371.01
Ф 95


    Фурман, Анатолій Васильович (проф., д-р психол. наук).
    Теорія і практика розвивального підручника [Текст] : монографія / А. В. Фурман. - Тернопіль : Економічна думка, 2004. - 288 с. - Бібліогр.: с. 180-192; Імен. покаж.: с. 287-288. - ISBN 966-654-127-0 : 5.20 грн.
ДРНТІ
ББК 74.202.264
РУБ 371.01
Рубрики: Підручникотворення

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 182 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 11.00 грн.
    Зміст:
Лубинець, К. М. Міжнародні проекти і Болонський процес у забезпеченні конкурентоспроможності України в галузі освітніх послуг / К. М. Лубинець. - С .6-10
Солдатенко, М. М. Самостійна пізнавальна діяльність в умовах інформаційного суспільства / М. М. Солдатенко. - С .11-14
Мацей, Танась. Виховання і медії / Танась Мацей. - С .15-19
Татаурова, Г. П. Мотиваційний фактор як структурний компонент відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мови / Г. П. Татаурова. - С .20-22
Безносюк, О. О. Впровадження кредитно-модульної системи у ВІКНУ / О. О. Безносюк. - С .23-25
Побірченко, Н. А. Інноваційний стиль навчання психології майбутніх вчителів / Н. А. Побірченко. - С .26-28
Щербина, А. П. Проблеми формування духовності студентів вищих навчальних закладів / А. П. Щербина. - С .29-32
Синявський, В. В. Психотехнологія бесіди як одного з основних методів профконсультації особистості / В. В. Синявський. - С .33-39
Сватенков, О. В. До проблеми визначення сутності соціальних рекламних технологій у соціально-педагогічній діяльності / О. В. Сватенков. - С .40-42
Авксентьєва, О. І. Мистецькі технології навчання французької мови / О. І. Авксентьєва. - С .43-46
Глєбова, Ю. А. Методика використання наочності на етапі перевірки теоретико-літературних знань учнів на заняттях із зарубіжної літератури / Ю. А. Глєбова. - С .47-49
Светенок, Л. Актуальні аспекти проблеми визначення рівнів читацької компетенції / Л. Светенок. - С .50-52
Нагорна, А. Особливості вивчення художніх творів із філософською проблематикою (на матеріалі драми Бертольда Брехта "Матінка Кураж та її діти") / А. Нагорна. - С .53-56
Лук’янова, Л. Б. Організація самостійної пізнавальної діяльності у змісті екологічної освіти: результати експерименту / Л. Б. Лук’янова. - С .57-61
Михнюк, М. І. Вимоги до розробки дидактичного забезпечення модулів підвищення кваліфікації з професій будівельного профілю / М. І. Михнюк. - С .62-64
Литвинова, Н. І. Психологічні чинники розвитку в майбутніх педагогів мотивації до творчості / Н. І. Литвинова. - С .65-69
Базелюк, В. Г. Аналіз як вид дослідницької діяльності / В. Г. Базелюк. - С .70-73
Чемерис, І. М. Теоретичні основи вживання поняття "Компетентність" у контексті нових освітніх систем / І. М. Чемерис. - С .74-76
Дубич, К. Поняття індивідуальності і її прояви в життєдіяльності людини / К. Дубич. - С .77-80
Булавенко, С. Д. Застосування інтерактивних технологій при формуванні економічних знань і вмінь старшокласників в умовах довузівської підготовки / С. Д. Булавенко. - С .81-82
Алексюк, Л. Р. Психолого-педагогічні умови удосконалення навчально-виховного процесу в кооперативних вищих навчальних закладах І рівня акредитації / Л. Р. Алексюк. - С .83-86
Новгородська, Ю. Г. Інноваційні підходи до створення навчальної літератури / Ю. Г. Новгородська. - С .87-89
Комарова, О. В. Змістова лінія "Методи наукового пізнання" у шкільному курсі біології / О. В. Комарова. - С .90-93
Семеног, О. М. Електронні навчальні засоби у професійній підготовці студентів-філологів / О. М. Семеног. - С .94-98
Чередник, Т. Формування професійної свідомості як фактор професійного становлення майбутнього вчителя літератури / Т. Чередник. - С .99-101
Омельченко, Г. Л. Взаимодействие мастера производственногоь обучения и преподавателя специальных дисциплин в профессиональном развитии будущих квалифицированных рабочих швейного профиля / Г. Л. Омельченко. - С .102-105
Тезікова, С. В. Галузевий стандарт як модель професійної компетенції вчителя / С. В. Тезікова. - С .106-108
Грищенко, О. А. Особливості підготовки керівників освітніх установ до інноваційної діяльності / О. А. Грищенко. - С .109-111
Пилипчук, В. В. Особливості підготовки майбутніх викладачів професійно-технічного навчального закладу / В. В. Пилипчук. - С .112-115
Огієнко, О. І. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти / О. І. Огієнко. - С .116-119
Піддячий, М. Орієнтація старшокласників на педагогічні професії в умовах профільного навчання / М. Піддячий. - С .120-124
Тимошко, Г. М. Підготовка магістрантів до управління якістю освіти загальноосвітньої школи / Г. М. Тимошко. - С .125-129
Лавриш, Ю. Е. Вимоги до викладання сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах Канади у зв’язку з переходом на соціальну модель професійної діяльності медсестер / Ю. Е. Лавриш. - С .130-132
Тандир, Л. В. Формування професійної економічної культури студентів економічних спеціальностей / Л. В. Тандир. - С .133-137
Солова, В. М. Підготовка майбутніх педагогів до впровадження особистісно зорієнтованих технологій виховання / В. М. Солова. - С .138-140
Черепанова, Г. Л. Підготовка педагогів - слухачів курсів підвищення кваліфікації до роботи з важковиховуваними дітьми / Г. Л. Черепанова. - С .141-143
Стрельнікова, Н. М. Особливості формування у майбутніх учителів комунікативних здібностей / Н. М. Стрельнікова. - С .144-146
Абашкіна, Н. В. Відродження ідей трудової етики у професійній підготовці фахівців: із німецького досвіду / Н. Абашкіна. - С .147-150
Авшенюк, Н. М. Стандарт як інструмент реформування професійної підготовки педагогічного персоналу у Великій Британії / Н. М. Авшенюк. - С .151-155
Постригачь, Н. О. Підготовка майбутніх учителів дошкільних закладів та початкової школи Греції / Н. О. Постригачь. - С .156-157
Гушлевська, І. В. Вчительство як соціально-професійна група: професійний образ сучасного вчителя в США і Канаді / І. В. Гушлевська; Н. Олійник. - С .158-160
Олійник, Н. Школи для дорослих, організовані земствами Чернігівської губернії / Н. Олійник; Н. Стукало. - С .161-164
Стукало, Н. Діяльність Київського фізико-математичного товариства з реформування шкільної математичної освіти в кінці ХІХ - на початку ХХ ст. / Н. Стукало; Н. М. Баленко. - С .165-169
Лисенко, І. В. Вищі початкові училища на Чернігівщині в системі освіти кінця ХІХ - початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .170-173
Баленко, Н. М. Мова як інструмент формування національної самовідомості в теоретичній спадщині вітчизняних педагогів, мовознаввців та літературознавців другої половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .174-181
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Болонський процес
   Кредитно-модульна система

   Викладання іноземної мови в школі

   викладання психології

   Викладання зарубіжної літератури в школі

   Викладання біології в школі

   Профорієнтація

   Екологічна освіта

   Мотивація творчості

   Підручникотворення

   Професійна підготовка

   Майбутні вчителі літератури

   Інноваційна діяльність

   економічна культура

   Підготовка викладачів



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Брехт, Бертольд \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)

371.01
Б 53


    Беспалько, Владимир Павлович.
    Природосообразная педагогика [Текст] : лекции по нетрадиционной педагогике / В. П. Беспалько. - М. : Народное образование, 2008. - 512 с. - на англ. и рус. яз. - ISBN 978-5-87953-219-7 : 12.20 грн.
ДРНТІ
ББК 74.202
РУБ 371.01
Рубрики: Нетрадиційна педагогіка
   Тестові системи

   Зміст освіти

   Управління навчальним процесом

   Якість освіти

   Підручникотворення

   Підручники--навчальний процес


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

371.01
П78


   
    Проблеми сучасного підручника [Текст] : Збірник наукових праць. Вип. 8 / Інститут педагогіки АПН України. - К. : Педагогічна думка, 2008. - 544 с. - ISBN 978-966-644-096-2 : 15.50 грн.
    Зміст:
Загальні питання теорії сучасного підручникотворення
Шамелашвілі, Р. М. Підручник для загально-освітньої школи як феномен навчально-методичного та деякі питання його експертного оцінювання / О. М. Топузов; В. В. Мелешко. - С .8-19
Топузов, О. М. Профільне навчання: проблеми формування змісту курсів за вибором та організація навчальної діяльності в загально-освітніх навчальних закладах / В. В. Мелешко; І. М. Семененко. - С .20-27
Мелешко, В. В. Використання навчальної книги як основного засобу фомування ключових компетенцій учнів сільскої малочисельної школи / І. М. Семененко; Т. П. Соколовська. - С .28-34
Семененко, І. М. Підручник як засіб організації навчальної діяльності / Т. П. Соколовська; Ю. С. Мельник. - С .35-41
Теорія і практика створення й використання електронних засобів навчання
Соколовська, Т. П. Інноваційні електронні навчально-методичні комплекти як засіб модифікації традиційної системи навчання / Ю. С. Мельник; Л. М. Калініна. - С .42-46
Волинський, В. П. Конструювання і впровадження електронних підручників: проблеми, завдання, шляхи вирішення / К. Г. Назаренко; В. П. Корнєєв. - С .47-55
Мельник, Ю. С. Методичні аспекти використання електронного підручника з фізики у сільській школі / Л. М. Калініна; Л. І. Круглик. - С .56-65
Назаренко, К. Г. Методичні можливості застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови / В. П. Корнєєв; Л. Б. Паламарчук. - С .66-70
Калініна, Л. М. Програмно-методичне забеспечення навчального модулю "інформаційне управління в сфері освіти" для керівників шкіл / Л. І. Круглик; І. В. Лов’янова. - С .71-84
Особливості підручникотворення в галузях природничо-математичних дисціплін і технологій
Корнєєв, В. П. Дидактичні і методичні засади підручника географії / Л. Б. Паламарчук; О. В. Корнєєв. - С .85-101
Круглик, Л. І. Результати апробації підручника "загальна географія" для 6-го класу ЗНЗ 12-річної школи / І. В. Лов’янова; В. М. Андрєєва. - С .102-106
Назаренко, Т. Г. Методичні засади та реалізація ії у новому підручнику з географії / Г. М. Ісаєва; П. С. Скавронський. - С .107-111
Паламарчук, Л. Б. Реалізація соціокультурної складової змісту шкільних підручників з географії / О. В. Корнєєв; Т. В. Коршевнюк. - С .112-120
Лов’янова, І. В. Задачі у підручниках з природничих дисциплін як засіб формування інтелектуальних умінь старшокласників / В. М. Андрєєва; Т. В. Колесник, Т. В. Хмара. - С .121-129
Ісаєва, Г. М. Формування умінь і навичок роботи з текстом підручника географії / П. С. Скавронський; О. І. Глобін. - С .130-137
Корнєєв, О. В. Роль і значення географічного краєзнавства в підручниках географії / Т. В. Коршевнюк; Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко. - С .138-144
Андрєєва, В. М. Роль шкільного підручника фізичної географії в розвитку творчої діяльності учнів / Т. В. Колесник, Т. В. Хмара; І. П. Крячко. - С .168-175
Скавронський, П. С. Шкільний підручник з географії - один з основних засобів формування картознавчої компетенції учнів основної школи / О. І. Глобін; Є. П. Соколов. - С .188-198
Коршевнюк, Т. В. Знання про молекулярні основи життя у змісті чинних підручників біології для учнів 10 класів / Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко; П. В. Мороз. - С .215-223
Колесник, Т. В. Про дидактичні можливості педагогічних программних засобів з алгебри і початків аналізу / І. П. Крячко; М. М. Сидоренко. - С .239-247
Глобін, О. І. Модель побудови системи текстових задач у підручниках з математики / Є. П. Соколов; О. В. Іванова. - С .248-255
Мацько, Н. Д. Оцінювання якості шкільного підручника з математики / П. В. Мороз; В. Собко. - С .256-262
Крячко, І. П. Дидактичні принципи та концептуальні засади створення підручника з астрономії / М. М. Сидоренко; Н. Васильківська. - С .269-277
Соколов, Є. П. Про складні етапи в розв’язуванні фізичних задач шкільного курсу фізики / О. В. Іванова; О. Д. Карпюк. - С .306-316
Проблеми шкільного підручника з гуманітарних дисциплін
Мороз, П. В. Роль і місце навчального тексту шкільного підручника історії в умовах дослідницького навчання (на прикладі експериментального підручника історії стародавнього світу) / В. Собко. - С .340-351
Сидоренко, М. М. Система вправ і завдань підручника з іноземної мови як засіб розвитку пізнавальної активності учнів / Н. Васильківська. - С .407-414
Шкільний підручник для початкових та спеціальних шкіл
Іванова, О. В. Буквар - видання приоритетне / О. Д. Карпюк. - С .421-425
Суржук, Т. Індивідуалізований підхід до навчання грамоти / Т. Суржук. - С .444-457
Собко, В. Граматична пропедевтика у процесі навчання грамоти / В. Собко. - С .476-482
Васильківська, Н. Громадянське виховання особистості молодшого школяра засобами матеріалів букваря / Н. Васильківська. - С .483-488
Григор’єва, О. Матеріал букваря як засіб формування і розвитку культури мовлення першокласників / О. Григор’єва, С. Олійник. - С .489-498
Карпюк, О. Д. Обгрунтування концепції авторської серії навчальних видань з англійської мови для початкових класів загальноосвітніх шкіл України / О. Д. Карпюк. - С .532
ДРНТІ
ББК 74.202.26я43
РУБ 371.01
Рубрики: Профільне навчання
   Електронні підручники

   Електронні засоби навчання

   Викладання англійської мови

   Викладання фізики

   Підручники географії

   Підручники математики

   Підручники астрономії

   Підручники фізики

   Підручники біології

   Підручники інформатики

   Підручники іноземної мови

   Підручники англійської мови

   Підручники історії

   Підручники для школи

   Буквар

   Культура мовлення першокласників

   навчання грамоти

Кл.слова (ненормовані):
електронні підручники -- індивідуальне навчання


Дод.точки доступу:
Академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)



    Гірняк, А.
    Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників [Текст] / А. Гірняк // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N1. - С. 151-157 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: психологія педагогічна
   психологія навчання

   підручники шкільні

Кл.слова (ненормовані):
модульно-розвив.підручник -- апробація -- підручникотворення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.017(09)
Б18


    Бай, І. Б.
    Педагогічні засади укладання та ілюстрування українських підручників Галичини (друга половина ХІХ- початок ХХ століття) [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук, 13.00.01 / І. Б. Бай ; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ). - Івано-Франківськ : ПНУ ім.В.Стефаника, 2005. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.03(4Укр)
Рубрики: Педагогіка України--історія, 19 ст. 2 пол.-поч.20 ст.
   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки

   Галичина--освіта
Кл.слова (ненормовані):
підручникотворення -- українські підручники


Дод.точки доступу:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

Шифр: ГЕШ-1/2009/11/12
   Журнал

Географія та основи економіки в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Мін.освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2009р. N 11/12
Зміст:
Кобернік, С. Мотиваційний компонент сучасного уроку географії в основній школі / С. Кобернік. - С.2-8.
Надтока, О. Сучасний стан та перспективи розвитку підручникотворення (на прикладі курсу "Географія материків і океанів") / О. Надтока. - С.9-12.
Петринка, Л. Урок-семінар на тему "Глобальні проблеми людства: нові виклики часу. Сучасне піратство", 10 клас / Л. Петринка. - С.19-22.
Шевченко, В. Фундатор зоогеографії Альфред Уоллес / В. Шевченко. - С.46-49.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


26.8
Н 17


    Надтока, О.
    Сучасний стан та перспективи розвитку підручникотворення (на прикладі курсу "Географія материків і океанів") [Текст] / О. Надтока // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 11/12. - С. 9-12.
ББК 26.8
Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина
   Підручники географії



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: К730824/2010/11
   Журнал

Культура безпеки,екології та здоров’я [Текст] : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - Київ : ПП “Редакція журналу “Культура безпеки,екології та здоров’я”, 2010 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 11
Зміст:
Неведомська, Є. О. Мобільний телефон: небезпека для здоров’я людини / Є. О. Неведомська. - С.7-9, 51
Шульга, О. В. Стан зелених насаджень як індикатор стало розвитку міст УКраїни / О. В. Шульга, О. О. Будкова, Т. В. Костогриз. - С.25-29
Скрипник, М. Компетентнісний підхід до розробки програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників / М. Скрипник. - С.30-33
Горяна, Л. Г. Формування поняття "підручник", як засобу впровадження здоров’язбережувальної технології у вітчизняній освіті : історичний аспект / Л. Г. Горяна. - С.34-38
Медведева, Н. В. Роль художнього сприймання у формуванні творчої особистості молодшого школяра / Н. В. Медведева. - С.39-43
Яценко, В. С. Аналіз особливостей підручникотворення в галузях природничо-математичних дисциплін і технології профільної школи / В. С. Яценко. - С.44-46
Ніколенко, Л. Підвищення кваліфікації педагогів як умова розвитку і саморозвитку / Л. Ніколенко. - С.47-51
Пацалюк, В. З. Оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках з основ здоров’я / В. З. Пацалюк. - С.52-59
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.2
Я 92


    Яценко, В. С.
    Аналіз особливостей підручникотворення в галузях природничо-математичних дисциплін і технології профільної школи [Текст] / В. С. Яценко // Культура безпеки,екології та здоров’я : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2010. - N 11. - С. 44-46
ББК 74.2
Рубрики: Підручники
   Профільна школа

Кл.слова (ненормовані):
навчально-методична література -- методичний посібник
Анотація: У статті йдеться про якість літератури науково-методичного забезпечення, про особоивості аналізу досліджень і публікацій, про стан і перспективи апробації шкільної навчальної літератури.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.03(4Укр)
Г 12


    Гавриленко, Тетяна.
    Україномовна навчальна література для початкової школи : (1905-1914) / Т. Гавриленко // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 3. - С. 61-65. - Бібліогр.: 26 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4Укр)
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.
   Підручникотворення

   підручники шкільні

Кл.слова (ненормовані):
навчальна література -- підручники для початкової школи -- початкова школа -- україномовна навчальна література
Анотація: У статті розглянуто украномовну навчальну літературу для початкової школи 1905-1914 рр., здійснено аналіз підручників з навчання грамоти, читання, української мови, математики, історії, географії; показано внесок українських педагогів кінця ХІХ - початку ХХ ст. у розвиток національного підручникотворення.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)




   Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту. Колегія.

   
    Про виконання державного замовлення на видання навчальної літератури в 2011 році, про підсумки Всеукраїнського конкурсу рукописів підручників для учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів та затвердження Переліку навчальної літератури, що може видаватись за державним замовленням 2012 року : рішення... від 23.12.2011 р. № 5/8-19 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки , молоді та спорту України. - 2012. - № 3. - С. 3-13. - Додатки. - Зміст: Перелік підручників, які визнані переможцями Всеукраїнського конкурсу рукописів підручників для учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів та отримали гриф "Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України" ; Перелік підручників, які за пропозицією апеляційної комісії визнані переможцями Всеукраїнського конкурсу рукописів підручників для учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів та отримали гриф "Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України"
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела
   Початкова освіта в Україні--офіційні матеріали

   Середня освіта--правові джерела--Україна

   Початкова школа--підручники

Кл.слова (ненормовані):
офіційний документ -- рішення Колегії МОНМС України -- початкова школа -- середня освіта -- навчальна література -- видання літератури -- державне замовлення -- підручникотворення -- всеукраїнський конкурс -- конкурс рукописів підручників -- гриф МОНМС України


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




371.01
П 78


   
    Проблеми сучасного підручника [Текст] : збірник наукових праць. вип. 11 / Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - К. : Педагогічна думка, 2011. - 800 с. - (До 20-річчя Незалежності України). - ISBN 978-966-644-204-1 : 42.00 грн.
    Зміст:
Актуальні питання теорії сучасного підручникотворення . - С .4-129.
Особливості підручникотворення в галузях природничо-математичних дисциплін і технологій . - С .130-359.
Проблеми шкільного підручника з гуманітарних дисциплін . - С .360-593.
Теорія і практики створення й використання електронних засобів навчання . - С .594786.
ББК 74.202.26я43
РУБ 371.01
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Підручники для школи

   підручники з української мови

   підручники з правознавства

   Підручники з літератури

   Підручники електронні

   Електронні засоби навчання

   Підручники з інформатики

   підручники з географії

   Підручники з математики

   підручники з фізики

   підручники для ВНЗ

   Підручникотворення

   підручники з релігійної етики



Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

81.411.1-90
П 56


    Пономаренко, Ангеліна.
    Репрезентація історичного контенту в підручниках з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів: підходи до аналізу [Текст] / А. Пономаренко // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 1. - С. 47-51.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: підручники з української мови
Кл.слова (ненормовані):
українознавчий зміст -- підручники з української мови -- підручникотворення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гупан, Н.
    Здійснення диференціації у змісті шкільних навчальних книг доби Української революції / Нестор Гупан // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 53-57. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Підручникотворення--історія
   Історія України--Українська революція, 1917-1921 рр.

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- Українська революція 1917-1921 рр. -- диференціація -- зміст навчальних книг -- українознавчий аспект -- шкільні підручники
Анотація: У статті висвітлено основні питання диференціації навчання засобами шкільних підручників у період 1917 - 1920-х років. Відображено тенденції розвитку українського підручникотворення, що були пов'язані зі змінами в освіті в умовах національної революції. Досліджено особливості та напрями диференціації, зокрема за мовними та соціальними ознаками.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


83.3(4УКР)р10
П 27


   
    Перші Волошинські читання [Текст] : [добірка статей] // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 2-48. - Зміст: Докторська школа вченої-методиста, професора Н. Й. Волошиної / Г. Токмань. Принципи неперервності літературної освіти у методичній спадщині професора Н. Й. Волошиної / Т. Дятленко. Естетична спрямованість шкільного курсу української літератури / Т. Яценко. Комплексне застосування технічних засобів навчання на уроках української літератури / Л. Лінкевич.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Літературна освіта
   Викладання української літератури в школі--навчання--компетентнісний підхід

   Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів

Кл.слова (ненормовані):
Волошинські читання -- неперервність літературної освіти -- підручникотворення -- естетична спрямованість -- технічні засоби навчання на уроках літератури -- національне самовиховання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


83.3(4УКР)р10
Л 43


    Лелюх, Інна.
    Загальнотеоретичні засади шкільної літературної освіти в педагогічній спадщині Ніли Волошиної [Текст] / І. Лелюх // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 23-26.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   Кафедра методики викладання української мови та літератури

Кл.слова (ненормовані):
підручникотворення -- шкільна літературна освіта -- науково-методична школа -- науковець-методист -- вчені-методисти -- літературна освіта


Дод.точки доступу:
Волошина, Ніла Йосипівна (вчений-методист з української літератури, педагог ; 1940-2010) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)


74.202
К 68


    Короб, Антоніна.
    Навчально-методичний комплект для загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] : понятійно-термінологічний аналіз критерії впровадження у навчальний процес / А. Короб // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 4. - С. 140-147. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.202
Рубрики: Підручникотворення
Кл.слова (ненормовані):
навчально-методичний комплект -- понятийно-термінологічний аналіз -- навчальний посібник -- підручник -- гриф навчальної літератури -- апробація підручника -- освітній процес


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


63.3р10
Г 94


    Гупан, Н. М.
    Сучасні підходи до методичного апарату підручника з історії для старшої школи [Текст] / Н. М. Гупан // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 24. - С. 2.
ББК 63.3р10
Рубрики: Викладання історії в школі--підручникотворення
Кл.слова (ненормовані):
підручник з історії -- методичний апарат підручника -- підручникотворення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


016:371
Б 59


   
    Бібліографія підручникотворення (1991-2011 рр.) [Текст] / Міністерство освіти і науки України, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, Відділення організації видання навчальної літератури ; за ред. О. А. Удода ; упоряд.: О. В. Николюк, Н. І. Петросова, С. С. Ющенко. - 2-е вид., випр. - Тернопіль : Мандрівець, 2013. - 120 с. - ISBN 978-966-634-728-5 : 9.00 грн.
ББК 91.9:74 + 74я1
РУБ 016:371
Рубрики: Бібліографія
   Бібліографічні покажчики

   Підручникотворення



Дод.точки доступу:
Удод, Олександр Андрійович \ред.\; Николюк, Ольга Василівна \сост.\; Петросова, Ніна Іванівна \сост.\; Ющенко, Степан Семенович \сост.\; Міністерство освіти і науки України; Інститут інноваційних технологій і змісту освіти; Відділення організації видання навчальної літератури
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)