372(070.3)
М54


   
    Методичні матеріали до курсу "Теорія та методика розвитку рідного мовлення [Текст] : Для студентів факультету психології та соціальної роботи спеціальності "Дошкільне виховання; практична психологія" / Уклад. А. М. Аніщук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 36 с. - 1.80 грн.
ДРНТІ
ББК 74.102р30
РУБ 372(070.3)


Дод.точки доступу:
Аніщук, Антоніна Миколаївна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 49
фб (1), Ч.З.№2 (9), аб (19), НМК ф-т ПСР (20)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (9), аб (19), НМК ф-т ПСР (20)

372(073.3)
П24


   
    Педагогіка з методикою виховання дітей дошкільного віку для заочної форми з трирічним терміном навчання [Текст] : Програма державного екзамену, орієнтовні питання та практичні завдання / Укл.: Н. П. Пихтіна, Л. М. Пісоцька, А. М. Аніщук та ін. ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра дошкільної освіти. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 47 с. - 2.50 грн.
ДРНТІ
ББК 74.10р30-211
РУБ 372(073.3)


Дод.точки доступу:
Пихтіна, Ніна Порфиріївна; Пісоцька, Людмила Миколаївна; Аніщук, Антоніна Миколаївна; Василенко, Тетяна Андріївна; Підлипська, Світлана Дмитрівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Кафедра дошкільної освіти
Примірників всього: 50
фб (1), Ч.З.№2 (12), НМК ф-т ПСР (5), аб (32)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (12), НМК ф-т ПСР (5), аб (32)

372(073.3)
Т33


   
    Теорія, практика та організація дошкільного виховання [Текст] : Програма державного екзамену, орієнтовні питання та практичні завдання: для заочної форми з трирічним терміном навчання / Н. П. Пихтіна, Ю. Г. Новгородська, Л. М. Пісоцька та ін. ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра дошкільної освіти. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 75 с. - 4.30 грн.
ДРНТІ
ББК 74.10р30-211
РУБ 372(073.3)


Дод.точки доступу:
Пихтіна, Ніна Порфиріївна; Новгородська, Юлія Григорівна; Пісоцька, Людмила Миколаївна; Аніщук, Антоніна Миколаївна; Василенко, Тетяна Андріївна; Підлипська, Світлана Дмитрівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Кафедра дошкільної освіти
Примірників всього: 50
фб (1), Ч.З.№2 (4), НМК ф-т ПСР (3), аб (42)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (4), НМК ф-т ПСР (3), аб (42)

372(070.3)
А67


    Аніщук, Антоніна Миколаївна.
    Оптимізація мовленнєвого самовираження старших дошкільників [Текст] : Методичний посібник для вихователів, батьків та студентів дошкільних відділень педагогічних вузів / А. М. Аніщук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 63 с. - 6.50 грн.
ДРНТІ
ББК 74.102р30
РУБ 372(070.3)
Рубрики: Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ


Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 29
фб (1), Ч.З.№2 (14), НМК ф-т ПСР (9), аб (5)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (14), НМК ф-т ПСР (9), аб (5)

372(070.3)
Г65


    Гончаренко, Алла Миколаївна.
    Теорія і методика розвитку мовлення дітей і навчання рідної мови [Текст] : навчально-методичний посібник для студентів факультету психології та соціальної роботи спеціальності "Дошкільне виховання; практична психологія" (за вимогами кредитно-модульної системи) / А. М. Гончаренко, А. М. Аніщук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 151 с. - 15.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.102р30
РУБ 372(070.3)
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення
   Дошкільне виховання--розвиток мовлення



Дод.точки доступу:
Аніщук, Антоніна Миколаївна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 49
фб (1), Ч.З.№2 (9), НМК ф-т ПСР (8), аб (31)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (9), НМК ф-т ПСР (8), аб (31)

74
А64


    Аніщук, Антоніна Миколаївна.
    Педагогічні умови оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.08 - дошкільна педагогіка / А. М. Аніщук ; Інститут проблем виховання Академії педагогічних наук України (Київ). - К. : ІПВ АПН України, 2008. - 20 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток
   Автореферати дисертацій--дошкільна педагогіка

   Кафедра дошкільної освіти--автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєве самовираження


Дод.точки доступу:
Інститут проблем виховання Академії педагогічних наук України (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

372(075.3)
А 67


    Аніщук, Антоніна Миколаївна.
    Індивідуалізація виховання і навчання дітей дошкільного віку [Текст] : Тексти лекцій (для студентів спеціальності "Дошкільне виховання; практична психологія" денної та заочної форм навчання) / А. М. Аніщук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 102 с. - 9.20 грн.
ББК 74.10я73
РУБ 372(075.3)
Рубрики: Кафедра дошкільної освіти
   Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ

   Дошкільна освіта--індивідуалізація

   Дошкільний вік--психологія



Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 25
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (5), аб (15)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (5), аб (15)

372(075.3)
А 67


    Аніщук, Антоніна Миколаївна.
    Дошкільна лінгводидактика [Текст] : Навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Дошкільна освіта" / А. М. Аніщук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 248 с. - 26.92 грн.
    Зміст:
Теоретико-методологічні засади дошкільної лінгводидактики
Основні напрямки розвитку мовлення дітей раннього та дошкільного віку
Методика розвитку зв’язного мовлення та організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей
Комунікативно-мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку
Наступність і перспективність у навчанні дітей рідної мови в ДНЗ та початковій школі
ББК 74.102я73
РУБ 372(075.3)
Рубрики: Кафедра дошкільної освіти
   Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ

   Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи

   Дошкільна освіта--розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна лінгводидактика -- готовність дітей до школи
Анотація: Посібник містить програму навчальної дисципліни, комплекс матеріалів, структурованих відповідно до навчальної програми.


Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 40
фб (1), Ч.З.№2 (4), НМК ф-т ПСР (5), аб (30)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (4), НМК ф-т ПСР (5), аб (30)

372(073.3)
Н 15


   
    Навчальні програми професійної підготовки фахівців дошкільної освіти освітньо-кваліфікаційного рівня "спеціаліст" [Текст] : збірник / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за ред. В. М. Оржеховської. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 229 с. - 43.25 грн.
    Зміст:
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Сучасні інформаційні технології у професійній діяльності фахівця з дошкільної освіти : [програма для вищої школи] / Н. П. Пихтіна
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Актуальні проблеми дошкільної педагогіки : [програма для вищої школи] / А. М. Аніщук
Новгородська, Юлія Григорівна. Менеджмент у дошкільній освіті : [програма для вищої школи] / Ю. Г. Новгородська
Новгородська, Юлія Григорівна. Методична робота в ДНЗ : [програма для вищої школи] / Ю. Г. Новгородська, Т. А. Клюшнікова
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Профілактика негативізмів у поведінці дошкільників : [програма для вищої школи] / Н. П. Пихтіна
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Виховання в різновікових групах : [програма для вищої школи] / А. М. Аніщук
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Індивідуалізація виховання і навчання дітей дошкільного віку : [програма для вищої школи] / А. М. Аніщук
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Організаційно-педагогічні умови адаптації дошкільників до ВНЗ : [програма для вищої школи] / Н. П. Пихтіна
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Педагогіка гри дошкільників : [програма для вищої школи] / Н. П. Пихтіна, Т. А. Клюшнікова
Матвієнко, Світлана Іванівна. Особливості використання культури рідного краю у роботі з дошкільниками у ВНЗ : спецкурс: [програма для вищої школи] / С. І. Матвієнко
Тукач, Ірина Іванівна. Педагогічні умови формування у дошкільників ціннісного ставлення до своїх прав та обов’язків : спецкурс: [програма для вищої школи] / І. І. Тукач
ББК 74.10р30-211
РУБ 372(073.3)
Рубрики: Кафедра дошкільної освіти
   підготовка вчителів початкових класів--програми для ВНЗ

   Дошкільна освіта--підготовка спеціалістів

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Оржеховська, Валентина Михайлівна \ред.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 25
фб (1), аб (4), Ч.З.№2 (10), НМК ф-т ПСР (10)
Свободны: фб (1), аб (4), Ч.З.№2 (10), НМК ф-т ПСР (10)

371.9(075.3)
А 67


    Аніщук, Антоніна Миколаївна.
    Основи дефектології та логопедії [Текст] : навчально-методичний посібник для студ. фак-ту психології та соціальної роботи, спеціальність "Дошкільна освіта; практична психологія" / А. М. Аніщук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 176 с. - 25.42 грн.
ББК 74.3я73
РУБ 371.9(075.3)
Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології
   Кафедра дошкільної освіти

   основи дефектології та логопедії--підручники та посібники для ВНЗ

   Дефектологія

   логопедія



Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 20
фб (1), Ч.З.№2 (10), аб (9)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (10), аб (9)

372(070.3)
А 67


    Аніщук, Антоніна Миколаївна.
    Культура мовлення та виразне читання [Текст] : Навчально-методичний посібник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів спеціальності "Дошкільна освіта" / А. М. Аніщук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 134 с. - 20.67 грн., 21.00 грн.
ББК 74.102р30 + 81.411.1-7 + 83.7
РУБ 372(070.3)
Рубрики: Культура мовлення--підручники та посібники для ВНЗ
   Виразне читання--підручники та посібники для ВНЗ

   Кафедра дошкільної освіти



Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 11
фб (1), Ч.З.№2 (6), НМК ф-т ПСР (3), аб (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (6), НМК ф-т ПСР (3), аб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 219 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 63.08 грн.
    Зміст:
Бойко, Вікторія Олександрівна. Інклюзивна освіта: до питання визначення поняття та особливостей її запровадження / В. О. Бойко. - С .7-10
Гевчук, Наталія Сергіївна. Теоретичні основи виховання дітей трудових мігрантів в умовах соціально-освітнього середовища / Н. С. Гевчук. - С .11-14
Гуріч, Володимир Олексійович. До проблеми соціально-педагогічної роботи зі збереження освітніх навичок дітей у закладах охорони здоров’я / В. О. Гуріч. - С .15-18
Завацька, Людмила Миколаївна. Програма "Вибір" як модель соціально-педагогічної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах / Л. М. Завацька. - С .19-22
Кальченко, Лариса Володимирівна. Організація системи роботи з сім’єю у контексті профілактики соціального сирітства: сімейно-центрований підхід / Л. В. Кальченко. - С .23-26
Коваленко, Євгенія Іванівна. Методологічна функція історії педагогіки у становленні майбутнього педагога / Є. І. Коваленко. - С .27-34
Ліфарєва, Наталія Вікторівна. Активізація людей похилого віку у культурно-дозвіллєвій діяльності проекту "Університет третього віку" / Н. В. Ліфарєва. - С .35-39
Павлюк, Лариса Миколаївна. Теоретичні аспекти проблеми формування соціальної компетентності старших підлітків / Л. М. Павлюк. - С .40-43
Плахотнік, Ольга Василівна. Роль почуттів співпереживання у виховному процесі сучасної школи / О. В. Плахотнік. - С .44-47
Поліщук, Віра Аркадіївна. Інтеграція як провідна тенденція міжнародного розвитку соціальної роботи і соціальної освіти у XXI ст / В. А. Поліщук. - С .48-54
Поліщук, Катерина Миколаївна. Теоретичні засади експериментального дослідження формування світоглядних уявлень старших дошкільників / К. М. Поліщук. - С .55-58
Руденька, Тетяна Миколаївна. Арт-педагогіка як інновація сучасної професійно-педагогічної теорії і практики / Т. М. Руденька. - С .59-63
Сьомкіна, Інна Сергіївна. Модель комплексної організації соціально-педагогічної роботи ЦСССДМ з неблагополучними сім’ями / І. С. Сьомкіна. - С .64-71
Гужва, Тетяна Михайлівна. Використання інноваційних технологій у формуванні професійних цінностей майбутніх соціальних працівників / Т. М. Гужва. - С .72-76
Загородня, Людмила Петрівна. Методика визначення готовності майбутніх вихователів до створення позитивного професійного іміджу / Л. П. Загородня, Т. В. Марєєва. - С .77-82
Калаур, Світлана миколаївна. Доцільність використання акмеологічного підходу для самореалізації майбутнього фахівця / С. М. Калаур, Н. С. Олексюк. - С .83-86
Кетеван, Кахіані. Декілька порад щодо спілкування з дітьми / К. Кетеван. - С .87-89
Кручек, Вікторія Аркадіївна. Формування культури педагогічної взаємодії на лекційних заняттях / В. А. Кручек. - С .90-93
Лизун, Ірина Федорівна. Роль соціально-педагогічного консультування у роботі з підлітками із сімей трудових мігрантів / І. Ф. Лизун. - С .94-97
Пасічник, Олена Олексіївна. Структура і критерії комунікативних умінь та результати визначення рівня їх сформованості у майбутніх соціальних педагогів / О. О. Пасічник. - С .98-102
Ткаченко, Наталія Миколаївна. Модель підготовки майбутніх учителів початкових класів до проектування позаурочної виховної діяльності / Н. М. Ткаченко. - С .103-108
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Підготовка майбутніх фахівців до здійснення індивідуального підходу в процесі виховання та навчання дітей дошкільного віку / А. М. Аніщук. - С .109-113
Бєлєнька, Ганна Володимирівна. Формування пофесійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в умовах університетської освіти / Г. В. Бєлєнька. - С .114-119
Залібовська-Ільніцька, Зоя Володимирівна. Система підготовки майбутніх фахівців соціально-педагогічної сфери до роботи з дітьми, що мають відхилення у розвитку / З. В. Залібовська-Ільніцька. - С .120-124
Кобилянська, Лілія Іванівна. Формування готовності до професійної діяльності майбутніх соціальних гувернерів у процесі вишівської підготовки / Л. І. Кобилянська. - С .125-131
Копилова, Світлана Вікторівна. Передумови удосконалення професійної підготовки фахівців із соціальної роботи / С. В. Копилова. - С .132-138
Лисакова, Ірина Василівна. Соціальна педагогіка та педагогіка дозвілля в підготовці менеджерів соціокультурної діяльності / І. В. Лисакова. - С .139-142
Міщик, Людмила Іванівна. Оптимізація підготовки соціальних педагогів до професійної діяльності / Л. І. Міщик. - С .143-148
Петришин, Людмила Йосипівна. Формування креативності майбутніх соціальних педагогів в умовах професійної підготовки / Л. Й. Петришин. - С .149-154
Петрюк, Ірина Михайлівна. Компетентнісний підхід у підготовці соціальних педагогів і працівників до роботи з дезадаптованими клієнтами / І. М. Петрюк. - С .155-160
Яблочніков, Сергій Леонтійович. Складові професійної підготовки магістрів з економічної кібернетики / С. Л. Яблочніков. - С .161-165
Житомирська, Тетяна Михайлівна. Проблема опрацювання та засвоєння регіонального досвіду полікультурної освіти в Українському Подунав’ї у процесі підготовки соціальних педагогів / Т. М. Житомирська. - С .166-170
Дужа-Задорожна, Мирослава Петрівна. Особливості професійної підготовки соціальних педагогів до роботи з сім’єю у різних типах вищих навчальних закладів Німеччини / М. П. Дужа-Задорожна. - С .171-177
Кисла, Наталія Юріївна. Теорія та досвід організації навчально-пізнавальної діяльності студентів із соматичними захворюваннями в Україні та за кордоном / Н. Ю. Кисла. - С .178-183
Коваленко, Володимир Опанасович. Ідеї трудового виховання в педагогічній спадщині Дж. Дьюї / В. О. Коваленко. - С .184-188
Коваль, Вадим Вадимович. Фізичне виховання молоді в педагогічній творчій спадщині відомих українських педагогів XX ст. / В. В. Коваль. - С .189-193
Крапивний, Ярослав Миколайович. Формування педагогічної техніки майбутніх учителів у духовних закладах Чернігівщини XVII-XVIII ст. / Я. М. Крапивний. - С .194-197
Лакуста, Тетяна Дмитрівна. Дослідження проблеми статеворольової соціалізації у вітчизняній та зарубіжній педагогіці / Т. Д. Лакуста. - С .198-203
Попов, Олександр Анатолійович. Сучасний стан системи соціально-педагогічної і соціальної роботи з молоддю в Німеччині / О. А. Попов. - С .204-209
Поприткіна, Дурсунгозель Шамирадівна. Проблема наукової організації праці майстра виробничого навчання у педагогічній спадщині С. Я. Батишева / Д. Ш. Поприткіна. - С .210-213
Трубавіна, Ірина Миколаївна. Закордонний досвід соціально-педагогічної роботи з сім’єю / І. М. Трубавіна. - С .214-217
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Соціально-педагогічна робота

   Соціально-педагогічна робота--Сім’я

   Соціальна робота--люди похилого віку

   робота з сім’ями

   професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта

   професійна підготовка вчителів--початкові класи

   Діти з особливими потребами

   Соціальні працівники--підготовка--практика

   Соціальна педагогіка

   Соціальні педагоги--професійна підготовка

   Педагогіка дозвілля

   Діти дошкільного віку

   Дошкільна освіта--інноваційна діяльність

   підготовка майбутніх вчителів--зарубіжний досвід

   Дошкільне виховання--історія

   Чернігівщина--освіта--історія
    Німеччина--освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Дьюї, Джон (1859 - 1952) \о нем\; Батишев, Сергій Якович (академік, педагог ; 1915-2000) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

372(070.3)
А67


    Аніщук, Антоніна Миколаївна.
    Мовлення як засіб самовираження старшого дошкільника [Текст] : Навчально-методичний посібник для вихователів, практичних психологів, батьків та студентів дошкільних відділень педагогічних вишів / А. М. Аніщук ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 113 с. - ISBN 978-617-527-096-7 : 20.83 грн.
Схвалено для використання в дошкільних навчальних закладах
ДРНТІ
ББК 74.102р30
РУБ 372(070.3)
Рубрики: Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ
   Кафедра дошкільної освіти



Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 10
фб (1), Ч.З.№2 (7), НМК ф-т ПСР (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (7), НМК ф-т ПСР (2)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 288 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 103.79 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бейгер, Галина. Образ учителя двадцать первого века в восприятии студентов / Г. Бейгер. - С .7-18
Браун, Вадим Олегович. Концептуальні засади створення автоматизованих систем інтенсивної підготовки військових фахівців / В. О. Браун, Ю. В. Коваль. - С .18-25
Ващенко, Ірина Василівна. Інновації моніторингу якості вищої освіти / І. В. Ващенко. - С .26-31
Кириченко, Валентина Іванівна. Особливості формування превентивного виховного середовища у загальноосвітньому навчальному закладі / В. І. Кириченко, О. О. Єжова. - С .32-36
Кириченко, Лілія Георгіївна. Теоретико-методологічні підходи до проблеми формування естетичних якостей особистості у майбутніх фахівців соціокультурної сфери / Л. Г. Кириченко. - С .37-42
Мороз, Лілія Миколаївна. Cамоактуалізація в контексті креативності майбутнього педагога / Л. М. Мороз. - С .43-48
Потапчук, Тетяна Володимирівна. Функції і зміст педагогічно регульованої діяльності студентів в системі формування національно-культурної ідентичності / Т. В. Потапчук. - С .49-53
Приліпко, Олександр Федорович. Ретроспективний аналіз становлення поняття професійна компетентність / О. Ф. Приліпко. - С .54-62
Самаріна, Світлана Іванівна. До проблеми дисципліни учнів в сучасній школі: пошук шляхів оптимізації виховання школярів / С. І. Самаріна. - С .63-67
Сватенков, Олександр Васильович. Дослідження впливу засобів масової комунікації на формування проміжних форм адиктивної поведінки жіночої студентської молоді / О. В. Сватенков. - С .68-71
Солова, Валентина Миколаївна. Педагогіка толерантності вихователя дитячого оздоровчого закладу / В. М. Солова. - С .72-77
Соломатова, Вікторія Василівна. Оптимізаційна модель оцінки рівня сформованості професійної компетентності дизайнера / В. В. Соломатова, С. В. Чирчик. - С .78-80
Таравська, Яна Володимирівна. Проблеми моніторингу освітнього процесу: історичний аналіз / Я. В. Таравська. - С .78-80
Уліч, Віктор Леонідович. Гуманістичні аспекти військової освіти як основа моделювання процесу підготовки військових фахівців у вищих навчальних закладах / В. Л. Уліч. - С .90-94
Плахотник, Ольга Васильевна. Акмеология как условие повышения качества образования в высшей школе / О. В. Плахотник, Н. Н. Ханина. - С .95-99
Якименко, Людмила Юріївна. Теоретичні основи формування в старшому дошкільному віці відповідальності як базової якості особистості / Л. Ю. Якименко. - С .100-104
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білан, Максим Борисович. Деякі аспекти формування навичок аудіювання у курсантів (студентів) вищих військових навчальних закладів / М. Б. Білан. - С .105-108
Благініна, Світлана Вікторівна. Підвищення ефективності підготовки студентів до професійної діяльності засобами позааудиторної роботи / С. В. Благініна. - С .109-111
Бондарчук, Алла Ярославівна. Педагогічні умови виховання у студентів музично-педагогічних факультетів культури міжособистісних взаємин / А. Я. Бондарчук. - С .112-116
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури / Т. І. Бутурлим. - С .117-122
Ващило, Ольга Валеріївна. Особливості формування комунікативної компетентності в говорінні студентів магістратури технічних спеціальностей / О. В. Ващило. - С .123-128
Грановська, Тетяна. Роль вихователя у формуванні екологічної свідомості дітей дошкільного віку / Т. Грановська. - С .129-133
Дем’янюк, Олексій Степанович. Використання мультимедійного програмного забезпечення для індивідуалізації самостійної роботи студентів військових вузів / О. С. Дем’янюк, О. В. Абрамян. - С .134-139
Долматова, Марина Петрівна. Виховання студентів-філологів засобами мистецтва слова на заняттях з іноземної мови / М. П. Долматова. - С .140-143
Коваленко, Володимир Опанасович. Шляхи удосконалення викладання країнознавства на факультеті іноземних мов / В. О. Коваленко. - С .144-148
Кондратюк, Алла Леонтіївна. Реалізація системи й педагогічних умов формування інтеркультурних комунікативних умінь / А. Л. Кондратюк. - С .149-154
Король, Володимир Степанович. Психологічні особливості вдосконалення підсумкового та поточного контролю знань студентів / В. С. Король. - С .155-159
Кушнір, Галина Леонідівна. Роль дидактичних принципів навчання у процесі засвоєння краєзнавчих знань студентами / Г. Л. Кушнір. - С .160-166
Луговська, Еліна Михайлівна. Трансформація й інтеграція фахових знань та вмінь як умова формування фахової компетентності майбутніх техніків-механіків агропромислового виробництва / Е. М. Луговська. - С .167-173
Останіна, Ніна Степанівна. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля / Н. С. Останіна, М. Г. Криловець. - С .174-177
Пелипенко, Микола Миколайович. Педагогічні ідеї А. С. Макаренка в контексті формування навичок колективної взаємодії фахівців оперативно-рятувальної служби / М. М. Пелипенко. - С .178-184
Пісоцька, Людмила Миколаївна. Зміст трудового виховання дітей старшого дошкільного віку / Л. М. Пісоцька. - С .185-190
Примачок, Людмила Леонтіївна. Методика формування у студентів медичного коледжу духовної цінності розради / Л. Л. Примачок. - С .191-196
Тимчик, Микола Валерійович. Патріотичне виховання старших підлітків у процесі занять хортингом / М. В. Тимчик, Е. А. Єрьоменко. - С .197-202
Хаданович, Альбина Викторовна. Особенности проектной деятельности студентов-биологов / А. В. Хаданович, В. Г. Свириденко, О. В. Пырх. - С .203-207
Якимчук, Світлана Никанорівна. Особливості формування тембрової драматургії хорових творів / С. Н. Якимчук. - С .208-212
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах інклюзивної освіти / А. М. Аніщук. - С .213-218
Філоненко, Олена Станіславівна. Підготовка майбутніх учителів до виховної роботи з дітьми в закладах оздоровлення та відпочинку в літній період у світлі сучасних законодавчих документів / О. С. Філоненко. - С .219-222
Чувакова, Тетяна Григорівна. Формування іншомовних лексичних навичок дітей дошкільного віку як компонент професійної компетенції вчителя іноземної мови / Т. Г. Чувакова, А. М. Абрамович. - С .223-226
Щербак, Павел Иванович. Формирование у студентов потребности в занятиях физическими упражнениями во внеаудиторное время / П. И. Щербак, В. М. Благинин. - С .227-230
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Возняк, Алла Борисівна. Реалізація ідей розвитку дитини Марії Монтессорі в ДНЗ № 13 "Казка" м. Самбора / А. Б. Возняк, Н. М. Кузьмяк. - С .231-235
Дічек, Наталія Петрівна. Особливості дослідження питань педагогічної психології в перші роки діяльності українського Інституту психології / Н. П. Дічек. - С .236-244
Донченко, Вікторія Миколаївна. Пріоритетні завдання управління міжнародною діяльністю в університетах США в умовах глобалізації / В. М. Донченко. - С .245-250
Мачача, Юлія Миколаївна. Навчально-методична література з математики для чоловічих і жіночих навчальних закладів в Україні (1850–1917 рр.) / Ю. М. Мачача. - С .251-255
Пєтухова, Ірина Олексіївна. Проблема періодизації тестування в освіті України (кінець ХІХ – перша третина ХХ ст.) / І. О. Пєтухова. - С .256-260
Сутрин, Виктор Дмитриевич. Проблемы брачно-семейных отношений и полового воспитания в первые годы советской власти / В. Д. Сутрин. - С .261-266
Удовиченко, Надія Костянтинівна. Роль референдаріату у формуванні практичної готовності майбутніх вчителів до педагогічної діяльності у Німеччині / Н. К. Удовиченко. - С .267-271
Шевченко, Світлана Миколаївна. Стан розвитку російських шкіл в УРСР (кінець 30-х – 40-ві рр. ХХ ст.) / С. М. Шевченко. - С .272-279
Самойленко, Олена Володимирівна. Особливості розвитку жіночої гімназійної освіти в Ніжині в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. / О. В. Самойленко. - С .280-284
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Освіта--моніторинг освіти

   Виховання--превентивне виховання

   Майбутні вчителі

   акмеологія

   Дошкільники--виховання

   Студенти--готовність--трудова діяльність

   Самостійна робота студентів

   Професійна компетентність педагога

   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Історія педагогіки--Україна

   Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти

   Педагогіка України--історія освіти

   США--освіта
    Німеччина--освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

372(075.3)
А 67


    Аніщук, Антоніна Миколаївна.
    Дошкільна лінгводидактика [Текст] : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Дошкільна освіта" / А. М. Аніщук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - 2-е вид. доп. і переробл. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 317 с. - 54.67 грн., 55.00 грн., 20.00 грн.
    Зміст:
Теоретико-методологічні засади дошкільної лінгводидактики
Основні напрямки розвитку мовлення дітей раннього та дошкільного віку
Методика розвитку зв’язного мовлення та організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей
Комунікативно-мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку
Наступність і перспективність у навчанні дітей рідної мови в ДНЗ та початковій школі
ББК 74.102я73
РУБ 372(075.3)
Рубрики: Кафедра дошкільної освіти
   Дошкільна освіта--розвиток мовлення

   Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи

   Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ

Анотація: Посібник містить програму навчальної дисципліни, комплекс матеріалів, структурованих відповідно до навчальної програми.


Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 12
ав (1), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (4), аб (2)
Свободны: ав (1), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (4), аб (2)

372(073.3)
П24


   
    Педагогіка з методикою виховання дітей дошкільного віку для денної та заочної форм навчання [Текст] : Програма державного екзамену, орієнтовні питання та практичні завдання / Укл.: Н. П. Пихтіна, А. М. Аніщук, С. І. Матвієнко та ін. ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра дошкільної освіти. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 54 с. - 15.83 грн.
ДРНТІ
ББК 74.10р30-211
РУБ 372(073.3)
Рубрики: Кафедра дошкільної освіти
   Дошкільна освіта--програми державного екзамену



Дод.точки доступу:
Пихтіна, Ніна Порфиріївна; Аніщук, Антоніна Миколаївна; Матвієнко, Світлана Іванівна; Пісоцька, Людмила Миколаївна; Тукач, Ірина Іванівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Кафедра дошкільної освіти
Примірників всього: 10
ав (1), аб (3), Ч.З.№2 (4), НМК ф-т ПСР (2)
Свободны: ав (1), аб (3), Ч.З.№2 (4), НМК ф-т ПСР (2)

372(075.3)
А 67


    Аніщук, Антоніна Миколаївна.
    Актуальні проблеми дошкільноі освіти [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів спеціальності "Дошкільна освіта" / А. М. Аніщук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 152 с. - 41.67 грн.
ББК 74.10я73
РУБ 372(075.3)
Рубрики: Кафедра дошкільної освіти
   Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи

Анотація: Посібник містить програму навчальної дисципліни, комплекс матеріалів, структурованих відповідно до навчальної програми.


Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 10
ав (1), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (4)
Свободны: ав (1), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (4)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 242 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 103.17 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бойко, Вікторія Олександрівна. Соціально-педагогічне супроводження батьків учнів у процесі здійснення інклюзивного навчання в загальноосвітній школі / В. О. Бойко. - С .7-11
Василенко, Олена Миколаївна. Соціально-педагогічна робота у ДНЗ з формування життєзбережувальної компетентності дошкільників / О. М. Василенко. - С .12-15
Журба, Катерина Олександрівна. Любов як смисложиттєва цінність учнів основної та старшої школи / К. О. Журба. - С .16-21
Заверико, Наталія Віталіївна. Сoціально-педагогічна робота з молоддю у конфлікті з законом / Н. В. Заверико. - С .22-26
Зозуляк-Случик, Роксоляна Василівна. Професійний вибір як чинник соціалізації особистості / Р. В. Зозуляк-Случик. - С .27-31
Ївженко, Юрій Васильович. Особливості діяльності студентських громадських організацій як фактора формування соціальної активності особистості / Ю. В. Ївженко. - С .32-36
Ковальчук, Тамара Іванівна. Дозвіллєва діяльність: сутність, структура і підходи до досліджень / Т. І. Ковальчук. - С .37-43
Коленіченко, Тетяна Іванівна. Експериментальне дослідження адаптації людей похилого віку до умов нового соціального середовища / Т. І. Коленіченко. - С .44-48
Михайленко, Оксана Володимирівна. Соціально-педагогічні аспекти навчання та виховання обдарованих дітей у загальноосвітніх навчальних закладах / О. В. Михайленко. - С .49-54
Скрипник, Сергій Васильович. Психолого-педагогічні аспекти формування активної екологічної позиції учнів / С. В. Скрипник. - С .55-59
Тадаєва, Анастасія Вадимівна. Програма соціально-педагогічного супроводу медіасоціалізації молодших школярів у сучасному інформаційному просторі / А. В. Тадаєва. - С .60-65
Шароватова, Олена Павлівна. Безпека особистості як соціокультурний феномен / О. П. Шароватова. - С .66-70
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Розвиток у дітей старшого дошкільного віку почуття совісті як регулятора міжособистісних взаємин / А. М. Аніщук. - С .71-75
Богомолова, Наталя Миколаївна. Формування громадянина в системі загальноосвітніх навчальних закладів в умовах розвитку громадянського суспільства в Україні / Н. М. Богомолова. - С .76-80
Демянчук, Олена Леонідівна. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб організації навчання і виховання підлітків / О. Л. Демянчук. - С .76-80
Кирилюк, Валерій Михайлович. Практичні аспекти формування національної самосвідомості підростаючого покоління засобами фольклорного мистецтва / В. М. Кирилюк. - С .86-90
Лисенкова, Ірина Петрівна. / І. П. Лисенкова ; Формування творчої особистості дитини старшого дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності. - С .91-94
Мовчан, Лілія Вікторівна. Формування інтересу у старших дошкільників до здорового способу життя як психолого-педагогічна проблема / Л. В. Мовчан. - С .95-99
Пожидаєва, Оксана Володимирівна. Базові аспекти, функції та напрями діяльності соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі / О. В. Пожидаєва. - С .100-105
Полякова, Ольга Петрівна. Актуальність формування доброзичливих взаємин між старшими дошкільниками / О. П. Полякова. - С .106-109
Руденко, І. В. Проективна технологія на заняттях образотворчого мистецтва у позакласній роботі / І. В. Руденко. - С .110-114
Сватенкова, Тетяна Іванівна. Вплив екзистенційних переживань на формування особистості у юнацькому віці / Т. І. Сватенкова. - С .115-119
Тарасенко, Неллі Вікторівна. Формування здорового способу життя підлітків шляхом реалізації комплексу засобів соціальної вуличної роботи / Н. В. Тарасенко. - С .120-124
Федорова, Марія Анатоліївна. Особливості організації сюжетно-рольової гри у вихованні моральних цінностей дітей / М. А. Федорова. - С .125-129
Федорченко, Тетяна Євгенівна. Соціально-педагогічні проблеми впливу засобів масової інформації на формування негативних проявів у поведінці неповнолітніх / Т. Є. Федорченко. - С .130-135
Чиренко, Наталія Вікторівна. Дитячі об’єднання як соціальний інститут виховання особистості: типологія, проблеми, організація діяльності / Н. В. Чиренко. - С .136-140
Шпиг, Наталія Олександрівна. Робота соціального педагога загальноосвітньої школи з прийомними сім’ями: технологічний аспект / Н. О. Шпиг. - С .141-145
Ющенко, Катерина Олександрівна. Особливості організації образотворчої діяльності обдарованих дітей старшого дошкільного віку / К. О. Ющенко. - С .146-150
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Волківська, Діана Анатоліївна. Критерії та показники розвитку лідерського потенціалу студентського активу / Д. А. Волківська. - С .151-155
Капська, Алла Йосипівна. Психолого-педагогічна характеристика студента-менеджера як суб’єкта процесу формування соціально-етичних цінностей / А. Й. Капська, А. І. Сікалюк. - С .156-160
Коростелін, Михайло Олександрович. До питання про зміст формування готовності майбутніх фахівців з товарознавства та комерційної діяльності до попередження професійних конфліктів / М. О. Коростелін. - С .161-165
Матвієнко, Світлана Іванівна. Підготовка майбутніх вихователів до формування соціальної компетентності у дітей дошкільного віку / С. І. Матвієнко. - С .166-170
Мельничук, Тетяна Федорівна. Формування творчої особистості в університетах природоохоронного профілю / Т. Ф. Мельничук. - С .171-176
Оржеховська, Валентина Михайлівна. Формування готовності педагогів загальноосвітніх навчальних закладів до виховання толерантності учнів старшої школи (просоціальний аспект) / В. М. Оржеховська, В. Б. Нечерда. - С .177-182
Трухан, Марія Андріївна. Практичні підходи до організації соціально-психолого-педагогічного тренінгу як форми конфліктологічної підготовки майбутніх соціальних педагогів / М. А. Трухан. - С .183-187
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Герцюк, Дмитро Дмитрович. Особливості реформування загальноосвітньої і професійної шкіл у Польщі у повоєнний період (середина 40-х – початок 50-х рр. ХХ ст.) / Д. Д. Герцюк. - С .188-193
Головкова, Марина Михайлівна. Формування професіоналізму майбутніх педагогів: історико-педагогічний аспект / М. М. Головкова. - С .194-198
Онипченко, Оксана Ігорівна. Виховання статевої чистоти та стриманості у педагогічній спадщині Г. Ващенка / О. І. Онипченко. - С .199-204
Рагозіна, Вікторія Валентинівна. Стратегії навчання і розвитку дитини раннього віку в документах ООН і їх реалізація в Україні / В. В. Рагозіна. - С .205-209
Самофалов, Ілля Вікторович. Літні походи як результат педагогічної діяльності А. С. Макаренка / І. В. Самофалов. - С .210-214
Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна. Педагогічний аналіз підготовки сербських баяністів-акордеоністів у вищих мистецьких закладах України / О. А. Устименко-Косоріч. - С .215-219
Чернецька, Юлія Іванівна. Сучасний стан та шляхи розв’язання проблеми ресоціалізації наркозалежних осіб в Україні та за кордоном / Ю. І. Чернецька. - С .220-226
Школяр, Лілія Володимирівна. Особливості соціально-педагогічної роботи з дитячими громадськими об’єднаннями у Франції / Л. В. Школяр. - С .227-232
Янченко, Тамара Василівна. Педологія як основа соціального виховання дітей в Україні у 20-ті роки ХХ ст. / Т. В. Янченко. - С .233-239
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Історія освіти--Україна

   Дошкільне виховання

   Професійна орієнтація

   Дозвіллєва діяльність

   Особи похилого віку

   Обдаровані діти

   Інформаційно-комунікаційні технології

   Позакласна виховна робота

   Проектні технології--метод проектів

   Психологія юнацького віку

   Здоровий спосіб життя--виховання

   Толерантність--діти

   Підготовка соціальних педагогів

   Польща--освіта
    Франція--освіта

Кл.слова (ненормовані):
педологія
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ващенко , Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Макаренко, Антон Семенович (педагог, письменник, публіцист ; 1888-1939) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 316 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 112.33 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Сучасні підходи до розвитку мовленнєвої особистості в дошкільному дитинстві / А. М. Аніщук. - С .8-12
Безсонова, Ольга Костянтинівна. Молодий педагог – проблеми чи перспективи? / О. К. Безсонова. - С .13-18
Бєлєнька, Ганна Володимирівна. Освітній простір університету як умова формування професійної компетентності випускника / Г. В. Бєлєнька. - С .19-24
Бобро, Лілія Вікторівна. Ціннісне ставлення до власного здоров’я як психолого-педагогічна проблема / Л. В. Бобро. - С .25-29
Брежнєва, Олена Геннадіївна. Наукові підходи до забезпечення математичного розвитку дітей дошкільного віку: огляд досліджень / О. Г. Брежнєва. - С .30-35
Гаращенко, Лариса Василівна. Аналіз завдань і змісту організації фізкультурно-оздоровчої роботи у системі дошкільної освіти України / Л. В. Гаращенко. - С .36-41
Дубровська, Лариса Олександрівна. Батьківський всеобуч як умова оптимізації роботи з батьками дітей дошкільного віку / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .42-45
Казанцева, Лариса Іванівна. Методичні питання формування білінгвізму в дітей дошкільного віку в умовах полілінгвального середовища / Л. І. Казанцева. - С .46-51
Коваленко, Євгенія Іванівна. Інноваційна діяльність у закладах дошкільної освіти / Є. І. Коваленко. - С .52-56
Ковшар, Олена Вікторівна. Роль партнерської взаємодії дошкільної та початкової ланок освіти в організації передшкільної освіти / О. В. Ковшар. - С .57-63
Козубцов, Ігор Миколайович. Синтез структурно-цілісної методики професійного розвитку аспірантів / І. М. Козубцов. - С .64-71
Коломоєць, Таміла Григорівна. До проблеми соціалізації дітей з особливими освітніми потребами в дошкільних навчальних закладах освіти України / Т. Г. Коломоєць. - С .72-76
Кононко, Олена Леонтіївна. Внутрішній світ дошкільника та умови його актуалізації / О. Л. Кононко. - С .77-81
Ляпунова, Валентина Анатоліївна. Принципи формування толерантності у старшому дошкільному віці / В. А. Ляпунова. - С .82-88
Маковська, Олена Анатоліївна. Інформаційне суспільство: проблеми та перспективи модернізації освітнього процесу / О. А. Маковська. - С .89-94
Марєєва, Тетяна Вікторівна. Результати діагностики стану сформованості операційно-діяльнісної готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до створення позитивного професійного іміджу / Т. В. Марєєва. - С .95-100
Міненок, Антоніна Олексіївна. Обгрунтування критеріїв та рівнів сформованості якісних професійних ознак саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи / А. О. Міненок. - С .101-105
Новгородська, Юлія Григорівна. Особливості управлінського спілкування керівника дошкільного навчального закладу / Ю. Г. Новгородська. - С .106-110
Сватенкова, Тетяна Іванівна. Значення первинної екзистенційної орієнтації у дошкільному віці / Т. І. Сватенкова. - С .111-116
Султанова, Лейла Юріївна. Університет як провідний тип сучасного вищого навчального закладу / Л. Ю. Султанова. - С .117-121
Толочко, Світлана Вікторівна. Структурно-логічна схема формування методичної компетентності викладачів спеціальних дисциплін аграрних вищих навчальних закладів / С. В. Толочко. - С .122-129
Шахрай, Тетяна Олексіївна. Теоретико-методологічні засади культурологічної підготовки педагогів до виховної діяльності / Т. О. Шахрай. - С .130-135
Шелестова, Людмила Володимирівна. Сім’я як чинник впливу на картину світу дитини дошкільного віку / Л. В. Шелестова. - С .136-141
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білоусова, Надія Валентинівна. Проектна діяльність на уроках природознавства в початковій школі / Н. В. Білоусова. - С .142-145
Городиська, Віолета Василівна. Використання мультфільмів для реалізації морального виховання старших дошкільників / В. В. Городиська. - С .146-150
Зозуля, Алла Володимирівна. Театралізована діяльність як засіб мовленнєвого розвитку дошкільників / А. В. Зозуля. - С .151-157
Кравчук, Оксана Миколаївна. Міждисциплінарна інтеграція в удосконаленні навичок лінгвістичного аналізу тексту / О. М. Кравчук. - С .158-160
Лісовець, Оксана Вікторівна. Врахування особливостей кризи семи років у формуванні психологічної готовності дитини до школи / О. В. Лісовець. - С .161-165
Норкіна, Олена Валеріївна. Метод електронного портфоліо як засіб віртуальної самопрезентації дослідницької діяльності вчителя математики / О. В. Норкіна. - С .166-171
Омеляненко, Алла Володимирівна. Роль мовленнєвої дидактичної гри у процесі навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми / А. В. Омеляненко. - С .172-177
Петько, Людмила Василівна. У пошуках формули кохання студентами у процесі формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л. В. Петько. - С .178-185
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Желан, Алла Василівна. Формування музичної компетентності майбутніх вихователів ДНЗ під час навчання у ВНЗ / А. В. Желан. - С .186-191
Журавель, Валентина Іванівна. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільного навчального закладу до реалізації виховного аспекту у фізкультурно-оздоровчій діяльності / В. І. Журавель. - С .192-196
Казанжи, Ірина Володимирівна. Підготовка майбутніх вихователів до формування гуманної поведінки дітей дошкільного віку / І. В. Казанжи. - С .197-201
Мороз-Рекотова, Леся Вікторівна. Формування культури мовлення майбутнього вихователя як важлива складова професійного становлення / Л. В. Мороз-Рекотова. - С .202-205
Пастушенко, Наталія Борисівна. Розвиток рефлексивних умінь у студентів як складової готовності до педагогічної діяльності / Н. Б. Пастушенко. - С .206-210
Пащенко, Інна Миколаївна. Формування інформаційної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі професійної підготовки / І. М. Пащенко. - С .211-214
Перхайло, Неля Антонівна. Підготовка студентів до професійної діяльності: соціально-педагогічний аспект / Н. А. Перхайло. - С .215-219
Притулик, Наталія Валеріївна. Підготовка майбутнього вихователя ДНЗ до роботи з патріотичного виховання дошкільників у процесі опанування етнопедагогіки / Н. В. Притулик. - С .220-226
Савченко, Людмила Леонідівна. Підготовка майбутнього вихователя до патріотичного виховання дошкільників крізь призму поглядів В. О. Сухомлинського / Л. Л. Савченко. - С .227-231
Щербак, Павел Иванович. Пути формирования потребности в физическом совершенствовании у будущих учителей / П. И. Щербак, В. М. Благинин. - С .232-235
Щербакова, Катерина Йосипівна. Професійна підготовка вихователя до забезпечення валеологічної освіти дітей дошкільного віку / К. Й. Щербакова, Л. В. Макаренко. - С .236-240
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Апрєлєва, Ірина Вікторівна. "Сталінська естафета" за доступність суспільного дошкільного виховання в УРСР (на початку 30-х рр. ХХ століття) / І. В. Апрєлєва. - С .241-245
Голуб, Наталія Миколаївна. Внесок С. П. Лукач у розвиток методичної думки (до 210-річчя Ніжинської вищої школи) / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .246-249
Костюк, Ольга Олександрівна. Шляхи оптимізації навчальної діяльності хлопців (на прикладі шкіл Канади) / О. О. Костюк. - С .250-253
Літіченко, Олена Дмитрівна. Педагогічна преса дошкільного спрямування 50-80-х років ХХ століття / О. Д. Літіченко. - С .254-259
Меленець, Людмила Іванівна. Роль сільських жінок у розвитку суспільного дошкільного виховання України (ІІ пол. ХХ ст.) / Л. І. Меленець. - С .260-265
Мельник, Наталія Іванівна. Освітня політика у сфері професійної підготовки дошкільних педагогів в Ірландії / Н. І. Мельник. - С .266-273
Міщенко, Оксана Вікторівна. Науковий внесок професора Ю. І. Бондаренка в методику вивчення позасюжетних елементів художнього твору / О. В. Міщенко. - С .274-277
Назарук, Юлія Борисівна. Теорія і практика медіаосвіти дітей: вітчизняний і зарубіжний досвід / Ю. Б. Назарук. - С .277-283
Садова, Тетяна Анатоліївна. Проблеми дошкільної лінгводидактики в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Т. А. Садова. - С .284-289
Тонконог, Ірина Віталіївна. Підготовка вчителів на педагогічних курсах Полтавщини (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) / І. В. Тонконог. - С .290-296
Улюкаєва, Ірина Гереєвна. Вплив зарубіжного досвіду на становлення вітчизняної дошкільної освіти (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) / І. Г. Улюкаєва. - С .297-304
Халімон, Наталія Миколаївна. Лідія Деполович та її ідеї щодо комплексного підходу в організації навчально-виховного процесу / Н. М. Халімон. - С .304-307
Шинкар, Тетяна Юріївна. Характеристика дошкільних закладів України 20-х років ХХ століття / Т. Ю. Шинкар. - С .308-312
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Психолого-педагогічні науки--збірники

   Методика навчання і виховання

   Професійна підготовка

   історія педагогіки (загальні питання)

   Кафедра педагогіки

   Кафедра дошкільної освіти



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

15
Н 34


    Аніщук, Антоніна Миколаївна.
    Сучасні підходи до розвитку мовленнєвої особистості в дошкільному дитинстві [Текст] / А. М. Аніщук // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - № 4. - С. 8-12
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Дошкільники--мовленнєвий розвиток


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)