74.202.43
Б 48


    Беркита, З. Є.
    Організація роботи зі структурними компонентами підручника на уроці в початковій школі [Текст] / З. Є. Беркита // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 1. - С. 20-24
ДРНТІ
ББК 74.202.43 + 74.202.682
Рубрики: Початкова школа--підручники--робота з підручником
Кл.слова (ненормовані):
структурний компонент -- підручник на уроці -- робота з текстом -- метод "занурення"


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гавриш, Наталя
    Книга - незамінний засіб духовно-морального виховання [Текст] / Наталя Гавриш // Дошкільне виховання. - 2013. - № 9. - С. 9-12 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
   дошкільне виховання--читання

Кл.слова (ненормовані):
робота з текстом -- навчання читання -- духовний розвиток
Анотація: В статті йдеться про те, яким має бути процес наближення дитини до книжки та книжки до дитини, які твори слід добирати для дитячого читання, як транслювати дітям книжкову та життєву мудрість.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


81.2-90
Ф 33


    Федорець, М. О.
    Урок іноземної мови в школі ХХІ століття / М. О. Федорець // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 31. - С. 11-15.
ББК 81.2-90
Рубрики: Іноземні мови--розмовна мова--робота з текстом
   Викладання іноземної мови в школі--робота з текстом

Кл.слова (ненормовані):
вивчення іноземної мови -- розмовна мова -- робота з текстом -- комунікативно-діяльнісний підхід
Анотація: Стаття містить опис одного із типів сучасного уроку іноземної мови із опертям на розвиток розмовної мови й уміння працювати з текстом. Така технологія дозволяє досягатти високої щільності уроку, за якої кожний із учнів 70-80% навчального часу зайнятий освоєнням мовний норм у зоні свого найближчого розвитку.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)


83.3(0)р10
Т 48


    Ткач, І.
    Навчаємо учнів роботи з текстом [Текст] / І. Ткач, М. Аркуша // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал . - 2016. - N 6/7. - С. 46-50.
ББК 83.3(0)р10
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--робота з текстом
Кл.слова (ненормовані):
робота з текстом


Дод.точки доступу:
Аркуша, М.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


81.411.1-90
К 21


    Караман, Станіслав.
    Методичні орієнтири для підготовки старшокласників до написання переказу [Текст] / С. Караман // Українська мова і література в школах України. - 2017. - N 2. - С. 14-16.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови в школі--перекази
Кл.слова (ненормовані):
написання переказів -- робота з текстом


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


373.5.091.33:001.81-028.21
Б 26


    Бартощук, Богдана.
    Тези як засіб організації розумової праці [Текст] : урок у 10 класі / Б. Бартощук // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - N 6. - С. 17-21. . - ISSN 0130-5263
УДК
Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки в 10 класі
Кл.слова (ненормовані):
розумова праця учнів -- робота з текстом -- опрацювання інформації -- мовленнєвий розвиток


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Бойко, Надія.
    Формування предметних компетентностей у процесі підготовки до ЗНО [Текст] / Н. Бойко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 1. - С. 10-16. . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Викладання української мови в школі--зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування
Кл.слова (ненормовані):
уроки української мови -- підготовка до ЗНО -- робота з текстом -- орфографічний тренінг -- контрольне тестування
Анотація: У статті подано кілька тематичних добірок завдань з української мови, які є частиною майбутнього посібника з підготовки до ЗНО.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Чайка, Леся.
    Узагальнення й систематизація знань із теми "Безсполучникове складне речення” [Текст] : поліекранний урок у 9 класі з використанням ІКТ / Л. Чайка // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 1. - С. 17-22. . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Викладання української мови в школі--уроки в 9 класі
Кл.слова (ненормовані):
уроки української мови -- школа майбутнього -- завдання із самоперевіркою -- робота з текстом -- тестові завдання -- вивчення синтаксису


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Пономаренко, С. П.
    Розвиток навичок критичного мислення на уроках словесності [Текст] / С. П. Пономаренко // Зарубіжна література в школі : наук.-метод. журн. - 2018. - N 3/4. - С. 23-35. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--розвиток мислення учнів
Кл.слова (ненормовані):
уроки зарубіжної літератури -- критичне мислення -- робота з текстом -- 11 клас -- 8 клас -- 9 клас -- 5 клас -- американська література -- німецька література -- Полліанна (роман, критика) -- Фауст, критика твору
Анотація: У статті вміщено розробки двох уроків за творами Е. Портер (5 кл.) та Й. В. Ґете (11 кл.).


