81.411.1-91
К 78


    Красовська, Олена.
    Формування стилістичної компетентності студентів-філологів засобами епістолярію [Текст] : на матеріалі листуванню Лесі Українки / О. Красовська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 3. - С. 37-39.
ББК 81.411.1-91 + 74.58.2
Рубрики: Викладання української мови у ВНЗ--стилістика
   Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури--стилістична компетентність

   Кафедра методики викладання української мови та літератури

Кл.слова (ненормовані):
стилістична компетентність -- епістолярний стиль -- національно свідомо мовна особистість -- мовна особистість -- студенти-філологи
Анотація: Мета статті - дослідити формування стилістичної компетентності студентів-філологів засобами епістолярного стилю (на матеріалі листування Лесі Українки).


Дод.точки доступу:
Українка, Леся (1871-1913) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)


81.411.1-91
Б 56


    Беценко, Тетяна.
    Структура і зміст спецкурсу "Фоніка" в системі професійної підготовки студентів-філологів [Текст] / Т. Беценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 3. - С. 49-52.
ББК 81.411.1-91
Рубрики: Викладання української мови у ВНЗ--спецкурси
   Кафедра методики викладання української мови та літератури

Кл.слова (ненормовані):
спецкурс "Фоніка" -- студенти-філологи -- фоностилістика


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)




    Назаренко, К.
    Формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності у студентів-філологів на заняттях з іноземної мови / Костянтин Назаренко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 6. - С. 53-57. - Бібліогр.: 3 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.2
Рубрики: Мотивація--навчально-пізнавальна діяльність--студенти
   Викладання іноземної мови у ВНЗ--мотивація

   Іноземні мови--навчальна діяльність--мотивація--студенти

   Кафедра іноземних мов

   Підготовка майбутніх вчителів--формування мотивації--навчально-пізнавальна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- навчально-пізнавальні мотиви -- експериментальне заняття -- діалогічне спілкування -- емоційно-вольова регуляція -- студенти-філологи
Анотація: У статті розкривається процес формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності у студентів-першокурсників на заняттях з іноземної мови. Аналізуються дані експериментального дослідження, наведено конкретні статистичні матеріали, що були отримані під час педагогічного експерименту.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Трубачова, Дар'я
    Шляхи підвищення ефективності комунікативної діяльності студентів [Текст] / Дар'я Трубачова // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 34-38. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 81.411.1-91
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів-філологів--комунікативна діяльність
   Кафедра української мови

Кл.слова (ненормовані):
спілкування -- комунікативна діяльність -- діяльнісний підхід -- способи комунікативної діяльності -- студенти-філологи -- майбутні вчителі-філологи
Анотація: У статті розкрита актуальність проблеми формування комунікативної діяльності в педагогічній теорії та практиці, розглядається можливість підвищення ефективності учіння студентів філологів на основі оволодіння комунікативними методами.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)




    Орлова, Ольга.
    Художнє сприйняття як основа медіакомпетентності студентів-філологів / Ольга Орлова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 82-88 : табл. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів-філологів--медіаосвіта
Кл.слова (ненормовані):
процес сприйняття -- художнє сприйняття -- медіаосвіта -- медіасприйняття -- медіаграмотність -- медіакомпетентність -- студенти-філологи -- інформаційне поле -- перцептивний образ -- критичне мислення -- інтерактивне навчання -- вища школа -- педагогічна освіта
Анотація: У статті аналізується процес формування у майбутніх педагогів-словесників медійного й художнього сприйняття: роль у літературній комунікації, формат, структура, елементи, механізми перебігу. З опертям на зіставлення художньої та медійної рецепції розглядаються можливості формування медіасприйняття як основи медіакомпетентності студентів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


81р30
О-34


    Овсієнко, Людмила.
    Реалізація ідеї текстоцентризму в навчанні лінгвістики тексту студентів-філологів [Текст] / Л. Овсієнко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2015. - № 11/12. - С. 40-43. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 81р30
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури--лінгвістика тексту
   Кафедра української мови

Кл.слова (ненормовані):
лінгвістика тексту -- текстоцентричний підхід -- стилістика -- студенти-філологи -- професійна освіта
Анотація: У статті автор звертається до проблеми навчання лінгвістики тексту студентів-філологів на засадах текстоцентричного підходу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Жила, Світлана.
    Колективна лекція як форма підготовки майбутніх учителів української літератури [Текст] / С. Жила // Українська мова і література в школах України. - 2017. - N 11. - С. 26-30.
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури--форми навчання
   Навчання студентів--форми--лекції

   Кафедра методики викладання української мови та літератури

Кл.слова (ненормовані):
студенти-філологи -- колективна лекція -- функції колективної лекції -- види лекцій -- різновиди лекцій


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)