К 56 Коваленко, Вільям. Трагедія "голого розуму" у сфері вищої фахової освіти: причини, наслідки / Вільям Коваленко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 60-67. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Вища освіта--фахова освіта Психологія--розум Кл.слова (ненормовані): професіональний розум -- фахове розуміння -- розуміння -- природничо-наукова парадигма -- синергетична парадигма -- концептуалізація -- вища фахова освіта Анотація: У статті розглянуто дві парадигми щодо інтерпретації сутності розуму. Природничо-наукова мономодальна парадигма визначає сутність розуму лише як психологічної категорії. Синергетична полімодальна парадигма визначає сутність розуму та розуміння, виходячи з міждисциплінарних, поліпарадигмальних позицій тих наук, які причетні до розуму, фаховізуючи його власними парадигмами. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 56 Коваленко, Вільям. Дидактологістика у вищій школі: критерії та стандарти текстовізованого розуму / Вільям Коваленко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 28-35. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Вища освіта--дидактика--дидактологістика Кл.слова (ненормовані): дидактологістика -- види дидактологістики -- текстовізовані думки -- роздуми -- критерії -- стандарти -- фаховий розум -- синергетична парадигма -- концептуалізація Анотація: У статті розглянуто предметну сферу дидактологістики та її трьох видів, які зумовлені наявністю в наукових текстах трьох зовнішньо однакових типів знаків, денотати яких презентують три різні типи критеріїв і стандартів аналізу й оцінювання текстовізованих думок та фахових міркувань вчених у контексті синергетичної парадигми. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 38 Синергетика і освіта [Текст] : [монографія] / В. Г. Кремень [та ін.] ; за ред. В. Г. Кременя ; Ін-т обдарованої дитини НАПН України. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 348 с. - Бібліогр.: с. 343-345. - ISBN 978-966-2633-33-7 : 59.26 грн
РУБ 1М7 Рубрики: Кафедра філософії та соціології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Синергетика Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): синергетична концепція освіти -- філософія освіти -- соціальне буття -- креативи синергетики -- освітня творчість -- дивергенція освіти -- андрагогіка -- концептуалізація освіти -- гуманізація освіти -- освітній процес -- синергетична парадигма -- обдарованість -- самоорганізація освіти Дод.точки доступу: Кремень, В. Г.; Ільїн, В. В.; Власенко, Ф. П.; Войнаровська, Л. І.; Ілляхова, М. В.; Ільїна, А. А.; Ільїна, Г. В.; Ліпін, М. В.; Пролеєв, С. В.; Твердовська, О. В.; Ткаченко, Л. І.; Шамрай, В. В.; Шморгун, О. О.; Кремень, В. Г. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут обдарованої дитини (Київ) Примірників всього: 4 фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1) |
С 38 Синергетика і творчість [Текст] : [монографія] / В. Г. Кремень [та ін.] ; за ред. В. Г. Кременя ; Ін-т обдарованої дитини НАПН України. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 314 с. - Бібліогр.: с. 309-311. - ISBN 978-966-2633-31-3 : 59.26 грн
РУБ 1М7 Рубрики: Кафедра філософії та соціології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра загальної та практичної психології Синергетика Філософія освіти Психологія особистості Творчість Кл.слова (ненормовані): синергетична концепція освіти -- філософія освіти -- соціальне буття -- креативи синергетики -- освітня творчість -- дивергенція освіти -- андрагогіка -- концептуалізація освіти -- гуманізація освіти -- освітній процес -- синергетична парадигма -- обдарованість -- самоорганізація освіти Дод.точки доступу: Кремень, В. Г.; Ільїн, В. В.; Власенко, Ф. П.; Ілляхова, М. В.; Ільїна, А. А.; Ільїна, Г. В.; Ліпін, М. В.; Твердовська, О. В.; Ткаченко, Л. І.; Шамрай, В. В.; Шморгун, О. О.; Кремень, В. Г. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут обдарованої дитини (Київ) Примірників всього: 4 фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1) |