К 55 Кобильченко, В. Практичний психолог у закладі дошкільної освіти: завдання та зміст психологічної діяльності / Вадим Кобильченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 7–20. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): діти з особливими освітніми потребами -- практичний психолог -- психологічна діяльність -- заклади дошкільної освіти -- психологічна готовність -- інклюзивне середовище -- психологічна допомога Анотація: Встановлено, що нині практичний психолог закладу освіти сприяє формуванню психологічної готовності учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі з дитиною з особливими освітніми потребами. Визначено, що основними напрямами діяльності практичного психолога в закладі дошкільної освіти мають бути психопрофілактика, психодіагностика, психокорекція та психологічне консультування, які тісно пов’язані між собою і становлять єдину систему психологічної допомоги. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Х 86 Хохліна, О. До проблеми психологічних засад педагогічного впливу на дітей з особливими освітніми потребами / Олена Хохліна> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 57–63. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): діти з порушеннями психофізичного розвитку -- психологічні засади -- педагогічна робота -- закономірності розвитку -- структура дефекту -- педагогічна робота -- діти з особливими освітніми потребами Анотація: Мета статті – висвітлення результатів проведеного дослдіження проблеми загальних психологічних засад педагогічного впливу на осіб з особливими освітніми потребами – закономірностей розвитку дитини та структури її дефекту. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |