Базиль, Л.
    Використання творчої спадщини Григорія Ващенка у фаховій підготовці вчителів-словесників [Текст] / Л. Базиль // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N11. - С. 34-37
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури
   Педагогіка України--персоналії педагогів

Кл.слова (ненормовані):
українські педагоги -- підготовка вчителів-філологів -- підготовка вчителів-словесників


Дод.точки доступу:
Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Донченко, Т.
    Системно-методичне забезпечення підготовки вчителя української мови та літератури [Текст] / Т. Донченко // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2008. - N2. - С. 62-67.
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Донченко, Т.
    Організація самостійної роботи студентів з методики навчання української мови [Текст] / Т. Донченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N5. - С. 40-43
ББК 81.411.1-9
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури
   самостійна робота студентів



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


74.58
Т 41


    Тимченко, Л.
    Шляхи формування лінгвокраєзнавчої компетенції студентів у вищій школі [Текст] / Л. Тимченко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 4. - С. 46-48.
ББК 74.58
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


74.58(4Укр)
О-34


    Овсієнко, Людмила.
    Проблеми впровадження компетентнісного підходу в процес підготовки майбутніх педагогічних кадрів [Текст] / Л. Овсієнко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 6. - С. 46-48.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури
   компетентнісний підхід у навчанні

   Зміст освіти

Кл.слова (ненормовані):
компетентністний підхід -- зміст освіти -- вчителі-словесники
Анотація: У статті розкривається концептуальна сутність компетентнісногопідходу як ефективного засобу підготовки студентів до застосування знань у практичній діяльності. Акцентується увага на основних проблемах упровадження компетентнісного підходу в процесі підготовки майбутніх вчителів-словесників.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий


83.3(4Укр)р30
Р 69


    Романишина, Наталка.
    Методичні моделі аналізу окремих типів художньої структури історичного оповідання [Текст] / Н. Романишина // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 42-46.
ББК 83.3(4Укр)р30
Рубрики: Викладання української літератури в ВНЗ
   Кафедра методики викладання української мови та літератури

   українська література--жанри

   Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури

Кл.слова (ненормовані):
історичний жанр -- історична мала проза -- типи історичного жанру -- стиль історизму -- майбутній вчитель-словесник


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


74.58
Р 69


    Романишина, Наталка.
    Формування професійно-творчих здібностей студентів як методична проблема [Текст] / Н. Романишина // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 45-47
ББК 74.58
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури
Кл.слова (ненормовані):
художня мала проза -- фантастичне оповідання -- мистецька реалізація -- письменницька компетентність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Корчова, О.
    Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу [Текст] / Олена Корчова // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 64-67. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.58(4Укр) + 81.411.1-9
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури
Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- вчитель-словесник -- комунікативно-діяльнісний підхід -- лексема -- лексичні семи -- комунікативний розвиток особистості
Анотація: У статті обгрунтовано необхідність застосування комунікативно-діяльнісного підходу з метою формування лексико-семантичної компетенції майбутнього фахівця. Запропоновано систему вправ на основі текстової комунікації до теми "Лексичне значення слова".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий




    Дейниченко, Н.
    Роль діалектологічної практики у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника [Текст] / Наталія Дейниченко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 55-57. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури
Кл.слова (ненормовані):
діалектологічна практика -- компетентнісні якості -- північне наріччя -- вчитель-словесник
Анотація: У статті розглядається роль діалектологічної практики в закріпленні теоретичного курсу "Українська діалектологія" та у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий




    Кузнецова, Г.
    Наукові основи професійної вправності вчителя-словесника від ретроспекції до сьогодення [Текст] / Галина Кузнецова // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 42-50. - Бібліогр.: 28 назв.
ББК 74.58(4Укр) + 81.411.1-9
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури
Кл.слова (ненормовані):
студент-словесник -- вчитель-словесник -- педагогічна практика -- наукові основи педагогічної практики -- професійна вправність
Анотація: У статті з'ясовано наукові основи формування професійної вправності майбутніх учителів-словесників у процесі педагогічної практики. Зосереджено увагу на генезі становлення методичних умінь, які є основою готовності до педагогічної діяльності. Визначено типи готовності: змістово-теоретичний, змістово-процедурний, змістово-операційний, змістово-технологічний (креативний).


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий


15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 7 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 258 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 60.08 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Грітчина, Анна Іванівна. Теоретичні аспекти формування готовності юнаків шкіл-інтернатів до виконання ролі сім’янина / А. І. Грітчина. - С .7-10
Дмитренко, Катерина Анатоліївна. Сутність професійної комунікації у педагогічній освіті / К. А. Дмитренко. - С .11-14
Зброєва, Наталія Борисівна. Готовність педагога до інклюзивної освіти : (До постановки питання) / Н. Б. Зброєва. - С .15-18
Коваленко, Євгенія Іванівна. Відповідальне ставлення до здоров’я як педагогічна проблема / Є. І. Коваленко. - С .19-23
Коваль, В. В. Постпенітенціарний соціальний супровід неповнолітніх / В. В. Коваль. - С .24-28
Мороз, Лілія Миколаївна. Основні підходи до інтерпретації креативності в зарубіжних дослідженнях / Л. М. Мороз. - С .29-35
Петриченко, Лариса Олексіївна. Проблема якості освіти у вищих педагогічних навчальних закладах України / Л. О. Петриченко. - С .36-40
Притуляк, Людмила Миколаївна. Мотивація дошкільного працівника як основа заохочення до самовдосконалення / Л. М. Притуляк. - С .41-45
Суєтіна, Ольга Євгенівна. Сучасні проблеми у підлітковому середовищі та їх вплив на вживання психоактивних речовин / О. Є. Суєтіна. - С .46-51
Харківська, Алла Анатоліївна. Генезис класичних функцій управління в сучасному педагогічному ВНЗ / А. А. Харківська. - С .52-56
Чаговець, Алла Іванівна. Нормативно-правовий аспект проблеми заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення в Україні / А. І. Чаговець. - С .57-60
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білєр, Оксана Славіківна. Аналіз існуючих методик навчання комп’ютерних технічних засобів навчання студентів педагогічних університетів та визначення проблеми дослідження / О. С. Білєр. - С .61-67
Голуб, Алла Володимирівна. Психологічний підхід дослідження усного мовлення у дітей з дизартріями / А. А. В. Голуб. - С .68-71
Нечерда, Валерія Борисівна. Виховання толерантності у підлітків у контексті формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу / В. Б. Нечерда. - С .72-77
Толкачова, Анжеліка Сергіївна. Особливості формування комунікативної компетентності молодших школярів шкіл-інтернатів / А. С. Толкачова. - С .78-83
БУГАЙКІВСЬКІ ЧИТАННЯ
Бабійчук, Тамара Василівна. Театральні зустрічі як ефективний засіб розвитку ключових компетентностей студентів педагогічних коледжів / Т. В. Бабійчук. - С .84-88
Беценко, Тетяна Петрівна. Філологічний аналіз художнього тексту як необхідний різновид науково-навчальної діяльності у системі шкільної освіти / Т. П. Беценко. - С .89-94
Божко, Олена Петрівна. Реалізація принципу перспективності й наступності у виробленні текстотвірних умінь (говоріння) учнів 5-9 класів на уроках української мови / О. П. Божко. - С .95-102
Бойко, Вікторія Миколаївна. Вивчення перехідних процесів у лексико-граматичних розрядах прикметників / В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. - С .103-107
Бондаренко, Юрій Іванович. Використання біографічної схеми під час вивчення образів-персонажів у школі / Ю. І. Бондаренко. - С .108-113
Братко, Валентина Олександрівна. Культурологічний принцип вивчення української літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .114-117
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Прихований навчальний план програм із української літератури для старших класів загальноосвітньої школи / Т. І. Бутурлим. - С .118-123
Вертій, Олексій Іванович. Джерела та визначальні спрямування у пошуках змісту нових форм і методів роботи вчителя української літератури / О. І. Вертій. - С .124-130
Вітченко, Андрій Олександрович. Теоретичне обгрунтування методики монографічного вивчення літератури в науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / А. О. Вітченко, А. Ю. Вітченко. - С .131-135
Голуб, Наталія Миколаївна. Роль методу проектів у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови : (до методики викладання у вищій школі) / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .136-139
Дворецька, Лариса Олексіївна. Формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів у процесі викладання української мови за професійним спрямуванням / Л. О. Дворецька. - С .140-144
Довіна, Марина Сергіївна. Вивчення літератури соцреалізму в старших класах профільної школи / М. С. Довіна. - С .145-148
Жила, Світлана Олексіївна. Консультації як форма вивчення літератури у виші / С. О. Жила. - С .149-155
Левченко, Тетяна Миколаївна. Збагачення мовлення учнів 5-7 класів лексикою з національно-культурним компонентом / Т. М. Левченко. - С .156-160
Лілік, Ольга Олексанрівна. Прес-конференція як організаційна форма вивчення української літератури у ВНЗ / О. О. Лілік. - С .161-163
Марущак, Олександра Миколаївна. Комунікативні завдання з української мови та літературного читання на сторінках періодичних видань для дітей молодшого шкільного віку / О. М. Марущак. - С .164-168
Міщенко, Оксана Вікторівна. Літературознавча проблема вивчення поняття "позасюжетні елементи" на уроках української літератури в старших класах / О. В. Міщенко. - С .169-175
Покатилова, Олена Олександрівна. Особливості вивчення творчості Ф. Стендаля на засадах культурологічного підходу / О. О. Покатилова. - С .176-181
Чубань, Тетяна Василівна. Вивчення дієслів недоконаного виду у вищих навчальних закладах / Т. В. Чубань. - С .182-185
Чупріна, Олена Вадимівна. Система мультимедійних вправ на уроках української мови в 3-4 класах / О. В. Чупріна. - С .186-189
Шевченко, Зоя Олександрівна. Формування загальнокультурної компетентності учнів на факультативних заняттях в основній школі / З. О. Шевченко. - С .190-192
Шуляр, Василь Іванович. Методична спадщина Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків і сучасний урок літератури / В. І. Шуляр. - С .193-197
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бескорса, Вікторія Миколаївна. Актуальні проблеми професійної підготовки студентів творчих спеціальностей педагогічних ВНЗ: принципи удосконалення освітньо-професійної програми / В. М. Бескорса. - С .198-205
Кочерга, Ольга Миколаївна. Педагогічні умови формування соціальної відповідальності майбутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .206-212
Острянко, Тетяна Сергіївна. Модель комунікації в організаційній діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу / Т. С. Острянко. - С .213-220
Отрошко, Тамара Вячеславівна. Підготовка компетентних фахівців в області інформаційних технологій - соціальне замовлення, обумовлене інформатизацією сучасного суспільства / Т. В. Отрошко. - С .221-224
Саркісова, Алла Володимирівна. Модель формування спеціаліста технічної галузі / А. В. Саркісова. - С .225-228
Ткаченко, Людмила Іванівна. Теоретичні засади технології формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи / Л. І. Ткаченко. - С .229-235
Фролова, Ірина Всеволодівна. Науково-дослідницька діяльність студентів - передумова випереджувального саморозвитку фахівця / І. В. Фролова. - С .236-239
Швецова, Ганна Андріївна. Вплив навчального процесу на рівень підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до застосування комп’ютерної графіки / Г. І. Швецова. - С .240-244
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Лукашова, Ніна Іванівна. Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу : (до 95-ї річниці з дня народження О. М. Барама) / Н. І. Лукашова. - С .245-249
Яценко, Вікторія Володимирівна. Заохочення кадрів дошкільного профілю в історії вітчизняної педагогічної думки (друга половина XIX- початок XX ст.) - ступінь дослідження проблеми / В. В. Яценко. - С .250-255
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Якість освіти

   Підготовка майбутніх вчителів початкової школи

   Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури

   Виховання--школи-інтернати

   Інклюзивна освіта

   Управління ВНЗ

   Соціальний педагог--Професійна діяльність

   Науково-дослідна діяльність студентів

   Викладання української літератури в школі

   Урок української літератури

   Викладання української мови в школі

Кл.слова (ненормовані):
українські літературознавці -- вчені-методисти


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна (1898-1972) \о ней\; Бугайко, Федір Федорович \о нем\; Барам, Оскар Мойсейович (вчений-хімік, педагог НДУ ; 1918-1993) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

81.411.1
П 25


    Пентилюк, Марія.
    Стратегічні орієнтири підготовки майбутнього вчителя-словесника [Текст] / М. Пентилюк // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - N 11. - С. 2-7. . - ISSN 0130-5263
ББК 81.411.1
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури
   викладання української мови

Кл.слова (ненормовані):
особистісно зорієнтоване навчання -- педагогічні технології -- навчання української мови -- сучасний вчитель


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


15
Н 34


    Лілік, Ольга Олександрівна.
    Особливості підготовки майбутніх учителів української літератури до роботи з теоретико-літературними поняттями [Текст] / О. О. Лілік // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 4 : П’яті Бугайківські читання. - С. 131-135
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури

Кл.слова (ненормовані):
теоретико-літературні поняття -- майбутні учителі літератури -- художній твір


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)