Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 118 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 9.25 грн. Зміст: Болгаріна, В. С. Управління розвитком культурного середовища загальноосвітнього навчального закладу / В. С. Болгаріна. - С .5-7 Єршова, В. О. Реалізація культурологічного підходу до управління загальноосвітнім навчальним закладом / В. О. Єршова. - С .8-10 Андрійко, І. Ф. Навчально-методичний комплекс з методики навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах та його основний компонент - підручник / І. Ф. Андрійко. - С .11-13 Асоянц, П. Г. Підготовка майбутніх викладачів іноземних мов до використання комп’ютерних технологій у професійній діяльності / П. Г. Асоянц, Г. С. Чекаль. - С .14-16 Баркасі, В. В. Використання відеоспостереження з метою формування вмінь педагогічного менеджменту у майбутніх вчителів іноземних мов / В. В. Баркасі. - С .17-20 Биконя, О. П. Структура навчального посібника "Ділові усні та писемні переговори англійською мовою" з комп’ютерною підтримкою / О. П. Биконя. - С .21-24 Бичкова, Н. І. Основні засади створення навчально-методичного комплексу для формування в майбутніх філологів англомовної компетенції та їх дотримання в навчально-методичному комплексі "Англійська мова. Комунікативний курс" / Н. І. Бичкова. - С .25-28 Бігич, О. Б. Створення та впровадження до навчального процесу навчально-методичного комплексу для майбутніх учителів іноземних мов початкової школи / О. Б. Бігич. - С .29-31 Білоконь, Г. Деякі підходи до розширення словникового запасу / Г. Білоконь. - С .32-34 Виселко, А. Д. Методика "занурення" у навчанні англійської мови студентів економічних спеціальностей: для чого, хто, як? / А. Д. Виселко. - С .35-37 Галушка, Г. М. Урахування психолого-педагогічних особливостей молодших школярів при формуванні соціокультурної компетенції / Г. М. Галушка. - С .38-40 Гільчук, Ю. До проблеми підготовки вчителя іноземної мови до використання комп’ютерних технологій у середніх школах США / Ю. Гільчук. - С .41-43 Городнича, Л. В. Методичні вимоги до комп’ютерної програми для диференційованого навчання молодших школярів аудіювання англійського мовлення / Л. В. Городнича. - С .44-47 Гриненко, І. Інноваційні пройоми та методи розвитку креативності при навчанні іноземних мов / І. Гриненко. - С .48-50 Грицай, А. М. Навчально-методичний комплекс як ефективний засіб вивчення англійської мови як другої іноземної мови / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .51-53 Думенко, Л. Г. Навчання з задоволенням (метод проектів при вивченні іноземних мов як засіб розвитку творчої особистості) / Л. Г. Думенко. - С .54-61 Дягілєва, Л. Д. Психолого-педагогічні умови навчання іноземних мов курсантів ВНЗ МВС України / Л. Д. Дягілєва. - С .62-65 Жилко, Н. Н. Методические основы учебного пособия "Практична граматика англійської мови": Навчальний посібник для 2-го курсу факультету іноземних мов (автори Жилко Н. М., Панова Л. С.) / Н. Н. Жилко, Л. С. Панова. - С .66-67 Замкова, Н. Л. Методика розвитку професійних якостей майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності у процесі вивчення іноземних мов / Н. Л. Замкова. - С .68-71 Іванишина, В. П. До питання про використання інформаційних технологій у процесі навчання англійської мови / В. П. Іванишина, Н. В. Фокіна. - С .72-74 Іванова, А. С. Перевірка ефективності методики навчання учнів старшої міжкультурного спілкування англійською мовою з орієнтацією на вибір професії за навчально-методичним комплексом "English through Communication" для 11 класу / А. С. Іванова. - С .75-77 Каширіна, Г. А. Шляхи формування компетенції у письмі студентів І урсу мовного ВНЗ / Г. А. Каширіна. - С .78-81 Квасова, О. Г. Цикл "Життя молоді" як складова НМК "English through Communication" для 11 класу середньої школи / О. Г. Квасова. - С .82-85 Коваленко, О. О. Особливості професійного спілкування майбутніх авіадиспетчерів у процесі вивчення іноземної професійно орієнтованої мови / О. О. Коваленко. - С .86-87 Колтко, Н. О. Місце граматики в навчально-методичному комплексі англійської мови для початкової школи / Н. О. Колтко. - С .88-90 Конопляник, Л. М. Диференціація навчання у вищому закладі освіти в умовах неперервної професійної освіти / Л. М. Конопляник. - С .91-93 Крівчикова, Г. Ф. Особливості навчаючої діяльності викладача при інтерактивному навчанні писемного мовлення у мовному ВНЗ / Г. Ф. Крівчикова. - С .94-96 Кузенко, Ю. В. Некоторые положения коммуникативной методики обучения фонетики английского языка на I курсе языкового вуза / Ю. В. Кузенко. - С .97-99 Липская, И. И. Необходимость создания учебно-методического комплекса для обучения студентов языковых вузов межкультурному общению в административно-правовом дискурсе Украины и Франции / И. И. Липская. - С .100-103 Литвиненко, С. П. Вправи для розвитку вмінь спілкування з використанням автентичної навчальної відеофонограми / С. П. Литвиненко. - С .104-106 Лук’янченко, І. О. Структура моделі інформаційної культури майбутнього вчителя іноземної мови / І. О. Лук’янченко. - С .107-110 Люріна, Т. І. Підготовка вчителя іноземної мови до морального виховання учнів / Т. І. Люріна. - С .111-113 Малина-Гільченко, К. О. Рейтингова система оцінювання якості засвоювання навчального матеріалу / К. О. Малина-Гільченко, Р. О. Гільченко. - С .114-116
РУБ 15 Рубрики: Викладання іноземної мови Майбутні вчителі іноземних мов Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (1), Ч.З.№2 (3), нмк іноз. мов (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), нмк іноз. мов (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 108 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 8.50 грн. Зміст: Мірошниченко, Е. В. Електронний підручник з англійської мови для студентів-економістів: проблеми і перспективи / Е. В. Мірошниченко. - С .5-8 Мордовченков, Е. В. Обучение студентов распознаванию и переводу / Е. В. Мордовченков, В. М. Поляков. - С .8-11 Мороз, В. Підготовка студентів до професійної діяльності у ВНЗ / В. Мороз. - С .11-14 Морська, Л. Дидактичні вимоги до конструювання електронного підручника з іноземних мов / Л. Морська. - С .14-17 Москалець, О. О. Навчання майбутніх учителів приватного пнгломовного листування з використанням комп’ютерних вправ / О. О. Москалець. - С .17-21 М’ясоїд, Г. Методичні та психолого-педагогічні аспекти формування у студентів стратегії опрацювання іншомовних автентичних текстів у мережі інтернет / Г. М’ясоїд. - С .21-25 Новак, С. Використання студентами вищих навчальних закладів I - II рівнів акредетації інформаційних комп’ютерних технологій у процесі позааудиторної роботи з іноземної мови / С. Новак. - С .25-29 Новоселов, Є. Комунікативне навчання студентів іноземній мові / Є. Новоселов. - С .29-32 Pavlova, T. Computer-based instruction in foreign language education: stage of implementation / T. Pavlova, O. Pavlova. - С .32-35 Палій, О. А. / О. А. Палій, М. Сидоренко; Особливості викладання німецької иови за НМК Viel SpaB, 5 у контексті Концепції навчання другої іноземної в ЗОШ : 35-38 Панов, С. Інноваційні методи навчання коеспектуванню перекладачів-філологів / С. Панов. - С .38-41 Плотніков, Є. О. Використання мережі Інтернет у навчанні іншомовного читання / Є. О. Плотніков. - С .41-44 Поляков, В. М. Создание компьютерних программ с помощью инструментальной программы "Compositor" / В. М. Поляков. - С .44-48 Полякова, А. А. Перекодування іншомовного матеріалу як теоретико-практична проблема / А. А. Полякова. - С .51-54 Редько, В. Концепція навчання іноземних мов учнів початкової школи / В. Редько, Н. Басай. - С .54-59 Реутов, Н. Об активизации профессионально направаленного обучения аудированию студентов факультета немецкого языка (на материале радиопередачи "Deutsche im Aiitag" / Н. Реутов. - С .59-62 Ролік, А. Перекладацькі вправи як засіб інтенсифікації навчання перекладу / А. Ролік. - С .62-65 Рудакова, М. В. Использование креативного (творческого) письма в обучении английскому языку как специальности / М. В. Рудакова. - С .65-68 Скляренко, Н. К. Навчально-методичний комплекс "English through Communication" для основної і старшої школи / Н. К. Скляренко. - С .68-71 Стойко, С. В. Проблема використання відеофільмів на уроках іноземної мови / С. В. Стойко. - С .71-74 Сторожук, С. Д. Експериментальна перевірка методики навчання ділового листування / С. Д. Сторожук. - С .74-76 Стрілець, В. Методичні аспекти застосування інформаційних технологій у навчанні англійської мови для професійного спілкування за проектною методикою / В. Стрілець. - С .76-79 Танана, С. Мовленнєва взаємодія майбутніх організаторів туристської роботи у процесі навчання іноземної мови / С. Танана. - С .79-83 Трибуханчик, А. М. Мовленнєві помилки на заняттях з англійської мови та шляхи її подолання / А. М. Трибуханчик. - С .83-86 Фоканова, Л. Использование ведеоуроков для обучения английскому языку сткдентов экономических специальностей на базе компьютерных классов / Л. Фоканова. - С .88-89 Халимон, Ірина Йосипівна. Особливості підготовки вчителя іноземної мови на факультетах з подвійною спеціальністю / И. Халимон. - С .89-93 Хоменко, Т. Шляхи розвитку пізнавальної активності студентів у процесі навчання іноземної мови / Т. Хоменко. - С .93-97 Чувакова, Т. Г. До питання про педагогічне наставництво для вчителів-початківців / Т. Г. Чувакова. - С .97-100 Широких, О. Методика формування граматичної компетенції та комп’ютерне навчання англійської мови на початковому етапі / О. Широких. - С .100-104 Ягельська, Н. В. Прийоми використання "Європейського Мовного Портфеля для економістів" у ресурсно-інформаційному центрі / Н. В. Ягельська. - С .104-107
РУБ 15 Рубрики: Викладання іноземної мови Майбутні вчителі іноземних мов Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 6 фб (1), Ч.З.№2 (4), нмк іноз. мов (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (4), нмк іноз. мов (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 182 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн. Зміст: Андрійко, І. Ф. Соціальний рівень методичної підготовки майбутніх учителів іноземної мови / І. Ф. Андрійко. - С .6-9 Асоянц, П. Г. Навчання англійської мови спеціального вжитку з використанням комп’ютерних технологій / П. Г. Асоянц, О. С. Синекоп. - С .10-12 Байда, Ю. М. Тестовий контроль рівня сформованості іншомовної аудитивної компетенції студентів першого курсу мовного вищого навчального закладу / Ю. М. Байда. - С .13-17 Бігич, О. Б. Система навігації в електронному навчальному посібнику "Планування уроку англійської мови в початковій школі" / О. Б. Бігич. - С .18-20 Богушевич, Н. В. Інтегровано-диференційний підхід до навчання діагностичного мовлення учнів загальноосвітньої школи / Н. В. Богушевич. - С .21-25 Волик, В. В. Методика подолання мовних труднощів у процесі навчання читання газетних текстів / В. В. Волик. - С .26-28 Гільчук, Ю. В. Особливості використання комп’ютерних технологій для реалізації комунікативного підходу до вивчення іноземних мов / Ю. В. Гільчук. - С .29-31 Гордєєва, А. Й. Організація аудиторної та самостійної роботи з метою формування граматичної компетенції в майбутніх учителів іноземної мови / А. Й. Гордєєва. - С .32-34 Грицай, А. М. Організація читання оригінальних художніх творів студентами мовних вищих навчальних закладів / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .35-37 Гулецька, Я. Г. Полікультурна освіта в системі професійної підготовки учителів в університетах США / Я. Г. Гулецька. - С .38-41 Гулідова, А. О. Актуалізація професійної компетенції майбутнього вчителя іноземних мов у полікультурному вихованні учнів / А. О. Гулідова. - С .42-44 Дацків, О. П. Драматизація поезій на заняттях з іноземної мови / О. П. Дацків. - С .45-47 Дауменко, Л. Г. Науково-дослідна робота вчителів іноземної мови як засіб професійного розвитку на післядипломному етапі / Л. Г. Дауменко. - С .48-50 Заіка, Д. В. Державна політика США у галузі професійної іншомовної освіти на немовних факультетах університетів / Д. В. Заіка. - С .51-53 Іванишина, В. П. Використання інформаційних технологій як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови / В. П. Іванишина, І. М. Білогура. - С .54-55 Івашньова, Світлана Володимирівна. Підготовка вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій / С. В. Івашньова. - С .56-59 Івашньова, Світлана Володимирівна. Використання комп’ютерного тестування в навчальному процесі / С. В. Івашньова, О. І. Мірошниченко. - С .60-63 Кіш, Н. В. Психолого-педагогічні особливості формування мовленнєвої компетентності вчителя німецької мови / Н. В. Кіш. - С .64-67 Ковальова, І. Б. Using video in foreign language lerning / І. Б. Ковальова, В. А. Сердюков. - С .68-70 Колесникова, Н. О. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов / Н. О. Колесникова. - С .71-73 Коломінова, О. О. Можливості комп’ютерної підтримки навчально-методичного комплексу з англійської мови для початкової школи / О. О. Коломінова. - С .74-79 Корнієнко, В. В. Інформаційний стандарт учителя: досвід США / В. В. Корнієнко. - С .80-82 Кресан, Т. Д. Зарубіжний досвід упровадження компетентнісного підходу в педагогічній освіті / Т. Д. Кресан. - С .83-85 Ларіна, Т. В. Рефлексія як засіб професійного вдосконалення вчителів у США / Т. В. Ларіна. - С .86-89 Литвиненко, С. П. Відбір комунікативних ситуацій для навчання іншомовного діалогічного спілкування / С. П. Литвиненко. - С .90-92 Малишкевич, Л. М. Електронне портфоліо майбутнього перекладача з дисципліни "Інформаційні технології у перекладі" / Л. М. Малишкевич. - С .93-95 Мацнєва, О. А. Вивчення національних та регіональних типів вимови англоійської мови як компонент соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови / О. А. Мацнєва. - С .96-98 Мовчан, Л. Г. Особливості підготовки вчителів іноземних мов для обов’язкової школи Королівства Швеція / Л. Г. Мовчан. - С .99-100 Мормуль, А. М. Опорні технології як засіб формування іншомовної лінгвокраїнознавчої компетенції на початковому етапі мовного ВНЗ / А. М. Мормуль. - С .101-103 Мосьпан, Н. В. Ефективність використання фонограми та відеофонограми для навчання емоціно-модальної інтонації / Н. В. Мосьпан. - С .104-106 Нагорна, О. О. Застосування навчальних диференційованих завдань як компонент професійної компетентності вчителя іноземної мови / О. О. Нагорна. - С .107-109 Олійник, Т. О. Експериментальна перевірка методики формування стратегічної компетенції в оволодінні німецькою мовою учнів загальноосвітньої школи / Т. О. Олійник. - С .110-114 Орловська, Л. К. Етапи навчання майбутніх учителів англомовного граматичного матеріалу в усному мовленні / Л. К. Орловська. - С .115-117 Палій, О. А. Використання авторських програм у курсі "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов" / О. А. Палій. - С .118-120 Петрова, М. Б. О роли преподавателя в создании програмных средств, предназначенных для обучения иностранному языку / М. Б. Петрова. - С .121-123 Полякова, А. А. Формування вчителя іноземної мови на заняттях з англійської дитячої літератури / А. А. Полякова. - С .124-125 Попсуй, А. В. Міжкультурний підхід до навчання іноземних мов як засіб навчання та формування особистості учнів середніх шкіл / А. В. Попсуй. - С .126-128 Редько, В. Г. Чинники впливу на формування цілісної терії шкільного підручника з іноземної мови / В. Г. Редько. - С .129-133 Рекун, Н. М. Проектування спецкурсів як функція вчителів ділової англійської мови / Н. М. Рекун. - С .134-136 Реутов, Н. И. Профессиональная речь учителя немецкого языка как важная часть методической подготовки учителя иностранного языка / Н. И. Реутов. - С .137-139 Ржевська, А. В. Управление классом на уроках английского языка в средней школе / А. В. Ржевська, Т. С. Гаркавенко. - С .140-142 Serdyukov, P. Knowledge Construction and Skill Development in Online Learning / P. Serdyukov, R. A. Hill. - С .143-147 Сливка, В. П. Акредитація навчальних закладів як засіб підвищення якості педагогічної освіти (американський досвід) / В. П. Сливка. - С .148-150 Смелянська, В. В. Моделі фахової підготовки вчителів до викладання іноземних мов у початковій школі США / В. В. Смелянська. - С .151-154 Сопілко, Н. В. Психолого-педагогічні особливості взаємодії викладача та студентів ВНЗ під час вивчення іноземної мови / Н. В. Сопілко. - С .155-157 Тезікова, С. В. Підготовка вчителя іноземної мови у контексті реформ, орієнтованих на стандарти: вітчизняний та зарубіжний досвід / С. В. Тезікова. - С .158-163 Халимон, Ірина Йосипівна. Теоретичне обгрунтування критеріїв та показників сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "іноземна мова" / І. Й. Халимон. - С .164-167 Чекаль, Г. С. Проект як залікове завдання курсу "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов" / Г. С. Чекаль, Н. М. Жилко, Є. О. Плотніков. - С .168-169 Чекаль, Г. С. До проблеми формування професійних умінь майбутнього вчителя англійської мови / Г. С. Чекаль, Л. С. Панова. - С .170-171 Черниш, В. В. Зарубіжний досвід тестування професійних умінь учителя англійської мови / В. В. Черниш. - С .172-175 Чувакова, Т. Г. Особливості професійного розвитку вчителів у США і Японії: порівняльний аналіз / Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. - С .176-178
РУБ 15 Рубрики: Підготовка вчителів іноземної мови Майбутні вчителі іноземних мов Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Б 17 Базиляк, Наталія Олегівна. Практика як основа реалізації мовних стратегій у полікультурному просторі [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Н. О. Базиляк ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2012. - 23 с. -
РУБ 74 Рубрики: Викладання іноземної мови у ВНЗ Майбутні вчителі іноземних мов Кл.слова (ненормовані): мовні стратегії -- полікультурний простір -- підготовка вчителів іноземної мови -- комунікативна компетентність Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
І-88 Іць, Світлана Вікторівна. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами медіаосвіти [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / С. В. Іць ; Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир). - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2014. - 22 с. -
РУБ 74 Рубрики: Кафедра іноземних мов Професійна компетентність педагога Майбутні вчителі іноземних мов Кл.слова (ненормовані): професійна компетентність учителя -- медіаосвітні технології -- автореферати з педагогіки Дод.точки доступу: Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |