М 82 Москалик, Геннадій. Феномен "освіти" у педагогічному дискурсі на межі століть / Геннадій Москалик> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 38-44. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Історія освіти--Україна Кл.слова (ненормовані): поняття освіти -- функції освіти -- інноваційна педагогічна діяльність -- педагогічний дискурс -- системний підхід -- діяльнісний підхід Анотація: У статті розглядається як необхідна складова соціалізації освіта на межі століть, яка має підготувати сучасну людину до життя в нових умовах шляхом інноваційної педагогічної діяльності. Педагогічний дискурс одночасно розгортається і в традиційних навчальних закладах, і в закладах нового типу. З огляду на це, у ньому наявні різні тлумачення змісту освіти, сутнісні риси якої розкриваються через її формувальну або розвивальну природу. Тому в сучасному педагогічному дискурсі значна увага приділяється визначенню змістовних аспектів освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 23 Шапайчук, Н. Р. Інноваційні методи навчання в курсі біології та природничих наук [Текст] / Н. Р. Шапайчук> // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 22/24. - С. 2-6. Рубрики: викладання біології в школі Інноваційні технології навчання метод проектів Кл.слова (ненормовані): методи навчання біології -- інноваційна педагогічна діяльність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 43 Кириленко, Світлана. Основні регулятиви інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / С. Кириленко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 10. - С. 19-24. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--інновації Кл.слова (ненормовані): педагогічна інноватика -- інноваційні технології -- інноваційне середовище -- інноваційний заклад освіти -- школи-лабораторії -- інноваційна педагогічна діяльність -- інноваційна компетентність -- педагогічна творчість Анотація: У статті розглядається проблема готовності вчителя до інноваційної діяльності. Обгрунтовується, що її основними регулятивами є мотиваційний, когнітивний, креативний та рефлексивний компоненти. У зв'язку з цим визначаються такі поняття як інноваційна компетентність педагога, інноваційний заклад освіти, його типи. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 62 Голубнича, О. В. Формування готовності педагогів до інноваційної діяльності / О. В. Голубнича> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10/12. - С. 29–31. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова (ненормовані): інноваційна педагогічна діяльність -- учителі -- керівники шкіл -- готовність до інноваційної педагогічної діяльності Анотація: Розглянуто можливі підходи керівника закладу загальної середньої освіти до формування готовності педагогів до інноваційної діяльності. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 37 Шевченко, Людмила. Організаційно-методичні умови формування професійної мобільності майбутніх учителів / Л. Шевченко, О. Жовнич> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2019. - № 1. - С. 28-33. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту Кл.слова (ненормовані): мобільність -- професійна мобільність -- інноваційна педагогічна діяльність -- майбутні вчителі -- підготовка вчителів Анотація: Розглянуто поняття професійної мобільності та готовності до інноваційної педагогічної діяльності майбутніх учителів як взаємопов’язані категорії. Дод.точки доступу: Жовнич, Олеся Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |