Пацай, Т. В.
    Особливості організації інклюзивного освітнього простору в загальноосвітньому навчальному закладі [Текст] : на допомогу керівникам навчальних закладів, педагогічним працівникам, батькам / Т. В. Пацай // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 2. - С. 2–4.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--освітній простір
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- організація інклюзивного освітнього простору -- інклюзивний простір -- асистент учителя


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376.091.31.04-044.332(477)
Х 86


    Хохліна, О.
    До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі [Текст] / О. Хохліна // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 21–32. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- інклюзія -- інклюзивне навчання -- інклюзивний простір -- діти з порушеннями розвитку -- індивідуальний підхід -- диференційований підхід -- індивідуальні особливості -- диференціація -- діти з особливими освітніми потребами
Анотація: Розкрито сутність диференційованого навчання як педагогічної технології у контексті освіти дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному просторі. Розглянуто можливості її застосування як технології особистісно-орієнтованої педагогіки. Наведено класифікацію індивідуальних особливостей учнів, які мають враховуватися в диференційованому навчанні.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДзОП-1/2019/11
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 11
Зміст:
Чернова, Е. М. Упровадження інклюзивної освіти в умовах Нової української школи : [представлено рекомендації педагогічних працівників для ] / Е. М. Чернова, А. А. Резніченко. - С.2–5. - Бібліогр.: 7 назв.
Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзивний простір, НУШ
Данильчук, А. Ю. Позакласна виховна робота в спеціальних закладах освіти : [розглянуто особливості організації позакласної виховної роботи в спеціальних закладах освіти] / А. Ю. Данильчук. - С.6–10 : фото.
Кл.слова: позакласна робота, спеціальна освіта, виховна робота
Смот, А. П. Пряма і зворотна лічба в межах 10 : [конспект уроку з математики для дітей 1-го класу з легкою розумовою відсталістю] / А. П. Смот. - С.11–13.
Кл.слова: лічба, математика, початкова освіта
Гевці, Л. П. Прикметник. Узгодження прикметників з іменниками : [розробка уроку української мови для учнів із легкою розумовою відсталістю (4 кл.)] / Л. П. Гевці. - С.14–16. : іл.
Кл.слова: початкова освіта, українська мова, уроки
Гузій, Л. М. Люба зимонько-зима! Веселіш, як ти, нема! : [розробка заняття з ознайомлення дітей дошкільного віку з обмеженнями психологічного розвитку з навколишнім світом] / Л. М. Гузій. - С.17–18 : фото.
Кл.слова: розвивальні заняття, корекційні заняття, дошкільна освіта
Репка, І. С. Стіві Вандер: втрата зору – не обмеження таланту : [про життя та творчий доробок відомого американського композитора та музиканта – Стіві Вандера] / І. С. Репка, Н. В. Тарасенко. - С.19.
Кл.слова: композитори, музиканти, музика
Гінчук, Д. С. Життя без обмежень. Леслі Вільям Нільсен : [про життя та творчий шлях відомого американського комедійного актора, який став зіркою кіно, попри вади слуху] / Д. С. Гінчук ; Н. В. Тарасенко. - С.20. : фото.
Кл.слова: відомі актори, порушення слуху
Костерова, Н. В. Музична казка "День народження Шапокляк" : [сценарій свята для дітей 3-го року навчання з розумовою відсталістю та руховими порушеннями] / Н. В. Костерова. - С.21–25. : іл.
Кл.слова: музичні казки, сценарії свят, початкова освіта
Подоляко, Н. І. Дидактичні ігри та творчі вправи : [подано підбірку дидактичних матеріалів для проведення уроків української мови з учнями 2-го класу із тяжкими порушеннями мовлення] / Н. І. Подоляко. - С.26–30. : іл.
Кл.слова: дидактичні ігри, українська мова, учні з порушеннями мовлення
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Чернова, Е. М.
    Упровадження інклюзивної освіти в умовах Нової української школи [Текст] : [представлено рекомендації педагогічних працівників для ] / Е. М. Чернова, А. А. Резніченко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 11. - С. 2–5. - Бібліогр.: 7 назв.
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- інклюзивний простір -- НУШ


Дод.точки доступу:
Резніченко, А. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


027.53(477.72)-056.26
Ш 51


    Шестакова, Оксана.
    Тиждень креативної терапії — інноваційна форма роботи з користувачами, які мають інвалідність [Текст] : з досвіду Херсонської ОУНБ ім. Олеся Гончара / О. Шестакова // Бібліотечна планета : Щоквартальний науково-виробничий журнал. - 2020. - N 4. - С. 6-8.
УДК
Рубрики: Бібліотечна справа в Україні--обласні універсальні наукові бібліотеки--обслуговування користувачів з особливими потребами
   Херсонська область--бібліотечна справа--ОУНБ ім. Олеся Гончара
Кл.слова (ненормовані):
бібліотечне обслуговування -- інклюзивний простір -- інновації -- креативна терапія -- досвід роботи
Анотація: В статті представлено досвід роботи Херсонської ОУНБ ім.Олеся Гончара з організації доступного інклюзивного простору, навчання, виховання та соціалізацію дітей з інвалідністю. А допомагають бібліотекарям такі популярні засоби креативної терапії та соціалізації як <арттерапія> та <анімалотерапія>.


Є примірники у відділах: всього 1 : ІБв (1)
Вільні: ІБв (1)