту / С. П. Дерев’янко. - С .99-103 Дроздова, М. А. Досвід і перспективи викладання курсу "Історична психологія" у вищій школі / М. А. Дроздова. - С .104-107 Дроздов, О. Ю. Крос-культурні аспекти масової геополітичної свідомості / О. Ю. Дроздов. - С .108-113 Дуда, Л. А. Розгляд феномена екологічності з позиції психології / Л. А. Дуда. - С .114-118 Дяченко, В. А. Теоретичні підходи до розуміння психологічного благополуччя особистості / В. А. Дяченко. - С .119-123 Зінченко, О. В. Психологічна характеристика інтернет- тролінгу і флейму у підлітковому віці / О. В. Зінченко. - С .124-127 Іванашко, О. Є. Навчальна діяльність магістрів-психологів та її активізація / О. Є. Іванашко. - С .128-131 Казмиренко, В. П. Когнитивное общение: прикладная направленность и креативная ценность в задачах конструирующей психологии / В. П. Казмиренко. - С .132-137 Калюжна, Л. Б. Вплив гендерної соціалізації на формування творчої особистості / Л. Б. Калюжна. - С .138-141 Карпенко, Є. В. Ціннісно-цільові моделі переживання онтологічного почуття щастя / Є. В. Карпенко. - С .142-146 Качмарик, Х. В. Психологічні особливості дітей з порушеннями аутистичного спектру / Х. В. Качмарик. - С .147-152 Клименко, І. В. Психологічні бар’єри сприймання соціальної реклами / І. В. Клименко. - С .153-156 Кобильнік, Л. М. Особистісний розвиток студентської молоді в сучасному освітньому просторі / Л. М. Кобильнік. - С .157-160 Ковальчук, З. Я. Роль психологічної служби в оптимізації педагогічної взаємодії в школах інтернатного типу / З. Я. Ковальчук. - С .161-164 Кононець, М. О. Професійна етика як моральний регламент професійної діяльності підприємця / М. О. Кононець. - С .165-170 Коротков, П. В. Загальна характеристика соціально-психологічних розладів молоді / П. В. Коротков. - С .171-176 Кочубейник, О. М. Пасіонарна реальність як персональний буттєвий дискурс і гра умовностями / О. М. Кочубейник. - С .177-180 Крайчинська, В. А. Взаємоперехід між модусами особистісного життєконструювання: від легкого до серйозного / В. А. Крайчинська. - С .181-184 Крутікова, О. О. Сімейні чинники ризику порушення емоційного здоров’я дитини / О. О. Крутікова. - С .185-188 Кудусова, Э. Н. Особенности развития вариативности мышления студентов гуманитарного и технического профиля в процессе профессиональной подготовки / Э. Н. Кудусова. - С .189-192 Кузьо, Л. І. Особливості часової перспективи студентів з різним рівнем навчальної успішності у вивченні англійської мови як не фахові дисципліни / Л. І. Кузьо. - С .193-196 Кущ, О. С. Рефлексивність як складова властивість багатовимірної характеристики творчого мислення / О. С. Кущ. - С .197-199 Лассан, Л. П. Варианты нейрокогнитивного дизонтогенеза при органических повреждениях полушарий головного мозга различного генеза / Л. П. Лассан. - С .200-206 Левус, Н. І. Моделі мотиваційного інтелекту у студентів різних форм навчання / Н. І. Левус, В. А. Гупаловська. - С .207-211 Ляховець, Л. О. Теоретико-методичні проблеми вивчення дисципліни "Методика викладання психології" майбутніми психологами / Л. О. Ляховець. - С .212-215 Мартинюк, А. Г. Особливості використання гештальт технік в процесі особистісного розвитку студента / А. Г. Мартинюк. - С .216-218
РУБ 15 Рубрики: Психологія--збірники наукових праць Гендерні відносини--жінки Психологія старшокласника Діти з особливими потребами Я-концепція--психологія особистості Психологія особистості Психологія студента Психологія підлітка Психологія молоді Кафедра психології Дод.точки доступу: Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
А 43 Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; [голов. ред. С. Д. Максименко]. - К. : ІП ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2009 - . - ISSN 2072-4772. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, вип. 7, Ч. 2 / [редкол.: Чепелєва Н. В. та ін.]. - К., 2013 (Ніжин : ПП Лисенко М. М.). - 640 с. : табл. - Л-ра в кінці ст. - 60.00 грн. РУБ 15 Рубрики: Психологія--збірники наукових праць Психологія особистості Психологія підлітка Психологічна допомога Психологія дошкільника Психологія студента Психологія поведінки підлітків Обдаровані діти Психологія сім’ї Підготовка майбутніх психологів Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): наукова психологія -- проблема переживання -- рефлексивність особистості -- суверенність особистості -- емоційне вигорання психолога -- психосоматичне здоров’я -- психологічне здоров’я -- нуклеарна сім’я -- самореалізація особистості -- індивідуація особистості -- ігрові технології -- інтуїтивне мислення -- саморегуляція поведінки -- я-концепія -- екзистенційні цінності юнацтва Анотація: У збірнику представлені статті науковців України, в яких висвітлюються теоретико-методологічні та прикладні проблеми психології як інтегрованого напряму досліджень, що вивчає проблеми розвитку і становлення психіки людини, зокрема, у навчальному процесі та зміни , які відбуваються в клінічних умовах. Окрему проблематику складають роботи, що розкривають психологічні аспекти фахової підготовки психологів. Дод.точки доступу: Максименко, С. Д. \ред.\; Чепелєва, Н. В. \ред.\; Моляко, В. О. \ред.\; Балл, Г. О. \ред.\; Боришевський, М. Й. \ред.\; Папуча, Микола Васильович \ред.\; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Інститут психології ім. Г. С. Костюка ; Національна академія педагогічних наук України Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Фурман, Анатолій Васильович. Світ методології [Текст] / А. В. Фурман> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2015. - N 2. - С. 47-61. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Психологія--методологічні проблеми Кл.слова (ненормовані): методологія -- свідомість -- вчення -- діяльність -- раціональні знання -- рефлексивність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Шапран, Ольга. Педагогічні умова формування готовності до групової навчальної діяльності майбутніх учителів початкових класів засобами технології партнерства [Текст] / О. Шапран, Ж. Вихрестенко> // Рідна школа. - 2020. - N 1. - С. 3-8. Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів початкової школи Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту Кл.слова (ненормовані): педагогічні умови -- майбутні вчителі початкових класів -- професійна підготовка -- готовність до групової навчальної діяльності -- рефлексивність -- технологія партнерства Дод.точки доступу: Вихрестенко, Жанна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |