Меналюк, Г. Вчимо доводити власну думку [Текст] / Г. Меналюк> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2007. - N1. - С. 14-15 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мислення Кл.слова (ненормовані): логіко-математичні ігри -- логічне мислення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 72 Бобир, Валентина. Розвиваємо діалектичне мислення дошкільнят [Текст] / В. Бобир> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2013. - N 10. - С. 16-19. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мислення Кл.слова (ненормовані): діалектичне мислення дошкільнят -- розумові дії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 12 Павловська, І. Допоможемо гостю з місяця [Текст] : заняття з використанням елементів ейдетики для дітей середньої групи / І. Павловська, Н. Горобчук> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2014. - N 4. - С. 33-35. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мислення Ейдетика--дошкільники Кл.слова (ненормовані): образне мислення -- логічне мислення Дод.точки доступу: Горобчук, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-76 Остапенко, Ганна. Цікаві та небезпечні знахідки: організована ігрова діяльність старших дошкільнят [Текст] / Г. Остапенко> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 11. - С. 18-20. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мислення Кл.слова (ненормовані): ігрова діяльність дошкільнят -- рухливі ігри Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Митник, Олександр Як виховати дошкільника-діяча [Текст] / Олександр Митник, Лариса Рижньова, Лариса Захаренко> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 2. - С. 6-10 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мислення Дошкільна освіта--розумове виховання Кл.слова (ненормовані): розвивальне освітнє середовище -- логічні завдання -- розвиток судження -- ігри-конструювання -- евристичні запитання Анотація: Автори статті пропонують власні підходи до створення розвивального освітнього простору, в якому зростають дошкільнята, здатні логічно та критично мислити, творити й активно діяти. Дод.точки доступу: Рижньова, Лариса; Захаренко, Лариса Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Р 63 Рожко, Алла Казкова мандрівка : система роботи з дітьми всіх вікових груп [Текст] / Алла Рожко, Вікторія Волощук> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 20-22 . - ISSN 0321-1401
Дошкільна освіта--розвиток мислення Кл.слова (ненормовані): театралізована діяльність -- художня культура -- розвиток мислення -- інтегрована освіта Анотація: Представлено нетрадиційний інтегрований підхід до роботи над казкою, придатний як для молодших, так і для старших дошкільнят. Покроково проявляючи свої здібності у різних видах діяльності, малята усвідомлюють зміст твору і готуються до його драматизації. Крм того, діти вчаться взаємодіяти, проявляти кмітливість і нестандартне мислення, а також досягати мети. Дод.точки доступу: Волощук, Вікторія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 99 Тяпунова, М. Прийоми розвитку творчого мислення дошкільників / Марія Тяпунова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. [42–43]. - Зміст: Виокремлення протилежних властивостей ; Асоціювання понять ; Постановка запитань ; Переформатування ; Генерування ідей ; Комбінування.
Кл.слова (ненормовані): дошкільна педагогіка -- мислення -- розвиток -- творче мислення -- прийоми Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 96 Лютко, О. Сократівські діалоги для дошкільників / Оксана Лютко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 39–44. - Зміст: Суть методики ; Організація дослідження ; Особливості роботи з дітьми ; Варіанти заміни ліпманівських текстів ; Додаток : Заняття зі старшими дошкільниками на тему "Дорослий"
Дошкільна освіта--філософія для дітей Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- філософія -- дошкільна освіта -- розвиток мислення -- Філософія для дітей, методика -- ліпманівські тексти -- сократівські діалоги Анотація: У статті викладено теоретико-методичні підходи до розвитку самостійного мислення дошкільників за допомогою методики "Філософія для дітей". Дод.точки доступу: Ліпман, Метью (заслужений професор філософії та видатний університетський вчений, фундатор Інституту критичного мислення (1987–1997) та Інституту вдосконалення філософії для дітей (англ. – Institute for the Advancement of Philosophy for Children) в Університеті Монтклер (США) ; 1923–2010) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |