> Шифр: П3/2002/3/4 Журнал 2002р. N 3/4 Фурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема / А. Фурман. - С.20-58 Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система Гуменюк, О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин / О. Гуменюк. - С.59-82 Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система Комісаров, В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування / В. Комісаров. - С.83-104 Кл.слова: модульно-розвивальна система, інноваційні моделі, ЗДІБНОСТІ Тімотін, А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі / А. Тімотін. - С.105-123 Кл.слова: ПОВЕДІНКА, НАВЧАННЯ, СПІЛКУВАННЯ Бамбурак, Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції / Н. Бамбурак. - С.124-141 Кл.слова: психосоціальний розвиток Бугерко, Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі / Я. Бугерко. - С.142-159 Кл.слова: РЕФЛЕКСІЯ, МИСЛЕННЯ, УЯВЛЕННЯ Ященко, Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання / Е. Ященко. - С.160-169 Кл.слова: ПАРАДИГМА Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання / А. Лазарук. - С.170-186 Кл.слова: ЦІННОСТІ, аксіогенез, емпатія Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти. - С.277-284 Бригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) / М. Бригадир ; Л. Ребуха; А. Гірняк; С. Сівак. - С.187-200 Кл.слова: ІННОВАЦІї, ДІАГНОСТИКА Ребуха, Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання / Л. Ребуха ; А. Гірняк; С. Сівак. - С.201-216 Гірняк, А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника / А. Гірняк ; С. Сівак. - С.217-241 Кл.слова: Психодидактика Сівак, С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи / С. Сівак. - С.242-262 Кл.слова: психопрактика, КОНСУЛЬТУВАННЯ, МОНИТОРИНГ Покажчик статей за 2002 рік. - С.286-290 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гірняк, А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника [Текст] / А. Гірняк; С. Сівак> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 217-241. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
Рубрики: освіта інноваційна Модульно-розвивальне навчання Підручники Кл.слова (ненормовані): Психодидактика Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П3/2003/4 Журнал 2003р. N 4 Гуменюк, О. Духовно-універсумне самотворення - центральна ланка психологічного впливу / О. Гуменюк. - С.10-28 Кл.слова: самореалізація, Я-концепція Мединська, Ю. Чотири виміри міфу / Ю. Мединська. - С.29-36 Кл.слова: міфологія, ритуал, лібідо Лазарук, А. Етико-психологічні контури інноваційної освіти / А. Лазарук. - С.37-45 Бугерко, Я. Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі / Я. Бугерко. - С.46-53 Буян, І. Взаємодія людини та економіки як суспільна проблема / І. Буян. - С.54-60 Ложкін, Г. Поняття відповідальності в історико-філософському та психологічному дискурсах / Г., Лазорко О. Ложкін Г. - С.61-74 Ребуха, Л. Психолого-педагогічні закономірності цілісного модульно-розвивального процесу / Л. Ребуха. - С.75- 95 Ревасевич, І. Обгрунтування психологічної концепції особистісної адаптованості за модульно-розвивальної оргсистеми / І. Ревасевич, . - С.96- 109 Комар, Т. Особливості розвитку ціннісно-потребової сфери студентів з обмеженими можливостями / Т. Комар. - С.110-118 Павліченко, А. Ціннісні орієнтації як установка на продуктивну пошукову діяльність студентів-психологів / А. Павліченко. - С.119-127 Гірняк, А. Психоекологічний потенціал розвивального підручника / А. Гірняк. - С.128-136 Сагач, Г. Павло Флоренський про магічність слова / Г. Сагач. - С.137-140 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Гірняк, А. Психоекологічний потенціал розвивального підручника [Текст] / А. Гірняк> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 128-136 . - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
Рубрики: Психодидактика Розвивальний підручник Модульно-розвивальна система Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: П3/2008/1 Журнал 2008р. N 1 Фурман, А. Талант проти нігілізму. Пам’яті друзів [Ю.Л.Трофімов, А.Г.Погрібний, Б.Й.Цуканов] / А. Фурман. - С.5-8 : портр Рибалка, В. Микола Грот: теоретичні питання філософії і психології особистості: До 155-річчя від дня народження / В. Рибалка. - С.9-24 Морщакова, О. Самовизначення особистості у системі взаємовідносин "людина - світ" у рамках філософії вітакультури / О. Морщакова. - С.25-34 Карпенко, З. Предмет і метод аксіопсихології особистості / З. Карпенко. - С.35-62 Надвинична, Т. Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології / Т. Надвинична. - С.63-87 Яценко, Т. Об’єктивність на об’єктність у глибинно-психологічному пізнанні / Т. Яценко. - С.88-92 Бугерко, Я. Категоріальний аналіз рефлексії як явища, процесу, стану, властивості / Я. Бугерко. - С.93-105 Андрух, А. Соціальний механізм сприяння здоров’я'ю в умовах медичного страхування / А. Андрух. - С.106-114 Когутяк, Н. Становлення автентичності особистості в період життєвої кризи: концепуальна модель / Н. Когутяк. - С.115-126 Авдєєва, І. Модель організації особистісно зорієнтованої педагогічної освіти / І. Авдєєва. - С.127-129 Сціборовська, Н. Аналіз факторів формування моральних взаємовідносин у педагогічному колективі / Н. Сціборовська. - С.130-133 Городецька, Н. Феномен педагогічної інноватики як психологічна проблема / Н. Городецька. - С.134-137 Гірняк, А. Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників / А. Гірняк. - С.151-157 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гірняк, А. Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників [Текст] / А. Гірняк> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N1. - С. 151-157 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: психологія педагогічна психологія навчання підручники шкільні Кл.слова (ненормовані): модульно-розвив.підручник -- апробація -- підручникотворення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П3/2008/2 Журнал 2008р. N 2 Глузман, О. Методологічні засади дослідження університетської педагогічної освіти / О. Глузман. - С.8-44 Фішман, І. Постання методософії / І. Фішман. - С.45-51 Фурман, А. Категоріогенез як напрям професійного методологування / А. Фурман. - С.53-58 Кубаєвський, М. Контекстна буттєвість етносу в глобалізованому просторі / М. Кубаєвський. - С.59-64 Гуменюк, О. Громадянська відповідальність у контексті політичного сьогодення / О. Гуменюк. - С.65-74 Ситнікова, Н. Психологія самоствердження особистості старшокласника / Н. Ситнікова. - С.75-104 Гірняк, А. Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручника / А. Гірняк. - С.116-138 Туз, Л. Інтерпретація в психоаналізі як категорія і процедура / Л. Туз. - С.140-147 Педченко, О. Проблема релігійної віри у глибинній психології / О. Педченко. - С.151-153 Наукова школа Тамари Яценко: Добірка статей. - С.139-188 Усатенко, О. Супервізія як метод підвищення професіоналізму психолога-практика / О. Усатенко. - С.168-172 Євтушенко, І. Символічне вираження агресивних тенденцій у казках і міфах / І. Євтушенко. - С.176-179 Святка, О. Професійне вигорання в контексті психологічного опору / О. Святка. - С.179-182 Калашник, І. Проблема психологічної смерті у контексті профілактики психічного вигорання психолога-практика / І. Калашник. - С.183-185 Бондаревська, Л. Вплив травмуючих переживань на виникнення психічного вигорання / Л. Бондаревська. - С.185-188 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гірняк, А. Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручника [Текст] / А. Гірняк> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N2. - С. 116-138 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: психологія навчання навчання--задачі, вправи, завдання підручники шкільні Кл.слова (ненормовані): освітня задача -- навчальна задача -- запитання -- вправа -- психолого-дидактичні вимоги Анотація: Сьогодні у науковій літературі можна зустріти безліч типів завдань, задач та їх похідних варіацій різного рівня узагальненняі. Така структурно-змістова невизначеність понять "завдання" і "задача" не дає змоги адекватно оперувати ними як специфічним мисленнєвим інструментарієм. Мета статті - обгрунтувати авторську версію систематики навчальних завдань модульно-розвивального підручника. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П3/2008/4 Журнал 2008р. N 4 Кушерець, В. Знання як святість. Наукове та духовне просвітництво професора Володимира Шинкарука / В. Кушерець. - С.5-12 Гірняк, А. Психоаналіз Зигмунда Фройда як теорія, система і соціокультурне явище / А. Гірняк. - С.33-44 Фройд, З. Три нариси з теорії сексуальності / З. Фройд. - С.45-91 Івасюк, Ю. Теоретичне обгрунтування типології сімейної структури / Ю. Івасюк, О. Когут. - С.99-103 Мартинюк, О. Соціально-психологічні концепції сім’ї як теоретична основа її емпіричного вивчення / О. Мартинюк. - С.104-115 Фурман, В. Проблематика особистісної рефлексії студента в аналітичному висвітленні / В. Фурман. - С.116-121 Синєокий, О. Індивідуально-психологічні особливості типології гвалтівників / О. Синєокий. - С.127-136 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гірняк, А. Психоаналіз Зигмунда Фройда як теорія, система і соціокультурне явище [Текст] / А. Гірняк> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N4. - С. 33-44 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: психологи зарубіжних країн Дод.точки доступу: Фройд, Зигмунд (психолог ; 1856-1936) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |