74
М 82


    Москалик, Геннадій.
    Феномен "освіти" у педагогічному дискурсі на межі століть / Геннадій Москалик // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 38-44. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74
Рубрики: Історія освіти--Україна
Кл.слова (ненормовані):
поняття освіти -- функції освіти -- інноваційна педагогічна діяльність -- педагогічний дискурс -- системний підхід -- діяльнісний підхід
Анотація: У статті розглядається як необхідна складова соціалізації освіта на межі століть, яка має підготувати сучасну людину до життя в нових умовах шляхом інноваційної педагогічної діяльності. Педагогічний дискурс одночасно розгортається і в традиційних навчальних закладах, і в закладах нового типу. З огляду на це, у ньому наявні різні тлумачення змісту освіти, сутнісні риси якої розкриваються через її формувальну або розвивальну природу. Тому в сучасному педагогічному дискурсі значна увага приділяється визначенню змістовних аспектів освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


28.0р10
Ш 23


    Шапайчук, Н. Р.
    Інноваційні методи навчання в курсі біології та природничих наук [Текст] / Н. Р. Шапайчук // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 22/24. - С. 2-6.
ББК 28.0р10
Рубрики: викладання біології в школі
   Інноваційні технології навчання

   метод проектів

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання біології -- інноваційна педагогічна діяльність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
К 43


    Кириленко, Світлана.
    Основні регулятиви інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / С. Кириленко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 10. - С. 19-24. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--інновації
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна інноватика -- інноваційні технології -- інноваційне середовище -- інноваційний заклад освіти -- школи-лабораторії -- інноваційна педагогічна діяльність -- інноваційна компетентність -- педагогічна творчість
Анотація: У статті розглядається проблема готовності вчителя до інноваційної діяльності. Обгрунтовується, що її основними регулятивами є мотиваційний, когнітивний, креативний та рефлексивний компоненти. У зв'язку з цим визначаються такі поняття як інноваційна компетентність педагога, інноваційний заклад освіти, його типи.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


37.091.12:001.895
Г 62


    Голубнича, О. В.
    Формування готовності педагогів до інноваційної діяльності / О. В. Голубнича // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10/12. - С. 29–31. - Бібліогр.: 5 назв.
УДК
Рубрики: Вчителі--інноваційна діяльність--готовність вчителя
Кл.слова (ненормовані):
інноваційна педагогічна діяльність -- учителі -- керівники шкіл -- готовність до інноваційної педагогічної діяльності
Анотація: Розглянуто можливі підходи керівника закладу загальної середньої освіти до формування готовності педагогів до інноваційної діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


378:37.091.12.011.3-051
Ш 37


    Шевченко, Людмила.
    Організаційно-методичні умови формування професійної мобільності майбутніх учителів / Л. Шевченко, О. Жовнич // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2019. - № 1. - С. 28-33. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--формування професійної мобільності
   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
мобільність -- професійна мобільність -- інноваційна педагогічна діяльність -- майбутні вчителі -- підготовка вчителів
Анотація: Розглянуто поняття професійної мобільності та готовності до інноваційної педагогічної діяльності майбутніх учителів як взаємопов’язані категорії.


Дод.точки доступу:
Жовнич, Олеся

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)