Т 58 Топчій, І. Становлення Гімназії успішного українця / Ірина Топчій> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 21–23. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
Черкаська область--освіта Кл.слова (ненормовані): культура гідності -- багатопрофільні гімназії -- Гімназія успішного українця -- творча модель -- громадянська позиція -- модель розвитку інноваційного закладу -- освітній процес -- інноваційний розвиток Анотація: У статті репрезентовано творчу модель навчального закладу "Гімназія успішного українця", яка базується на положенні про гідність як безумовну цінність, що є підґрунтям для утвердження людиною своєї громадянської позиції. Обґрунтовано мету та завдання діяльності гімназії, що полягають в оптимізації освітнього процесу з урахуванням сучасних світових тенденцій, у сприянні формуванню особистості учня, здатного до подальшої успішної життєвої самореалізації. Дод.точки доступу: \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ч-90 Чумаченко, О. Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією / Олег Чумаченко, Оксана Трухан> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 28–31. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
Черкаська область--освіта Кл.слова (ненормовані): еколого-економічний ліцей -- інноваційні моделі розвитку -- освітній простір -- принцип варіативності -- спеціалізація -- особистісно орієнтований підхід -- освітній простір -- регіональна політика Анотація: У статті обґрунтовано актуальність науково-теоретичних розробок та практичної реалізації інноваційних освітніх технологій. Описано засади функціонування еколого-економічного ліцею "Камелія" у місті Кам’янка. Проаналізовано особливості навчального закладу, а саме: спеціалізацію як форму втілення принципу варіативності в освітньому середовищі; особистісно орієнтований підхід як методологічне підґрунтя педагогічної діяльності ліцею; орієнтацію на соціальні та демографічні особливості регіону. Дод.точки доступу: Трухан, О.; \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 33 Денисюк, Л. Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства" / Любов Денисюк> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 62–62. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-6788
Освіта в Україні--середня освіта--гімназії Черкаська область--освіта Кл.слова (ненормовані): багатопрофільні гімназії -- модель інноваційного розвитку -- Школа трансформаційного лідерства -- трансформаційне лідерство -- розвивальне середовище -- лідерський потенціал -- громадська активність -- інноваційні технології -- акмеологічний підхід -- інформаційно-комунікаційні технології Анотація: У статті розкрито особливості моделі інноваційного розвитку навчального закладу на засадах лідерства. Обґрунтовано значущість лідерського потенціалу всіх учасників освітнього процесу. Створення якісного розвивального середовища є чинником успішної реалізації компетентнісної освіти та впровадження сучасних STEM-технологій. Дод.точки доступу: \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |