> Шифр: ОД1/2004/9 Журнал 2004р. N 9 Смульсон, М. Л. Технології інтелектуального тренінгу та їх розвивальний вплив / М. Л. Смульсон. - С.2-12. Кл.слова: Інтелектуально-творчі ігри, ігрова діяльність, психотехнічний прийом "очуження" БолтІвець, С. І. Методика оцінювання продуктів уяви дитини / С.І. БолтІвець. - С.13-15. Кл.слова: психогігієнічне прогнозування Чорна, О. Роль шкільного психолога в розвитку фантазії у молодших школярів / О. Чорна. - С.16-20. Кл.слова: творча уява, розвиток творчої особистості Губенко, А. В. Тренинг готовности школьников к решению учебных творческих задач / А. В. Губенко, Т. Н. Третяк. - С.21-31. Кл.слова: развитие пространственного мышления Замліла, Н. С. Мультимедійні проекти - одна з форм роботи з обдарованою молоддю в школі / Н. С. Замліла. - С.32- Кл.слова: інформаційні технології Шульга, Л. М. Розвиток художніх здібностей дітей дошкільного віку на заняттях з малювання / Л. М. Шульга. - С.43-63. Кл.слова: творча діяльність дітей, психогімнастика, сенсомоторні вправи Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Чорна, О. Роль шкільного психолога в розвитку фантазії у молодших школярів [Текст] / О. Чорна> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2004. - N9. - С. 16-20.
Рубрики: психологія молодшого школяра Шкільний психолог творча особистість творча уява уява Кл.слова (ненормовані): творча уява -- розвиток творчої особистості Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Буракова, О. Сформувати гармонійну особистість [Текст] / О. Буракова> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - N2. - С. 54-57
Рубрики: психофізіологія психологія навчання психологія творчості Кл.слова (ненормовані): РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ -- півкулі головного мозку дітей Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Чайка, Олена. Розвиток творчої особистості як актуальна проблема методики викладання літератури / О. Чайка> // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 7/8. - С. 21-23. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Викладання української літератури в школі--розвиток особистості Кл.слова (ненормовані): творча особистість -- вивчення української літератури -- розвиток творчості -- розвиток творчої особистості -- самостійна робота -- продуктивне навчання -- творчі завдання Анотація: У статті розглянуто основні теоритичні положення та практичні рекомендації сучасної методичної науки з проблеми розвитку творчої особистості. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
К 26 Карпова, І. Г. Тестова методика дослідження творчої обдарованості студента [Текст] / І. Г. Карпова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 11. - С. 34-43. Рубрики: Студенти--творча обдарованість--дослідження Кл.слова (ненормовані): творча обдарованість студента -- розвиток творчої особистості -- методики досліджень творчої обдарованості -- тестові методики -- тест творча обдарованість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 64 Литвиненко, Наталія. Відділення декоративно-прикладних мистецтв: зміст і напрями діяльності [Текст] / Н. Литвиненко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2015. - № 4. - С. 46-50. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--спеціалізовані Кл.слова (ненормовані): художньо-естетична освіта -- розвиток творчої особистості -- інноваційна освітня діяльність -- авторські програми -- творчі здібності учнів Анотація: У статті визначаються пріоритетні напрями діяльності сучасної школи, розкриваються особливості роботи відділення декоративно-прикладних мистецтв Миколаївської спеціалізованої школи «Академія дитячої творчості» тощо. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ц 87 Цуркан, Н. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах модернізації початкової освіти / Наталія Цуркан> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 57–58. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): творча особистість -- розвиток творчої особистості -- модернізація освіти -- творчість -- творчий потенціал -- творчі здібності -- молодші школярі Анотація: Інтелектуальний і творчий потенціал України значною мірою залежить від того, наскільки психолого-педагогічна наука спільно зі шкільною практикою може розробляти науково обгрунтовану теорію й ефективну педагогічну технологію виявлення та подальшого розвитку творчих здібностей школярів різних вікових категорій, управління процесом виховання і самовиховання творчої особистості. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Дмитренко, К. А. Сучасна школа: від традицій до інновацій [Текст] / К. А. Дмитренко, Т. В. Кіпушева> // Зарубіжна література в школі : науково-методичний журнал. - 2020. - N 15/16. - С. 2-15. Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--інноваційні технології Викладання зарубіжної літератури в школі--мета, завдання, зміст Викладання зарубіжної літератури в школі--розвиток творчої особистісті Викладання зарубіжної літератури в школі--уроки--сучасний урок літератури Викладання зарубіжної літератури в школі--уроки--особистісно орієнтоване навчання Кл.слова (ненормовані): педагогічна інновація -- інноваційні педагогічні технології -- ігрові технології -- дидактичні ігри -- навчання зарубіжної літератури -- сучасний урок зарубіжної літератури -- розвиток творчої особистості Дод.точки доступу: Кіпушева, Т. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |