Бережнова, Е. В. Парадигма науки и тенденции развития образования [Текст] / Е. В. Бережнова, В. В. Краевский> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2007. - N1. - С. 22-28 . - ISSN 0869-561Х Рубрики: методологія педагогіки Дод.точки доступу: Краевский, В. В. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), Каф. пед. (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), Каф. пед. (1) |
Гончаренко, С. Методологічні знання як виявлення фундаменталізації професійної підготовки вчителя [Текст] / С. Гончаренко, В. Кушнір, Г. Кушнір> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2007. - N3. - С. 2-8 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів методологія педагогіки Дод.точки доступу: Кушнір, В.; Кушнір, Г. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ф 55 Филонов, Г. Н. К вопросу о взаимодействии фундаментальной и прикладной науки [Текст] / Г. Н. Филонов, Л. В. Суходольская-Кулешова> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2009. - N 10. - С. 3-7 . - ISSN 0869-561Х Рубрики: Наука методологія педагогіки Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): фундаментальна наука -- прикладна наука Дод.точки доступу: Суходольская-Кулешова, Л. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 45 Скрипник, М. Компетентнісний підхід до розробки програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників [Текст] / М. Скрипник> // Культура безпеки,екології та здоров’я : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2010. - N 11. - С. 30-33 Рубрики: підвищення кваліфікації--працівники освіти компетентнісний підхід у навчанні методологія педагогіки Кл.слова (ненормовані): професійна програма -- ключові компетентності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 71 Горяна, Л. Г. Формування поняття "підручник", як засобу впровадження здоров’язбережувальної технології у вітчизняній освіті : історичний аспект [Текст] / Л. Г. Горяна> // Культура безпеки,екології та здоров’я : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2010. - N 11. - С. 34-38 Рубрики: Підручники методологія педагогіки здоров’язбережні технології навчання Кл.слова (ненормовані): методологічний апарат -- цілісна дидактична система Анотація: У статті йдеться про підручник як цілісну дидактичну систему, яка сприяє набуттю учнями навичок збереження здоров’я. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 40 Сисоєва, С. Створення Національної системи кваліфікацій - проблема загальнонаціонального рівня [Текст] / С. Сисоєва> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 6. - С. 7-13. Рубрики: методологія педагогіки Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): національна система кваліфікацій Анотація: В умовах глобалізації економіки, процесів світової та європейської інтеграції, нових вимог до професійної компетентності фаїхівців постає необхідність створення в Україні зрозумілої на вітчизняному, європейському і світовому рівнях Національної системи кваліфікації (НСК). Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
М 11 Мішіна, Л. Інтелектуальний потенціал творчої особистості [Текст] / Л. Мішіна> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2009. - N 10. - С. 15-18. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: методологія педагогіки творча особистість Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Б 81 Бондар, Віталій. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен / В. Бондар> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 3. - С. 10-14. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: методологія педагогіки навчання інклюзивне Кл.слова (ненормовані): інтегроване навчання -- інклюзивне навчання -- рівні можливості -- навчальні середовища -- родинне середовище -- інклюзивна педагогіка Анотація: У статті аналізується сучасний стан освіти дітей з особливостями психофізичного розвитку. Обгрунтовуються проблеми і причини її невідповідності потребам сьогодення та міжнародним вимогам. Розкриваються напрями й умови модернізації спеціального навчання відповідно до чинного законодавства України. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
С 20 Саранцев, Г. И. Современное методическое мышление [Текст] / Г. И. Саранцев> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2010. - N 1. - С. 31-40. . - ISSN 0869-561Х Рубрики: методологія педагогіки Мислення і навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ч-44 Чепак, В. Соціологія освіти у сучасному науковому дискурсі [Текст] / В. Чепак> // Соціальна психологія. Український науковий журнал. - 2011. - N 4. - С. 36-43. - Библиогр. в конце ст. 12 назв. Рубрики: соціологія освіти методологія педагогіки Кафедра філософії та соціології Кл.слова (ненормовані): методологія соціології освіти -- науковий потенціал соціології освіти Анотація: Стаття присвячена визначенню статусу соціології освіти в системі наук про освіту. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наумов, Борис. Актуальні проблеми сучасної методології педагогіки [Текст] / Б. Наумов> // Педагогічна газета. - 2011. - N 10 (жовтень). - С. 7 Рубрики: методологія педагогіки Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 96 Кушнір, Василь Андрійович. Методологічні основи педагогічних досліджень / В. А. Кушнір, Г. А. Кушнір> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 9-13. - Бібліогр.: 2 назв.
педагогічні дослідження Кл.слова (ненормовані): методологія педагогічних досліджень -- структура педагогічних досліджень -- творчі здібності студентів -- констатувальні експерименти Анотація: У статті розглядаються методологічні засади кваліфікаційного дослідження, його компоненти, структура, гіпотеза, експериментальна складова. Стаття розрахована на магістрантів і аспірантів, а також викладачів і науковців відповідного профілю вищого педагогічного закладу. Дод.точки доступу: Кушнір, Григорій Андрійович Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 32 Квас, Олена Валеріївна. Дитиноцентризм через призму гуманітарних досліджень / О. В. Квас> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 14-18. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Дитинство розвиток дитини Виховання дитини методологія педагогіки Кл.слова (ненормовані): наукові погляди на дитину -- тематика дитинства -- моделі дитинства -- виховна практика -- вікова періодизація дитинства Анотація: У статті проаналізовано погляди на дослідження дитини та дитинства, що мають свою динаміку, виростають з певних суспільних і культурних контекстів, утворюючи науково-пошукові напрями. Адже зі зміною моделі дитини і дитинства змінюються й концепції та методи виховання, виховна практика, методологія дослідження, а також різні нарації дитинства. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 24 б-ка Бойка О. Д. / П 24-фб Педагогічна і психологічна науки в Україні [Текст] : зб. наук. праць : в 5-ти т. / Національна академія педагогічних наук України; ред. рада: В. Г. Кремень, В. М. Мадзігон, В. І. Луговий. - К. : Педагогічна думка, 2012 - . Т. 1 : Загальна педагогіка та філософія освіти / ред. кол.: О. В. Сухомлинська, І. Д. Бех, В. І. Бондар. - 2012. - 368 с. - (До 20-річчя НАПН України). - ISBN 978-966-644-213-3 : 133.00 грн., 75.00 грн. РУБ 371(4Укр) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра психології Наука в Україні Філософія освіти Педагогіка методологія педагогіки історія педагогіки (загальні питання) Психотехніка Особистість--розвиток особистості Інноваційні технології навчання Кл.слова (ненормовані): сухомлиністика Дод.точки доступу: Кремень, В. Г. \ред.\; Мадзігон, В. М. \ред.\; Луговий, В. І. \ред.\; Сухомлинська, О. В. \ред.\; Бех, І. Д. \ред.\; Бондар, В. І. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України Примірників всього: 4 фб (2), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (2) |