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Візінська, Марія
    Робота з текстом на уроках української мови як засіб активізації пізнавально-дослідницької діяльності учнів [Текст] / Марія Візінська // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 1. - С. 35-39. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Викладання української мови в школі--уроки
Кл.слова (ненормовані):
робота з текстом -- вправи з граматики української мови -- уроки української мови -- пізнавально-дослідницька діяльність учнів


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)




    Бондаренко, Юрій.
    Літературні спостереження в школі як вид діяльності [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 30-33. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Викладання української літератури в школі
Кл.слова (ненормовані):
спостереження -- художній фрагмент -- етапи діяльності -- читання -- коментування -- опис -- переказ -- робота з текстом
Анотація: У статті означено роль текстуального спостереження в організації навчального процесу під час вивчення літератури. Автор розкриває етапи відповідної діяльності, цілеспрямованість завдань, демонструє способи розв'язання тих дидактичних проблем, які можна вирішити саме з допомогою літературного спостереження. Одна з провідних думок - якість осмислення учнями художнього матеріалу безпосередньо залежить від яскравості і глибини одержуваних вражень.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Попова, Людмила.
    Принципи формування текстотворчих умінь учнів старшої школи [Текст] / Людмила Попова // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 22-25
Рубрики: Викладання української мови в школі
Кл.слова (ненормовані):
текстотворчі вміння -- принципи формування текстотворчих умінь -- учні старшої школи -- текстоцентризм -- робота з текстом
Анотація: У статті проаналізовано наукову літературу з обраної проблеми, виокремлено принципи формування текстотворчих умінь учнів старшої школи й подано лінгвометодичний коментар до їх реалізації. На основі аналізу наукової літератури автор доходить висновку, що продуктивному формуванню текстотворчих умінь учнів сприятиме врахування таких принципів: текстцентризму, жанрової зумовленості, авторської індивідуальності, інтеграції автора, органічна реалізація виокремлених принципів має позитивно позначатися на формуванні текстотворчих умінь учнів старшої школи, забезпечити свідому мотивацію й відповідальність їх за результат власної текстотворчої діяльності, вплинути на вибір методів і прийомів, адекватних меті й завданням навчання.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


373.3.091.64:(075)821.161.2](477)
С 13


    Савченко, О.
    Новий підручник "Читання" для 2 класу: методичний коментар і тематичне планування [Текст] / О. Савченко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 8. - С. 14–19. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--підручники--методичні рекомендації
Кл.слова (ненормовані):
підручники для початкової школи -- читання -- змістові лінії -- читацькі навички -- робота з текстом -- читацька компетентність -- компетентнісний підхід -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: У статті подано методичний коментар до підручника "Читання", 2 клас. Зазначено, що у підручнику з читання взаємозв’язано реалізовано три змістові лінії: "Взаємодіємо усно", "Читаємо", "Досліджуємо медіа", охарактеризовано кожну з них.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Робота з текстами культурологічного спрямування на уроках української мови [Текст] / О. Хмарна [и др.] // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 20-25.
Рубрики: Викладання української мови в школі--робота з текстом
Кл.слова (ненормовані):
уроки української мови -- функції тексту -- ознаки тексту -- робота з текстом -- текстотворення -- уроки української мови


Дод.точки доступу:
Хмарна, Оксана; Бондаренко, Тамара; Зеленова, Людмила; Кравченко, Тамара; Синьоока, Галина

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Горошкіна, Олена.
    Робота з текстом на уроках української мови: компетентнісний вимір [Текст] / О. Горошкіна // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 6. - С. 2-5.
Рубрики: Викладання української мови в школі--компетентнісний підхід
Кл.слова (ненормовані):
навчання української мови -- робота з текстом -- засіб навчання -- компетентнісний підхід -- художній текст


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Бондаренко, Неллі.
    Розвиваємо ключи компетентності: міжпредметний аспект [Текст] / Н. Бондаренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 4. - С. 33-40.
Рубрики: Навчання учнів--ключові компетентності
Кл.слова (ненормовані):
розвиток компетентностей -- ключові компетентності -- текстоцентричний підхід -- різногалузева проблематика -- міжпредметний аспект -- робота з текстом


Дод.точки доступу:
Пирогов, Микола Іванович (російський хірург, педагог ; 1810-1881) \о нем\; Симиренки, родина (рід промисловців-цукроварників, конструкторів і власників машинобудівних заводів, піонерів пароплавства на Дніпрі, вчених і практиків садівництва, меценатів української культури) \о них\; Патон, Євген Оскарович (український радянський вчений у галузі зварювальних процесів і мостобудування. Академік АН УРСР (1929). Герой Соціалістичної Праці (1943). Заслужений діяч науки УРСР (1940). Фундатор і перший керівник Інституту електрозварювання АН України. Батько академіка Бориса Патона ; 1870-1953) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


373.3.016:821.161.2](477)
Ш 79


    Шостак, М.
    Тести для перевірки розуміння прочитаного [Текст] : (2 клас) / Марія Шостак // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 11/12(617-618). - С. 25-28. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--читання--перевірка
Кл.слова (ненормовані):
читання -- перевірка знань -- тести -- робота з текстом -- початкова школа
Анотація: У статті представлено приклади тестових завдань для перевірки знань в учнів початкової школи з читання. Тести складено за підручником "Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1, 2 класах" серії "Шкільна бібліотека" / укладач Тетяна Стус. – Львів : Вид-во Старого Лева, 2016. – 160 с.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)