П 33 Пирожкова, Т. А. Использование развивающих игр в работе по развитию математических представлений дошкольников [Текст] / Т. А. Пирожкова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2011. - N 4. - С. 30-32. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики Кл.слова (ненормовані): розвивальні ігри -- розвиток математичних уявлень Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Щербакова, Катерина Математика розум упорядковує [Текст] / Катерина Щербакова> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 7. - С. 19-22 . - ISSN 0321-1401 РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики Кл.слова (ненормовані): логіко-математичний розвиток -- математична компетентність -- розвиток математичних уявлень Анотація: В статті йдеться про організацію освітньо-виховного процесу у дитсадку таким чином, щоб діти постійно могли вправлятися у виконанні математичних і логічних операцій, щоб кожна дитина могла реалізувати свої інтереси та здібності повною мірою. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Коваленко, Олена. Просторове моделювання як оригінальний прийом сенсорно-пізнавального розвитку старших дошкільників / О. Коваленко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 3. - С. 21-26 : схеми. Рубрики: Дошкільники--сенсорно-пізнавальний розвиток Дошкільники--логіко-математичний розвиток Кл.слова (ненормовані): сенсорно-пізнавальний розвиток -- просторове моделювання -- площинне моделювання -- флексагони -- логіко-математичний розвиток -- конструювання фігур -- конструктори -- геометричні фігури -- старші дошкільники -- розвиток математичних уявлень Анотація: Розкрито сутність площинного та просторового моделювання як засобу логіко-математичного розвитку старших дошкільників. Розглянуто технологію конструювання фігур, що вигинаються, - флексагонів. Висвітлено організацію роботи з конструктором "Геоконт", розглянуто технологію виготовлення стрічки Мебіуса. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ц 34 Целіщева, Ірина. Використання моделювання під час розв’язання текстових задач / І. Целіщева, І. Рум'янцева> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 3. - С. 27-35 : фотогр. Рубрики: Дошкільники--логіко-математичний розвиток Кл.слова (ненормовані): логіко-математичний розвиток -- метод моделювання -- розв’язання текстових задач -- типи математичних задач -- арифметичні дії -- старші дошкільники -- моделювання текстових задач -- розвиток математичних уявлень Анотація: Стаття присвячена проблемі використання методу моделювання під час навчання дошкільників розв’язання математичних задач. Розкрито зміст поняття "моделювання текстових задач". Висвітлено методи і прийоми підготовки дошкільників до виконання математичних дій. Розглянуто процес ознайомлення дітей із різними типами задач за допомогою моделювання. Дод.точки доступу: Рум’янцева, Ірина Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Х 22 Харченко, Оксана Порядок потрібен скрізь : інтегроване заняття логіко-математичного спрямування для дітей середньої групи [Текст] / Оксана Харченко> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 7. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики Кл.слова (ненормовані): математичне заняття -- розвиток математичних уявлень -- послідовність Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття логіко-математичного спрямування для дітей середньої групи, мета якого - розвивати кмітливість, творчі здібності, вміння робити висновки, доводити свою думку; виховувати товариськість, прагнення допомагати іншим; сприяти засвоєнню дітьми тлумачення поняття "порядок" як розміщення побутових речей на певних місцях та як визначеної послідовності елементів у математиці; вправляти дітей у класифікації, порівнянні, вмінні розташовувати предмети від найвищого до найнижчого; закріплювати навички порядкової та кількісної лічби. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Новіцька, Тетяна Пригоди на Острові Математики : квест для дітей старшої групи [Текст] / Тетяна Новіцька, Оксана Небежицька> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 30-32 . - ISSN 0321-1401
Кл.слова (ненормовані): розвиток мислення -- розвиток математичних уявлень -- квест -- дидактична гра Анотація: Автори поданої розробки пропонують приклад застосування квестової технології на занятті з математики з використанням завдань навчального розвивального курсу Ірини Стеценко "Логіки світу", мета якої - закріплювати знання дітей про геометричні фігури; формувати уявлення про відповідність "кількість-число"; вправляти у серіації об'єктів за величиною, диференціації за шириною; закріплювати вміння користуватися планом, орієнтуватись у просторі; вчити знаходити нестандартні підходи до розв'язування задач, аналізувати отриману інформацію, обґрунтовувати власну думку; розвивати логічне, асоціативне, функціональне, творче мислення, самостійність; виховувати ініціативність, уміння працювати у команді. Дод.точки доступу: Небежицька, Оксана Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 17 Надточей, Вікторія Пригоди курчати : посібник для дітей молодшої групи [Текст] / Вікторія Надточей> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 18-19 . - ISSN 0321-1401
Кл.слова (ненормовані): розвиток мовлення -- сенсорний розвиток -- розвиток математичних уявлень -- дидактичні посібники -- книжка-саморобка Анотація: Представлено опис дидактичнного посібника у вигляді книжки-саморобки для дітей молодшої групи. Мета його - сприяти розвитку мовлення дітей, дрібної моторики, тактильних відчуттів; удосконаленню навичок самообслуговування (вміння користуватися застібками на одязі: ґудзиками, кнопками, "липучками"); розширювати знання про світ рослин, уявлення про живу та неживу природу; формувати вміння орієнтуватися на площині, повторювати послідовні дії, визначати відношення між предметами, розрізняти кольори, лічити, співвідносити предмети за величиною та кольором; виховувати естетичні почуття, бережне ставлення до природи, бажання допомагати іншим. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Підлісна, Юлія Павучок-молодець, математики знавець : заняття з математики за вальдорфською методикою для дітей різновікової групи [Текст] / Юлія Підлісна, Лариса Мельник> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 14-16 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): дидактична гра -- мовленнєва гра -- пальчикова гра -- пізнавальний розвиток -- життєва компетентність -- розвиток математичних уявлень Анотація: Подано розробку заняття з математики за вальдорфською методикою, мета якого - ознайомлювати дітей із цифрою 8; удосконалювати навички лічби в прямому і зворотному порядку; закріплювати знання про величину та геометричні фігури; спонукати до відтворення числових і просторових уявлень за допомогою рухів тіла; формувати в дітей математичну та сенсорно-пізнавальну компетенції; розвивати тілесну моторику, асоціативно-образне й логічне мислення, мовлення, увагу, пам'ять, кмітливість. Дод.точки доступу: Мельник, Лариса Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кац, Євгенія Ігрові практики для майбутніх математиків : завдання та ігри для дітей старшої групи [Текст] / Євгенія Кац> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 12-13 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): підготовка до школи -- ігри для розвитку уваги -- ігрові методи -- розвиток математичних уявлень Анотація: Які вміння та навички необхідні майбутнім школярам? Чи справді насамперед важливо навчитися добре читати й лічити перед школою? На думку авторки, набагато ціннішими є розвиненість уваги, здатності зосереджуватися, керувати своїм тілом і відчувати його потреби. Ці важливі передумови легкої адаптації до шкільного життя та успішного навчання допомагають сформувати... ігри! Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Магочкіна, Оксана Математика у віршах [Текст] / Оксана Магочкіна> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 11 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): розвиток мислення -- розвиток мовлення -- ознайомлення з цифрами -- розвиток математичних уявлень Анотація: Успішність будь-якої справи забезпечують насамперед позитивні емоції. Що можна зробити, аби математика сподобалася дітям? Перетворити навчання на веселу гру! Ось такі дотепні віршики і розважать малят, і заохотять до пошуку математики в повсякденному житті. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |