К 56 Ковальова, Вікторія. Становлення та розвиток творчої особистості молодшого школяра засобами інноваційних педагогічних технологій [Текст] / В. Ковальова> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 6. - С. 5-8. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--інновації Початкова школа--творча особистість Кл.слова (ненормовані): творча особистість молодшого школяра -- інновації в початковій школі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ф 21 Фаніна, Марина. Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів [Текст] / М. Фаніна> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 12. - С. 34-36. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--творча особистість Кл.слова (ненормовані): критичне мислення -- творчі здібності -- розвиток творчих здібностей Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 77 Лопатньова, Тетяна. Як виховувати творчу особистість [Текст] / Т. Лопатньова> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 12. - С. 51-52. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--творча особистість Початкова школа--виховання творчої особистості Кл.слова (ненормовані): творча особистість -- виховання творчої особистості Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 26 Дегтярьова, В. Р. Розвиток творчих здібностей учнів шляхом використання ІКТ на уроках в початковій школі [Текст] / В. Р. Дегтярьова> // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 10/11. - С. 6-13. Рубрики: Початкова школа--творча особистість Початкова школа--комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): творчі здібності учнів -- комп’ютерні технології на уроках Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 66 Митник, О. Комп’ютерні засоби становлення творчої особистості молодшого школяра у процесі навчання / Олександр Митник, Наталя Сінельнікова> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 19–22. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): інформацйно-комунікаційні технології -- творча особистість -- використання комп’ютерних засобів -- комп’ютерне навчання -- навчально-виховний процес -- веб-квести -- квести Анотація: Провідною метою навчально-виховного процесу у початковій школі є становлення творчої особистості. У молодшому шкільному віці творча особистість - це така особистість яка здатна змінювати на краще себе та інших (переважно однолітків, дітей дошкільного віку), аналізувати й оцінювати наслідки цих змін, доводити цінність власних думок іншим людям. Використання комп’ютерних засобів, які є складовою інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) у навчально-виховному процесі початкової школи, забезпечує, перш за все, збереження ресурсів часу та інформації та допомагає вчителеві зробити процес навчання радісним, захоплюючим, емоційно насиченим. Дод.точки доступу: Сінельнікова, Н. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Ц 87 Цуркан, Н. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах модернізації початкової освіти / Наталія Цуркан> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 57–58. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): творча особистість -- розвиток творчої особистості -- модернізація освіти -- творчість -- творчий потенціал -- творчі здібності -- молодші школярі Анотація: Інтелектуальний і творчий потенціал України значною мірою залежить від того, наскільки психолого-педагогічна наука спільно зі шкільною практикою може розробляти науково обгрунтовану теорію й ефективну педагогічну технологію виявлення та подальшого розвитку творчих здібностей школярів різних вікових категорій, управління процесом виховання і самовиховання творчої особистості. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |