373.5.042-056.45](477)
В 18


    Вареха, А. Г.
    Інноваційна діяльність гімназії в контексті роботи з обдарованими учнями [Текст] / А. Г. Вареха // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 16–23. - Бібліогр.: 4 назви.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--інноваційна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані учні -- інноваційнва діяльність -- творчий розвиток -- ІКТ-компетентність -- психолого-педагогічний супровід -- розвиток особистості -- гімназії
Анотація: У статті презентовано досвід роботи В. Л. Бирзула, директора Златопільської гімназії м. Новомиргорода Кіровоградської області. Педагогічний колектив гімназії працює над науково-методичною проблемою "Реалізація концепції розвитку обдарованих дітей шляхом упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний процес".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.5.042-056.45](477)
К 68


    Коротка, С. М.
    Система роботи з обдарованими дітьми [Текст] / С. М. Коротка // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 24–35. - Бібліогр.: 6 назв.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--система роботи
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані учні -- система роботи -- творча особистість -- творчі здібності -- творчий потенціал -- самореалізація особистості -- творча діяльність -- природні задатки дитини
Анотація: У статті розповідається про створення ефективної системи виховання та розвиток обдарованих і здібних дітей.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.5.042-056.45](477)
К 90


    Кулик, В. З.
    Модель ефективної системи розвитку академічної обдарованості школярів [Текст] / В. З. Кулик, О. І. Хафізова // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 69–77.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--академічна обдарованість--розвиток
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані учні -- академічна обдарованість -- наукове товариство учнів -- Мала академія наук -- науково-дослідна діяльність -- творчі здібності -- творчість
Анотація: У статті розглянуто середовище, мету, суб’єкти й об’єкти моделі наукового товариства учнів Малої академії наук.


Дод.точки доступу:
Хафізова, О. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)