П78 Проблеми сучасного підручника [Текст] : Збірник наукових праць. Вип. 8 / Інститут педагогіки АПН України. - К. : Педагогічна думка, 2008. - 544 с. - ISBN 978-966-644-096-2 : 15.50 грн. Зміст: Загальні питання теорії сучасного підручникотворення Шамелашвілі, Р. М. Підручник для загально-освітньої школи як феномен навчально-методичного та деякі питання його експертного оцінювання / О. М. Топузов; В. В. Мелешко. - С .8-19 Топузов, О. М. Профільне навчання: проблеми формування змісту курсів за вибором та організація навчальної діяльності в загально-освітніх навчальних закладах / В. В. Мелешко; І. М. Семененко. - С .20-27 Мелешко, В. В. Використання навчальної книги як основного засобу фомування ключових компетенцій учнів сільскої малочисельної школи / І. М. Семененко; Т. П. Соколовська. - С .28-34 Семененко, І. М. Підручник як засіб організації навчальної діяльності / Т. П. Соколовська; Ю. С. Мельник. - С .35-41 Теорія і практика створення й використання електронних засобів навчання Соколовська, Т. П. Інноваційні електронні навчально-методичні комплекти як засіб модифікації традиційної системи навчання / Ю. С. Мельник; Л. М. Калініна. - С .42-46 Волинський, В. П. Конструювання і впровадження електронних підручників: проблеми, завдання, шляхи вирішення / К. Г. Назаренко; В. П. Корнєєв. - С .47-55 Мельник, Ю. С. Методичні аспекти використання електронного підручника з фізики у сільській школі / Л. М. Калініна; Л. І. Круглик. - С .56-65 Назаренко, К. Г. Методичні можливості застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови / В. П. Корнєєв; Л. Б. Паламарчук. - С .66-70 Калініна, Л. М. Програмно-методичне забеспечення навчального модулю "інформаційне управління в сфері освіти" для керівників шкіл / Л. І. Круглик; І. В. Лов’янова. - С .71-84 Особливості підручникотворення в галузях природничо-математичних дисціплін і технологій Корнєєв, В. П. Дидактичні і методичні засади підручника географії / Л. Б. Паламарчук; О. В. Корнєєв. - С .85-101 Круглик, Л. І. Результати апробації підручника "загальна географія" для 6-го класу ЗНЗ 12-річної школи / І. В. Лов’янова; В. М. Андрєєва. - С .102-106 Назаренко, Т. Г. Методичні засади та реалізація ії у новому підручнику з географії / Г. М. Ісаєва; П. С. Скавронський. - С .107-111 Паламарчук, Л. Б. Реалізація соціокультурної складової змісту шкільних підручників з географії / О. В. Корнєєв; Т. В. Коршевнюк. - С .112-120 Лов’янова, І. В. Задачі у підручниках з природничих дисциплін як засіб формування інтелектуальних умінь старшокласників / В. М. Андрєєва; Т. В. Колесник, Т. В. Хмара. - С .121-129 Ісаєва, Г. М. Формування умінь і навичок роботи з текстом підручника географії / П. С. Скавронський; О. І. Глобін. - С .130-137 Корнєєв, О. В. Роль і значення географічного краєзнавства в підручниках географії / Т. В. Коршевнюк; Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко. - С .138-144 Андрєєва, В. М. Роль шкільного підручника фізичної географії в розвитку творчої діяльності учнів / Т. В. Колесник, Т. В. Хмара; І. П. Крячко. - С .168-175 Скавронський, П. С. Шкільний підручник з географії - один з основних засобів формування картознавчої компетенції учнів основної школи / О. І. Глобін; Є. П. Соколов. - С .188-198 Коршевнюк, Т. В. Знання про молекулярні основи життя у змісті чинних підручників біології для учнів 10 класів / Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко; П. В. Мороз. - С .215-223 Колесник, Т. В. Про дидактичні можливості педагогічних программних засобів з алгебри і початків аналізу / І. П. Крячко; М. М. Сидоренко. - С .239-247 Глобін, О. І. Модель побудови системи текстових задач у підручниках з математики / Є. П. Соколов; О. В. Іванова. - С .248-255 Мацько, Н. Д. Оцінювання якості шкільного підручника з математики / П. В. Мороз; В. Собко. - С .256-262 Крячко, І. П. Дидактичні принципи та концептуальні засади створення підручника з астрономії / М. М. Сидоренко; Н. Васильківська. - С .269-277 Соколов, Є. П. Про складні етапи в розв’язуванні фізичних задач шкільного курсу фізики / О. В. Іванова; О. Д. Карпюк. - С .306-316 Проблеми шкільного підручника з гуманітарних дисциплін Мороз, П. В. Роль і місце навчального тексту шкільного підручника історії в умовах дослідницького навчання (на прикладі експериментального підручника історії стародавнього світу) / В. Собко. - С .340-351 Сидоренко, М. М. Система вправ і завдань підручника з іноземної мови як засіб розвитку пізнавальної активності учнів / Н. Васильківська. - С .407-414 Шкільний підручник для початкових та спеціальних шкіл Іванова, О. В. Буквар - видання приоритетне / О. Д. Карпюк. - С .421-425 Суржук, Т. Індивідуалізований підхід до навчання грамоти / Т. Суржук. - С .444-457 Собко, В. Граматична пропедевтика у процесі навчання грамоти / В. Собко. - С .476-482 Васильківська, Н. Громадянське виховання особистості молодшого школяра засобами матеріалів букваря / Н. Васильківська. - С .483-488 Григор’єва, О. Матеріал букваря як засіб формування і розвитку культури мовлення першокласників / О. Григор’єва, С. Олійник. - С .489-498 Карпюк, О. Д. Обгрунтування концепції авторської серії навчальних видань з англійської мови для початкових класів загальноосвітніх шкіл України / О. Д. Карпюк. - С .532
РУБ 371.01 Рубрики: Профільне навчання Електронні підручники Електронні засоби навчання Викладання англійської мови Викладання фізики Підручники географії Підручники математики Підручники астрономії Підручники фізики Підручники біології Підручники інформатики Підручники іноземної мови Підручники англійської мови Підручники історії Підручники для школи Буквар Культура мовлення першокласників навчання грамоти Кл.слова (ненормовані): електронні підручники -- індивідуальне навчання Дод.точки доступу: Академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: КШС-2/2015/5 Журнал 2015р. N 5 Биков, Валерій Юхимович. Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України: історія та сьогодення / В. Ю. Биков, А. В. Яцишин. - С.3-10. Спірін, Олег Михайлович. Науково-методичний і координаційний супровід розвитку інформаційного освітньо-наукового простору України / О. М. Спірін, Т. Л. Новицька, Л. А. Лупаренко. - С.11-17. Дем’яненко, Віктор Михайлович. Дослідно-експериментальна діяльність інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України на базі навчальних закладів різних рівнів / В. М. Дем’яненко [и др.]. - С.18-23. Інші автори: Носенко Ю. Г., Пінчук О. П., Шишкіна Марія Павлівна Нікулочкіна, Олена Василівна. Особливості уроку інформатики в початковій школі / О. В. Нікулочкіна. - С.24-32. Бондаренко, Віталій Вікторович. Задачі XXVIII Всеукраїнської олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язування / В. В. Бондаренко, Д. П. Мисак, Ш. І. Ягіяєв. - С.33-37. Мисак, Данило Петрович. Олімпіада з інформатики у місті Києві у 2014-2015 навчальному році / Д. П. Мисак, О. В. Рибак, О. Б. Рудик. - С.37-39. Коваленко, Валентина Володимирівна. Використання web-орієнтованих засобів у тренінгових заняттях для формування соціальної компетентності молодших школярів / В. В. Коваленко. - С.40-44. Про вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015 / 2016 навчальному році : лист...від 26.06.2015 р. №1/9-305. - С.45-47. Лапінський, В. В. Методичні поради щодо навчання інформатики в загальноосвітніх навчальних закладах у 2015 / 2016 навчальному році / В. В. Лапінський [и др.]. - С.47-56. Інші автори: Руденко В. Д., Глобін О. І., Кудренко Б. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 54 Методичні поради щодо навчання інформатики в загальноосвітніх навчальних закладах у 2015 / 2016 навчальному році [Текст] / В. В. Лапінський, В. Д. Руденко, О. І. Глобін> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 5. - С. 47-56. Рубрики: Викладання інформатики в школі--методичні матеріали для вчителів Кл.слова (ненормовані): навчальні проекти -- проектування -- компетентнісний підхід -- інформаційно-комунікаційна компетентність Дод.точки доступу: Лапінський, В. В.; Руденко, В. Д.; Глобін, О. І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: КШС-2/2017/2 Журнал 2017р. N 2 Ребрина, В. А. ІКТ у підготовці, організації та проведенні III туру Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2017” в номінації "Інформатика” / В. А. Ребрина. - С.3-7. Глобін, О. І. Моделювання як метод дослідження та важливий чинник формування системи природничо-математичних знань / О. І. Глобін, В. В. Лапінський. - С.7-11. Програма курсу "Технічна творчість. Робототехніка”, 5-9 класи. - С.11-22. Стеценко, І. Б. Інформатика - місток між предметами / І. Б. Стеценко. - С.22-30. Коваленко, Л. В. Розвиток інформаційно-комунікаційної компетенції вчителів української мови та літератури / Л. В. Коваленко. - С.30-35. Мисак, Д. П. Олімпіада з інформатики у місті Києві у 2016/2017 навчальному році / Д. П. Мисак, О. В. Рибак, О. Б. Рудик. - С.35-42. Нікітчин, О. М. Застосування можливостей "хмарних” технологій у професійній діяльності психолога / О. М. Нікітчин. - С.42-48. Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми сучасного підручника”. - С.48. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
Г 54 Глобін, О. І. Моделювання як метод дослідження та важливий чинник формування системи природничо-математичних знань [Текст] / О. І. Глобін, В. В. Лапінський> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 7-11.
Викладання інформатики в школі--міжпредметні зв’язки Викладання природничо-математичних дисциплін в школі--інформаційні технології Викладання природничо-математичних дисциплін в школі--моделювання Кл.слова (ненормовані): природничо-математичні знання -- технологічний профіль -- моделювання навчальних задач -- навчальна задача Анотація: Проаналізовано використання методу моделювання як складової процесу розв’язання навчальних задач у навчанні математики та інформатики старшокласників. Виокремлено і описано в термінах моделювання етапи розв’язування навчальних задач. Показано, що слід надавати більше уваги моделюванню. Дод.точки доступу: Лапінський, В. В. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |