Б 48 Березка, С. Теоретичний аналіз специфіки агресивної поведінки дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку / Софія Березка> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 55–64. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): діти з інтелектуальними порушеннями -- агресивна поведінка -- дошкільники -- агресивність -- емоційність -- емоційно-вольовий розвиток -- поведінкові реакції -- проблемні ситуації -- негативні переживання Анотація: На основі аналізу психолого-педагогічної та спеціальної літератури висвітлено специфіку проявів агресивної поведінки дітей дошкільного віку з порушенням інтелектуального розвитку. Детально розглянуто біологічні, соціальні та психологічні чинники, що обумовлюють появу агресивних реакцій у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Визначено взаємозв’язок цих чинників. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Формування комунікативної компетенції у дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку засобами сюжетно-рольової гри [Текст] / М. Омельченко [и др.]> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 2. - С. 7-14. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--інтелектуальні порушення Кл.слова (ненормовані): інтелектуальний розвиток дитини -- порушення інтелектуального розвитку -- дошкільники -- мовленнєвий розвиток -- сюжетно-рольові ігри -- комунікативна компетентність -- діти з особливими потребами Дод.точки доступу: Омельченко, Марина; Мамічева, Олена; Сильченко, Вікторія; Кордонець, В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |