Монроз, А. В. Структура волевых качеств детей дошкольного и младшего школьного возраста / А. В. Монроз> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 3. - С. 21-29. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Діти--діти дошкільного віку--вольові якості Діти--діти шкільного віку--вольові якості Воля--вольові якості Психологія дошкільника--розвиток особистості Психологія дошкільника--вольові якості Вікова психологія--дошкільники Кл.слова (ненормовані): вольова регуляція -- вольові якості особистості -- вікові відмінності -- морально-вольова регуляція -- саморегуляція -- мотиваційно-вольова регуляція -- діти дошкільного віку -- діти молодшого шкільноговіку -- воля Анотація: Описуються результати дослідження розвитку вольової сфери дітей дошкільного і молодшого шкільного віку. На основі експертних оцінок проводиться порівняння вікових груп, а також зіставлення структури вольових якостей особистості дитячої виборки з результатами дослідження структури вольових якостей, проведеного у 1990 р. В. О. Іванніковим і Е. В. Ейдманом. Виявлені відмінності із конфігурації зв'язків і складу груп вольових якостей. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Л 73 Локалова, Н. П. Связь когнитивно-эмоционального развития со становлением позитивных личностных характеристик старших дошкольников / Н. П. Локалова, Л. И. Никонова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 4. - С. 13-23 : табл. - Библиогр.: 43 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Вікова психологія--дошкільники Кл.слова (ненормовані): психологічна готовність до школи -- когнітивний розвиток -- системна диференціація -- інтелектуально-емоційний розвиток -- особистісний розвиток -- вікова психологія -- старші дошкільники Анотація: Наведено емпіричні дані про вплив когнітивно-емоційного розвитку старших дошкільників на розкриття їхнього інтелектуального потенціалу і становлення особистісних особливостей (характеру домінуючої мотивації, суб'єктивної особистісно-смислової значимості школи і особистості вчителя). Показано, що в умовах цілеспрямованого розвитку когнітивних процесів на тлі позитивного емоційного стану діти експериментальної групи, значно більше просунулися в інтелектуальному і особистісному розвитку, що дозволяє оцінити їх психологічну готовність до шкільного навчання як більш високу. Дод.точки доступу: Никонова, Л. И. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |