Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 211 с. - 11.60 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Гончарова, О. М. Проблеми інформатизації освіти / О. М. Гончарова. - С .6-10 Виговська, С. В. Теоретичні аспекти та педагогічні умови оптимізації професійного становлення студенток вищих навчальних закладів / С. В. Виговська. - С .10-14 Бондаренко, Ю. І. Виявлення авторської позиції у літературних творах історичного жанру: методичний аспект проблеми / Ю. І. Бондаренко. - С .14-20 Головань, Т. О. Проблема використання різних моделей навчання у процесі формування інтересу до правознавства / Т. О. Головань. - С .20-24 Глазиріна, В. М. Зміст навчання як педагогічна категорія / В. М. Глазиріна, В. М. Караваєва. - С .24-31 Глазиріна, В. М. Самостійна робота студентів як чинник професійної підготовки майбутніх фахівців / В. М. Глазиріна, В. О. Снітковська. - С .31-35 Коваленко, Є. І. Гуманістичні тенденції у вітчизняній педагогіці / Є. І. Коваленко. - С .35-40 Безхлєбнова, О. А. Антропософські засади щодо формування та реалізації змісту курсу нової історії / О. А. Безхлєбнова. - С .40-44 Павченко, В. Аспекти модернізації традиційних компонентів історичних студій / В. Павченко. - С .44-48 Чуткий, А. І. Вища гуманітарна освіта вУкраїні: погляд на проблеми очима викладача і студентів / А. І. Чуткий. - С .48-51 Краснощок, А. В. Проблема періодизації історії педагогіки України / А. В. Краснощок. - С .51-54 Закалюжний, В. М. Роль прикладного змісту навчального матеріалу у формуванні мотивації учіння фізики / В. М. Закалюжний. - С .54-57 Василюк, А. В. Освіта в суспільстві знань / А. В. Василюк. - С .57-63 Отич, О. М. Художньо-естетичний розвиток особистості в системі професійної освіти: теорія і практика / О. М. Отич. - С .63-68 Білоусова, Н. В. З історії розвитку поняття самовдосконалення особистості / Н. В. Білоусова. - С .68-73 Турянська, О. Ф. Позитивна "Я-концепція" особистості як психологічний критерій ефективності особистісно-орієнтованого навчання історії в школі / О. Ф. Турянська. - С .73-77 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ Баранков, О. Г. Застосування інтерактивних технологій навчання історії у сучасній шкільній практиці: перспективи та проблеми / О. Г. Баранков, Ю. В. Кузьменко. - С .77-81 Брижатенко, О. Ігрова діяльність як фактор творчого розвитку старшокласників на уроках історії / О. Брижатенко. - С .81-84 Горохівський, П. Вивчення історії української національної і державної символіки у 7-9 класах загальноосвітніх шкіл / П. Горохівський. - С .84-90 Дудка, Р. А. Викладання курсу античної історії у класичних університетах / Р. А. Дудка. - С .90-93 Желіба, О. В. Використання програми Power Point у навчанні історії / О. В. Желіба. - С .93-97 Луняк, М. О. Методика використання статистичних звітів під час викладання курсу "Кримінологія" та суміжних дисциплін / М. О. Луняк. - С .97-102 Мицик, Л. М. Викладання історії як складова громадянської освіти у вищій школі / Л. М. Мицик. - С .102-108 Пилипенко, О. Є. Сучасні методи та технічні засоби навчання історико-правовим дисциплінам у вищій школі України / О. Є. Пилипенко, Н. М. Пилипенко. - С .108-111 Шевченко, С. І. Інформаційні технології навчання ознайомлювального читання студентів / С. І. Шевченко. - С .111-115 Селюнін, С. М. Рейтинг силових вправ для розвитку м’язів рук і плечового поясу / С. М. Селюнін, М. М. Красновид, С. М. Коченко. - С .115-119 Булавенко, С. Д. Економічна освіта як засіб формування соціально адаптованої особисості / С. Д. Булавенко. - С .119-124 Чудовська, Г. Й. Інноваційні підходи до вивчення менделізма (Моногібридне схрещування. Курс загальної біології) / Г. Й. Чудовська. - С .124-131 Юрченко, Н. Н. Организация учебно-поисковой работы студентов в процессе изучения методики преподавания русского языка в начальных классах / Н. Н. Юрченко. - С .131-136 Сорокіна, Н. В. Мовленнєві механізми іноземної мови / Н. В. Сорокіна. - С .136-139 Носаченко, І. М. Сучасні підходи до економічної освіти в ПТНЗ будівельного профілю / І. М. Носаченко. - С .139-141 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Баранков, О. Г. Підготовка майбутніх учителів історії та правознавства до роботи в полікультурному освітньому середовищі / О. Г. Баранков. - С .142-147 Стеченко, Т. О. Психологічні передумови формування у майбутніх учителів професійно-орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні / Т. О. Стеченко. - С .147-153 Артьоменко, О. І. Педагогічна культура викладача вищих наук як умова оптимізації професійнох підготовки майбутніх фахівців / О. І. Артьоменко, В. М. Глазиріна. - С .153-156 Кочерга, О. М. Проблема особистісного розвитку підготовки вчителя початкової школи в умовах педагогічного училища / О. М. Кочерга. - С .156-158 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Акіншева, І. П. Методи викладання соціальної історії в європейських школах / І. П. Акіншева. - С .159-163 Крапив’янський, С. М. Сторінками методичного журналу учителів Республіки Білорусь "Історія: проблеми викладання" / С. М. Крапив’янський. - С .163-167 Крапив’янський, С. М. Українські та білоруські національні меншини І пол. ХХ ст. у дзеркалі новітніх білоруських та українських підручників з історії / С. М. Крапив’янський, В. В. Мартиненко. - С .167-171 Самойленко, О. Г. Освітньо-виховні функції та методика викладання історії за щоденниками М. М. Бережкова / О. Г. Самойленко. - С .171-174 Кривобок, О. П. Григорій Зенгер і Петро Люперсольський як автори навчального плану історичного відділення Ніжинського історико-філологічного інституту 1882 року / О. П. Кривобок. - С .174-177 Новгородський, Р. Г. Соціалізація дитини в умовах "Школи дії" В. Лая / Р. Г. Новгородський. - С .177-183 Чувакова, Т. Г. Альтернативні шляхи підготовки вчителів у США / Т. Г. Чувакова. - С .183-186 Василенко, Т. А. Оцінка педагогічної системи Ф. Фребеля вітчизняними діячами дошкільного виховання / Т. А. Василенко. - С .186-191 Благінін, В. М. Реформування змісту шкільної історичної освіти України: радянський спадок і європейські перспективи / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .191-193 Кожуховська, А. І. Ідеї національного виховання в творчій спадщині О. П. Довженка / А. І. Кожуховська. - С .193-196 Баленко, Н. М. Освітня діяльність та історико-педагогічна спадщина А. С. Будиловича (1846-1919) / Н. М. Баленко. - С .197-204 Новгородська, Ю. Г. Особливості соціалізації особистості в педагогічній спадщині В. Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .202-204 Марченко, Г. В. Екологічна спрямованість змісту історії в середніх школах Великої Британії / Г. В. Марченко. - С .205-207
РУБ 15 Рубрики: Студенти викладання правознавства Зміст навчання Самостійна робота студентів Професійна освіта викладання фізики Я - теорія Викладання історії Економічна освіта Викладання біології в школі Викладання кримінології Технології навчання Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Викладачі вищих навчальних закладів Реформа школи Національне виховання Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Зенгер, Григорій \о нем\; Люперсольський, Петро \о нем\; Лай, В. \о нем\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Довженко, Олександр \о нем\; Будилович, А. С. (1846-1919) \о нем\; Бережков, М. М. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\ Примірників всього: 5 Ч.З.№2 (2), аб (1), ав (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), аб (1), ав (1), фб (1) |
> Шифр: ІШ-1/2006/11 Журнал 2006р. N 11 Єгоров, Г. Зарубіжні педагоги про освіту ХХ століття / Г. Єгоров. - С.1-4 Камбалова, Я. Навчаємося у грі (нетрадиційні види уроків узагальнювального повторення з історії стародавньго світу на прикладі теми "Давні Індія та Китай") / Я. Камбалова. - С.15-17 Головань, Т. Як реалізувати й захистити свої права в Україні / Т. Головань. - С.32-39 Ставрояні, С. Організація політичної структури суспільства в контексті психології особистсті у працях Е. Фромма / С. Ставрояні. - С.45-48 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає |
Головань, Т. Як реалізувати й захистити свої права в Україні [Текст] / Т. Головань> // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N11. - С. 32-39 Рубрики: Викладання правознавства Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає |
> Шифр: ІШ-1/2007/6 Журнал 2007р. N 6 Десятов, Д. Методичні прийоми роботи з портретом / Д. Десятов. - С.4-7. Куликова, Л. Мікенська культура. Троянське царство / Л. Куликова. - С.20-28. Кучеренко, О. Волинський край у II половині XIX століття: ( Методична розробка уроку з історії України - 9 кл.) / О. Кучеренко. - С.29-32. Головань, Т. Конституційне право України / Т. Головань. - С.33-42. Стрельський, Г. Корифеї вітчизняного правознавства / Г. Стрельський. - С.43-45. Васильєв, О. Православні катехизиси кінця XVI - першої половини XVII ст. / О. Васильєв. - С.46-48. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Головань, Т. Конституційне право України [Текст] / Т. Головань> // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N6. - С. 33-42. Рубрики: Викладання правознавства Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: УМЛ-1/2010/16 (квітень) Газета 2010р. N 16 (квітень) Головань, Т. Я би тримав таку ношу вічно...: до 60-річчя Олега Лишеги / Т. Головань. - С.3-5. Турчин, Н. І. Мову рідної природи розуміти серцем учись: до 70-річчя Шморгуна Євгена Івановича / Н. І. Турчин. - С.6-8. Титаренко, Н. Василь Стус - талановитий критик XX століття / Н. Титаренко. - С.11-12. Приходченко, К. Бунтарські мотиви поезії Василя Стуса / К. Приходченко. - С.13-16. Полякова, Т. Так ніхто не кохав...: урок позакласного читання в 11 класі / Т. Полякова. - С.17-20. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
Г 61 Головань, Т. Я би тримав таку ношу вічно...: до 60-річчя Олега Лишеги [Текст] / Т. Головань> // Українська мова та література : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2010. - N 16 (квітень). - С. 3-5. Рубрики: Українська література, 20 ст. кінець; 21 ст. початок методична допомога вчителям Ніжина Дод.точки доступу: Лишега, Олег Богданович (український поет, перекладач ; 1949) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
> Шифр: УМЛ:ШГЛК-1/2010/5 Журнал 2010р. N 5 Гальонка, О. За честь, за славу рідної землі (Літературно-музичний вечір до дня Перемоги у Великій Вітчизняній війні за творами українських письменників / О. Гальонка. - С.6-20 Баран, Г. Творчість-як мірило життя / Г. Баран. - С.60-68 Головань, Т. Ян Твардовський і Василь Барка, або Про два різновиди релігійної поезії / Т. Головань. - С.78-82 Тихолоз, Н. "Хто ми є і яка наша дорога" : Основи національного виховання в родині Франків, стаття друга із серії "Виховання любов'ю" / Н. Тихолоз. - С.82-92 Костиря, Б. Трагічний голос Кліма Поліщука / Б. Костиря. - С.108-117 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Г 61 Головань, Т. Ян Твардовський і Василь Барка, або Про два різновиди релігійної поезії [Текст] / Т. Головань> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2010. - N 5. - С. 78-82 Рубрики: компаративістика літературна Українська література--20 ст. методична допомога вчителям Ніжина Кафедра української літератури Зарубіжна література--образи, теми, сюжети зарубіжна література--жанри (поезія) Українська література--образи, теми Польща--література Кл.слова (ненормовані): релігійна тема Дод.точки доступу: Барка, Василь Костянтинович (український письменник і перекладач ; 1908-2003) \о нем\; Твардовський, Ян (польський поет) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |