Д 11 Дівінська, Наталія Олександрівна. Інтерактивні технології навчання у формуванні іншомовної компетентності студентів мистецьких ВНЗ / Наталія Дівінська> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 62-67. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Іноземна мова--методика викладання--вища школа--інтерактивні технології Вища освіта в Україні--іншомовна підготовка Вища освіта в Україні--інтерактивні технології навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): іншомовна комунікативна компетентність -- інтерактивні технології навчання -- медіаосвіта -- навчання іноземної мови -- мистецький ВНЗ Анотація: У статті розглядаються поняття "інтерактивні технології навчання", "іншомовна комунікативна компетентність", "медіаосвіта", показано ефективність використання певних методів інтерактивного навчання у формуванні іншомовної комунікативної компетентності студентів мистецьких вищих навчальних закладів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Редько, Валерій. Компетентнісно-діяльнісна технологія визначення змісту навчання іноземних мов / В. Редько> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 4/5. - С. 41-52. - Бібліогр.: 38 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Викладання іноземної мови Кл.слова (ненормовані): компетентнісно-діяльнісна технологія -- зміст навчання іноземної мови -- шкільний підручник -- іншомовна комунікативна компетентність Анотація: У статті розглядається і науково обгрунтовується компетентнісно-діяльнісна технологія конструювання змісту навчання іноземних мов у середній школі. Визначається базовий рівень сформованості іншомовної комунікативної компетентності сучасного учня. Теоретичні положення ілюструються практичними прикладами зі змісту підготовлених автором шкільних підручників з іспанської мови. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |