Лефер, В. А. Ментализм и биохевиоризм : слияние? [Текст] / В.А. Лефер> // Психологический журнал. - 2004. - Том25, N2. - С. 116-127 . - ISSN 0205-9592
Рубрики: Менталізм Біхевіоризм Саморефлексія |
> Шифр: П2/2006/2/3(січень) Газета 2006р. N 2/3(січень) Шикирава, Н. Особливості роботи з дітьми шестирічного віку : Семінар-практикум для вчителів початкової школи / Н. Шикирава, О. Подакіна. - С.3-11. Кл.слова: готовність до школи, батьківські збори, виховання Марчук, Л. Емоційний розвиток дітей раннього віку : Семінар-практикум для працівників дошкільних закладів / Л. Марчук. - С.12-16. Кл.слова: емоції, почуття, дошкільники Сіроштан, С. Виховання обдарованої дитини :Дошкільний вік / С. Сіроштан. - С.17-20. Кл.слова: розвиток уяви Боярова, О. Сімейне виховання - запорука психічного здоров’я дитини / О. Боярова. - С.21-23. Кл.слова: батьківське виховання, неправильне виховання, типи характерів Коновальчук, І. Покарання у практиці сучасного сімейного виховання : Матеріали психолого-педагогічного всеобучу для батьків / І. Коновальчук, Л. Іванченко. - С.24-28. Кл.слова: наслідки покарання Сіроштан, С. Уроки спілкування : Семінар-практикум для батьків / С. Сіроштан. - С.29-35. Кл.слова: сімейне виховання , моральне виховання , спілкування дітей і батьків Носова, Т. Розвиток особистісної цілеспрямованості : Корекційно-розвивальна програма для старшокласників / Т. Носова, О. Рибаченко, С. Артеменко. - С.1-32(Вкладка) Кл.слова: юнацтво, саморефлексія, мислення Талько, М. Зміни в організмі молодшого підлітка / М. Талько. - С.36-37. Кл.слова: наступність в навчанні, адаптація підлітків, діти 3-5 класів Бондарчук, О. Затримка психічного розвитку : Дитина з особливими потребами / О. Бондарчук. - С.38-41. Кл.слова: психологічна допомога Живаєва, Н. Психологічна допомога молоді, яка схильна до сіїциду / Н. Живаєва. - С.42-44. Кл.слова: психологія молоді, психологічна допомога, суїцид Шикирава, Н. Засоби масової інформації як джерело негативних емоційних станів дитини / Н. Шикирава. - С.45-46. Кл.слова: психологічні впливи, психіка і ЗМІ, агресивність Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Носова, Т. Розвиток особистісної цілеспрямованості : Корекційно-розвивальна програма для старшокласників [Текст] / Т. Носова, О. Рибаченко, С. Артеменко> // Психолог. - 2006. - N2/3(січень). - 1-32(Вкладка)
Рубрики: психологія старшокласника корекційно-розвивальна робота Кл.слова (ненормовані): юнацтво -- цілеспрмована поведінка -- саморефлексія -- мислення -- самоконтроль підлітків -- досягнення мети -- саморефлексія -- визначення мети Дод.точки доступу: Рибаченко, О.; Артеменко, С. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: П320878/2011/4(49) Журнал 2011р. N 4(49) Баранівський, Василь. Держава та церква в Україні: чи настане гармонія відносин? / В. Баранівський. - С.3-7. Галаган, Людмила. Президент у системі влади за різних форм державного правління / Л. Галаган. - С.8-17. Чупрій, Леонід. Історична освіта в Україні як складова державної політики пам’яті / Л. Чупрій. - С.18-26. Мамонтова, Елла. Мовний фактор у формуванні національної концептосфери: державотворчий аспект / Е. Мамонтова. - С.27-36. - Библиогр. в конце ст. Проценко, Інна. Саморефлексія університету як нова освітня парадигма / І. Проценко. - С.46-51. Траверсе, Олег. Особливості політичного простору України (60-ті-початок 90-х рр. XX ст.) / О. Траверсе. - С.76-83. Смола, Лідія. Інформаційно-психологічний вплив у контексті взаємодії суб’єктів політичної сфери / Л. Смола. - С.84-91. Сенько, Володимир. Розвиток громадянської освіти в контексті виникнення феномену транснаціонального громадянства / В. Сенько. - С.112-118. Костюк, Тетяна. Сепаратизм в Україні: ілюзія чи реальна загроза / Т. Костюк. - С.119-125. Тимошенко, Радіон. Погляд на воєнну доктрину позаблокової України / Р. Тимошенко, Ф. Саганюк, Ю. Макаров. - С.126-136. Луценко, Анатолій. Багатопартійність на українських землях у кінці XIX- на початку XX століття / А. Луценко. - С.152-159. Павлів, Андрій. Роль Англійської, Французької та Російської революцій в історії Європи і світу / А. Павлів. - С.160-169. - Библиогр. в конце ст. Глушко, Антон. "Руський" і "карінтійський" спадки як складові історичної пам’яті українців і словенців / А. Глушко. - С.170-176. - Библиогр. в конце ст. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-53 Олексюк, В. Р. Тренінг педагогічної рефлексії [Текст] / В. Р. Олексюк> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 30-40. - Библиогр.: с.12. Рубрики: Тренінг психологічний Саморефлексія Самосвідомість особистості Кл.слова (ненормовані): тренінг педагогічної рефлексії -- педагогічна рефлексія -- тренінги для спеціалістів -- групова дискусія -- сюжетно-рольові ігри Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 84 Проценко, Інна. Саморефлексія університету як нова освітня парадигма [Текст] / І. Проценко> // Політичний менеджмент. Український науковий журнал. - 2011. - N 4(49). - С. 46-51. Рубрики: Університети--система Викладачі вищих навчальних закладів Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукова частина Кл.слова (ненормовані): університетський професіонал -- університетська інституція -- викладач університету Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Комаровська, О. Кардіограма таланту: творчий портрет обдарованої особистості [Текст] / О. Комаровська> // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С.60-62. - Библиогр.: 3 назв. Рубрики: Обдаровані діти--художня обдарованість Кл.слова (ненормовані): художня обдарованість -- лонгітюдне спостереження -- саморефлексія -- творчість Анотація: Автор розглядає особливості мистецького таланту на прикладах дитячої творчості, намагаючись виявити характерні особистісні риси юних митців. Для всноввків застосовано метод лонгітюдного спостереження. Як ілюстрації подаються твори учнів (музика і живопис). Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
К 56 Ковбасенко, Юрій. "...Голосна та правдива, як господа слово..." [Текст] : творчість Тараса Шевченка і європейський літературний канон / Ю. Ковбасенко> // Українська мова і література в школах України. - 2014. - N 5. - С. 15-20 Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів Кл.слова (ненормовані): літературний канон -- авторська концепція -- саморефлексія -- ремінісценція -- алюзія -- прототекст -- інтертекст Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович (укр. поет, письменник, художник ; 1814-1861) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
В 53 Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 103. Т. 1 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 224 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн. Фахове видання з психологічних наук Зміст: Ангелова, С. О. Гендерні особливості самореалізації українських жінок / С. О. Ангелова. - С .3-5 Білоус, О. В. Особливості розвитку аналітичних компонентів теоретичного мислення майбутніх учителів хімії / О. В. Білоус. - С .6-13 Білоус, Р. М. Формування аспертивності в процесі самоактуалізації старшокласників / Р. М. Білоус, Ю. С. Задорожна. - С .14-17 Блинова, О. Є. Соціально-психологічні особливості етнічної ідентифікації студентів України / О. Є. Блинова. - С .18-21 Бондарев, В. Л. Феномен професійного самоусвідомлення дослідника в аксіопсихологічній проекції / В. Л. Бондарев. - С .22-25 Борець, Ю. В. Саморефлексія факту судимості у свідомості умовно засуджених людей / Ю. В. Борець. - С .26-30 Буковська, О. О. Психологічні особливості родин, в яких виховуються діти з особливими потребами / О. О. Буковська. - С .31-35 Бучко, В. Б. Психологічні чинники розв’язування господарських конфліктів / В. Б. Бучко. - С .36-40 Варіна, Г. Б. Психолого-педагогічні рецепції формування професійної стійкості майбутнього фахівця в умовах сучасного культурно-освітнього простору / Г. Б. Варіна. - С .41-44 Васютинський, В. О. Бути бідним чи почуватися ним: спроба вияву психологічних показників / В. О. Васютинський. - С .45-48 Венгер, Г. С. Зміни традиційних соціальних ролей у дистантних сім’ях / Г. С. Венгер. - С .49-52 Винославська, О. В. Комплекс методик "Дослідження психологічної культури викладачів технічного університету" / О. В. Винославська. - С .53-57 Ворожбит, С. А. Почуття довіри як структурна складова Я-концепції особистості / С. А. Ворожбит. - С .58-61 Воронюк, І. В. Психологічні та методичні аспекти підготовки вчителів до творчої взаємодії з учнями / І. В. Воронюк. - С .62-67 Гапоненко, Д. І. Інтернет-опитування як метод збору соціологічної інформації / Д. І. Гапоненко. - С .68-70 Герасименко, М. М. Економічна соціалізація студентської молоді та її соціально-психологічні референти / М. М. Герасименко. - С .71-74 Голець, В. В. Особливості побудови вибірки для дослідження громадської думки населення Чернігівської області / В. В. Голець, Д. І. Гапоненко. - С .75-78 Горбачова, К. І. Гендерна диференціація психологічних характеристик хворих на вперше діагностований інфаркт міокарда / К. І. Горбачова. - С .79-81 Гуріна, З. В. Активність особистості як умова розвитку самостійності дитини раннього віку / З. В. Гуріна. - С .82-85 Данильченко, Н. О. Підходи до вивчення феномену бідності в сучасній науці / Н. О. Данильченко. - С .86-89 Данильченко, Т. В. Особливості гендерної ідентичності у студентської молоді / Т. В. Данильченко. - С .90-94 Дем’яненко, Ю. О. Методико-теоретичний аналіз психосоматичних теорій / Ю. О. Дем’яненко. - С .95-98 Дерев’янко, С. П. Статеві відмінності у сфері прояву складових емоційного інтелекту / С. П. Дерев’янко. - С .99-103 Дроздова, М. А. Досвід і перспективи викладання курсу "Історична психологія" у вищій школі / М. А. Дроздова. - С .104-107 Дроздов, О. Ю. Крос-культурні аспекти масової геополітичної свідомості / О. Ю. Дроздов. - С .108-113 Дуда, Л. А. Розгляд феномена екологічності з позиції психології / Л. А. Дуда. - С .114-118 Дяченко, В. А. Теоретичні підходи до розуміння психологічного благополуччя особистості / В. А. Дяченко. - С .119-123 Зінченко, О. В. Психологічна характеристика інтернет- тролінгу і флейму у підлітковому віці / О. В. Зінченко. - С .124-127 Іванашко, О. Є. Навчальна діяльність магістрів-психологів та її активізація / О. Є. Іванашко. - С .128-131 Казмиренко, В. П. Когнитивное общение: прикладная направленность и креативная ценность в задачах конструирующей психологии / В. П. Казмиренко. - С .132-137 Калюжна, Л. Б. Вплив гендерної соціалізації на формування творчої особистості / Л. Б. Калюжна. - С .138-141 Карпенко, Є. В. Ціннісно-цільові моделі переживання онтологічного почуття щастя / Є. В. Карпенко. - С .142-146 Качмарик, Х. В. Психологічні особливості дітей з порушеннями аутистичного спектру / Х. В. Качмарик. - С .147-152 Клименко, І. В. Психологічні бар’єри сприймання соціальної реклами / І. В. Клименко. - С .153-156 Кобильнік, Л. М. Особистісний розвиток студентської молоді в сучасному освітньому просторі / Л. М. Кобильнік. - С .157-160 Ковальчук, З. Я. Роль психологічної служби в оптимізації педагогічної взаємодії в школах інтернатного типу / З. Я. Ковальчук. - С .161-164 Кононець, М. О. Професійна етика як моральний регламент професійної діяльності підприємця / М. О. Кононець. - С .165-170 Коротков, П. В. Загальна характеристика соціально-психологічних розладів молоді / П. В. Коротков. - С .171-176 Кочубейник, О. М. Пасіонарна реальність як персональний буттєвий дискурс і гра умовностями / О. М. Кочубейник. - С .177-180 Крайчинська, В. А. Взаємоперехід між модусами особистісного життєконструювання: від легкого до серйозного / В. А. Крайчинська. - С .181-184 Крутікова, О. О. Сімейні чинники ризику порушення емоційного здоров’я дитини / О. О. Крутікова. - С .185-188 Кудусова, Э. Н. Особенности развития вариативности мышления студентов гуманитарного и технического профиля в процессе профессиональной подготовки / Э. Н. Кудусова. - С .189-192 Кузьо, Л. І. Особливості часової перспективи студентів з різним рівнем навчальної успішності у вивченні англійської мови як не фахові дисципліни / Л. І. Кузьо. - С .193-196 Кущ, О. С. Рефлексивність як складова властивість багатовимірної характеристики творчого мислення / О. С. Кущ. - С .197-199 Лассан, Л. П. Варианты нейрокогнитивного дизонтогенеза при органических повреждениях полушарий головного мозга различного генеза / Л. П. Лассан. - С .200-206 Левус, Н. І. Моделі мотиваційного інтелекту у студентів різних форм навчання / Н. І. Левус, В. А. Гупаловська. - С .207-211 Ляховець, Л. О. Теоретико-методичні проблеми вивчення дисципліни "Методика викладання психології" майбутніми психологами / Л. О. Ляховець. - С .212-215 Мартинюк, А. Г. Особливості використання гештальт технік в процесі особистісного розвитку студента / А. Г. Мартинюк. - С .216-218
РУБ 15 Рубрики: Психологія--збірники наукових праць Гендерні відносини--жінки Психологія старшокласника Діти з особливими потребами Я-концепція--психологія особистості Психологія особистості Психологія студента Психологія підлітка Психологія молоді Кафедра психології Дод.точки доступу: Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Кондратець, Інна "Перезавантаження" після відпустки : мотиваційно-рефлексійний тренінг для педагогів [Текст] / Інна Кондратець> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 8. - С. 16-20 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами Кл.слова (ненормовані): педагоги дошкільних закладів -- психологічний клімат -- робота з колективом -- самопізнання -- саморефлексія Анотація: Подано мотиваційно-рефлексійний тренінг для педагогів, мета якого - встановити сприятливий емоційний клімат у колективі; ознайомити учасників з ефективними психологічними прийомами формування позитивного мислення, гармонізації особистісного розвитку, самомотивації та самовдосконалення; створити умови для самопізнання, самоприйняття, саморефлексії. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УШ/2020/1/3 Журнал 2020р. N 1/3 (625-627) Батраченко, О. В. Освітній проект "Від інновації – до успіху" як засіб формування інноваційної компетентності педагогів / О. В. Батраченко. - С.2–12. Кл.слова: інноваційна культура вчителя, методичні заходи, професійна компетентність Кобзар, С. В. Віртульна вчительська як дієва складова ефективного освітнього менеджменту / С. В. Кобзар. - С.13–16. - Бібліогр.: 2 назви. Кл.слова: хмарні технології, інформаційний простір закладу, управління освітнім процесом Остапенко, О. І. Стан організації підготовки учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні / О. І. Остапенко. - С.17–22. - Бібліогр.: 3 назви. Кл.слова: підготовка до ЗНО, тестування, державна підсумкова атестація Сучасні форми організації навчання / О. В. Орешкіна. - С.23–26. Кл.слова: інтерактивні форми навчання, тренінги, сторітелінг Особливості виявлення / Т. Л. Кучеренко. - С.27–56. Кл.слова: обдаровані діти, робота з обдарованими учнями, управлінський супровід Пасічник, О. Б. Управлінські аспекти організації освітнього простору для обдарованих школярів / О. Б. Пасічник. - С.57–58. Кл.слова: талановиті діти, обдарованість, Центр роботи з обдарованими учнями Савіцька, Т. Г. Науково-методичний супровід профільного навчання / Т. Г. Савіцька. - С.59–69. Кл.слова: профільні класи, допрофільна підготовка, профорієнтаційна робота Пастух, Т. В. Допрофільна підготовка і профільне навчання / Т. В. Пастух. - С.70–76. Кл.слова: профорієнтаційна робота, профілізація, визначення профілю Калошин, В. Ф. Різноробна палітра типології вчителя : (або пізнай себе, щоб стати кращим) / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.77–79. Кл.слова: психологія вчителя, діяльність педагога, саморефлексія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 17 Калошин, В. Ф. Різноробна палітра типології вчителя : (або пізнай себе, щоб стати кращим) / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1/3(625-627). - С. 77–79.
Кл.слова (ненормовані): психологія вчителя -- діяльність педагога -- саморефлексія -- ознаки вчителя Дод.точки доступу: Гоменюк, Д. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Фурман, Анатолій В.. Архітектоніка теорії діяльності: рефлексивно-вчинковий сценарій метаметодологування [Текст] / А. В. Фурман> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2022. - N 1. - С. 7-95. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Методологія --методологічне мислення Кл.слова (ненормовані): теорія діяльності -- системодіялісний підхід -- онтологія діяльності -- методологічне мислення -- рефлексивно-вчинкове сценарування -- вчинковий підхід -- саморефлексія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кондратець, Інна. Щоб досягти успіхів в професійній діяльності - опануйте мистецтво рефлексії [Текст] / І. Кондратець> // Практика управління закладом освіти : щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 10. - С. 50-58. Рубрики: Освіта в Україні--керівні кадри освіти--підвищення майстерності Кл.слова (ненормовані): рефлексійна культура -- самоаналіз -- саморефлексія -- планування заходів -- підвищення професійної майстерності -- керівники закладу освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |