Грибенко, Н. М.
    Вишиванка — національна спадщина українського народу [Текст] : [корекційне заняття для дітей 6-го року життя із затриманням психічного розвитку] / Н. М. Грибенко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 17–20 : фотогр. - Бібліогр.: 2 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--затримка психічного розвитку--корекційні заняття
Кл.слова (ненормовані):
корекційна робота -- декоративно-прикладне мистецтво -- артикуляційні вправи -- діти із затримкою психічного розвитку


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Шевченко, А. А.
    Орієнтування у просторі [Текст] : корекційно-розвивальні вправи для учнів початкових класів із затримкою психічного розвитку / А. А. Шевченко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - Х. : Видавнича група "Основа", 2019. - № 8. - С. 26–31. : іл.
Рубрики: Діти з особливими потребами--затримка психічного розвитку--корекційні заняття
Кл.слова (ненормовані):
просторове орієнтування -- корекційно-розвивальні вправи -- діти із затримкою психічного розвитку


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376-056.34:616.89-008.1](477)
Б 12


    Бабяк, О.
    Психокорекція емоційної сфери у дітей із затримкою психічного розвитку / Ольга Бабяк, Наталія Баташева // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 39–47. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--затримка психічного розвитку--корекційні заняття
Кл.слова (ненормовані):
діти із затримкою психічного розвитку -- емоційна сфера -- психокорекція емоційної сфери -- психокорекційна робота -- емпіричне дослідження -- дошкільники
Анотація: Мета статті – висвітлення результатів емпіричного дослідження, яке було спрямоване на виявлення специфіки емоційної сфери дітей із затримкою психічного розвитку й давало можливість простежити особливості функціонування її компонентів, а саме: перцептивного, когнітивного, вербального та експресивного та визначення напрямів психокорекційної роботи з формування емоційної сфери у дошкільників із ЗПР.


Дод.точки доступу:
Баташева, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)