Меналюк, Г.
    Вчимо доводити власну думку [Текст] / Г. Меналюк // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2007. - N1. - С. 14-15 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мислення
Кл.слова (ненормовані):
логіко-математичні ігри -- логічне мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.102
Б 72


    Бобир, Валентина.
    Розвиваємо діалектичне мислення дошкільнят [Текст] / В. Бобир // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2013. - N 10. - С. 16-19. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мислення
Кл.слова (ненормовані):
діалектичне мислення дошкільнят -- розумові дії


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.100
П 12


    Павловська, І.
    Допоможемо гостю з місяця [Текст] : заняття з використанням елементів ейдетики для дітей середньої групи / І. Павловська, Н. Горобчук // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2014. - N 4. - С. 33-35. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мислення
   Ейдетика--дошкільники

Кл.слова (ненормовані):
образне мислення -- логічне мислення


Дод.точки доступу:
Горобчук, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.100
О-76


    Остапенко, Ганна.
    Цікаві та небезпечні знахідки: організована ігрова діяльність старших дошкільнят [Текст] / Г. Остапенко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 11. - С. 18-20. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мислення
Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність дошкільнят -- рухливі ігри


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Митник, Олександр
    Як виховати дошкільника-діяча [Текст] / Олександр Митник, Лариса Рижньова, Лариса Захаренко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 2. - С. 6-10 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мислення
   Дошкільна освіта--розумове виховання

Кл.слова (ненормовані):
розвивальне освітнє середовище -- логічні завдання -- розвиток судження -- ігри-конструювання -- евристичні запитання
Анотація: Автори статті пропонують власні підходи до створення розвивального освітнього простору, в якому зростають дошкільнята, здатні логічно та критично мислити, творити й активно діяти.


Дод.точки доступу:
Рижньова, Лариса; Захаренко, Лариса

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах


373.21
Р 63


    Рожко, Алла
    Казкова мандрівка : система роботи з дітьми всіх вікових груп [Текст] / Алла Рожко, Вікторія Волощук // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 20-22 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
   Дошкільна освіта--розвиток мислення

Кл.слова (ненормовані):
театралізована діяльність -- художня культура -- розвиток мислення -- інтегрована освіта
Анотація: Представлено нетрадиційний інтегрований підхід до роботи над казкою, придатний як для молодших, так і для старших дошкільнят. Покроково проявляючи свої здібності у різних видах діяльності, малята усвідомлюють зміст твору і готуються до його драматизації. Крм того, діти вчаться взаємодіяти, проявляти кмітливість і нестандартне мислення, а також досягати мети.


Дод.точки доступу:
Волощук, Вікторія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.036.5(477)
Т 99


    Тяпунова, М.
    Прийоми розвитку творчого мислення дошкільників / Марія Тяпунова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. [42–43]. - Зміст: Виокремлення протилежних властивостей ; Асоціювання понять ; Постановка запитань ; Переформатування ; Генерування ідей ; Комбінування.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мислення
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- мислення -- розвиток -- творче мислення -- прийоми


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.016:1](477)
Л 96


    Лютко, О.
    Сократівські діалоги для дошкільників / Оксана Лютко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 39–44. - Зміст: Суть методики ; Організація дослідження ; Особливості роботи з дітьми ; Варіанти заміни ліпманівських текстів ; Додаток : Заняття зі старшими дошкільниками на тему "Дорослий"
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мислення
   Дошкільна освіта--філософія для дітей

Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- філософія -- дошкільна освіта -- розвиток мислення -- Філософія для дітей, методика -- ліпманівські тексти -- сократівські діалоги
Анотація: У статті викладено теоретико-методичні підходи до розвитку самостійного мислення дошкільників за допомогою методики "Філософія для дітей".


Дод.точки доступу:
Ліпман, Метью (заслужений професор філософії та видатний університетський вчений, фундатор Інституту критичного мислення (1987–1997) та Інституту вдосконалення філософії для дітей (англ. – Institute for the Advancement of Philosophy for Children) в Університеті Монтклер (США) ; 1923–2010) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)